usis - mkm
ucuncubinyil.com
AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
makına muh. odası
bızım okulun oda sorumluları odada yapılan faalıyetlerı ogrencılere duyurmuyor. sadece aralarının ıyı oldugu donem arkadaslarını faalıyetlere cagırıyorlar. sımdı burada demekratık falan fılan sozlerını uzerıne yapıstıran arkadaslar ya gorevlerını ıyı yapsınlar ya da ısı daha ıyı yapabıleceklere bıraksınlar.


gönderen: ecko - 02/05/2008 - 23:30
 Konu Hakkında Yapılan Yorumlar:
yorum yapan(tarih) yorum
baloonist
(03/05/2008 - 02:23)
Gelmiyor Mesaj Filan Vazgectim.
ferit54
(03/05/2008 - 20:11)
iyi o zaman sölede bizde senin numarandan alalım bi tane.belki bizede gelir..her işte bi çakallık var bu okulda.ne kıskanç ne fesat adamlarsınız yaw.millete 2 kuruşluk hayrınız dokunacak onun bile hesabını yapıyorsunuz.
Jacques
(03/05/2008 - 21:21)
evet ya hiçbir şeyden habrimiz olmuyor. sonrada okulda yapılan seminerlere bile giden olmuyor derslerden adam toplamaya calısıolar doğru dürüst duyursalar olmayacak sankı zor bir şey!
_lejyoner_
(04/05/2008 - 15:28)
arkadaşım doğru dürüst duyuruyorlar..okulda asılan afişlerin kaçına baktın..kaçkere masa açtık kaçkere gelip sordun..
ecko
(04/05/2008 - 18:40)
kısısel gelısım programından yaralanma kabul sartları:

1- kısısel gorusu uygun olmalı.karsıt goruslu ogrencıler yararlanamaz...( hanı demokratıklık.)
2- eylemlere katılmıslık var mı ? ( tercıhen gozaltına alınmıs )
3- ıyı bır içici olmak
4- komısyon baskanın yakın arkadası olmak
5- ıstenılen her vakıtte eyleme hazır ve nazır olmak


bu sartlara haız ogrencılerın basvuruları kabul edılır..( dıgerlerı bosuna basvurmasın... )


( ZİPPO )
anntimakina
(04/05/2008 - 18:44)
grev , fılm degıl meslekle alakalı tum egıtımın herkese ulasması dılegıyle
_lejyoner_
(04/05/2008 - 21:53)
üniversite öğrencisiyiz..hertürlü toplumsal olaylara duyarlı olmamız gerekmezmi..tersane olayı olsun benzer olaylar olsun bunlar okadar basite alınacak şeylermi,neden bukadar küçümsediniz anlamış değilim..bahsettiğin kursları( solid) okulda yapmayı düşündük ama murat kıyak 'ın egosunu tatmin etmek pekte kolay değilmiş onu öğrendik..makina müh. odası daha önce bu kursları kendi yerinde de yaptı ama ücretsiz olmasına rağmen ve sanrım yine ücretsiz olduğundan dolayı kimse sallamadı..iki hafta gelen 3.haftayı görmedi..bu kurslara dair hertürlü duyuru ise sene başında açılan masalarda üye kaydı alınırken duyuruldu..ara dönemde kurs açmıyorlar,talebe göre onlar değerlendiriyor..dahası mesleğe yönelik birçok seminer düzenleniyor ve bunlar öğrencilere ücretsiz..zahmet edip taksime giderde odanın içine girerseniz oradakiler size hertürlü yardımı yapar..
ecko
(05/05/2008 - 11:12)
kardesım bız ogrencıyız demısın ıyı demısın
_lejyoner_
(05/05/2008 - 20:07)
arkadaşım yukarıda yazdıklarımı okuduysan niye açılmadığını anlarsın...
apo_100
(05/05/2008 - 21:03)
ya ecko odaya uğradığın yok sonra burdan yok böyle oldu yok şöyle oldu. bizler öğrenci sorunları yanında sosyal sorunlarada yöneliyoruz. mesleki kurslara tüm öğrenciler ücretsiz katılabiliyor. kurs dedin bu yılda actık duyurusunuda yaptık ve su anda catıa kursu verilmektedir. ayrıca yarında saat 9. 00 da teknik gezide olucak.bunlar hepsi cep mesjla cebine geldi. ayrıca memnun değilsen de buyur gel bide senin yapacaklarını görelim odanın kapısı herkese acıktır...
ecko
(05/05/2008 - 23:48)
apo_100 benı bırıyle karıstırdın galba... senı tanımıyorum .....
ferit54
(06/05/2008 - 01:10)
_lejyoner_ sana özelden mesaj attım.ilgilenirsen sevinirim...
81onur38
(06/05/2008 - 01:48)
Bana mesaj gelip duruyo ama gittiğim yok:)

Mesela gelen son mesaj Alarko Gebze tesislerine yapılacak teknik gezi ile ilgili 8 mayı salı 09:15 te YTÜ araç giriş kapısı önünden kalkacakmış...

Önemle duyurulur
apo_100
(06/05/2008 - 02:45)
bakın demekki geliyomuş mesaj.
mesaj kaygısı gütmeden yazalım : ) bırakın böyle fesat işleri çamur atmaları... bu arada ecko ben seni tanıyorum diye birsey söylemedim ki zaten. söylediklerine istinaden öyle yazdım..
ytümakina
(06/05/2008 - 19:33)
kardeşim benim kurslardan falan haberim yok ne mail atılıyo ne de mesaj sadece saçma sapamn film gösterisiymiş bilmem neymiş benimde cmtsi sınavım oluyo gelemiyorum.bana bu kurslarla ilgili mesaj neden gelmiyo ayrıca sizi oraya koyan kim neden başkası değilde siz ..dayı olayı mı var bu işin içindede anlamadık kardeşim .yani seçilenlere bişe demiyorum ama benim geçen sene hazırlıkta gördüğüm bi adam vardı o hangi ara gitti hangi ara entegre oldu odaya gelip bize odayı anlatıyodu daha hazırlıktayken .bunun sebebini ben öğrenmek istiyorum .bide üniveristelerin kayıtsız kalmamasını sölemişsiin arkadaşım yukarıda bi kişi.ben kimseden korkmam hiçbişede umrumda değilde bu tür olaylara protestolara katıldık diyelim ve bi kaç kişi olay çıkardı ve arada bizde gittik .o zaman bizim arjkamızda olcakmı bu oda .bu oda öğrencileri bu işe sokmasın bence şahsen ben almıyorum ama iki k-uruş para veriyolar bu şekilde mi alcaklar karşılığını anlamış değilim .bana bu soruların cevabını versin biri mesela bu lejyoner arkadaşım ...
AyToR
(06/05/2008 - 20:25)
armut piş ağzıma düş yok arkadaşlar.
mak. müh. odasının hem mail hem de sms yoluyla duyurduğu birçok semniner kurs oluyor. girin nete, yahoo groups tan ekleyin ne bileyim tmmob ye üye olun tel numaranızı verin. sizin haberiniz olmuyo diyelim. benim de odaya gittiğim ettiğim yok ben nası tüm kurslardan haber alıyorum. bilmeden etmeden millete çamur atmayalım..
anntimakina
(06/05/2008 - 21:26)
genelde fılm gosterılerınden gezıden haberımız oluo ama semıner ve kurslardan olmuo.. kontenjan sınırı var heralde
darker
(06/05/2008 - 21:30)
aynen tüm illegal-legal eylemleri bana da haber veriyorlar ama seminerleri vermiyorlar
ytümakina
(06/05/2008 - 23:16)
peki bu seminerlere seçilme kriteri nedir bana bunu sölermisiniz hadi birisine başkasını çağırsalar birsine beni bu şekilde herşey bişeye gitse anlarım ama o kadar kurs olmuş benim hiç haberim yok iki senedir bi mesaj gelmiş değil bunla ilgili .bundada mı birilerin arkadası sıvazlanıyo bu işin içindede mi dayı olayı var anlamadım bana biri bu sorunun özellikle şu lejyoner arkadaşım üsttte her türlü ahkam kesen arkadaşım cevapklasın bu sorunu n cevabını
emre d.
(06/05/2008 - 23:28)
tam sistemlerini bilmiyorum ama seminerler ile organizasyonlar 2 farklı birimin işi olabilir. mesela okulda üye olduysanız seminerlerin mesajları da geliyor olabilir, ama sadece mmo ya gidip üye olduysanız organizasyonlar geliyor olabilir. çünkü bana da seminerler gelmiyor muhtemelen bu gibi bi sorun vardır ya zaten o kadar önemli değil seminerleri öğrenmek isteyen mmo dan gidip seminer listesi alabilir.. çok yoğun olduğumdan gidemiyorum pazar'a da seminer koymadıklarından bizim öğrenim saatlerimizde seminer yapıyorlar bu yüzden bana şu an katkıları olmuyor ne yazık ki
_lejyoner_
(06/05/2008 - 23:58)
bizi oraya kimsenin koyduğu falan yok,dönem başında seçim yapılır komisyon başkanı,yazman vs seçilir...seçime herkes katılabilir..kimseye gelmeyin denmiyor..gelin varsa yapacağınız icraatlar söyleyina aday olun..bu süreci bilmeden ahkam kesmesini ii biliyorsunuz..neden başkası değilde biz onu biz belirlemiyoruz seçime gelen ''öğrenciler oylama ile belirliyor'' kimsenin kimseyi kayırdığı falan yok...arkadaşım odanın destek verdiği toplumsal olaylara katılmak zorunda değilsin..kaldı ki ne olayından bahsediyorsun,tuzladaki işçi ölümlerini protesto etmişiz oradamı olay olacak..olan olay zaten olmuş orada kaç tane işçi ölümüş,sen neyin korkusunudasın..sen odayı kendin çıakrın doğrultusunda kullanacağın bir kurum olarak görmekten nezaman vazgeçersen ozaman oda sana destek verir arkanda durur..seni bilmemde ben odaya para için giden çıkarcı biri değilim,orası herkesin sahiplenmesi gereken bir kurum..odanın yakınından geçtiğin yok,mesaj gelmiyor yok bilmem film gösterimi düzenleniyor buneyin nesidir,niye kurs vermiyorlar vs vss..sen önce kendi üzerine düşen sorumlulukları yerine getir,ondan sora oda dan taleplerde bulun..kardeşim mesaj gelmiyorsa gidip bi zahmet sor,oda seminer vs ne düzenliyorsa onun önceden bir programı vardır hadi bugün seminer yapalım da çağıralımmı diyorlar sanki..hiç kusura bakmayın siz önce kendi üzerinize düşen sorumlulukları yerine getirin,gidin araştırın sorun,çamur atmaktan vazgeçin,ondan sonrqa gelin eleştirin..kurs olayını yazdım yukarıya okumamışsın ki hala kurs kurs değip duruyorsun..seminere seçim kriteri diye bi tabrimi var yaa,oda dan nekadar bihaber olduğun oradan nekadar alakasız olduğun buradan bellii oluyor zaten..git araştır ondan sonra gel konuş..
emre d.
(07/05/2008 - 00:25)
lejyoner bence durumu o kadar da abartma, kimse kimseyi kandırmasın arkadaşım nasıl başkan seçildiğini biz gözlerimizle gördük :)

"sen başkan ol
sen başkan yardımcısı
tamam"

seçim bu mudur?

eğer konuşacak birşeyin varsa bu olayın gerçek olmadığını söyleyeceksen yaz. ama ordaysan ve biliyorsan boş yere cümlelerinde seçimle oldu fln gibi iddialar kullanma

ayrıca mmo'nun bir tek organizasyonu bilmemne tersanesine değildir. mitinglerde kendinizi a, b, ya da c partisini protesto ederken bulabilirsiniz

burs verdikleri kişilerden de mmo'nun kendi siyasi görüşüne uygun olmayan partileri protesto etmek için düzenlediği organizasyonlara ve mitinglere katılmasını istemektedir. sence burda bi yanlışlık yok mu? burs ve siyaset? tamam kardeşim güzel, siyaset yapın ama burs'a bu olayı neden karıştırıyorsunuz? o zaman demezler mi size, bursu ihtiyacı olana mı veriyorsunuz yoksa ayak işlerinizi yapacak birilerine mi? işte böyle açık seçik söyleyince de kızarsınız doğru olmadığını bile iddia edersiniz

mmo'yu körü körüne savunmak bana göre yanlış, öğrenciye hizmet ettikleri sürece çok değerli bir kurum olabilirler ama bazı yanlışlıklarını da görmezden gelemeyiz. mmo daha düne kadar yetkin mühendisliği savunurken neden bir anda yetkin mühendisliğe karşı durmaya ve bir çok mitingle bunu duyurmaya çalıştı biliyormusunuz? çünkü yetkin mühendisliği kendilerinin vereceğini zannediyorlardı ve bu işten deli para kazanacaklardı. daha sonra heralde hükümet bunlara değil de başka kuruma verdi o zaman biz mühendislerin yanındayız 5 sene staj'a karşıyız, emperyalist işbirlikçiler defolun diye sokağa döküldüler :D şu an pek sesleri çıkmıyor heralde yetkin mühendislik verme hakkını yine mmo'ya vermeye karar verdiler heralde

konuyu ta nerelerden nerelere getirdik. aslında mmo'nun seminer düzenlemesi bunları üyelere ulaştırmak istemesi çok güzel bir davranıştır ama onu körü körüne savunmak da yanlış olur eğer mmo ile ilişkilerin bu kadar iyiyse içerdeki bir çok yanlış da az çok gözüne çarpmıştır. bu seminerlere katılmak istediğinizde ne yazık ki çoğunlukla kontenjan bitti gibi bir cümle ile karşılaşabilirsiniz benden size tavsiye seminer saatinde seminerin yapılacağı yere gidin aslında kontenjan bitmemiştir. yalnızca daha çok para kazanmak için çok fazla öğrenciyi ücretsiz almazlar ama seminer günü gelince de paralı olarak seminere katılanların sayısı az olduğundan seminer salonunda istediğiniz kadar bulabileceğiniz boş yere gidip oturup seminere katılabilirsiniz
machiner
(08/05/2008 - 22:42)
autocad kursu var diye üye olduk, haber vereceğiz dediler, arıyorum ediyorum bilgi yok, sonra kontenjanların dolduğunu söylediler.

bilmem ne seçimleriydi, o beyoğlundaki, üniversitelerle ilgilenen eleman, medet miydi neydi adı, toplamış ekibi, duvarları kaplayıncaya kadar her tarafa afiş astırdı.

cep telefonuma saçma sapan mesajlar geliyor. oraya yürüyoruz buraya koşuyoruz şurdan atlıyoruz vs.

bana ne kardeşim böyle odadan... isterse salon olsun.

millet de enayiydi bu lejyonerdi, apoydu bilmem ne karın ağrılarına inanacaktı burada. ücretsiz kurs varmış da kimse gitmemiş de, yok ya? ben de köfte ayran dağıtıyorum yarın tonoz önüne gelin öğlenleyin...
_lejyoner_
(09/05/2008 - 01:51)
arkadaşım benim yazdıklarıma inanmayabilrsin..makina mühendisleri odası taksimde git sor!!!...
excalibur
(09/05/2008 - 02:04)
valla arkadaşlar bana da msj gelmiyodu odaya gittim üye kaydında tel nom yokmuş düzelttirdim şimdi de çatır çatır geliyo herşey.
Ayrıca odada iş yapan adamların başka veya başkan yardımcısı olması gerekmez mi sene başında başkanlık seçimlerine itiraz edenlerin hiçbirini öğrenci komisyon toplantılarında göremiyorum böyle mi faal üye olunur.
işin açığı başkanımız da başkan yardımcımız da yazmanımı da işi layığıyla yapıyor eğer itirazınız varsa gider orda biraz faaliyet yürütürsünüz sonra o birime aday olursunuz başkanımız da ha diye geçip başkan olmadı orda önce odanın aktivitelerinde faal rol aldı onddan sonra o birimde görev aldı
burda 'ağlamayan çocuğa meme vermezler' mantığıyla laf söylemek kolay hangi işte taşın altına elinizi koydunuz ben onu sorarım size
anntimakina
(09/05/2008 - 11:13)
selam arkadaslar.... odadakı kurslara ( bılgısayar ) katılmayı cok ıstedım... ama olmadı.. habıre gıttım sordum... bır zaman sonra gıdıp sormaya utandım cunkı habıre habıre aynı sey... sonra kurs acılmıs... ben gıremedım... :)) dıkkatınızı cekerım gıdıp sordugum arastırdıgım halde haberım olmadı :((((.... bu arada bana bır mesaj geldı soleyım.... catıa kursu acılacaktır yaklasık 550 ytl cıvarında ındırımlı olarak da 465 ytl .... abı bu mu odadakı kurs ..... hanı ucretsız falandı... abı o kadar param olsa zaten gıdıp sormam dısardan bır kursa gıderım... o parayı vercek durumumuz yok ıste olsa gıderız dısarda odanın keyfının gelmesını beklemeyız...
anntimakina
(09/05/2008 - 11:19)
he bı de sey dıcektım... abı dun okuldayım daha yenı uyanmısım falan ... okula gırdım bırı aaaaaaa dıe bagırıyo... ulan bu ne dedım... megerse gozune goz yasartıcı sıkmıslar... bır anda kavga cıktı... ulan dedım hepınızın..... :)))) sonra okulumuzdakı guvenlık gorevlılerı geldı... abı o konu da da bır sey dıyım... gorevlılerı koyden getırmısler az para verelım dıe guvenlıgın g sınden anlamazlar tıpler falan pesmergelere benzıo :))) ... ulan gorevlı bastı kalayı alın bunları falan :))) bır ogrencı bagırıyo polıs polıs :))) olay yatıstıktan sonra abı baktım ıkı grubun uyelerı okulda bırbırlerını arıyolar... sımdı sadede gelelım .... okulumuzda bazı cevrelerın gazıyla kavga cıkaran ınsanları ıstemıyoruz .... bır derdınız varsa kısısel dısarda kapısın sıkıyosa.. ama pankarttı yok suydu buydu dıe ıstemıyoruz kavga... ( ANLADIN SEN ONU :) )
nihann
(12/05/2008 - 14:19)
bence seçimlerle ilgili yorum yapanlar belli ki secimde bulunmamışlar. ben son iki secimde de odadaydım ve hiç bir haksızlık olduğuna da inanmıyorum. aday olmak isteyenler oldu ama tabiki odada daha çok görev alan ve tanınanlar secildi. ayrıca yönetimdeki arkadaşlar gerçekten oda için çok fazla vakit harcıyor bu kadar haklarını yememek lazım. istedikleri kurslara bedava gidemyenler sucu biraz daha kendinde aramalı bence. belli bi kontenjana göre acılıyor bu kurslar ve tabiki öncelik odaya vakit ayıranlara ve emek harcıyanlara veriliyor. ben geçen sene autocad kursuna gittim, odada aktiftim o zaman. bu sene benim de hiç bi kurstan haberim olmadı çünkü odaya fazla zaman ayıramadım ve bence kimseyi de suçlamaya hakkım yok.
anntimakina
(12/05/2008 - 14:41)
nıhancım basları okumadın galba.. aktıflık nedır... bunu bılmek lazım... eyleme katılmak, grevı zıyaret etmek, ıckılı davetlere katılmak mı yoksa kendını gelıstırmek ısteyıp bunu basasrmak ıcın kendı grubunu kurmus bır kale olan unıversıte komısyonlarına gırmeye calısmak mı... aktıflık kısıden kısıye degısır mesela sen nasıl aktıftın gecen sene onuda anlatsaydın.. ama yalansız anlatcan
nihann
(12/05/2008 - 16:22)
dediğim gibi komisyonun bazı toplantılarına katıldım. secimlere gittim. üye ilişkilerine kurslara katılmak istediğimi söyledim ve hemen hemen iki haftada bir odaya gidip açılıp açılmadığını sordum. geçen sene de kurslar açılıp kontenjanları hemen dolmuştu ama sıkı takip ettiğim için haberim oldu yoksa kimse beni arayıpta biz kurs açıyoruz gelmeyi düşünürmüsün demedi. ama senin düşündüğün gibi siyasi düşüncemle veya başka bi hareketimle alakalı olduğunu düşünmüyorum. bi de geçen sene odanın olanaklarından çok daha az insanın haberi vardı ve talepleri daha kolay yetişiodu belkide. bu arada neden yalan söyleyeyim ki sadece odanın çok fazla fayasını görmüş biri olarak bu kadar yerden yere vurulmasına üzüldüm.
ytümakina
(13/05/2008 - 22:44)
ii de nihann arkadaşım bu senin odayla ii ilişki içerisinde olduğun için ve oda sana olanaklar sağladığı için odanın iiolduğu anlamı ortaya çıkarmaz bide kızların sayısı azolduğu için farkedilmeleri çok daha kolay o yüzdende sende böle bişe olmasın
ecko
(20/05/2008 - 17:34)
aynen de oyle kız sayısı az ve bu tur oda tarzı yerlede kız sayısı ne kadar cok olursa odanın tarzı o kadar yumusar... yanı mesela bır yerde eylemdeysenız polısın sıze kaba kuvvet kullanması kız ısenız daha yumusak olacaktır.. onlarda bunu bıldıklerı ıcın kız populasyonunu yuksek tutarlar...


( ZİPPO_1 )

Yorum Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.