usis - mkm
ÜÇÜNCÜ B?NYIL
AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
mekanik titreşim sınavı zor muydu sizcede
Ders dönem boyunca genel olarak kolay gitti, ama finalde baya zorlandım ben
Benim mi kötü acaba, bana mı zor geldi sadece


gönderen: defansagel - 03/01/2019 - 09:27
 Soru Hakkında Yazılan Cevaplar:
yorum yapan(tarih) yorum
arapas
(03/01/2019 - 09:33)
Baskan sınav sonunda ben de aynısını arkadaşa sordum. Kolay gibi görünüyordu ama zorlandım bayağı.
pcgamer
(03/01/2019 - 10:12)
+1
ilk iki sınava göre çok zordu.
moccaco
(03/01/2019 - 10:16)
zor değil de süresine göre denk değildi.
sakarfevzo
(03/01/2019 - 11:07)
Son soru bence baya baba soruydu , diğerleri biraz daha yapılabilirdi.
Magina
(03/01/2019 - 11:09)
Rahmi hocanın grubundaki işleyişe göre çok tersti çıkan örnekler. İki serbestliklerde lagrange isadece son hafta çok basit bir örnekle işleyip sınavda direkt lagrange ile çözülme zorunda bırakılmamız falan. Tamer kepçeler ve diğer gruplar iki serbestlikleri en başından beri lagrange ile işlediler sadece. Neyse geçti gitti söylenmeye gerek yok :D
Salenko
(03/01/2019 - 12:01)
ya bence hocaların çok farklı işlemesi bizi vurdu. ben rahmi hocanın grubundayım. biz 2. vizeden önce genlik falan mevzuları bitirmiştik ve sınavda herkes direk onu bekliyordu ama hiç biri çıkmadı basit farklı şeyler çıktı. son hafta çok az diğer konulara değindik ve gidip finalin son sorusunda lagrange ve genlik vs konuları kombinlenmiş zor bir soru çıktı. kötü oldu bence bize ben hiç yapamadım 3. soruyu. hayırlısı diyelim.
oziman1925
(03/01/2019 - 12:23)
Sınavın zorluk derecesini anlamak için Rahmi Hocanın derste çözdüğü lagrange örneği ile sınavda çıkan soruyu kıyaslamak yeterli olacaktır. Keşke her hoca kendi sınavını yapsaydı. Sağlık olsun gelip geçti..
Magina
(03/01/2019 - 12:58)
@oziman1925 aynen öyle. Burulmaya kesin gözüyle bakıyordu herkes. Lagrange yöntemiyle sarkaç sorulması bilmiyorum artık :D
Salenko
(03/01/2019 - 13:04)
burulma bizim grupta 1 dk bile işlenmedi.
Magina
(03/01/2019 - 13:22)
Ben de rahmi hocanın perşembe öğleden sonraki grubundayım. Çok fazla üzerinde durdu burulmanın.
merlin13
(03/01/2019 - 13:30)
Meral hoca da dün gece yani sınavdan bir gün önce classroom´a burulma konusunu yüklemişti Rao´nun kitabından 3 sayfalık. Ben kesin bir soru gözüyle bakıyodum hatta.
Salenko
(03/01/2019 - 13:50)
yahu ben aklımı mı kaçırdım ne ara üzerinde duruldu ben 2. öğretim rahmi hocadayım.
makineliboy
(03/01/2019 - 16:34)
her iki ders de öğleden sonra. 2. öğretimde burulmanın b sini hatırlamıyorum
dfm
(04/01/2019 - 05:01)
sınav şu saçma salak 40 sınırı olduğu dönemi de göz önünde bulundurursak haddinden fazla zordu...

müslüm
(04/01/2019 - 07:11)
Bence çok da zor değildi lakin süre azdı. Bi 15 20 dakika daha verilebilirdi.

Cevap Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.