usis - mkm
AnasayfaHoca Bilgi BankasıDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
usis ortalama hesaplama programı
http://www.harmankaya.org/yazi-316-USIS-NOT-HESAPLAMA-PROGRAMI-V30.html
gönderen: hastalasiempre - 30/01/2010 - 14:28
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
hisnameisco
(30/01/2010 - 16:52)
Şu kısmı olmadı :S
anlatabilecek biri var mı


Veri işle diyerek Derslerimizi ayırıyoruz.

Ortalama Hesap Et diyerek ortalamamızı hesap ettiriyoruz.


nceylan
(30/01/2010 - 18:11)
listele dedikten sonra veri işle diyorsun. Geçen dönemki notumu biraz fazla hesapladı bu hata olmadığına emin misin?
Larva
(30/01/2010 - 20:10)
@nceylan bu dönemin notlarını silerken hata yapmış olabilirsin...

şu an link çalışmasada bu program bende geçen seneden beri var, ve hesaplamada çok iyi, biraz alışmak lazım, çünkü ben en başta aynı durum için iki farklı ortalama çıkardığımı hatırlarım
Patch
(30/01/2010 - 20:39)
ne gerek var excelde hemencecik yapabilirsiniz zaten
hsb33
(31/01/2010 - 15:01)
excel deyaptım ben. 2.67 oldum :d

mevcut ortalamanı gir
bu dönem hariç toplam kredini gir
bu ikisini çarp =x olsun
bu dönem aldığın dersleri tek tek gir
karşısına kaçar kredi ve harf notunun değerini gir
her bir dersin etkisini hesapla harf notunun değeri x kredisi
bunların hepsini topla =y olsun
(x+y)/toplam kredi bunu hesaplat.bir de ondalık azaltarak 2ye indir.ortalamanı bulursun.
backgammon
(31/01/2010 - 18:04)
güzel program olmuş

excel muhabbetine girmeye hiç gerek yok

bu program daha kullanışlı çünkü
dufresne
(31/01/2010 - 21:53)
de ufak bi sorun var, bariz fazla hesaplıyo :D
backgammon
(01/02/2010 - 00:13)
benimkini doğru hesapladı

text dosyasının kaydederken formatı değiştiriyon

mozillada açıp kopyalıyon falan filan
tiger007
(01/02/2010 - 01:39)
ben kaydederken formatı da degistirmedim dogru hesapladı yine :)))
ltr_mrt
(01/02/2010 - 11:08)
Ahahah alın elinize bi hesap makinesi, 2-3 dakikadan fazla sürmüyo be.Çarop, topla, böl ne üşengeç adamlarsınız.
hsb33
(01/02/2010 - 12:07)
benim kredimi eksik hesapladı.acaba tekraren aldığım derslerden mi kaynaklanıyodur?....çünkü ben 146 kredi aldım toplam.nerden baksan 46 sını tekrar almışımdır.ama ortalamamı doğru hesapladı :D böyle de bi durum var yani ...

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir,
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.