meryem handan çubukHakkında Yapılan Yorumlar - (32 Yorum) : |
| emre d. - 24/01/2007 06:17 | |
| çok enteresan bi şekilde 2.sınıfta okurken 4.sınıftan bi ders almıştım.. ve tek vizeye girememiştim feci hastaydım, B+ düşürdü notumu şaşırdım ama dersi de çok seviyodum zaten.. kalsam bile yine de ondan alcaktım... ayrıca bu sene yapılan 1.teknik geziye başka bir hoca almamıştı beni 2.sınıf olduğum için, handan hoca ise kendi düzenlediği 2.geziye istersem gelebileceğimi söylemişti o an nottan daha önemli şeylerin olduğunu ve sırf bu yüzden bile handan hocayı tanımaktan neden gurur duyduğumu anladım.. saygılar hocam |
|
| bettyboop - 24/01/2007 14:51 | |
| ben de matlab almıştım kendisinden ama aslında termocuymuş..iyi anlayışlı sempatik bi hoca..pc notunu da iyi vermişti.. |
|
| mTy - 24/01/2007 16:32 | |
| bir numaradır! verdiği her dersi alın - buhar kazanları - temodinamik - enerji yönetimi |
|
| cici - 25/01/2007 13:39 | |
| kesinlikle mükemmel bir hocadır.sınavları da aşırı kolaydır.olayın özünü kavradınızmı,güzel bir formül kağıdınızda varsa olay bitmiştir.ilk vizeyi tabi daha ilk olduğu için iyice çalıştım.2.vize ve finale abartısız 10ar dakika çalıştım.sonuç A-.e daha ne diyim. |
|
| georgia - 25/01/2007 14:12 | |
| yoklama almaz vizeleri de birbirine çok benzer ve kolaydır |
|
| onur8181 - 04/02/2007 08:59 | |
| Termodinamik bilgisinin zayıf olduğuna inandığım bir hocadır.İlk sınavı çok zor olur.(bizde ortalama 18'di) o nedenle düşük alıp umutsuzluğa kapılmayın.Sonraki sınav neredeyse defterdekinin aynılarını sorar.Finali de 2.vizenin aynısıdır.Benim notlar:20 70 ve final de 100 civarıydı sonuç:B+ ....kolay geçmek isteyenlere tavsiye ederim..ama termodan ne öğrendin derseniz,hiçbişey |
|
| fallen - 06/02/2007 02:53 | |
| onur8181 ile sanırım aynı gruptaydık..kadın çok iyi kadın ama anlatamıyor..termo kitabı alıp çalışırsanız anlar gibi olursunuz..geçmek kolaydır ..ilk vize zor olduğu için 2 yi ve finali kolay yaptı. ama kesinlikle iyi niyetli, öğrenci dostu..ahmet çelik ve ahmet koyun gibi öğrenciyi bırakınca mutlu olmaz.. |
|
| emre d. - 23/03/2007 07:22 | |
| kendi kişisel sitesi de mevcuttur. http://www.geocities.com/ee_adnan/handan.html |
|
| lessoncrime - 09/04/2007 20:08 | |
| Bir numara, muhteşem insan ders anlatışını seveceksiniz. Ama her defasında suyun Cp'si kaç dediğinde, birrrrrrrrrrrrrrrr diye bağıracaksınız. Sonra "Bir ne?" sorusunu duyarak rahatlayacaksınız. Sınavda çakmanıza neden olacak tek şeyde zaten bu birimlere dikkat etmemek olur zaten yoksa melek gibi bir insan kendileri, hiç bir dersinden kalmamıştım :-))) |
|
| who - 12/05/2007 11:15 | |
| Üzgünüm arkadaşlar ama ben birçoğunuzla aynı fikirde olamayacağım. Isı proses dalının meşhur projelerinden buhar kazanı projesiyle de ilgileniyordu kendisi.Ben de projeyi yapmak için kendisine soru soruştum.Beni öyle bir yanlış yönlendirdi ki,bütün projeyi baştan aşağı yanlı yaptım Handan hanım yüzünden. Sonra sunum günü geldi. Galip Hoca ve Handan hoca ikisi birlikte yapıyorlardı. Galip hoca yanlışı buldu.Ben de Handan hocanın bana böyle yapmam gerektiğini söylemiştim. Handan hoca o sırada inkarlara başladı.Ne yazık ki, kendini kurtarmak için bana iftira attı. O günü hiç unutamam. Arkadaşlar,iyi not veren hca iyi bir hoca ünvanı alamaz. İnsanlığı,kişiliği hakkında tek bir hareketinden sonuç çıkarılmaz ama suçsuz bir insana iftira atmak çok yanlış bir davranıştır. Sonuç olarak o projeden 100 alabileceğim yerde 50 almıştım.Gururum incindi,gecelerce ağladım ve o günü asla unutamadım. |
|
| ferat - 15/06/2007 16:26 | |
| handan hoca süper bi hocadır. termodinamik dersini ondan alabiliyorsanız kaçırmayın derim. öğrenciyle diyaloğu iyidir. fazla zorlanmadan iyi bir notla geçmek mümkündür. |
|
| jikleee - 18/06/2007 18:44 | |
| termodinamik dersini almıştım handan hocadan gayet iyi bir hocaydı dersleri çok boğucu sıkıcı geçmez öğrenciyle arası iyidir sınavlarda da aşırı zorlamaz gerçi bize bi final sormuştu bütün sınıf bakakaldık kağıda ama 1. ve 2. vize kolaydı... |
|
| 34bt149 - 04/02/2008 11:15 | |
| olllllldukca entereesan bi hocaaaaaanımımızdır kendisi cunku ort bi vize notlarım olduu ragmen not yukseltme ve finldende inandına ortalama biseler yapmama raaamen hic uzulmeden f vermis muhterem bi hocamız.... dipnot: arkadasımın vize notları bnden cok dusuk olmasına ragmen finaldede bnzer kagıtları verdik arkadasaıma b- geldi onuda belrtiim dedim |
|
| amokachi - 11/06/2008 16:11 | |
| termo bilgisinin yetersiz olduğunu düşündüğüm hoca...dersi pek anlatamaz, yoklama da almaz haliyle sayılı kişi dersi takip eder...evde çalışmayı seviyorsanız alın yoksa diğer seçenekleri düşünün derim |
|
| jikleee - 12/06/2008 18:27 | |
bu dönem enerji yönetimi die bi ders aldım kendisinden açıkcası ne oldu ne bitti hala anlayamıyorum..yoklama almıyordu o yüzden derse hiçkimse gelmiyordu sonrada sürekli öğrencinin ilgisizliğinden şikayet ediyordu halbuki ben derslere hep devam etmeye çalıştım ama bu bana bi artı sağlamadı...ilk vizede sunum yaptık,2.vizede tek soru sordu final de bir sonraki hafta idi yine tek soru sordu açıkcası soruyu doğru mu yaptım yanlış mı ya da nasıl bi soruydu hala bi fikrim yok sonuç c gelmiş.hiç bişi diyemiyorum a da gelebilirdi f de sınavlarla ilgili hiç bi fikrim yoktu ki..çok bişi de katmadı bana bu ders pişman oldum açıkcası aldığıma![]() |
|
| honour86 - 05/08/2008 22:33 | |
| bende termodinamik dersinden kalmıştım handan hocadan ama hoca elinden geldiğince açıklayıcı olmaya çalışıyor,sorularına cevap veriyor kanaatindeyim...iyi niyetli bi hocamızdır.bi de nedendir bilinmez bazen hocamızı uzaklara dalmış görüyorum,sanki bazı şeyler var aklında geçmişle ya da gelecekle alakalı... |
|
| jordan - 09/01/2009 00:24 | |
| valla ben buhar kazanları alıyorum bu sene ilk sınaım 25 ikincisi 40 finalden 70 falan bekliyorum.zatensağolsun hep beklediğimden fazla not verişyor bana.cok tatlı dersleri eglenceli ve ögretici geciyor.projemide ondan aldım,hersey yolunda gibi görünüyor.bence okulda sevilcek az sayıda ögretmenden biri |
|
| the_mechanix - 15/01/2009 22:13 | |
| boşverin bence... |
|
| nihann - 20/01/2009 15:36 | |
| bence ii bi kadın. ders anlatışı güzel, ayrıca notu da inanılmaz bol. buhar kazanları alıorum sınıf ort 60-65 arasındadır 40-30 vize notlarıyla c verdi ben olsam bırakırdım valla ![]() |
|
| anntimakinaa - 02/02/2009 07:30 | |
| yıldız makınada bulundugu yerı haeetmeyen ender hocalardan bırıdır. cok sey bılıomus zanedersınız fıs cıkar. hadı ıyımser yaklasalım, ınsanıyetıne bakalım: ısı ogrencısıyle içli dışlı olur dıger dal ogrencılerıyle ıletısım bıle kurmaz dış kapının mandalı muamelesı yapar. KANIMCA UZAK DURMAK SIZI DAHA MUTLU EDECEKTIR. |
|
| foreverist - 01/04/2009 22:28 | |
| handan çubukçu gerçekten de makina bölümünü hak etmeyen hocaların başında gelmektedir. diğer hocalara bakıyorum da sanki alakası yok. ısı öğrencisiyim ve son sınıfta ondan mecburen enerji yönetimi bi ders almak zorunda kaldım.(tabii daha önce hocadan ders almadığım için tanımıyordum.) hocanın öğrenciye katacağı çok bişey olduğunu sanmıyorum derse geliyo elinde notlarla zaten onlardan işliyo dersi. o kağutları elinden alsanız inanın 15 dk ders anlatamayacağı kanısındayım. ayrıca hocanın bi hoca görüntüsünden çok ev hanımı havası var. sanki evden birini almışlar da gel sen bıu işi yap demişler. o da bunun verdiği hava ile koridorlarda dolaşmaktadır. bazeb kafası iyi olursa öğrenciye iyi davranır aklınca da iyi espiriler yaptığını düşünr. tabi biz gülüyoz bozulmasın die. böle bi hoca işte.. aslında burda anlatmakla olmuyo bile ama tavsiyem ondan uzak durun. (ismail teke , hasan heperkan , olcay kıncay, derya özkan gibi hocalarla kıyaslanmayacak kadar kötü bir hocadır.) |
|
| sleepless - 15/06/2009 02:54 | |
| enerji yönetimi dersi gerçekten garip bi dersti.ilk vizede soruyu anlayamadım o yüzden düşük notla geçtim.ama finalden sonra gördüm ki enerji yönetiminde yapmamız gereken bildiğiniz bakkal hesabıymış.dersleri çok zevkli geçmez.ama sınavlarında ezber hiç sormaz.formüller önünüzde açık olur bol bol işlem yaparsınız.o yüzden buhar kazanlarını almaktan çekinmeyin. enj yönetimi alcaksanız da mutlaka geçen yılların sorularına bakın |
|
| hayat - 22/06/2009 00:45 | |
| Yoklama almaz. Anlatımı hiç iyi değildir, cevapları muallaktır. Enerji yönetimi diye bir dersini aldım ama bir dönem boyunca ne yaptığını anlayamadım. Boşa zamanım geçti derslerinde. Birde sunum yaptırıyor. Sunum öncesinde içerik serbest kendiniz nasıl istiyorsanız öyle yapın diyor. Sunum zamanı gelince de bana tarih anlatma fiyatlar nerede diye laf vurup sunumu sabote ediyor. Ayrıca odasına gidince de güleryüzden ve ilgiden eser göremiyorsunuz. Kendisi ısıcı olduğu için ısı dalındaki öğrenciler onun için önde geliyor. Son haftalara doğru birkaç soru işliyor. Vize ve finalde tek soru soruyor. Konulara hakim bir arkadaşınız varsa sorun yok zaten kopya ortamı çok musait, çekemeyenler düşünsün.. Okul bitmeden handan hocadanda ders alayım dedim ama aldığıma da alacağımada pişman oldum, bana hiç bir getirisi olmadı. Hocanında enerji yönetimi hakkında bilgisi olduğunu sanmıyorum. Dersin kitabı da yok ki hocanın anlatamadıklarını kitaptan anlayasınız..İlla ısıdan ders alacaksanız Duriye hocanın verdiği dersleri almanızı öneririm. |
|
| holgermeins - 07/09/2009 20:03 | |
| kendisinden termodinamik dersi aldım geçtiğimiz dönem ilk sınavımız zordu ve sınıf ortalaması 8-10 civarıydı moralimiz bozulmasın diye notları açıklamadı sınavdan iyi beklememe rağmen notların genelinin düşük olması ve açıklanmaması hevesimi kaçırdı 2. vizeye hiç çalışmadan girdim çıkışında notların açıklanmış olduğunu söyledi ve gidip baktm 47 almıştım ama 2. vizeden boş kağıt verdim 50 civarı bi finalle ii bi not beklerken c+ geldi ama çok iyi bir termodinamik bilgim olduğuna inandığımdan yaz okulunda tekrar aldım handan çubuktan sadece derslerine gidip vizelerine çalışmadım ve kolaylıkla a getirdim.benimle aynı dönemde termodinamik alanlar hoca hakkında kötü konuşuyo olabilirler ama öğrenememeleri sadece ilgisizliklerindendir.kendisi gayet iyi bir hocadır ve kendini sürekli geliştirmektedir.eyüp hocanın aksine konuları detaylı olarak ele alır ve tüm konuları anlatmayı hedefler bu açıdan da dersini almanız avantajınıza olucaktır.kısacası derse ilgi göstericekseniz tüm bu yorumları boş verin düşünmeden alın ii bi notla geçersiniz |
|
| Larva - 18/10/2009 23:34 | |
| ne desek boş bir çok iyi bir az kötü, bir bakıyorsun kötü, bbir bakıyorsun normal dersi anlatmak istiyor ama beceremiyor zor soruyor, not vermiyor ama şu varki her derse girer birazda kendin zorlarsan bir bakmışın A gelir yoksa almayın sakın, öğrenemessiniz ve kalırsınız Duriye hocama gelin, zor sorar ama anlatır ve hakkını yemez.. |
|
| kalamış - 02/02/2010 00:19 | |
| Hocam iyi insandır, dersini de güzel anlatır ama sınavda biraz zor sorar. |
|
| oTsiGüN - 19/02/2010 12:00 | |
| Bu dönem danışman hocamdı Handan hoca,çok iyi niyetli bir insan,ben iki hafta uğraştım ve 5 dersi istediğim gruptan alamamıştım,ve onca boş grup varken Handan hoca benim için üç gün boyunca bölümü aradı defalarca,uğraştı ve tüm derslerimi ekledi,çok teşekkür ederim Handan hocam... |
|
| nypd - 07/06/2010 14:54 | |
| çok şeker sevilesi derslerine zevkle gidilesi kadın fekatt dersin özünü kavratmaya çalışır çok fazla şey anlatmaz öğrenmek istiyosanız kendi çabanıza kalmış bişey bol soru felan çözmek lazım ,ama handan a laf yok iyidir .en azından derste sıkılmazsınız |
|
| freestyler - 21/06/2010 02:23 | |
| Ben de Handan hocamızdan enerji yönetimi dersi alanlardanım.Bazı arkadaşlar dersin öğrenciye çok şeyler kattığını falan yazmışlar ama bana hiçbir şey katmadı bu ders.Derste biraz kazan,kazanlarda blöf falan anlattı sonra bir sunum olayı basladı ve dönem o ders için bomboş geçti.Aslında ders çok güzel ama Handan hoca bu dersi vermemeli.Gerek yok gidin kompresörler alın eminim bu dersten daha fazla şey öğrenilir. |
|
| mokoena - 03/09/2010 03:21 | |
| bence asla ama asla almayın.açık konuşim hakkımı yedi yani.derste anlatamıyo,soru sormaya gelince çok kazık soruyo ve emege saygı göstermio bence.tüm derslerine geldim yoklama da aldılar termoda.notlarım da 30 45 finalde de wardı bi 40-50 kesin hadi d+ falan verir anlarım hadi d´ye de razıyım da F verdi küfür eder gibi.yaz sıcagında o kadr yol çektim çalıştım elimden geleni yaptım o kadar para bayıldım yaz okuluna ama snuç koca bir F.. |
|
| cin - 19/06/2011 10:05 | |
| bir tek "mokoena" yorumunu okudum ve tamamen katılıyorum, ulan ortalama olmuş 1.98 lerde dolanıyo. emek etmişiz bir dönem , herkesein hayatı dört dörtlük değil vakit ayıramadığım için 3-4 gün toplamda 5 saat uyumuşum o da uyumaksa. sonuç vizeler ortalamanın üstünde finalde garanti 2 cevap. ne vermiş D . hocam dersi yazın açacak mısın? yok. ya arkdaş o zmn niye notları bu kadar düşük veriyorsun. mağdur ediyorsun bizi. haa unutmadan bi de anlatır ha kzının okulunda hocalar yok şöyle yok böyle. hacam insan olarak iyi bir insansınız ona bir şey diyemem ama. bizi de bi kıznızın yerine koyun , gerçekten yazık günah ya emeğimize |
|
| erek - 10/08/2011 09:53 | |
| Termodinamik 2 dersini kendisinden aldım. Düriye hocayı seçtik usiste sevinçliyiz derken bir anda handan hocayı buldum karşımda..Ders anlatımı falan iyi değil hadi o kısmı geçiyorum o kadar zor sınavlar yaptı sanırım birde 40 geçme notu uygulamış herkes dağıldı tahminim. Almayın yok yani kaçın hatta |