sabiha yıldızHakkında Yapılan Yorumlar - (66 Yorum) : |
| fallen - 06/02/2007 02:50 | |
| hiç iyi anlatamaz...sınavları çok zor değildir ama gereksiz sorular sorar..ama hakkaten anlatamıyor..sabiha hocanın verdiği dersi ismail teke de veriyorsa ondan alın bence.. |
|
| kıf - 28/05/2007 22:25 | |
| bencede çok kötü bir hocadır 3 vize yapar sadece 1ini öğrenip finale girersiniz berbat anlatır saçma sorular sorar az puan verir mümkünse tanışmayın. |
|
| StaRs - 29/05/2007 16:30 | |
| akışkanları aldım bu hocadan 3 vize yapması bi bakımdan iyi konuları biliyorsun finale çok çalışmaya gerek kalmıyor.. kapak sorularına takmıs 3 sınavdada çıktı 3ünüde yapamadım orjinal soruları oluyyor ama 100 beklerken 50 15 fln gibi notlar alabilyrosun hiç bekledigini almıyorsun yani çözülmiş değil not verme sistemi.. orjinal sorular soruyor ama dersleri takip edip az bişi çalışsanız yorum yapabilir ve çözebilirsiniz. diagram okutmaması her değeri kendi vermesi artı yanı yanlızz sadece sonuca bakıyor sanırsam bu kötü işte :( |
|
| cigaradumanı - 02/06/2007 12:02 | |
| yok öyle değil benim ilk vizede bi soruda çok ufak bi yerde hatam vardı hiç puan vermemiş. gittim kağıt üzerinde soruyu anlattı adım adım. o hata en başta olduğundan geri kalanlara verememiş. adım adım puanlıyor soruyu. bu sebeple hata baştaysa kırıyor baya. onun dışında ders anlatımı gerçektende biraz sıkıntılıdır. ama benim gibi 1 sene repeatten sonra azmedip derslere girip not alıcam derseniz faydalı bi hocadır. zira derslerinde anlattığı her cümleyi tahtaya yazar iyi not tutarsınız. vizelerdede ziyadesiyle hakkını alırsınız. 3. vizeden sonra finale hiç çalışmadım ve 100 bekliorm. şunu söyeleyebilirim üniversite hayatında çok uzak gözüken 100 notu sabiha hocanın dersinde hiçte imkansız değildir. |
|
| sleepless - 11/06/2007 02:11 | |
| aşırı sıkıcı geçer dersleri.anlatmanın yanına bile yaklaşamaz.vizeleri açıklamaz. 3. vizeye girerken 1. vize notunuzu öğrenebildiyseniz şanslı sayılırsınız.tabi bi bide 3 vize durumu var.bunun da kötü yönleri ve iyi yönleri var.Kötü yönü ilk 2 vize fizik vizelerinin hemen peşine denk gelmişti çalışamadım, 3.vizede de dersle ilgisi alakası olmayan saçma sapan şeyler sormuştu. iyi yani formül kağıdı serbest ve finale çok kasmaya gerekmiyor. |
|
| mutant - 15/06/2007 15:25 | |
| sınavları çok geç okuyor, insanı deli ediyor, derste sadece not tutmak kolay, derse katlanmak zor. kolay gibi soruyor ama yanlışta direk siliyor. ne yapmış ne etmiş yok. tavsiye etmem. |
|
| epeios - 15/06/2007 15:43 | |
| uzak durun.. bayık bir ders anlatışı + 3 vize 1 final + düşük not |
|
| ferat - 15/06/2007 16:33 | |
| dersi sıkıcı geçer ama iyi not tutulablir. her sıanvında bi tane kapak sorusu mutlaka oluyor. sonrasında sabit kanatlardan da 2. 3. vizeler ve finalde çıktı. bu iki konuyu anlarsanız sorun kalmaz. sınav kağıdını okurken sonuçlara çok önem verir. öyle gidiş yolum doğru, puan alırım diye beklemeyin. akışkanlar mekaniği dersini alıp rahatça geçebilirsiniz. |
|
| 21mk - 16/06/2007 18:38 | |
| diğer hocalara göre kolay sorar belki ama puanı kolay vermez. 3 saatlik derse katlanmak çok çok zordur sıkıcı anlatır. bide sakın önerdiği kitabı almayın boşuna para vermiş olursunuz hiçbir işe yaramadı çözümlü sorular var sağda solda onlardan alın illa alcaksınız.(akışkanlar mekaniği için geçerli) |
|
| darker - 18/06/2007 03:12 | |
| bu sene herkesi kırdı geçirdi. akışta başka alternaitf olmadığı için toplucaa isyanlardayız |
|
| acr - 18/06/2007 17:03 | |
| hoca çan sistemine yeni bir boyut getirmiştir. isterse sınıfın ortalaması 10 olsun hiç farketmez kendi çanı 50'dir. 50'nin altında olan kalır. ders alırken bunu de göz önünde bulundurun |
|
| jikleee - 18/06/2007 18:38 | |
| hocanın not sistemi hala çözülebilinmiş değildir ben şahsen girdiğim bütün vizelerden çok yüksek notlar bekleyerek çıkmıştım ama 20-45-42 almıştım kesin kaldım ortalama çok yüksek derken B- le geçtiğimi notları benden çok daha yüksek olan arkadaşların kaldığını öğrendim.benim finalim çok iyi geçmişti hoca ya finale baya önem veriyor ya da notları yükselte bilme durumuna anlamadık gitti valla :S dersleri sıkıcı geçer ama kolay not tutulur her kelimeyi yazar tahtaya bu yüzden çalışırken rahat edersiniz..dersi oktay özcan dan alan bir arkadaşımın notlarına bakmıştım ve notların sabiha hocanın notlarıyla aynı olduğunu yalnız sabiha hocanın o ntoların çok daha kolayını anlattığını ve sorduğunu farketmiştim..bence ders alınmalıdır akışkanda alternatifi yoktur..ama seneye okulda değilmiş sanırım almanya ya gidecekmiş... |
|
| machiner - 21/06/2007 01:07 | |
| 1. vizeyi 2. vizeyi olurken öğrendik 2. vizeyi 3. vizeden sonra; 3. vizeyi ise finalden sonra, tam notlar verilecekken öğrendik. Keşke ilk notumu öğrenseydim zamanında; ona göre çalışır, devamını getirirdim... İyi hocadır ama, yine ondan alacağım... |
|
| djengineer - 22/06/2007 20:19 | |
| pek iyi anlattıgı soylenemez sorular basittir yanlış yaptıgın sorudan cok yuksek not bekleme pek alınası değil ama daha iyi bir seçenekte yok galiba |
|
| fallen - 14/09/2007 18:16 | |
| anlatamaz...uzun yıllardır ders vermesine rağmen kendisinde bir stajyer havası vardır..hakkaten de stajyer gibi ders anlatır. |
|
| makale - 14/10/2007 01:21 | |
| Fallen´e seslenmek istiyorum Sabiha Hanim hakkinda düzgün konus ayip oluyor!!! O benim akrabam cok kirici yazmissin hic begenmedim |
|
| rcn - 24/12/2007 22:52 | |
| dünya üzerinde akışkanlar mekaniği hakkında fikri olmamasına rağmen bu dersin hocası olan ilk kişi sanırım kendisi oluyor. |
|
| Comandante - 02/01/2008 03:04 | |
| kaç kaç kaç... almanyaya mı ne gitmiş sewindim gelecek nesiller adına sinir krizi geçirmeden akışkan alabilecekler artık |
|
| kraker - 06/01/2008 21:45 | |
| malesef ikinci dönem gelecektir... derste yaptığı basit örneklerden alakasız sorular sorar üstüne puan vermez üstüne 3 vize yapar üstüne vize öncesi ders anlatır üstüne çan sistemi bi gariptir pat diye bırakır üstüne üstüne... eyüp akaryıldız akışkanlar mekaniği verseydi böyle olmazdı :( |
|
| Comandante - 23/01/2008 13:32 | |
| ...bide yeni aklıma geldi ders esnasında hocaya temel geometri dersi veren arkadaşımızı dersi kaynatmakla provoke etmekle suçlamıştır halbuki geometri... neyse ya sabiha yıldız işte başka bi sürü hoca var onlardan alın |
|
| kansel - 06/05/2008 13:21 | |
okadar dersine girdim ne anlattı diye bi sorun size hiç birşey diyeyim![]() |
|
| matrc - 29/05/2008 10:47 | |
bence bu sene nispeten daha iyi ![]() |
|
| imrahil - 01/06/2008 17:30 | |
| dersi pek iyi anlatamaz ama derste sorduğu sorulara çalışırsanız sınav öncesi dersi kesin geçersiniz.Akışkanlar mekaniği banko Sabiha hocadan alınır.... |
|
| blitzkan - 26/06/2008 21:27 | |
| inanılmaz not kırar...gerçekten 70-80 beklerken 20 fln alabilirsiniz..öğrencinin geçmemesi için uğraşır biras..artık neye göre bilmiorum bazı öğrencilere takar daha da bi not kırar...odasına gidip not istemeyin..saçmalar saçmalar vermez.. 3 kere aldım..geçemedim..sorra yaz okulunda bursadan alıp geçmiştim :) |
|
| burakbaba - 04/07/2008 18:47 | |
| Bence Akışkanlar dersizi tonozdaki zekai daha iyi anlatır |
|
| simple - 06/07/2008 02:33 | |
| Valla Sabiha hocadan derse gidip geçememek imkansız gibi birşey. Derse gitmeyenler hiiiç laf atmasın. 2-3 kere Oktay Özcan'dan aldım kaldım. Sonunda Sabiha'dan aldım ilk notum 100 ikincisi 30 (final 50 diyelim) Gelen not B. Ben 1. vizeden sonra derslere girmedim notum direk düştü. Sorduğu sorular hep aynı önceden almış arkadaşlardan soruları alın çalışın rahat geçersiniz. Vazgeçilmezidir akışkanların. |
|
| TURK14 - 15/07/2008 16:03 | |
| İSMAİL TEKEDEN ALIP BILMEME RAGMEN KALMISTIM SONRA SABIHDAN LAYLAY LOM A İLE GECTİM BİRAZ CALISTIM ANCAK SORULARIN EN AZ2 TANESI LİSEDE SORULACAK CINSTEN COK KOLAY BU HOCADAN KALAN GITSIN KENDINI DENIZE ATSIN DERİM 80 ORTALAMAYA A VERİYO VİZEDE COK UFAK BI ISLEM HATASAI SORUYU GOTURUR BUGUNE KADAR GORDUGUM EN KOLAY MESLEKİ MUHENDISLIK DERSİ SINAVI SABIHA HOCADAN EN ZORU ISE H.H.ERDEM DENDİ |
|
| hard - 14/08/2008 21:28 | |
| Akışkanlar mekaniği bilmemesine ragmen inatla bölüm tarafından kendisine 3 grup açılan akışkanlar mekaniği öğretemeyenidir. |
|
| Vergilius - 04/09/2008 17:53 | |
| ilk derse gittim zor dayandim baska dersine de gitmedim kitaplardan calistim ve defterdeki orneklere baktim sinavlar kolaydi ortalama da yuksekti zaten.. sonuc A ile gectim.. ama ne ogrendiysem kitaplardan ogrendim.. derste bisi ogrenemezdim cunku derste durmaya dayanamazdim |
|
| asyaka - 12/09/2008 23:22 | |
| kolay hocadır akışkanlarda derste yaptığı örneklere benzer sorar ama çok fazla bişey öğretmez ama rahat geçilir |
|
| kalamış - 14/09/2008 12:44 | |
| oldukça iyi not tutturur, sınavda 4 soru sorar 2 tanesi kolay bir tanesi ne kolay ne zor, bir tanesi de zor |
|
| judge - 31/01/2009 03:07 | |
| ya odasına gittim 75 ort c verdi olabilir finalimde ii gecmişti hoca cok kırıo felan ama,bakmadan da hic bi sorun yok denmezki....ilgisiz.....dersteki anlattıgı konular gereksiz.... |
|
| erdi_dogu - 11/06/2009 10:37 | |
| Artık rahat geçircek gibi gözükmüyo anlaşılan yaptığını akışkanlar finalinden sonra... Belki de hocanın isteğidi de budur. Yani bu yorumu birisinin yapması... |
|
| ytümakina - 18/06/2009 11:37 | |
| bu hocadan ders almayın arkadaşlar bi final vardı inanılmaz zor ve finalde çok önemli hatta hoca finale göre notlarınıızı şekilllendireceği için geçmek çok zor artık ondan benden sölemesi almayın.. |
|
| ytümakina - 19/06/2009 13:01 | |
| bo hocadan ders almayın arkadaşlar bütün grupları kırdı döktü finalde yukarıda sölediğim gibi almayın hakkaten kalırsınız .. |
|
| onur3427 - 07/07/2009 12:18 | |
| arkadaşlar belki kızacak bu yorumum için ama samimi olarak söylüyorum : derslerin tamamına giden (ne işlediğini neye önem verdiğini görmek için, dersi öğrenmek için değil) ve sadece çözdüğü soruları yazan sınavdan 1-2 gün önce de bu soruların üstünde duran birisinin çok yüksek notlarla geçebileceğini söyleyebilirim |
|
| fallen - 08/09/2009 16:29 | |
| anlatamazdır. |
|
| matrc - 17/11/2009 11:12 | |
| düşüncesiz yorumlar yüzünden sınavlarda çok zorlamaya başlayan hoca |
|
| ilyas - 08/01/2010 01:03 | |
| Isı transferi dersi aldım; ders çok sıkıcı bu nedenle hocayı suçlayamam; ama bence fena da anlatmıyor. Geçmişinde tiyatro eğitimi almış olmasının da muhtemel olduğunu düşünüyorum. Konuları anlatmıyor adeta yaşıyor (: örneğin bazen "duvar çevresinde 60 derece sıcaklık var" diyor ya, işte o an sanki yüzüne vuruyor o sıcaklık (: Ama ders çok sıkıcı. Ve bence kolay sormuyor. Önemli bir bilgi de formül kağıdı serbest ama örnek soru olmayacak. Tavsiyem şudur ki: daha iyi bir alternatif yok Isı için o yüzden alın. |
|
| onur3427 - 08/01/2010 19:21 | |
| iyice zorlaştırdı hoca sorularını sınavlarında döküle döküle bi hal olduk bakalım final+not sistemi nasıl olacak merak ediyorum |
|
| orkuntur - 16/01/2010 11:37 | |
elimden geleni yaptım ama döküldüm.. bu dönem 20 ye D+ bekliyoruz ![]() |
|
| ezo - 25/01/2010 17:34 | |
| mezun olmam için geçmem gereken tek bir ders kalsa,ve bu dersi veren tek hoca sabiha hoca olsa... itüden alırım,boğaziçiden alırım,hatta odtüden almaya çalışırım...o da olmadı dicleden,mustafa kemaldan alırım...en olmadı birkaç sene af falan beklerim... kibar bir hoca,ama asla ders almam. |
|
| holgermeins - 25/01/2010 18:01 | |
| çok iyi niyetli,cana yakın bir hocadır.odasına gider ve biraz sohbet ederseniz bunu rahatlıkla anlayabilirsiniz.ders anlatımı öğrenciye sıkıcı gelebilir.sınavlarda sorduğu sorular çok orjinal ve güzel sorulardır.final sınavına oldukça önem verir(%70 bile olabilir pratikte).onun dışında notlandırması iyidir,sınav okurken mümkün oldupunca yüksek vermeye çalışır ama bulduğunuz sonuçlara dikkat eder,ayrıca harflendirmesi de iyidir.kısacası iyi bir hocadır ama öğrenciyi biraz zorlar.ben kendisinden akışkanlar mekaniği ve ısı transferi aldım,herkese tavsiye ederim |
|
| baladırmak - 26/01/2010 02:56 | |
| Çok iyi niyetli,güleryüzlü ve samimi bir hocamızdır kendisi.Isı transferi dersini aldım kendisinden.Eksik yönlerini saymak gerekirse tahtada yazılanları geçirmenizi beklemeden anlatmaya başlar dinlemekle yazmak arasında hep ikilem yaşarsınız.Ayrıca gereğinden fazla ayrıntı verir ve işimize yaramayacak formüller yazdırır.Konu başlıkları yarım yamalaktır.Ama sınavları tamamen derste anlattıklarıyla bağlantılı ve derslerine girdiğiniz takdirde a ile geçememenizin tek sorumlusu siz olursunuz.Diğer dersleri bilemem ama ısı transferi alınası hocadır. |
|
| Masterx - 29/01/2010 23:04 | |
| Soruları basit gözükür,yaparsınız,ama yanlış yaptığınızı hocanın odasına gidip cevap anahtarı ile yüzleştikten sonra anlarsınız.Çünkü bildiğin çok zor,orjinal sorular sormuştur,ama derste anlatma metodu çok gereksiz yerleri ön plana çıkararak anlattığından hiç bir gerekli bilgiyi özümseyemezsiniz.Bu dönem dersine en çok gittiğim en çok çalıştığım ders bu olmasına karşın sınavlarda aldığın biri 10-20 li diğeri 40 lı not ile(ki sınıf ortalamasıydı bu) finalde de en azından sınıf ortalaması civarı yaptığımı düşünürken F ile kaldım.Ve bu dönem bu ders dışında kaldığım bir ders olmadığı ve ilk defa bir zorunlu mühendislik dersinden kaldığım göz önünde bulundurulduğunda hiçte suçlu olmadığımı düşünüyorum bu konuda.Tamam hocam zor sor eyvallah ta,50´ye çan dayamak ne oluyor,30 sınıf ortalaması varken anlamadım hiç. |
|
| onur3427 - 31/01/2010 12:44 | |
| sabiha hocadan 1den fazla ders aldım. şu kadarını söyleyebilirim ki sınav sistemi değişken notlandırma sistemi değişken bi tek ders anlatış biçimi sabit o da malum. yani diyeceğim o ki burda okuduğunuz yorumları dikkate alıp bi takım hesaplamalara gitmeyin. ama ders almayın demiyorum yanlış anlaşılmasın ben kütle transferini de ondan almayı düşünüyorum şahsen. |
|
| srcn - 17/02/2010 00:38 | |
| Sabiha Hocadan Akışkanlar Mekaniği aldım.Elindeki notları birebir tahtaya geçirmek suretiyle dersi işler ki bu notlar Star Fotokopide mevcuttur.Sene başında sizlere tavsiye edeceği bir kitaptan da sorular çözer ve sınavda da buradakilere benzer veya birebir aynı sorular sorar. Sorulan soruları elinden geldiğince yanıtlamaya çalışır ama öğrenciye ne kadar faydası olur ya da ona yeni bir şeyler katar mı orası tartışılır. İlk sınavında soru soracağı yerler net bir şekilde bellidir.Direk oralara çalışıp yüksek bir not alabilirsiniz.Ortalama bir finalle de tatmin olacağınız bir not getirmek mümkündür. İlk sınavına çalışılırsa yüksek not getirmek isteyenler için ideal hocadır.Ama akışkanlar mekaniğini tam olarak ´´hocanın anlatımından´´ öğrenmek isteyenler diğer alternatiflere yönelsin. |
|
| l6208003 - 20/02/2010 17:58 | |
| çok tatlı bi hocadır.ama gelin görün ki ders anlatımı çok kötüdür.termodinamiği ondan almıştım.50 dk lık bir dersini yoğun bir şekilde geçirir.hiç erken çıkarma gibi bir huyu yoktur.son dakkasına kadar işler.sürekli yazar.yazmaktan ne anlatmak istediğini anlayamazsınız.o kadar sıkıcı geçer ki.sınav soruları zor değildir.tutturduğu notlara adam akıllı çalışın yeter.ama verimsiz geçen dersleri beyninizin bir köşesinde olacağından çok da istekli ve başarılı ders çalışacağınızı hayal etmeyin.bence seçmeyin derim |
|
| chomar - 30/05/2010 01:29 | |
| uzak durun almayın mümkünse kendisinden ders falan yazı yazmaktan başka birşey yapamıyorsunuz derste hiç bir şey öğrenemezsiniz yazı yazmaktan. |
|
| eozsoyeri - 15/06/2010 19:37 | |
| Akışkanlar mekaniğini okulda alabileceğiniz en kral hocadır.Oktay hocadan aldım kaldım,Sabiha hocadan çook rahat geçtim.Hem dersi anlarsınız hem sınavda yaparsınız. |
|
| oliver100 - 19/06/2010 15:55 | |
| çok iyi insan, ne örnek çözerse derste ona benzer sorar, öğrenciyi bırakıyım diye uğraşmaz.. defterdekilere çalışırsanız birazcık çok rahat geçersiniz.. bakın kitap felan demiyorum derste yazdıklarına örneklere çalışın (ama çalışın) yeter.. çalışmanızın hakkını alırsınız.. dünya iyisi hocamızdır.. |
|
| riddick1907 - 20/06/2010 00:44 | |
| Gördüğünüz yerde kaçın! |
|
| aa88 - 01/08/2010 16:35 | |
| bilgisi sıfırdır. bunu kapatmak için de ya öğrenciyi azarlar ya da az not verir. bence bu hocadan ders alıcağınıza eyüp hoca ismail hoca ve oktay hoca gibi bilgi birikimli, komplekssiz değerli hocalarımızdan ders alın. |
|
| holgermeins - 04/08/2010 18:37 | |
| Bilgisi sıfır diyen öğrencinin at gözlüklerini atması gerekir.Acaba kendisi hocamızın bildiğinin binde birini biliyor mudur?Sabiha Hoca´dan 2 ders aldım 2sinde de tüm derslere gittim ve hiçbir öğrenciyi azarladığını ne gördüm ne işittim.Eğer azarlanan biri olmuşsa bu kesin öğrencinin hatasıdır.Ayrıca Sabiha Hoca not konusunda çok cömerttir. Öğrencinin niyetinin iyi olduğunu (kötü olmadığını) anlarsa hakettiğinden çok fazla not verir.Hiç düşünmeden Sabiha Hoca´dan ders alın! |
|
| feniletilamin - 08/09/2010 01:03 | |
| kendisi pek sevilmese de ( sevmemenin nedeni olmak zorunda değil, kimse kimseyi sevmek zorunda da değil), halen berlin teknik üniversitesi mezunlar derneği görevini yürütmekte imiş. boru değil TU BERLIN. bunu duyup da hala sevmeme hakkına, hatta daha bile sinir olma hakkına da sahipsiniz. saygı duyarız. mycep. |
|
| rebel_0388 - 25/02/2011 18:26 | |
| Melek yüzlüdür, ancak melek değildir.Bana göre çok tutarsız, ne istediğini bilmeyen bir hocadır.Dersi güzel anlatamamasının sebebi de budur.Neyi vermesi gerektiğini bilmez, herşeyi anlatır, olayın mantığını kavramanızı zorlaştırır.Buna karşın; Berlin Technische Universität te doktora yapmış bir hocadır.Yukarıda hayran olan arkadaş biraz abartmış olsa da, haklıdır,boş bir hoca değildir,iyi donanımlıdır, olsa bilgisini iyi aktaramıyor diyebiliriz, yani isterseniz kendisinden bilgiyi söke söke alabilirsiniz, elinden geleni yapacağından şüphem yok. Onun haricinde herşeye rağmen iyi niyetine inanıyorum Sabiha hocanın, sadece kimin samimi kimin samimi olmadığını iyi ayırt edemediğinden, zaman zaman çok acımasız olabildiğini düşünüyorum... |
|
| bobo123 - 07/04/2011 20:26 | |
| arkadaşlar sakın sakın sakın almayın ey kardeşler uyarıyorum bak benm genel ort. 20 idi ısı transferinde arkadaşların 40 tı bana f geldi eyvallah ama 40 olanlara da f verdi sakın arkidişler ben yandım 40 alanlar tutuştu siz yazık etmeyin kendinize.. elinde kağıt bi merhaba yok hayatta gülmez döner arkasını tahtaya kendi duyacağı şekilde konuşur tahtada boş yer bırakmaz yaz anam yaz bütün derslere gel ee sonra f yazık olur sakın almayın |
|
| saly - 24/06/2011 19:45 | |
| herşeyden önemlisi iyi niyetli.. |
|
| kamilsevenadam - 27/06/2011 16:06 | |
| iyi niyetli olması dersi öğretmek için yeterli değildir bence. derste yoklama alır. Sınavlarda sorduğu sorular standarttır. Ben ilk defa bu dönem almış bulundum sabiha hocadan ders lakin not sistemini hiç anlayabilmiş değilim. 7 tane quiz ve bir final yaptı. sınavlarda sorduğu sorular yunus hocanın akışkanlar mekaniği kitabındaki bölüm sonu sorularının neredeyse aynısıydı. o yüzden pek zorlanmadık çözerken. quizlerin ortalaması 50ydi bir de finalden yaklaşık 50 gibi bir not bekliyordum. sonuç b geldi. dersleri çok uzun ve gereksiz ama mecbur kalınırsa geçilecek bir ders. |
|
| erek - 10/08/2011 09:41 | |
| Akışkanlar mekaniği aldım kendisinden. Not sistemini hiç çözemedim. 7 tane quiz yapıyor ama herkese değişik notlar gelmiş. Boşu boşuna uğraştırdı o kadar quizlere hiç bakmamış gibi kendisi...Bu devirde iyi niyet herşeye yetiyorsa bizde iyi niyetliydik ama c yi verdi gönderdi üstteki arakadaşın quizleri 50 ortalaması var b gelmiş benim 70 ti finalimde ortalama bir finaldi 50 lik yapmışımdır. Başka alternatifler varsa onları düşünün.. |
|
| baladırmak - 29/09/2011 10:49 | |
| Sabiha hocadan 2 ders aldım. Isı transferi ve akışkanlar mekaniği. Hiç bir sınavında, dersinde işlediklerinin dışında bir soru sorduğunu görmedim. Hele akışkanlar mekaniği dersinde yaptığı quizlere laf atmak veya zor olduğunu iddaa etmek abesle iştigaldir. |
|
| baladırmak - 29/09/2011 10:49 | |
| Sabiha hocadan 2 ders aldım. Isı transferi ve akışkanlar mekaniği. Hiç bir sınavında, dersinde işlediklerinin dışında bir soru sorduğunu görmedim. Hele akışkanlar mekaniği dersinde yaptığı quizlere laf atmak veya zor olduğunu iddaa etmek abesle iştigaldir. |
|
| ahmet_t269 - 25/10/2011 22:10 | |
| projeksiyon aletinin ve yunus çengel kitaplarının esiri olmuştur kendisi.sadece bende mi sorun var diyorum ama konuştuğum herkes de şu projektörden ders işlemesinden hoşlanmıyor. illa ki kendisininde kulağına gidiyordur bu durum,ama projektörle ders işlemek kolayına gittiği için vazgeçmiyor heralde. bir de anlattığı hiçbir şey tam anlamıyla oturmuyor zihnimde hep birşeyler havada kalıyor. yani bir eyüp akaryıldız, bir galip temir, bir durriye bilge asla değil. termodinamik ve ısı transferi derslerinde ilk tercih olmamalıdır bana göre |
|
| girye - 27/11/2011 14:19 | |
| makale nickli kişinin sabiha hoca olduğunu düşünmekteyim çünkü başka kimse onu bu kadar emin bir şekilde savunamaz.. vasatında altında bir ders anlatımı var soru sorulduğunda genelde cevap veremez. profesör olmanın basitliğinin ve ezbere dayandığının ispatıdır. stajyer yorumuna katılıyorum.. |
|
| girye - 27/11/2011 14:22 | |
| makale nickli kişinin sabiha hoca olduğunu düşünmekteyim çünkü başka kimse onu bu kadar emin bir şekilde savunamaz.. vasatında altında bir ders anlatımı var soru sorulduğunda genelde cevap veremez. profesör olmanın basitliğinin ve ezbere dayandığının ispatıdır. stajyer yorumuna katılıyorum.. |
|
| girye - 27/11/2011 14:23 | |
| makale nickli kişinin sabiha hoca olduğunu düşünmekteyim çünkü başka kimse onu bu kadar emin bir şekilde savunamaz.. vasatında altında bir ders anlatımı var soru sorulduğunda genelde cevap veremez. profesör olmanın basitliğinin ve ezbere dayandığının ispatıdır. stajyer yorumuna katılıyorum.. |