usis - mkm
ÜÇÜNCÜ B?NYIL
AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
arçelik
Merhaba arkadaşlar,

Çerkezköy´deki yerleşikeye toplu ulaşımla nasıl gidebileceğim hakkında bir yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.


gönderen: Vito Corleone - 25/10/2018 - 09:29
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
siyah_beyaz
(25/10/2018 - 11:36)
Bence bayrampaşa otogardan çerközköy(tekirdag) arabasına binip gidebilirsin.Toplu taşima gider mi bilmiyorum
Vito Corleone
(25/10/2018 - 12:06)

Evet otogardan otobüs varmış heralde ama iett mi yoksa Fındıkkale ya da Kamil Koç gibi firmaların shuttlebus şeklinde mi var acaba. Hangisinden bahsediyorsun?

cesuratmaca
(25/10/2018 - 13:20)
Otogar dan çerkezköy e otobüs - çerkezköy den organize sanayi ye dolmuş var diye biliyorum.Rota bu, ama zamanın yollarda geçer çok dolanırsın.
En temizi Arçelik´in servisi , Yenikapı´dan her gün 6.40 ta kalkar 8 de orda (metro´ çıkışında ana yol üzerinde bekler ).Hem para vermemiş olursun
Vito Corleone
(26/10/2018 - 00:27)

@cesuratmaca görüşmem 3´te. Gerçi olsun o saate kadar yanıma bir şey alır, onu okurum çalışırım. Ama bakalım serviste yer var mı, belki tam sayıya göre ayarlamışlardır? Öyle dış kaynaklı gelen birini kabul ederler mi ki? Bir bilgin var mı?
cesuratmaca
(26/10/2018 - 02:05)
Serviste genelde yer oluyor.Disardan gelen birine de sorun yapmazlar ama fabrika girisinde sorun olabilir ziyaretci girisi yapacagindan birinin ismini vermen gerekir, en iyisi bu konuyu insan kaynaklari ile konusman onlar yardimci olacaktir. Hatta gorusmeyi sabaha aldirip isini erkenden bile bitirebilirsin bu yontemle ,tabi tercih senin ;)
Vito Corleone
(26/10/2018 - 02:09)

Çok sağol dostum çok teşekkür ederim. Yalnzı şu kısmı tam anlamadım ki; "Yenikapı´dan her gün 6.40 ta kalkar 8 de orda (metro´ çıkışında ana yol üzerinde bekler )" ifadesini kullanmışsın, 06.40´da Yenikapı´dan kalkıp 8´de hangi metroda oluyor orayı tam çözemedim. Bir de bu bahsettiğin servis Vatan Cad.´de Topkapı-Ulubatlı metro durağının ordaki otobüs durağında da duran servis mi acaba?

cesuratmaca
(26/10/2018 - 03:40)
6.40 ykapi kalkis , 8 isletmeye varis .Yenikapi dan direk gidiyor baska bir yerde durmuyor .Servisin kalkis noktasi da ykapi metrodan ciktiktan sonra hemen ana cadde uzeri zaten fark edersin(Servis firmasinin adi yedi yildiz) onunde Arcelik de yaziyor .
Vito Corleone
(26/10/2018 - 04:59)

Çok saol dostum ama Gaziosmanpaşa´da oturuyorum sabah 6´da tramvay açılıyor, oraya yetişemeyebilirim


Vito Corleone
(26/10/2018 - 05:00)

BAŞKA BİR YOL BİLEN VARSA YAZABİLİR MİSİNİZ




ozandm
(26/10/2018 - 05:33)
1. Yol silivri otobüslerine bin silivri otogarda in çerkezköy minibüsüne bin çerkezköy otogarda in yan yoldan sanayiye giden dolmuşlar var arçelikte ineceğini söyle seni indirir 5 dk yürürsün

2. Yol esenler otogardan otobüse bin çerkezköy otogarda in . Diğer kısım aynı.


Vito Corleone
(28/10/2018 - 05:34)

Teşekkür ederim Ozan. Sağ ol dostum.
Vito Corleone
(28/10/2018 - 05:37)

Esenler otogarda deynekçiler oluyor, sürekli "nereye abi nereye abi" diye soruyorlar ya, gıcık oluyordum ama ilk defa işe yarayacak galiba. Onlara bir sorarım da Çerkezköy otogarda inebileceğim bir otobüse binerim. Saolasın dostum

ozandm
(29/10/2018 - 02:48)
vito, ben çerkezköye giderken o deynekçiler beni tekirdağa götürdüler, bura çerkezköy değil dediğimde " abi ben tekirdağ anladım beaa" dediler. sonra çorludan çerkeze döndüm. Adres sordum 5 saat küçücük yeri dolaştım durdum. En son böyle olmayacak dedim yürüyeyim. yolda bir arabaya denk geldim oda adres sormuş sabah 8 den beri dolaşıp duruyormuş, saat 3 civarıydı :) navigasyonu açtım sağolsun beni fabrikaya bıraktı oda kendi yoluna gitti.

sana verdiğim bilgiler uzun bir tecrübenin sonucu :) sen kimseye sorma bir bir adımları takip et, kolay gelsin

bu arada hangi işletme için görüşmeye gidiyorsun
Vito Corleone
(29/10/2018 - 03:59)

Aaa bak onu dediğin iyi oldu. Haklısın. Müşteri kapmak için böyle bir şey yapabilirler. Peki Çerkezköy otogar için önerebileceğim bir otobüs firması var mı, hani ben rastgele soracağım ama senin bildiğin, yarım saatte bir ya da 1 saatte bir Çerkezköy otogara giden bir firma varsa direkt onlara binerim.

Yarın yani 30´unda kurutucu bölümüne gideceğim. Ama iş konstrüktif bir iş, ısı-akışkanla pek alakalı değil

mustafapaydin153
(29/10/2018 - 12:22)
İstanbul seyahat, kale seyahat pamukkale falan yarım saatte bi saatte kalkıyo Çerkezköye ama sana tavsiyem Kapaklı ya gitmen olur.yıldızkent kavşakta inicem dersin otobüs muavinine. Organizeye giden servisler nerden kalkıyo diye sorarsan indiğin yerde yardımcı olurlar. Mavi renkte olurlar yarım otobüs. Durak zaten yakında hemen, toki binaları var yanında ve büyük bir yıldızkent tabelası var yerde durağın hemen solunda. Arçelik in oradan geçerler söylersen bırakırlar yakınında.
mustafapaydin153
(29/10/2018 - 12:25)
Metro turizm den uzak dur, geçen alayım dedim bilet gittim otogara saatinde iptal olduğunu söylediler arıza varmış yersen. Aman diyim paramıda geri yatırmadılar henüz:)
Vito Corleone
(30/10/2018 - 10:34)

Sana borcumu nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum kardeşim. Ne kadar teşekkür etsem azdır. Çok sağ ol, var ol.

Vito Corleone
(31/10/2018 - 12:04)

Ozan ve diğer arkadaşlara da çok çok teşekkür ederim


Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.