eyüp akaryıldızHakkında Yapılan Yorumlar - (100 Yorum) : |
| _achilles_ - 24/01/2007 13:45 | |
| bir rivayete göre hoca vizeleri hiç okumamaktadır ve finaldeki soruların hepsini yapan kişi ,vizeleri ne kadar kotu gecerse gecsin , A ile dersi gecmektedir ... |
|
| cici - 25/01/2007 13:37 | |
| hocamızın mükemmle bir ses tonu vardır.sınavları zor değildir.kalmak nerdeyse imkansızdır.ondan aldığım iki dersin ikisi de A geldi.hocaların vizeleri okumadığı doğru değildir,sadece vizeler fazla önem vermemektedir.vizede önem verdiği şey 2.vizenin 1.vizeden yüksek olmasıdır.! |
|
| mystery - 25/01/2007 23:39 | |
| karizmatiktir,adam gibi hocadir,verdigi her dersi gonul rahatligiyla alabilirsiniz |
|
| mTy - 27/01/2007 18:11 | |
| termodınamık ve ısı transferı 1 bu adamı işletme hocaları bile tanıyor! ordan aldığım serbest seçimlik derste senin bölümün ne diye sordu hoca ben de makine dedim. hıı tamam sizin bölümd ebi hoca var hayranıyım ben onun dedi. ünü tüm dünyaya ulaşmış kitle halinde hayranları var:DD |
|
| conqueror - 02/02/2007 10:50 | |
| Herkes eyüp hocayı metheder ama bence abartılacak kadar da iyi değildir.Çoğu arkadaşım finalde iyi not beklemesine rağmen C+,C gibi düşük notlar aldılar(bknz:ben) Hoca dersi iyi anlatıyo fakat vize sonuçlarını açıklamadığı için nerede yanlış yaptığınızı göremiyorsunuz.Tahminlerime göre hoca direk son cevaba bakıyor aynısı değilse çizip atıyor ara işlemlere puan falan yok.Bi de birimler çok önemli sanırım.Eğer finalde iyi geçmesine rağmen hocanın bakış açısından(ki onu hala tam olarak çözemedik) bi aksilik yaşarsanız düşük notla geçmeniz muhtemeldir. |
|
| loops - 05/02/2007 04:51 | |
| on numara bir insan ve hocadır kendisi,dersleri çok iyi anlatır,hiç sıkılmadan dersten kopmadan dinler ve öğrenirsiniz,size sadece soru çözmek kalır,bir kaç soru çözer ve derslerini takip ederseniz çok iyi bir notla dersini geçersiniz,vizeleri okumadığı ise külliyen yalandır aman ha bu hataya düşüp vizeleri sallamamazlık yapmayın |
|
| odiness - 05/02/2007 09:22 | |
| makinanın gördüğü göreceği en kral hoca. |
|
| emre d. - 15/02/2007 08:55 | |
| nam-ı diğer ayaklı karizma kral hocadır, harbi adamdır, baba şefkatiyle öğrenciye yaklaşır.. karizması tavandır, ne kadar saygı duyulsa ne kdr sevgi beslense azdır.. ytüde gelmiş geçmiş en zeki hocadır kanımca.. derslere elini kolunu sallayarak girer (dersi kitaptan anlatmaz) aynen girdiği şekilde de çıkar ne olduğunu anlamazsınız bile.. hocayı görmeyenler burdan kısa bi vidyosunu izleyebilirler; (biraz einstein´a benziyor:) |
|
| S.S - 21/02/2007 23:26 | |
| kendisi yerli einstein dır.zaten onu ilk görüşünüzde anlarsınız.en tiki en belalı adam bile onun dersinde sus pus olur bu hocadan korkudan değil daha çok saygıdan dolayıdır.çünkü ders anlatımı inanılmazdır.çok babacandır kendisi aynı zamanda.bu okulda ondan ders almadan mezun olmayın derim ben size. |
|
| veliozkan - 07/03/2007 02:29 | |
| bak eyup hocada cok guzel piyasa bilgisi ve tecrubesi aktarır dersi hem gecersin hem ogrenirsin stardan nolarını alacaksın cıkmıs soruların ayınsını soruyor sınavdan once coz ve gec nokta atısı yaparsan A gelir misal ben :) |
|
| signore - 07/03/2007 18:33 | |
| bariz einstein yahu, ama harbi karizma dersini hem takip edip hem yazıp hem anladıgım ender hocalardan biridir, king of YTU(eyüp=mc^2) :)))))))) |
|
| yukatan - 13/03/2007 01:06 | |
| hakkaten adam bi karizmadır.adam ders anlatırken insanın dersi dinleyesi geliyo.hoca olmak birazda doğuştan gelen bi yetenek.tıpkı hitabet yeteneği gibi. sonradan eğitimle bi miktar kazanılabilir ama asla doğuştan gelen güçlü yeteneklere sahip bi insanın ulaşacağı bi seviyeye gelinemez.bu hocanın özel bi yeteneği var.aslında adamın kitleleri arkasından sürükleyebileçek bi karizması var.derslerine o kadar uykulu girmeme rağmen ister istemez dersi dinledim ve en iyi anladığım derslerden biri oldu.hoca ders anlatırken insan ister istemez dersi dinliyor. |
|
| ce - 02/05/2007 22:06 | |
| Ses tonu, konulara hakimiyeti, kisilik... 4/4 |
|
| urky - 27/05/2007 13:56 | |
| Eğitim Hayatım boyunca gördügüm en içten ve en babacan bir hoca derslerinin hepsine gir(adam senin hangi derslere girmedigi sayar zehir gibi kafa var)Vizelerine gir ne yapabiliyosan yap finalde de tum bilgi kagıda dök altına istedigin notu yaz...bu kadar...zaten bu hoca istese bu dersten herkesi bırakır cunku bu ders cokkk zorrr. |
|
| machiner - 21/06/2007 00:44 | |
| ben geçtim dersten ama tamamen kısmetmiş :S vizeler boş, final yarı dolu, sonuç C+ |
|
| djengineer - 22/06/2007 20:23 | |
| isterse bıraksın nolursa olsun eyüp hocayı tanımadan şu okuldan mezun olmayın süper bir ses anlatım kişilik ama notu nasıl vrdiği tam bir muamma iyi yada kötü bekleme her şeyi alabilirsiniz diyeyim ben size ama mutlaka ders alın isterse bıraksın |
|
| vielleicht - 24/09/2007 04:11 | |
| bölümde bi anket yapılsa en baba hoca kimdir diye %90-95 eyüp hoca çıkar,dersi mükemmel anlatır,her yönüyle konuya hakimdir bunu öğrenciye hissettirir ve sizde garip bir haz duyarsınız bundan,tüm derslerine gittiğiniz taktirde sınavlara çalışmaya çok fazla lüzum kalmaz o kadar iyi anlatır,ayrıca karizma adamdır vs. vs. ailecek hastasıyız |
|
| patrenhat - 13/10/2007 19:07 | |
| makine derslerinin her birine eyup hoca kadar kaliteli bir hoca girmiş olsa yıldız teknikten mezun olan her makine muh öğrencisi dunyada konusunda kesinlikle söz sahibi olur. eyup hoca dersi anlatırken dersten kopma şansın çok az çünkü öğrenciye dersi masal gibi anlatıyor akşama kadar anlatsa akşama kadar dinlerim. tek kelimeyle perfecttttt |
|
| komando - 19/10/2007 01:08 | |
| çok iyi anlatıyor gerçekten ama notlandırma konusunda sanki kafasına göre takılıyor gibime geldi. |
|
| sabahcayi - 02/01/2008 09:27 | |
| ısı tranferi dersi almıştık ondan buz gibi c101 anfisinde. dona dona derslerini dinlerdik. yumuşak huylu bir hocadır. Dersi çok iyi anlatır. sıkıntı yaşamazsınız bu dersi almakla. Tavsiye ederim . |
|
| jgh - 25/01/2008 01:29 | |
| eyup hocadan ders almadan bu okuldan mezun olmayın...vizeleri okumaz fınalde ne yaptıysanız alacagınız notta odur....fınalde de daha oncekı yıllarda sordugu soruların tarıhını degıstırıp onunuze koyar ama star fotokopiden aldıgınız gecmıs yıllardakı soruların cevaplarının doğruluğunu kontrol edınız yoksa kalabılırsınız:) |
|
| jacques - 28/01/2008 20:57 | |
| vizeleri okuyor mu okumuyor mu hala anlamıs değilim. Ben ilk vizeye girdim 35 aldım 2. vizeye girmedim finalde 70 felandı F vermıs. Sartlı felan kesın gecerım ıom ama ole olmaı valla vizeleri okuo demekki... |
|
| jikleee - 31/01/2008 21:55 | |
| hocanın vizeleri okuyup okumadığı bütün bölüm boyunca kafamı karıştırmıştı ama 1. ve 2. vizem çok kötüydü finalde 3 sorudan 2.5 soruyu doğru yaptım ve b+ geldi eyüp hocav vizeleri okumuyor okusa da çokkkk az önem veriyor... |
|
| chucky - 31/01/2008 23:30 | |
| çok değişik bi hocadır... harbiden einstein yanında halt etmiş... yok bole bi karizma.. dersi anlatması ayrı bi güzelliktir ayrıca bole derse hiç not falan yanında getirmez alır eline bi tebeşir ve konuşturur bu müthiş hocamız maharetini ansiklobedi gibi adamdır... ayrıca.. A402 nin olduğu katta sigara içilmesi yasaklanmıştır ve oralarda gezinen hocalara sigara içenlere sürekli posta koymaktadır... Chucky de bu fırçalardan nasibini almıştır.. ısı dersi vardır eyüp hoca elinde sigarayla sınafa doğru gelir.. Chucky: Hocam sigara içilmez yazısı asmışlar yaaa ![]() Eyüp hoca: bakmıycaksın evladım , arkanı dönüceksin... ![]() |
|
| ferat - 31/01/2008 23:39 | |
eyüp hoca çok karizmatiktir, dersi çok iyi anlatır. kendisini dinletmesini iyi bilen biridir. ama not konusunda finale çok önem werir. hatta sadece finale önem verir. o yüzden eyüp hocadan ders almak risklidir biraz. final günü şanssız bi gününüzdeyseniz yandınız. misal ben ![]() |
|
| özgün - 02/02/2008 22:59 | |
| efsane......... eyüp hoca aşmış artık..gururumuz ..:) |
|
| 34bt149 - 04/02/2008 11:17 | |
| verdiii notlardan anlasılacagı gibi A kalite hocamızdır öpüyorum hocam elnden |
|
| yoz - 01/04/2008 18:55 | |
| arkadaslar eyup hoca vize mize okumuyo bombos vizeler verdim finalde 2 soruyu hakkıyla yaptım notlar acıklanırken gectimmi acaba derken bi baktım A |
|
| shewa - 25/04/2008 15:09 | |
bu hocadan ders almadan mezun olmayın ![]() |
|
| rademem - 02/05/2008 19:26 | |
| ders anlatışı super boyle hoca gorebileceğiniz sanmıyorum:) |
|
| sausage - 14/05/2008 18:52 | |
| Super bir adam rutkay aziz tarzı var adamda |
|
| sariselim - 15/05/2008 12:51 | |
| ayaklı karizma diye eyüp hocaya denir |
|
| selim - 21/05/2008 13:47 | |
| kendisini dinletmesini bu kadar iyi bilen baska biri daha tanımıyorum.bence dersi takip edilip engin bilgilerinden yararlanılmalı.herkesin dediği gibi bu adamdan karizma fışkırıyo yaw. |
|
| haydeee - 23/05/2008 15:14 | |
| Bence diğer hocalar da onun dersine girip nasıl üniversite hocası olunur öğrenmeliler. |
|
| berepe - 31/05/2008 11:50 | |
| filmlerden izlersiniz öyle bir hoca varmı ya üniversiterlde dersiniz :)arkadaslara katılıyorum..yürüyen bir karizma..forever eyüp hoca sonsuz saygılar ama::)) azcık daha soysal mesajlar verse hani :)tam süper olacak |
|
| coks_ist - 08/06/2008 21:12 | |
| İnsanın ısıyı yazmasına neden olabilecek bir hoca:) Her dersinde piyasa hakkında biraz bilgiler verir öğrencileri gaza getirir ve piyasanın ısıya dönük olduğunu savunur. Vizeleri okumadığı söylenir finale bakar ve eğer final kötüyse vizelere baktığı söylenir. Eski çıkmış soruların birebir aynılarını sorduğu bile görülür. Termodinamik dersi Eyüp Hoca'dan alınır. |
|
| olmeca - 15/06/2008 15:49 | |
| aynen dal toplantisinda milleti oyle bir gaza getrdiki eger dal secimi icin son gun olsa herkes isiyi secms olurdu simdiye kadar okulda bilgi seviyesine hayran kaldgm nadir hocalardan biri ayrica termo da da cok bol not dagitio vizeler inz cok kotu olmasin finale biraz calisin cikmis sorulara A gelecegine emin olabilirsnz |
|
| AmAzİnG - 03/07/2008 21:49 | |
| Vizelere bakıyor galiba...B geldi bana ama kesinlikle finalde B lik kağıt vermedim... Onun dışında arkadaşlar herşeyi söylemiş zaten...10/10 ... |
|
| simple - 06/07/2008 02:37 | |
| Ders Isı transferi: Derslerin çoğuna girdim. 1.Vize 0 (Yani boş kağıt) 2.Vize Girmedi Final: Eh işte 3 sorudan 1 i doğrudur Not: B+ Ders Termodinamik: Derslere hiç girmedim 1. Vize Girmedi 2. Vize 0 Final 1 soru bile yok toplasan 5 sorudan Not: D+ Eyüp Hoca 1 numara :) Ayrıca dersi mükemmel anlatır, ben saatlerinden dolayı gitmedim termodinamiğe yoksa gidilmesi gerekir makina mühendisi olacak adam öğrenmeli bu dersi :) Seside çok karizmadır hocanın, kendiside. İyi günler der çıkar direk :) |
|
| Juggernaut - 09/07/2008 14:07 | |
| tek şey söyliyim yoklama almaz, ama dersler full geçer. düşünmeden ders alın kendisinden... |
|
| TURK14 - 15/07/2008 15:48 | |
| ULA NE BICIM BI BOYLE BEN DE ISI TRANFERI ALDIM A BEKLERKEN C BIZE PATLADI NEDENSE BIRCOK ARKADAS BENIMLE AYNI KADERI PAYLASTI SEN GIT ISITMA HAVANANDIRMA B+ GEC ONUN BASIT HALINI C ILE OLACAK IS DEGIL DERSLERLE PEK LAKASAI OLMAYAN INSANLAR ICIN EYUP HOCA HARBIDEN IDEAL TERMODINAMIK ALINMAZ BENCE ISI TRANFREI BELKI |
|
| antiawaw - 22/07/2008 14:42 | |
| aynen eyüp hocanın bu kadar sevilmesinin nedeni derslerle alakası olmayanlara tombala gibi iyi not gelmesi.haksızlık.... |
|
| emrahmkn - 22/07/2008 14:58 | |
| Eyüp Hocayı değerlendirirken nottan bahsedenEyüp Hocayı tanımıyodur.O , karşılaşabilceğiniz ender öğretmenlerdendir.Amacı derse girip saat doldurmak olanlardan değil , gerçek bir öğretmendir.Onun dersinde öğrenirsiniz ve yıllarca unutmazsınız o bilgileri.Meslek hayatında da dersiniz ki , bunları görmüştük biz Eyüp Hocanın dersinde.Başka bir hocadan A alacağıma ondan D+ ile geçerim daha iyi.Çünkü bizim de karşı olduğumuz eğitim sistemine karşı adam , o yüzden nota önem vermez.Eğitimden anlayan aklı başında bir öğrenci de nota değil öğrenmeye bakar.Ben birçok insan biliyorum okulda çok başarılı olup da iş hayatında çuvallayan.Çünkü öğrenmek iyi not almak değildir.Bir şeyleri kapıp hayal gücünü pratiğe dökmektir.Bu da zeka ister . |
|
| raufosman - 26/07/2008 00:29 | |
| kesssinlikle sınav kağıtlarını havaya atmaktadır ve masanın üzerinde kalanları geçirmektedir. vize ve finalleri iyi geçmiş olan, dersi az çok bilen bazı arkadaşlar kalırken , beni yani tüm sınavları kötü ve ders konusunda da bir şey bilmeyen birini D+ ile geçirmiş , kısmet işte |
|
| yucesan - 05/08/2008 21:13 | |
| ben isi transferini eyup hocamdan almistim. bence bu dersi alacaklar once eyup hocadan dersi bir guzel ogrensinler sonra ismail hocamdan tekrar alsinlar ki ders iyice otursun. eyup hocam bilmeyene ogretir gibi anlatir dersi ismail hocam ise bilen insana anlatir gibi anlatir insana. onun icin dersi kesinlikle bir defada gectim almaya gerek yok tarzinda degilde her iki hocadanda alinmasi muhendis olacak arkadaslara cok sey katacaktir. |
|
| raos - 12/09/2008 18:33 | |
| eyup hocamız yıldız teknik üniversitesinde okuyorum derken içten içten yaşadığımız gururun mimarlarının başında gelen hocamızdır. |
|
| imrahil - 14/09/2008 22:01 | |
| dersine ilk girdiğim andan itibaren ki bu ders termodinamikti hayranı oldugum bi hocaydı...karizması bilgisi dersi sallamaz tavırları piyasa yorumları herşey mükemmel gidiyodu...kendime elime sağlık diyodum..sınavlarıda güzel gelmişti iyi notlar almıştım..Taki usiste C yi görünceye kadar..afallamıştım tam anlamıyla..en kötü ihtimal b bekliyodum..daha sonra telefonum çaldı...meğer birkaç arkadaşta benim gibi dumur olmuş..o an anladım hiç bir insan dört dörtlük olamazmış..bence eyüp hocanın dersini seçmeyin..ama arada bir derslerini girin adamı görün tanıyın müthiş biri .. |
|
| liefinder - 18/11/2008 00:40 | |
Arkadaslar bu hoca 85-86'da bize isi transferine gelmisti,3.sinifta filan idi galiba birde 4.sinifta buhar kazanlarina gelmisti.Ben cok tembel bir ogrenciydim, vizelerim cok kotuydu amma yine vize verip beni finala kalanlar listesine dahil etmisti afallamistim.Ne mok yiccektim ulan ben finalde,derslerde hep yari uyku modundaydim cunki.Neyse finalde caktik,butunlemede 2 saglam arkadas ayarlayip onlardan kopya cekmeyi umuyordumki,sinav basladiktan 2 dakika sonra benim yerimi degistirtip en arkaya bir yere oturtmustu beni."Eyvaaahh taraklara cok kotu geldim"derken filan birden basim dondu, bos kagit verip cikiyordum amma ne biliim vahiymi geldi felan, nur mu dogdu uzerime nedir,"dur lan ne cikiyon, cikmayan candan umut kesilmez"dedi bir ses icimden.Sinav 2 saat filandi.toplam 3 soru vardi secmeli 2 soru yani bir soru yapan 50 alip gececek,2 soru yapan 100 alacak idi.Isim tek soruya kalmisti anlasilan bir soru sectim, defterdekine biraz benziyordu.(Notlar serbest idi o yillarda, simdi nasil bilmiyom).Tuttum o soruyu anlamaya calistim, anlayacaginiz sinavda ders caliyorum, oyle tembel biriydim iste. soruyu kavradiktan sonra vera bismillah deyim sectigim soruya kafa, goz giristim, soruyu cozdum.bayagi zor oldu tabii, bu arada zaman bitti dedi hoca, aman allahim ne goreyim sonuc eksi cikti ,Hiii olmaz boyle sey, olamaz filan diye sayiklarken, tabii zaman yokki basa doniim.bende cevabin altina"Hocam sonuz eksi cikti ama, bu boyle olmaz, fizik kurallarina ters.Yone degistirp bir daha yapilirsa + cikicak sonuc ama benim zamanim yok"yazdim.Sonuc ne oldu biliyormusunuz?? Vize 40, Final 57, ortalama 51 ile gectim ben Isi transferinden.Unutmadan soyliyeyim buhar kazanlardi icin cok iyi bir , mukemmel bir formul kagidi lazim yoksa kalirsiniz.Buhar kazanlari isi transferine nazaran cok kolay bir ders.Tesekkurler Eyup hoca bunca yil sonra yine tesekkurler,(Sanirim 20 yildan fazla oldu)![]() ![]() ![]() |
|
| crimson - 21/11/2008 17:01 | |
| not kaygısı olan almasın ama mühendislik adına kendini geliştirmek isteyenler mutlaka alsın. 2 ders aldım notlarım dengesiz geldi ancak kesinlikle pişman diilim |
|
| barantuana - 22/11/2008 02:11 | |
| eyüp hocamızdan ders almadan üniversite okudum demeyin öyle bir hoca süper ötesi!!!! |
|
| judge - 27/12/2008 03:01 | |
| alırsanız asla pişmasn olmazsınız mühendislik adına cok seyler öğrenirsiniz öğrencinin konuyu öğrenmesini herseyden cok isteyen hocaların basında gelir kral hoca kral.. |
|
| the_mechanix - 16/01/2009 10:24 | |
| eyüp hocaya 10 üzerinden 3 veririm...o da karizması,ses tonu ve derse sadece tebeşirle girip tıkır tıkır anlatmasınadır yani..öle karizmasına aldanmayın bence diğer hocalar çok daha bilgili ve daha iyi anlatıyo...uzak durulacak bi hoca diil ama daha iyileri de var |
|
| sariselim - 23/01/2009 16:51 | |
| bence eyüp hoca süper. bütün sene vizelere çalışmadım (vizeleri okumaz ) finale üç gün kala star dan notlarını ve çıkmış sınavlarını aldım ,çalıştım. finalde eski çıkmış soru kağıdının aynısını verdi zaten çalışırken çözmüştüm A- geldi. hoca gayet güzel anlatıyo zaten ve başka hocalardan duymayacağınız bilgiler aktarıyo size |
|
| fba - 23/01/2009 20:51 | |
| eyüp hoca sen bizim herşeyimizsin! |
|
| mc-ky - 31/01/2009 21:29 | |
| not konusunda gercekten isiniz sansa kalmis vizelere bos gibiydi finade 3 sorudan 2,5 tane yaptim D+ geldi. onun disinda mukemmel bir hoca keske vizeleri de okusa da herkes hakkini alsa ![]() |
|
| rademem - 01/02/2009 19:20 | |
| ders anlatış olarak bi hoca olarak eşi yoktur herhalde fakat not, hocayla alakalı değil sizin sanşınızla alakalı ... şanşın var sa iyi geli şansızsan kalırsın ,işin not tarafıda boyle :). |
|
| machine35 - 08/02/2009 18:41 | |
| EINSTEIN |
|
| melo - 11/02/2009 02:09 | |
| herkezin dedigi gibi muhetesem ders anlatır.karizmadır.ama ne not gelecegini pek kestiremezsiniz. dersini aldım kotu bi notla gectim ama pek umursamadım acıkcası cunku Eyup hoca bana ısı konusunu sevdirdi ve ogretti :) tekrar tesekkurler hocam.umarım baska dersinizide alırım... |
|
| darkkniqht - 19/02/2009 01:13 | |
| Bugün ilk kez dersine girdim, gerçekten de sesi rutkay azize benziyor arkadaşlara da bugün kaç kez söyledim hatta rutkay aziz'inki ona benziyor=) Taa ilk senemde çöm çöm benim danışmanımmışsınız diince babacan bi tavırla kime gideceğimi söleyince bu kadar ilgisiz hocanın arasında dikkatinizi çekiyor hemen. Ayrıca dersi öyle bir tonlama ile anlatıyor ki sanırsınız tiyatro eğitimi almış. Bir bakıyorsunuz normal bi tonda iken birden püf noktasında olayın sesi doruğa çıkıyor dikkatler tavanda sonra tekrar normal seyrine dönüyor. :)) İlk defa bi derse heyecan duyarak girmeye başladım umarım dönem sonunda da aynı şeyleri düşünürüm. Okuldaki ilk ve tek favori hocam.. |
|
| mach - 07/03/2009 02:12 | |
| baska bir hoca cumartesi termo verse hayatta gitmem. bu kadar soyluyorum :D |
|
| uykusuz - 18/03/2009 14:44 | |
| gençler, eyüp hoca ve galip hocanın lise orijinlerini öğrenin.daha bir çok hocanız aynı liseden mezun olup bir ekoldürler.Hadi Başarılar. |
|
| aüçyüzbeş - 21/03/2009 22:24 | |
| adam tek kelimeyle karizma |
|
| nalmes - 01/04/2009 01:13 | |
| soru tipi yaklaşık olarak bellidir. ewt vizeler değil final önemli ama kesinlikle o bir efsane ve de dalında kendini yetiştirmiş öğrenciye bildiğini cok rahat anlatabilen bir hoca. o bir efsane. ondan ders alamdan okulu bitiren adam cok şey olmasada baya bir şey kaçırmışdır.. |
|
| nceylan - 08/04/2009 21:56 | |
| hocam bi dil çıkarır mısınız dememek için kendimi zor tutuyorum. Tam einstein olucak :D . derse eli cebinde gelir. tebeşiri atar çıkar. Yüzyıllardır kullanılmaktan sararmış, monoton, aynı şeyleri tahtaya yazan hocalara benzemez. Ders alınası hoca. |
|
| jordan - 09/05/2009 23:01 | |
| en sevdiğim hoca hayatımda tanıdıgım,ses tonu en güzel olan.ders anlatırken sabahın köründe zevkle giderdim derslerine.notum c+ geldi,cok iyi gecmesine ragmen sınavlarım.itiraz etmedim cünkü o adamdan öğrendiklerim yeter.süper bir insandır,saygı duyulması gereken |
|
| en1s - 13/06/2009 21:04 | |
| Kendisinden çok şey öğrendim Allah için Isı transferini çok iyi öğretti çok da iyi not tutturdu.Sınavlarındada çok iyi yapmıştım 2 vizedende 100 finaldende 100 bekliyodum ama B geldi:)Ama yinede ben kendisinden alınmasını tavsiye ediyorum. |
|
| darkkniqht - 18/06/2009 15:20 | |
| Belkide jordanın dediği gibi bu adamı tanımak, öğrettikleri için teşekkür etmek gerek. Bana da o kadar finale bakar şöyle böyle denmişti ama finalde 5sorudan 4ünden eminim nerdeyse ve C geldi.. Velhasıl gerçekten öğreten ve öğrettiği için bu bela dersi geçebileceğiniz bir hoca. |
|
| mkm_hsn - 28/06/2009 15:15 | |
| Derse olan saygısını sınav kağıtlarına uygulamayan ders anlatışı oldukca iyi olan biridir. |
|
| maket bıçağı - 29/06/2009 20:01 | |
| attığı son kazığa rağmen severim bu adamı aslında göründüğü kadar deli dolu bir adam değildir biraz o havayı vermeye çalışır ama yinede severim ben eyüp hocayı..iyiki tanımışım dediğim insan ve hoca.. |
|
| semihsezer - 10/09/2009 22:39 | |
| hocanın anlattığı alandaki bilgisine diycek bi laf ok , bişiler demişler kötü onlar yalan inanmayn... dalında çok bilgili deneyimli bi hoca. not sistemini gerçekten anlayamazsınız. kime hangi not gelceği belli olmaz çünkü vizeleri sanırım okmuyo, finaller zaten okulda açıklnamıo hiçbi not bilmeden harf notunu alırsınız. dersine girip çıktıktan sonra iyi ki mühendislik seçmişim ve iyi ki yıldız makinacıyım diyip ısı mı seçsem die düşünebilirsiniz. dal seçiminde etkili konuşmalar yapıyo. derste imza olayı zaten yok. öğreniyim de ne gelirse gelsin derseniz başka hoca yok ... |
|
| antonio89 - 13/09/2009 02:37 | |
| Eyüp hoca gerçekten hem ders bilgisi hemde piyasa bilgisi çok fazla olan bir hocadır. kendıne has ders anlatm tarzı vardır öğrenmek isteyen adama dersini öğretir. gelgelelim çok adil olmayan sınav sistemı vardır hem sorular hemde sınav seklı olarak. her sene eskıden sordugu soruları sorar ezbere yaparsın cevaplarını bulursan. ezberlemek yada sorunun çözümünü öğrenmek istemeyen arklarda formul kagıtlarının arasına cevapları sıkıstırıp arka sıralarda cok rahat kopya cekıp yuksek notlarla geçerler tabı bu hak yeme olayıda calışıpta yapamayanlara patlıyo bı sekılde hocanın notlarındakı dengeszlık bence bundan kaynaklanıyo tabı bu bnm kendı düşüncem:) gerekli açıklamalar üstte artık size kalmış karar kısmı ![]() |
|
| YILDIZ_TEKsas - 22/09/2009 02:41 | |
| vizelerinizin hiçbirinin sonucunu öğrenmezsiniz ve finale de öylelikle girersiniz yani nerde ne hata yaptığınızı bilmezsiniz stardan alınan fotokopilerin benzerleri sınavda karşınıza gelir ancak fotokopideki çözümlerde de hatalar vardır öğrenebildiğiniz tek sey dönem sonundaki notunuzdur. |
|
| shaki - 22/09/2009 23:44 | |
| derse elinde yalnızca tebeşirle gelir saatlerce anlatır ses tonu iyidir karizmatiktir falan filan tamam da aga geçen dönem termoyu öyle bir anlattıki herşey karmakarışık oldu. hiçbir notumuzu öğrenemedik usiste f i görünce dumura uğradık. sonrasında handan hocadan alınca gördümki adam bize termonun yarısını anlatmamış adam kendi havasında kafasına göre anlatıyor. yani uzun lafın kısası uzak durun. çok merak eden olursa bir dersine girip izlesin |
|
| thelordofdrinks - 26/09/2009 04:01 | |
| dersi anlatışı konusunda bişe diyemeyeceğim ama not veriş kısmında milli piyango gibi bişeydir. sene sonunda ya amorti verir d+ alırsınız ya sıfır çeker f ile kalırsınız yada büyük ikramiye olan a yı alırsınız. gariptir notlandırması. ben iki kez sıfır çektim. |
|
| maVer - 26/09/2009 18:22 | |
| o kadar yüce bir insandır ki kelimeler kifayetsiz kalır anlatmaya.. |
|
| surgeon - 03/10/2009 13:05 | |
şeytan görsün yüzünü..eyübün adını dahi duymak istemiyorum..neyse kötü şeyler de söylemicem.en kötü ihtimalle B+ gelir dediğim derse F verdi.oysa benim bütün sınawlarım çok iyiydi.ulan insafsız bari D+ ver...ama war ya hep yaz okulu muhabbetine bırakıyolar öğrenciyi..çünkü adam para kazanıyo abi bu işten![]() |
|
| rocknrolla - 20/10/2009 00:47 | |
| kendisi ytünün gördüğü belkide göreceği en aşmış hoca olmakla beraber onunla tanıştığınız ilk dersten yok böyle karizma diyerek ayrılmanız gayet normaldir.ses tonu bana yeşilçam jönlerini andırır hep.hocamız hakkında yorum yapma haddini bile kendimde güçlükle bulduumu belirtir ve herkesin eyüp hocadan ders alma şerefine dail olmasını dilerim. |
|
| eozsoyeri - 02/11/2009 20:47 | |
Şu okulda dersini aldığım en profesör adamdır kendisi Alın da ders en iyi nasıl anlatılır, anlatılırı geç nasıl öğretilir görün.Mükemmel bir ses tonu vardır ve engin bir bilgisi,şahsen beni bazen korkutuyor bu kadar çok şey bilmesi Isı ile ilgili herşeyi biliyor hatta üstüne üstlük bir akışkanlar mekaniği anlatıyor ki sormayın gitsin..keşke onu da verse de alıp geçsek.Bir de şu var ki vize sonuçlarını açıklamıyor diye kimse ders almak istemiyor ama bilseler dersinden ne kadar kolay geçileceğini bir dk beklemez insanlar.Adam kendi havasında diyorsunuz da ,mezun olduğunda sana ne lazım olacaksa onu en iyi şekilde anlatıyor bence.. |
|
| aüçyüzbeş - 06/11/2009 22:07 | |
| ilk iki vizem kötüydü finalde 5 sorudan 3 ünü yaptım 1 inden emin değilim 1 soruda bir şey yazamadım usis başında bekliyorum ne gelcek diye F de gelebilir C de ben finale önem veririm öğrenci sezon sonunda konuyu öğrenmiş mi öğrenememiş mi diye bakarım demişti ben de bu gazla finale güzelcene çalışmıştım sonuç C galiba final %40 tan fazla etkiliyor notları o yüzden vizeleri açıklamıyorum demişti hoca, ders anlatışı güzel sınav soruları zor değil star fotokopide olan soruların benzerleri çıkıyor karar sizin ben bile muallakta kaldım bi daha eyüp hoca dan ders alma konusunda |
|
| kırocano - 12/11/2009 16:57 | |
| dersi anlatışının neyi guzel onuda cozemedim 9 da ders başlar 9.50 10.00 arası bir mola sonra 12 ye kadar durmadan konuşur ben sıkıntıdan kaşınmaya başlıyorum misal tek cumlede açıklancak şeyi 10 cumlede anlatır aslında aynı cumleyi soyler durur ancak kelimelerın yerleri değişir eş anlamılı sozukleri kullanır daynamıyorum derslerinde ben şahsen sıkıntıdan patlıyorum notunu daha goremedik iyi olsa bari |
|
| oTsiGün - 28/11/2009 13:59 | |
| Geçen gün akşam Selimiye Çiçekçi de taksi durağının oradaki kıraathanede gördüm eyüp hocayı,onun dışında iett lerdede karşılaşıyoz arada,bazen de tonozda görüyorum okulda,bomba adam ya=))) |
|
| wildeagle - 03/12/2009 23:55 | |
| geçen yıl beni termodan bıraktı ama yinede eyüp hocaya kızamıyorum. sevecen bi hoca ama yinede ders alıp riske girmenin bi anlamı yok. |
|
| togy - 15/01/2010 22:49 | |
| ısı transferinin gurusuyum. kolayca bir soğuk hava deposu, fırın veya eşanjör projelendirebilirim. bu yönden kendisine teşekkür etmek istiyorum. ama fazla abartmadan önce usis sonucumu bekleyeyim diyorum. çok güzel şeyler söylemek istiyorum, ama şimdilik frenliyorum kendimi. du bakalım ne gelecek. sonuçta benim için önemli olan sadece not :) |
|
| feniletilamin - 30/01/2010 15:21 | |
| yönetimin en büyük muhalefeti. bu dönem termodan çok kişi kaldıysa sebebi, okulu zor durumda bırakmaktır. seneye termodinamik gruplarının sayısı artacak. eyüp hoca fazladan grup alamasa da gruplar kalabalıklaşacak, amfiler dolup taşacak. 3 seneye kalmaz bir şeyler patlak verir. |
|
| darkkniqht - 30/01/2010 18:00 | |
| Ya Sevgili Hocam... Okulda senin gibi öğreten yok. Az var.. Ama hocalar bilsin ki bi öğrenci vizelere nasıl köpek gibi çalışıyorsa finale de öyle. Hatta bizim bölümde vizeleri yayıla yayıla yaptıklarından sevgili bölüm vizelere çok daha fazla çalışılıabiliyor ve finallere o kadar özen gösteremeyebiliyoruz. Bunları da dikkate alın. Neyse hakkımız onu verin ne eksik ne fazla... Öğrenmek istiyorsan al kardeşim ama hakkın mı gelir hakkın olmayan mı (not konusunda) emin değilim ! İlk vizem de 95 di bu arada. |
|
| Mizansen - 31/01/2010 14:22 | |
| Mükemmel bir öğretmen ve hoca. Harika ders anlatır, hiç derse gitmeyen öğrenci Eyüp Hocanın sınıfından dışarı çıkmaz. Ama şahsi fikrimi sorarsanız dersini almayın, gidin dersini dinleyin. Çünkü USİS´inize ne ne not geleceği hiç belli olmaz. A beklerken F, D+ beklerken B gelebilir. Yalnızca kendine güvenen alsın dersini derim. |
|
| kronin - 06/02/2010 03:11 | |
| yönetime kız öğrenciye patla oldu. b+ ile geçtim ama kesinlikle ders mers almam eyüp hocadan. neye kızcağı napcağı belli değil. o stresle not beklemek istemiyorum. ayrıca aşağılayıcı tavırlarınıda pek sevmiyorum. |
|
| darkangel - 06/02/2010 20:12 | |
| gerçekten çok bilgili bir hoca ancak öğrenciye not verme işini pek beceremiyor. Bizden sonraki nesillere sesleniyorum : arkadaşlaaar usis inizde kötü bir sürpriz görmek istemiyorsanız almayın. B beklerken F gelmesin |
|
| ketoo - 08/02/2010 10:00 | |
| evet çok bilgili ve kaliteli hoca,dersi dinlerken zevk alıyosunuz ama not konusunda yukarıdakilere katılıyorum,ne soracağı ne etceği hiç belli olmaz ve vizeleri pek sallamaz,dersini gidin dinleyin ama ders almayın. |
|
| oTsiGüN - 17/02/2010 16:17 | |
| Okuldaki en orjinal hoca,ders anlatışı da çok iyi,tek tebeşirle derslere gelip bütün formülleri kafadan çıkarır,ancak not konusunda baya sıkıntı var.Sanırım sınav kağıtlarını havaya atıyor masada kalanlar geçiyor yere düşenler kalıyo dersten(termodinamik1im F =D)[img]file:///C:/Users/MEHMET/Desktop/Yeni%20Klas%F6r%20(3)/jpg/eyup_akaryildiz.jpg |
|
| 911 - 26/02/2010 03:10 | |
1. ve 2. vizemin toplamı 50 yapmadığını ve formaliteden, vicdanı rahatlatmak için girdiğim berbat finalmi düşünerek "kaldım hafız bu dersten" demiştim tüm arkadaşlara. sonra garip bir şekilde arkadaşlarım kaldı ben d+ ile geçtim. ne mübarek bir adamsa artık beni bölüme ısındırdı bu sayede. acaba ismimi başka bir öğrencisiyle mi karıştırdı? 1 kere dersine gittim yahu. toplasan 4-5 saat çalışmamışımdır sınavlarına. eyvallah be hocam kıyağın için ![]() |
|
| makina305 - 03/03/2010 19:53 | |
| gecen donem eyup hocadan aldım kıme sorduysam f le kalmış ben de öyle.bir kere bu dersı eyup hocadan aldıysanız kaldınız bunu bilin eyüp hoca aşıkları usiste f i görunce at tepmiş gibi oldular almayın ya gidin duriyeden alın handan cubuktan alın hatta. gereksiz yani vakit kaybı bu hocadan ders almak. ama dersi iyi anlatır orasına bişey demem.a |
|
| paranoidmermaid - 21/05/2010 05:58 | |
| termodinamik gibi temel bir dersi anlatamıyor, kim güzel anlatıyor diyorsa inanmayın gidin bir de Olcay Kıncay´dan dinleyin. bakalım kim güzel anlatıyormuş. Bu kadar temel bir ders bu kadar relax, disiplinsiz anlatılamaz. Sınavlardan da beklemediğiniz notlar alır kalırsınız. en beklemediğiniz kişi sizden yüksek alabilir, kağıtları okuduğunu düşünmüyorum, rastgele not veriyor olabilir, sınav kağıtlarına sıkı bir denetim yapılmalı, müfettişleri denetçiler gidin denetleyin. |
|
| hasan2 - 10/06/2010 22:21 | |
prof. görünüşlü doç. hoca çok ii de akp yi hiç sevmiyo.. ama yine de ben onu seviyorum![]() |
|
| mace - 29/07/2010 18:26 | |
| hoca dediğin adam böyle olmalı işte ders anlatması, sınavları, konuşması, öğrencinin ilgisini çekebilmesi, dersine iktisattan-işletmeden-mimarlıktan dinlemeye öğrenci gelmesi fln bir yana yıldızda geçirdiğim öğrenim yılları boyunca ilk kez bir hocam bana bişeyler öğretmeye kalktı. ilk kez kendimi öğrenci gibi hissettim. bitirme projemin sunumunda yanlışlarımı tek tek anlattı, hatalarımı gösterdi, doğrularını birer birer açıkladı. kendimi o kadar mutlu hissettim ki. karşısındaki insana değer veren, ilgilenen, önemseyen okulumuzun en değerli hocalarından biri. hem kendisinden aldığım derslerde, hem de projelerde bana kattıkları için kendisine teşekkür ederim. okulumuzun sizin gibi hocalara ihtiyacı var. |
|
| finarfin - 15/08/2010 06:17 | |
| mak.müh okuyan herkesin ders alması gereken degerli hocalarımızın basındadır.bölüme neden geldiğinizin farkına vardırır.ders anlatşı ise oldukça profesyoneldir.öncelikle öğrenciye ezber yaptırmaktansa mantığını vermeye çalışır bunun sonucunda da derste aldıgınız bilgilerle diğer ısı konusunda ki dersler arasında oldukça rahat ilişki kurabilirsiniz. |
|
| kronin - 20/08/2010 16:37 | |
| mace sen ne saçmalıyosun dallara ayrıldıktan sonra belki ilgileniyordur ama termo dersi öğrencilerine resmen pislik gibi davranıyor. arada soru sor dönüp gider. ne not alcağın belirsiz. insanları bilerek yanıltmayamı çalışıyosunuz siz siz olun eyüp hocadan ders almamaya çalışın... |
|
| haldun - 14/09/2010 20:58 | |
| Sınav soruları zor değildi ancak ben çalışmadığım için termo 2 den d+ aldım. Ancak kişilik olarak sevmedim kendisini fazla karizma yapmak göze batar çünkü. Bu adamın yüzünden okuldaki ısı bölümünden nefret ediyorum ya arkadaş kime sorduysam ısı diyo millet bi havalara girmiş yok ısının iş alanı çok genişmiş yok şöyleymiş yok böyleymiş imal le konstruksiyona noldu yerin dibine mi girdi bunlar herkes tesisatçı mı olacak bu memlekette!!! |
|
| kb7 - 23/09/2010 20:26 | |
| eyüp hoca iyidir.hee vizeleri değerlendirmez finale bakar,ki bunu katkısı bana ihç olmadı,yani vizelerim iyiydi ama finalim berbat geçti d+ geldi.sorun değil canı sağolsun. eyüp hoca ders anlatırken sıkılmazsınız.inanılmaz bir idiksiyonu vardır ve ders anlatımı hayran bırakır.ya hadi tamam anladık ders anlatımını kafadan yapıyorsunda soruyudamı kafadan yazdırıyorsun ya hayran kalıyor insan. ders anlatırken aynı zamanda günlük yaşantıda olan olaylardanda örnek verirki bu sizi derste dinç tutar. eyüp hocanın bir kalemi vardır,o kalem hep slight,hem tepegöz,hem kitap,hem defter dir.bir kalem bu kadarmı düzgün kullanılır ya.onun tahtaya gelşigüzel çizdiği eğrinin aynısını bir saatte çizemezsiniz çabuk gaza gelmem ama bana o derste anlattığı ikna edici ses tonuyla camdan atla dese;düşünmeden atlardım:) birde dersten çıkışı var tabi:) biz hangi cümleden osnra dersi bitirceğinin tahminini yapardık.eee iddialıyız iddiacıyız. haldun haklı,memlekette herkes ısıcı olamaz:) zaten piyasanın yüzde 70i imalat yüzde 20si ısı:D imalatta atölyeleri takip etme şansınız varsa ısı seçin,yoksa imalat seçin düşünmeden.hangisi popülerse ona yönelmeyin:)emin olun imalat hep popülerdir:) |
|
| karacan - 04/11/2010 03:41 | |
| dersi iyi öğretmekle beraber kendisi bol egolu OLUP, finalin iyiyse de geçilir DERLER. |