usis - mkm
ucuncubinyil.com
AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
aktutun de bilinmeyenler
1-aynı hafta da 3 baskın sonuncusunda 15 kurban
2-bır rutbelinin bıle karakolda olmaması
3-16 saat suren catısmada takvıye kuvvet gelmemesı
4- 16 saat içinde savas ucaklarının saldırıya karsılık vermemesi
5- hava kuvvetlerı komutanına ulasılamaması nedenıyle savas ucaklarının kaldırılması emrının onaylatılamamasına baglı garabet
6-kurbanların otopsılerının yapılmadan defnedilmesi
7-termal kameraların kullanılmaması
8-genelkurmay baskanının sozde amelıyatı nedenıyle cenazelere katılamaması
9-terorıstlerın gelısmıs sılahlarla saldırıp tsk nın devletın butcesının 4/3 une sahıp olmasına karsılık bu sılahlara karsılık verecek sılahları bu bolgeye sevk etmemesı veya kullandırmaması
10-arefe gunu yapılan konusma

^ anne ben geri donemeyecegım galba,
neden oglum?
bu hafta 3 baskın yedık , içimde ole bır his var.^
11- bu neticeye varabilen bir erin yaptığı teşhisi , devletin onca gün ekmegını yiyen once zaman devlet forsuyla halk içinde yuruyen komutanları neden yapamadı acaba ....

daha da vahimi yapıldıysa neden onlem alınmadı ....

saygılar.


gönderen: anntimakinaa - 07/10/2008 - 11:47
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
n\a
(07/10/2008 - 14:29)
ergenekon falan değil.

dünyanın en büyük 3. ordusuyum diye övüneceksin, senin sınır karakolun 10 saat çatışacak sen oraya bir tane bile f16 gönderemeyeceksin.

genelkurmay başkanına milyon dolarlık araç alacaksın ama sınır karakolunu çadırdan yapacaksın.

geçin anam babam bunları. 17 şehit vereceksin sonra halkı türlü zırvalarla uyutacaksın. ne de olsa şehitler ölmez vatan bölünmez laflarıyla çok güzel uyutuyorsun. gidin sorun bakalım şehitler onların anaları için ölüyor mu ölmüyor mu!!!
makinasal
(07/10/2008 - 14:43)
TSK nın yaptığı açıklamayı aynen aktarıyorum .

''Yapılan eleştiriler bilgi eksikliğinden kaynaklanıyor.Hiç bir kimse uçan kuşu bile görürüz iddasında bulunamaz.Biz elimizdeki teçhizatla belli bölgeleri takip edebiliriz.Aynı anda geniş alan içerisinde 150 200 metrekarelık bir alanı kontrol edebilirizAyrıca saldıralrın gündüz başaladığını göz önünde bulundurursak termal kameraların pek de bir etkısı olmadı !!.''
makinasal
(07/10/2008 - 14:45)
Bir önceki yaptığım yorumu neden sildi bazıları acaba ?? yoksa gerçekler çokmu acı ???
n\a
(07/10/2008 - 14:46)
makinasal yorumu ben sildim.neden sildiğimi de mailine yazdım.
makinasal
(07/10/2008 - 15:02)
utku emin ol bu sayfada TSK yı küçük düşüren bu yazılara izin verilmesine rağmen benım yazıma izin vermdeğinize göre artık sayfanın reklamını gayet iyi sekılde yapıcama emın olablırsın ..anlşlmana için daha açık yazıyım
''A305 teyim grubunun admınleri TSK yı hedef alan yazıları sözde demokrası kuralları var diye sahipleniyor'' ..gerisini sen düşün .!!
makinasal
(07/10/2008 - 15:03)
ya bu saçma sapan satılmış ların yaptığı yorumu da kaldır yada bu yazıları copy pase ıle gerekli yerlere göndermek zorunda kalıcam !!
emre d.
(07/10/2008 - 15:07)
makinasal, mesajında ağır hakaret içermesine rağmen utkunun senin banlamaması ve senin buna rağmen hala bu uslüpta hiçbir sorun görmemen hatta mesajının neden silindiğine anlam verememen çok ilginç. istediğin yere istediğin şeyleri copy past ile gönderip şikayet edebilirsin. bir daha sitede bu tarz üslupta yorum yapmaman için de uzaklaştırıldın, üzgünüm
rolanti
(07/10/2008 - 16:38)
orduya saldırmayın. bazıları böyle baskınları fırsat belliyip türkiyenin geriye kalan belki de son saygın kurumuna tu kaka yapmaya başlamış bile. bu devletin tsk dışındaki tüm organlarında rahatlıkla kadrolaşmanın verdiği rahat(sız)lıktır belkide.
bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyosunuz. askeri mahkemeler tsk nın içinde olan biten yanlış varsa eğer bunu yargılar ve gereğini yapar. yani burda hakimcilik savcıcılık oynamana hiç gerek yok.
çok niyetliysen oynamaya yüzlerce milletvekilinin belediye başkanının bürokratının yolsuzluklarını yanyana dizsen fizana yol yaparsın git onlarla oyna.
bu ülkeyi yarın birgün terörden kurtaracak kurum yine tsk dır. konuşurken bikaç kez düşünün.
SonGOku
(07/10/2008 - 18:54)
Herkes uzman olmuş.. Bırakında insanlar işini yapsın.
nowhere
(08/10/2008 - 01:10)
yukarıdaki maddeleri tek tek cevaplayacaktım ama baktım ki o kadar saçmalamış ki salladığı çok açık.bilgisizce ve kendi kafasına göre ne haber okuyarak ne de araştırarak yazmış.ağzı olan konuşmaya çalışıyor ama başaramadınız;başaramıyorsunuz;başaramayacaksınız.

ayrıca bu yazıyı yazan da Türkiye'nin en saygın kurumu olan Türk Silahlı Kuvvetleri'ne asılsız ve itibarsız biçimde ağır suçlamalarda bulunarak "devletin yetkili kurumlarına hakaret" ederek suç işlemiştir.Bunun kanunda hükmü bellidir.Bu tür yazıları gördükleri halde okunmasına ve toplumun Türk Silahlı Kuvvetleri'ne olan güvenini tartıştırarak suça iştirak edenler de Türkiye Cumhuriyet'inin yasalarına göre suçludur.
n\a
(08/10/2008 - 04:21)
açık açık terör destekçisi bu yazının burada nasıl bulunduğunu açıklar mı bu site yöneticileri?

Ben burayı YTÜ makinacıların sitesi sanıyordum. pkk propaganda sitesiymiş meğer. neyse öğrenmiş olduk.
Larva
(08/10/2008 - 11:38)
nowhere yavaş ol, yasaları bilmesek yutturacan bize,

wakabayashi, şizofren olduguna inanıyorum,

örgüt sempatizanı olmadıgı kalmıştı, onu da seb yaptın, isteyen istediğini anlasın
n\a
(08/10/2008 - 12:29)
valla kimin ne olup olmadığı yazdıklarından belli oluyor. bu pkk sitesine son yazışımdır benim de. size hayırlı bölücü işler.
n\a
(08/10/2008 - 12:54)
wakabayashi mailine bakar mısıın?
nowhere
(08/10/2008 - 21:30)
aynen terör sitesi olmuş burası.yasayı öğrenirsin savcı davayı açınca.
Larva
(08/10/2008 - 22:47)
Elinizden Geleni Ardınıza koymayın, Resmi Kurumların başında bulunan(Başbakan,Cumhurbaşkanı,Maliye bakanı)'na daha dün küfür eden, aleyhlerinde dalga geçerek ağır hakaretlerde bulunan kişi, ne komiktirki 1 gün sonra burda dava etmekten bahseder,
2 tane de yandaş bulmuş kendine terör sitesi diye hitap ediyor buraya, bunlarıda savcılığa yollayın,

Paylaşım Sitesinde politika yapanlar, buna izin verilmesse, böle suçlamalarda bulunurlar
jgh
(08/10/2008 - 23:24)

200 tane köpek şeyini sere sere gelip karakolu basıyor, saatlerce kurşun banyosuna tutuyorlar. Sonra arkasında anası bacısı çoluğu çocuğu kalan 15 şehit.

Niye sınır bölgelere tehlikeli yerlere eğitimli askerler koyul muyor. Ege ordu komutanlığında tatil mi yapıyorlar bu eğitimli askerler. Niye yetiştiriyorlarlan bunları.

Tsk boş arazileri bombalayıp artislik yapsın.

Siz de siteye dava açın.
sıla:))
(09/10/2008 - 02:35)
insanların düşüncelerine gem vurmak,hakaret içermediği sürece eleştirilerini "sen pkklısın " gibi saçma söylemlerle cevaplamak bir üniveriste öğrencisine yakışmaz

daha iyi şeyler yapmak için eğitim gördüğümüz bu ülkede ancak doğruları söylerek güzel günler görebilirz düşünen sorgulayan yani "ot" gibi yaşamayan üniversite öğrencilerine bu yakışır

bu ülkedeki en sağlam kurumun askeriye olduğuna inanan bir insan olarak "bbg evi" gibi izlendiği iddia edilen bir örgütün bu kadar can kaybına yol açmasını hazmedemiyorum siz hazmediyorsanız bence bu vatanseverlik değildir kalıplara saplanmaktır

ayrıca bu sitede yasalar çerçevesinde her görüşe saygı duyulduğunu ama hakarete müsama gösterilmediğini hala göremediyseniz,bu kadar ufak bir tespiti dahi yapamadıysanız başka tespitler yapmaya uğraşmayın hele insanları terörist sempatizanlığı ile suçlamak ağır bir ithamdır azıcık ağır olun lütfen
anntimakinaa
(09/10/2008 - 10:39)
wakabayashi , nowhere laflarınızın ucu geri dönüşü olmaan yerlere gidebilir sizi uyarır saygıya davet ederım... bu sıte adabı içinde bır konusmadır adab dışı konusmaya adamı zorlamayın..

bu yazılanlar dogrudur , basın ve gorsel medyadan alıntıdır... benım aılemde bır tane bıle rutbelı asker olmadı halde en az sızın kadar bu kurumu koruyan bır kısıyım...

bu durumler tartısılmazsa daha cok aktutunler olur ... merak etmeyın bunlar tartısılınca sızın babanızın annenızın maası tsk tarafından kesilmez. cunku o maası tsk degıl turk halkı keser...

her konu tartısılmalı cozume ulasılmalıdır , hıc bır kurumun ( kamu ) kapalı kutu olma hakkı yoktur cunku halkın cebınden cıkan her kurus nerde harcanıyor ve harcanıınca nasıl bır sonuc alınıyor bunu gormek ve bılmek ısterız...

bu sıtenın admını benım nasıl bırı oldugumu bılır ok.
yeşil
(09/10/2008 - 11:11)
başlıktaki yazıda verilen şehitlerden dolayı üzüntü ve şikayet dile getiriliyor,
çakalların, leş sürülerinin donanımlı TSK askerine neden bu kadar zaiyat verdiği soruluyor.
neden sorumlu kişiler sorumsuzluk yapıyor deniyor.
sürekli baskın alan bir karakolumuz neden zayıf inşa edilmiş deniyor.
neden generalimize ulaşamıyoruz deniyor.
nitekim bu terör pususu değil de ani bir ülke saldırısı olsa 500 tane uçak 100 tane gemi, 200.000 askerle gelseler de kimseye ulaşamadığımız için apışıp kalsak yine de diyecekmiydiniz yüklenmeyin diye.
generallerimize söz yok olmaz da.
ama biz ülkemizi seviyoruz sadece herkes görevin iyi yapsın diyoruz.
canlarımız yanıyor.

bu ülkede 10 üzeri şehit verdiğimiz her çarpışmada şunu iyi bilin ki ''bir komplo'' vardır.
içerden dışardan anlaşmalar, uluslararası çıkarlar vardır.
nitekim ''dağlıca baskını''
TSK bizim göz bebeğimizdir.
kimse laf atamaz, arkadaşlar da söz söylemiyor neden bizim gözbebeğimiz görmüyor diye sitem ediyor.

ordan bir kaç çamur at izi kalsıncılar çıkıyor bu site pkk sempatizanı.
asıl siz öylesiniz, bu kafayla yaşıyor ve bu kafayla iş yapıyorsunuz.
bir anda ortalığı karştırıyor kaos peşinde koşuyorsunuz.

eminim şundan ki Türk Milleti sizin gibilere, hain teröre ve dış tedarikçilerine gereken cevabı verecektir.
ve bu ülke güven içerisinde demokratik bir ortamda yaşayacaktır.
anntimakinaa
(11/10/2008 - 12:27)
bakın kardesım evet ıste belırtmek ıstedıgım bu... devlette gorev alan herkes gorevını yapacak , bunun baska caresı yok.. basbakan gorevını yapacak sonra cıkıp alkıslanacak ama gorevını ıyı yapmazsa yuhalanacak.. bunu gorduk bılıyoruz.. bu adam devletın gorevlısı , yanı bızı yonetmekle yukumlu , gorevı bu.. tsk nın gorevı bızı korumak , gorevı bu. gorev sorunu varsa elestırmek her turk mılletının hakkı , bu hak baska kımın olcak amerıkalının mı. bızım olcak tabı cunku bızım vergılerımızle kurum ayakta duruyor.kurum tabıkı gozbebegı ama u kurumun rutbelılerı nasıl 30 agustos ta , hazır kıta bayram da selam duruyosa aynı kararlılıkta yıne aktutun baskının da keske gorevının basında olsaydı..

bunları tartısmak yerıne sumen altı yapanlar, asış onlar pkk sempatızanıdır arkadaslar cunku bu probleme cozum bulmak ıstenmıyor demektır.

bakın tartıstık konustuk.. burdan bır sonuca daha vardım : daha bız kendı aramızda bazı seylerı konusamıyoruz , nasıl pkk nın teror orgutu oldugunu nasıl avrupa ya acıklıcaz , kendı ıcımızdekı problemlerı konusarak cozmek gerekır.. cozulmayen konusulmayan her problem daha buyuk olarak ılerı de mutlaka karsımıza cıkacaktır.


imrahil
(11/10/2008 - 22:28)
tsk yı seven onun güçlü olmasını isteyen herkes bu karakol baskınına üzülmüştür ve bidaha bu olayın olmasını hiçbi vatanını ordusunu seven insan istemez..eksikliklerin giderilmesini herkesin görevini adam gibi yapması için yapılan eleştiriler bölücülük değildir..aksine bu eksikliklerin giderilmesini istemeyen eleştirilere karşı çıkan insanlar bu kurumlara zarar verir..
parya123
(12/10/2008 - 15:43)
bazı ark. orduya saldırmatın yıpratmayın diye mail ler atmış.Arkadaşlar bunlar saldırma yıpratma değil sorgulamadır ortada askeri bi başarısızlık var askeriye krallık değildir sorumluların mevkisi ne olur sa olsun ister cumh. başkanı ister genelkurmy başkanı herkes halka karşı sorumludur gerekirse hesap vermelidir...SAYGILAR
parya123
(12/10/2008 - 15:44)
makinasal rumuzlu ark. selamlar


Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.