usis - mkm
ÜÇÜNCÜ B?NYIL
AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
mezun olamıyorum?
Merhaba arkadaşlar,
Bu zeki kardeşiniz bu dönem mezun olacaktı fakat bu sabah 1 kredi ingilizce eksiği olduğunu fark etti. Daha doğrusu durum şöyle:
Usiste öğrenci eğitim planı sekmesinde alınan ingilizce kredi sayısı 39 olarak görünüyor. Ben ise bu dönem 9 kredi daha ingilizce veriyorum. Yani 48 kredi ile rahat rahat şartları sağlarım diye düşünüyordum.
Ancak daha önce ingilizce alıp da veremediğim 2 dersin olduğunu ve bu derslerin de alınan ingilizce kredi sayısına dahil edildiğini fark ettim.
Sonuç olarak onların silineceğini veya verilmiş olarak sayılmayacağını varsayınca 45 kredi ingilizce vermiş oluyorum. Fakat mezun olabilmem için 46 kredi ingilizce vermem gerekiyor.
Bu işin içinden nasıl çıkabilirim ?


gönderen: dayuu - 12/01/2019 - 02:25
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
sdigger
(12/01/2019 - 03:30)
Hocam aklıma sadece aldığın ve kaldığın ingilizce seçmeli bir dersin mezuniyet sınavına girmek geliyor.

Bölüme gidip sormak en iyisi yine, yol gösterirler.
dayuu
(12/01/2019 - 03:52)
Çözüldü galiba ya. Almanca kredisi mevzusuna evrildi mesele. Araştırdım da kesin bir bilgi bulamadım. Sanırım Almanca dersi ingilizce krediden sayılıyor (Sayılmıyor diyen de var). Bu durumda mezuniyete engel teşkil eden bir şey kalmıyor. Yani umarım öyledir. Bölüme de gideceğim tabii ki.
arfavc1
(12/01/2019 - 04:45)
Bu sene yapılan intibakta Almanca derslerimi İngilizce kredi saymamışlardı mail attım hemen düzelttiler kardeşim bir alakası olabilir sen de bir sor. Bir de eğitim planında Almancayla birlikte verdiğin İngilizce kredileri say çıkacaktır sonuç umarım bir aksilik yoktur.
dayuu
(12/01/2019 - 05:44)
Saydım hocam tutuyor sayılar. Benim almanca kredisini saymışlar ingilizceye. Bir aksilik yok şuanlık. Cevaplar için teşekkürler.
vincentvega
(12/01/2019 - 12:06)
@dayuu hocam benim de kafam karıştı şimdi bende alınan ingilizce kredi sayısı 46 bunda alıp kaldığım dersler sayılmıyor değil mi?
erogluya
(12/01/2019 - 12:43)
@vincentvega valla bende burayı okuyunca tırstım geri dönüp saydım.orada yazan geçtiğin ingilizce kredilerin sayısı aldığın ingilizce kredisi değil
dayuu
(13/01/2019 - 09:30)
@vincentvega geç gördüm kusura bakma hocam. Arkadaşın dediği şekilde alıp kaldığın ingilizce dersleri dahil etmiyorlar oradaki sayıya.

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.