usis - mkm
ÜÇÜNCÜ B?NYIL
AnasayfaDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
ınternal server error
arkadaşlar! romalılar! usise girip öğrenciye açılmış mı diye bakma heyecanımızı bile elimizden almışlar :,(


gönderen: KBLYMN - 11/01/2018 - 21:23
 Soru Hakkında Yazılan Cevaplar:
yorum yapan(tarih) yorum
makinaci651
(11/01/2018 - 22:03)
güncellemeden sonra açılır usis yarın yani
GiveMeFuel
(11/01/2018 - 22:25)
yahu her dönem olur bu niye isyan ediyorsunuz. her dönem sonu öğrencinin aldığı dersler kapanır. sonra usis tamamen kapanır. ortalama hesabı yapılır. daha sonra açılır. ilk kez değil ki
KBLYMN
(11/01/2018 - 22:48)
@givemefaul ilk günki kadar taze heyecanım
Vito Corleone
(12/01/2018 - 08:43)
internal aslen ruhi demek...
transformesustası
(12/01/2018 - 11:24)
@givemefuel sen ne koyun bir adamsın.her dönem böyle oluyor diye normal birşey mi bu. 2 gün sonra bütler başlıyor insanlar hangi büte kalıp kalmadığını bile bilmiyot. Biraz hakkınizi arayın sorgulayın isyan edin, beyninizi kullanın
sekrems
(12/01/2018 - 11:53)
@transformersustası +1
lackofbrain
(12/01/2018 - 12:35)
Her dönem, bir gün süren sistem geçişi oluyor. Buna isyan etmek saçma. Bu okulda son senem, ilk defa ders notlarımın tamamını öğrenemeden sistem geçişi oldu. İsyan edilmesi gereken bu.
KBLYMN
(12/01/2018 - 12:44)
baslik espri mahiyetindeydi kirmayin birbirinizi :)
Hawk
(12/01/2018 - 15:27)
Her dönem oluyor da önceden bütler ile final aciklanma tarihleri bu kadar yakin değildi.Okul her sene daha da vizyonsuzlaşıyor

müslüm
(12/01/2018 - 19:05)
Benim anlamadigin yani sistem ogrenciye neden kapatilir ki.
Girmelerinden dolayi ağir mi oluyor ki buyuk ihtimalle ondandir. O zaman bi zahmet dusunun de bunu engelleyin bir sekilde.
ikarus
(12/01/2018 - 19:15)
Hocalarımızda en azından notları avesiste paylaşsalardı

Cevap Ekle

 
a305teyim.com © 2007 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir.
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.