müzeyyen doğanHakkında Yapılan Yorumlar - (20 Yorum) : |
| bettyboop - 24/01/2007 15:29 | |
| genel kimya dersi almıştım kendisinden..ses tonu biraz fazla yumuşak ondan mıdır nedir derse bir kez gidebildim, sınıf ortalamasının çok üstünde olmama rağmen baya düşük bi not aldım..bi daha düşünün :P |
|
| yldztek - 12/03/2007 22:27 | |
| lanet bayik SIKICI bir ders anlatimi vardr,anlasilmz sekilde dersine girmeme istegi uyandirr..Notunu bilahare anlatirm |
|
| sıla:)) - 12/03/2008 23:20 | |
hayatında acaba gülmek diye bir eylem içine girmiş mi diye çok düşündüm eğer dersi sabah aldıysanız kesin gidin 3 saat kesintisiz uyku garanti ediyorum![]() |
|
| afakethru - 19/03/2008 09:35 | |
| Not kısmını bilmiyorum ama insanı değil kimya dersinden, komple Yıldız Teknik'den soğutuyor. Böyle berbat bir öğretim görevlisi görmedim. Birini bulup imza falan attırın çünkü derste uyumamak imkansız ![]() |
|
| sadecedertyanan - 19/08/2008 14:04 | |
| bundan daha berbatı olamazdı. çok suratsız insanı hayattan sogutuyo. ayrıca sınavlar ortak olmasına ragmen bu kadın napıyo ediyo notlarla bi şekilde oynayıp 1er not düşürüyo. kesinlikle ders almayın bundan. boyleleri niye hoca olur anlamam. |
|
| burak özyurt - 16/09/2008 14:38 | |
| sakin almayin ders.. |
|
| bigboss - 13/10/2008 16:37 | |
| çok sıkıcı ders anlatır.bazen ders sonunda sınıfı sayar o yüzden başkasına attırdığınız imzaya güvenemezsiniz.ve notu gerçekten kıttır. kısaca almayın.ama aldıysanız da geçemem deyip bırakmayın.sonuçta kimya kolay bi ders. |
|
| mary - 19/10/2008 15:53 | |
| berbat ötesi ders anlatışı... ders aldıysanız vay halinize |
|
| westside - 21/11/2008 15:00 | |
| hic gülmeyen gülene de laf sokan kitabı tahtaya gecirme aparatı |
|
| ilyas - 11/02/2009 01:58 | |
| Uyku sorunumu çözen insan. Seviyorum kendisini. Tahtaya herşeyi yazar. Ve sanki kuantum mekaniği anlatırmışçasına çok basit şeyleri anlatır. Düzenli yoklama alır ancak yoklamadan bırakmaz.(kendi dedi) Çoğu derse gidip uyumuştum. kalmayı bekliyordum (vize ort. 60 final 0-20) D+ geldi. Çoğu derse gelmeyen daha yüksek notlara sahip arkadaşıma D geldi. Yoklamanın nota etkisi olduğu görülüyor. (: |
|
| tekkisilikdevmakinacı - 22/02/2009 09:05 | |
| yoklama alan ama yoklamadan bırakmayan, ne fazla ne az not veren hoca. |
|
| icetea - 10/06/2010 18:37 | |
| bahsedilen sıkıcı vs. muhabbetlerine gelince anlattıgı dersler cok temel oldugundan kim anlatırsa anlatsın az cok aynı durum yaşanacaktır... yanına/odasına gidip iki muhabbet edince burda soylenenlerin tam aksi samimi sekilde yardımcı olan, ilgilenen hocadır... |
|
| ronaldo - 15/08/2010 03:42 | |
| orbital sistemlerine takmıştır, derste uyutur ama bunlar dışında çok iyi bir hocadır. Detaya kesinlikle girmez, hatta diğer grupların işlediği bazı konuları da işlemez. Ders sabah dokuzdaysa dersi yarım saat geç başlatır, arada yirmi dakika ara verir. Yoklama almaz. Dersi geçmen için ÖSS kimyasıyla sadece sınavlara girmen yeter. Yüksek notla geçmek içinse birinden ders notlarını alıp sınavdan önceki gün hangi konuları işlemiş ve örnekleri nasıl çözmüş diye notlara göz atman yeter. Yani derslere girmene gerek yok. Ben sadece dersleri takip edip(çoğunda uyudum) zerre not tutmadan B+ alıp geçtim. Yalnız şunu söyliyeyim üniversitede kimya adına bir şey öğrendiğime inanmıyorum. Lisedekinden farklı bir şeyler öğrenmek istiyorsanız bu hocayı tavsiye etmem. Bunda benim lisede kimya dersine manyaklık derecesinde bağlanıp bütün periyodik tabloyu ezberleyip, akabinde ÖSS kimyada full çekmemin de etkisi var tabii. |
|
| Mavi Okyanus - 27/08/2010 16:05 | |
| Ben derslerine surekli devam ettim... calisarak sonunda A ile gectim ve onun sayesinde kimya´ya ilgim artti.Ders saatini verimli kulanan, konulari gerektigi gibi anlatan, bir hoca.Bu nedenle sadece bir kac derse girmek veya ders esnasinda uyumakla hoca hakkinda yorum yapmanin dogru olmadigini dusunuyorum.Kahka atmaz, ama gulumseyen bir insandir.Bu nedenle ustte yazilan olumsuz goruslere katilmiyorum. |
|
| xxstar - 02/09/2010 19:12 | |
| ben de genel kimya dersi almistim ondan.cogu dersine girdim.derste anlattiklarini dinledim, A aldim. isini ciddiye alir ve durust bir hocadir. Nedense yukarda hakkinda cok yanlis seyler(sikici, asik suratli, bir konuya onem veren gibi...) yazilmis. Dersi ciddiye alan ogrencilerin cok sevdigi bir hocadir ama derste dalga gecmek isteyen ve calismadan gecmek isteyen ogrenciyi sevmez. Ders degil de fikra dinlemek isteyenler icin uygun degildir. Fakat sonucda tum gruplar ayni sinava giriyorlar. 5 yildir da dersler tum gruplarda ortakmis. Eger hoca dersi iyi anlatmazsa veya eksik anlatirsa geleciginiz icin pek de iyi olmaz. hocanin tek bir konuya takilmasi gibi birsey olamaz.Sinavlarda biz hicbir konuyu kacirmadik.bu hoca zamaninda hep dersine girer; yerine asistan gondermez , sizi baska gruba da sevketmezdii. sinav kagitlari da komisyon tarafindan okunuyor, Hocanin not uzerinde bir etkisi yok, not uzerinde yapilan yorumlar dogru degil. :) . ancak onu iyi tanimayanlar kotu yorum yapabilirler |
|
| radyan - 02/10/2010 23:58 | |
| bastaki yorumlari okuyunca afalladim. Muzeyyen hoca hakkinda acayip bir karalama kampanyasi yurutulmus dedim... Yok bir konuya takintiliymis , yok notlari degistiriyormus, neler, neler. Ayip, gunah... .Bunlari yazanlara biraz vicdan derim. Ben iki donem ders aldim Derslerine de zevkle girdim.Ama sinav konulari ve degerlendirme bolum tarafindan yapiliyor, hoca karismiyor. Dersine ve ogrencisine saygi gosteren, zamaninda derse giren, idealist bir hoca. Herseyden once iyi bir insan ve tam bir istanbul hanimefendisi. Kendisine saygilarimi sunuyorum. |
|
| elegans - 10/10/2010 23:58 | |
| Hem hoca hem insan olarak super iyidir. Dersine cok hakimdir, her konunun temelini anlatip sonra ornek cozer. Baska gruplardan da gelip dinlerler. Ben uc donem kimya dersi almak zorunda kaldim ama sadece son donem kimyayi Muzeyyen Hocadan aldim ve B ile gectim. Daha once bu sitede cok iyi, sempatik diye belirtilen hocalardan ders aldim ama dersde yaptiklari tek sey baskalarinin hazirladigi sinav sorularini aktarmaktan baska birsey olmadigi icin birsey ogrenemedim ve gecemedim.... Cunku sinavlar ortak yapiliyor.. Daha sonra ise benden once ders alan arkadaslarimin birebir tavsiyesi ile Muzeyyen hocanin dersini aldim. Hatta gecmek icin umidimin olmadigini ona ilk dersde soyledim. o ise bu muh. icin temel kimya dersi ust duzey kimya bilgisi degil, dersleri takip et, anlamadiklarini dersden sonra sorarsin dedi, ben de oyle yaptim ve basarili oldum. Notlar ilan edildikten sonra birde hocaya gidip notumun daha yuksek olmasini bekliyordum dedim. Simdi dusununce utaniyorum. O ise gulerek o zaman bolumden gelen liste ile not listesini cikardi ve ikisini karsilastir fark olmadigini goruceksin dedi. Sinav kagidini okuyanlar ile itiraz komisyonu farkli, icinde kusku varsa itiraz edebilirsin dedi. Ben gitmedim sadece sansimi denemistim ama utandim. Bunu niye yaziyorum. Kimseye avanta yapmaz ama hakkini da yemez. ![]() |
|
| teknikprogram - 29/10/2010 22:05 | |
| Ben 2006 yılında üst siniftaki arkadaşımın tavsiyesiyle kimya dersini Müzeyyen hocadan almıştım,o sene kimya ortak ders olmuştu, herkes derse girip kaçirmamaya çalışırdı çünkü ortak sinav sorulari yoktu, Ben de derse sürekli girenlerdendim. Ders aralarında da anlamadiğm yerleri gidip sorardim. Sinavlarda da faydasını çok gördüm. Bu sene notunu yükseltmek icin kimya dersini tekrar alacak bir arkadaşıma tavsiye etmiştim, o da madem öyle sitede yorum yazsana dedi. Ben daha önce hiçbirbir hoca hakkinda yorum yapmamıştim. Burası serbet bölge diye bazıları da çok haksız yorumlar yapmiş, çok yalan yanlış şeyler söylemiş. ![]() Hoca ve insan olarak saygıyı hakeden bir kişi. Müfredatı takip etmisti , bizi sinavlara çok iyi hazırlamıştı, sınavlar ortak yapılıp ortak değerlendiriliyordu. Sinav kağıtlarımızı hoca okumuyordu, notla bir ilgisi yoktu. Not işiyle bölüm ilgileniyordu.isteyen notuna bolüme itirazda bulunuyordu. Yani notu şöyle böyle yorumlarınn hiç gerçekle alakası yok. Hem notunu beğenmeyen niye gidip itiraz etmemiş????? Benim tanıdığım en idealist, öğrenci ayırımı yapmayan, dürüst ve konusunda tecrubeli bir hoca. Ayrıca şıklığını ve zarifliğini de belirtmek isterim. ![]() |
|
| ciftlisans - 05/04/2011 00:25 | |
| iyiki varsiniz hocam. Hoca,muhendis ve insan olarak bir tanedir. Universite hayatim boyunca en saygi duydugum hocadir. Meslek ahlaki yuksektir. Cift lisans yapmam nedeniyle kendisinden hem Kimya muhendisliginde fiziksel kimya hem de muhendislik genel kimyasi dersi olmak uzere iki tane onemli temel ders aldim, her iki dersdede ben cok bilgi kazandim. Bu nedenle bircok kisiden daha iyi yorum yapabilecegimi dusunuyorum.En bastan ilk on yorumu cope atin,gitsin derim." Ronaldo" sen necisin anlayamadim Cunku yazdiklarinin gercekle ilgisi yok. Muh. genel kim. dersini ben 2006 yilinda almistim. o sene ilk defa kimya ortak ders haline geldi. Sinavlarda hocalar kendi siniflarinin kagitlarini okumuyordu, hoca kendi sinifina not veremiyordu. Gen. kim icin not yorumu yapmak zaten yanlis olur, konular da ortakdi, bu konuda Muzeyyen hocayla ilgili yapilan gercek disi hatta hakaret dolu yorumlara katilmiyorum. Kim. muh. fiz. kim. dersinde ise hoca kendisi sinav kagitlarini okuyordu.Sinav kagitlarini cok dikkatli okurdu,isteyen kagidini gorurdu, her basamaga puan verirdi, yanlisini kimse de bulamamisti.Bu nedenle de notuna itiraz eden olmazdi. |
|
| business - 09/10/2011 23:53 | |
| Müzeyyen hocayı çekemeyen,kıskanan bazı kişilerin bu gibi ogrenci sitelerini kullanarak hakaret ettiklerini üst siniftaki arkadaşlardan duymuştum. Kendilerinde olmayan bazı pozitif erdemlere sahip olmasi nedeniyle besbelli ama günes balçikla sıvanmıyor işte. Muzeyyen hoca saygıyı hakeden bir insan. Durust, işine ve ogrencisine onem veren, kendisine gittiginizde sizi insan gibi karşılayan ve sabırla dinleyen, kısaca herşeyden once insan gibi insan. |