ismail tekeHakkında Yapılan Yorumlar - (39 Yorum) : |
| _achilles_ - 24/01/2007 13:43 | |
| ismail hoca cok ii hocadır amma velakin sınavlarıda bir o kadar zordur .. yani seçim size kalmış dersi iyi öğrenmek istiyorum not cok önemli değil diyorsanız bu hocadan alabilirsiniz dersi derim .... |
|
| onur8181 - 04/02/2007 09:11 | |
| Sınavlarında beni bu kadar terleten başka bir hoca daha yoktur.Gerçekten üniversite okuduğunuzun farkına varırsınız..evet belki zor sorar ama hep bilinmesi gerekenleri ister.Alanında tartışmasız 1 numaradır.Isı transferini oldan aldım ve A ile geçtim.Tavsiye ederim. |
|
| fallen - 06/02/2007 02:48 | |
| süper anlatır..sınavları zordur.ama gözünüzün yaşına bakmaz bırakır sınavlar kötüyse...sanırım çana bakıyor.geçerseniz dersi biliyorsunuz demektir |
|
| pharaklit - 08/02/2007 11:01 | |
| ben ikinci sınıfta ısı transferini kendisinden almıştım dersi güzel anlatır ama sınavları biraz zordur yani iki saatten fazla defter ve kitaplada boğuşarak yapılmaya çalışılmasına rağmen insan zor bitiriyo ama genelde sınıf ort düşük olduğundan az bi not bile ii bişeler getirmek için yeterli bana b+ vermişti saolsun ...:D |
|
| S.S - 22/02/2007 00:07 | |
| sınavları zordur.sınavların 2 yada 3 saat olmasına aldanmayın.sorular da ona göre gelir.kendisi çok kral bi hocadır.müthiş bi mühendistir.alanında türkiyenin sayılı kişilerindendir.yüksek not getirmek ismail hocadan zordur.ama dersi çok iyi öğrenirsiniz |
|
| fallen - 14/09/2007 18:17 | |
| ne dersi verirse versin alınır..çünkü gerçek bir öğretmen...işin ehli. |
|
| Emel - 19/09/2007 14:06 | |
| Süper insan! Dersleri takip ederseniz kolay kolay kalmazsınız... Kalacağınızı bilseniz bile sırf bu hocayı tanımak için ondan ders almalısınız... |
|
| turk14 - 09/02/2008 21:47 | |
| super bı ınsan hakketten bolumun en ıyılerınden bırısı nede olsa bolu vılayetınden |
|
| fizzy - 26/04/2008 19:11 | |
| b-200 lerde aldığım ısı transferi dersini sanki ismail teke değil cemal süreya'dan dinliyomuşum gibi gelirdi(kastım üsluben değil fiziken).sol omzunu attıra attıra ders anlatması dikkat dağıtıcı bir etkendir.hocanın tahtaya yazdıklarını deftere geçirmeyi not tutmak gibi algılayan biriyseniz elinizde ısı transferi notları değil bi yığın çöplük mevcuttur.hakkaten önemli şeyler anlatır ama siz not tutmalısınız çünkü tahta ders boyunca sadece işe yaramayan şekillerle dolar |
|
| AmAzİnG - 24/05/2008 14:38 | |
| Dersine her girdiğimde Sami Hazinses i hatırlatan;Büyük saygı duyduğum hocalardan 1 i dir...Sınavda defter kitap ne varsa açıktır...Haliyle soruları zordur...AKM den kalırsamda canı sağolsun... ... |
|
| coks_ist - 08/06/2008 21:09 | |
| Sınavları zor değildir aslında. Hep sorduğu belli soru kalıpları vardır her sene bunların rakamlarıyla ya da bi kaç şeyiyle oynayıp tekrar sorar. Derste tahtaya çizdiği enteresan şekilleri sınavda sorar ama zaten nasıl çözüldüğünü de kısmen anlatır. Sevecen güleryüzlü bir hocadır. Alınması tavsiye edilir. |
|
| silence - 17/06/2008 19:37 | |
| soru ezberlemek istemiyorsanız, akışkanlar mekaniğinin en iyi hocasıdır.en kolay diyemicem ama en ders alınası hoca:)kalsam da dersi yine ondan alırım dediğim insanlardan biri. |
|
| yildizliaslan - 30/06/2008 19:26 | |
| kesinlikle cok iyi bir hocadır.diger akıskan hocalari gibi ezbere kagıt okumaz.mantıgını ogretir,sınavda da onu sorar,hocanin derdi bu cocuk 3 bulmus 5 bulmus degildir,konuyu anlayıp anlamadıgınıza bakar.cozumunuz yanlis olsa da yolunuz dogru ise gecersiniz o dersi. ismail teke gibi hocalar sayesinde muhendislik okudugumuzu anlıyoruz.sagolsun... |
|
| yucesan - 05/08/2008 21:00 | |
| selam, ben 2001 de mezun oldum yildizdan. ismail hocam gercekten kals bir hocadir yildizin kaliteisini artiran bir hocadir. isi transferini 3 defa aldim ilkinde kaldim ikincisinde gectim ismail hocamdan diger arkadaslarin dedigi gibi sorulari zordur ama sanirim biz o zaman hic konu ile ilglil arastirma yapmadigimizdan sorular cok zor geliyordu. dersi gectikten sonra bir kez daha eyup hocamdan aldim. eyup hocam da klas bir hocadir dersine hakimdir yildizin ismasil hocam gibi kalitesini artiran hocalardandir. ISI TRANSFERI onemli is hayatinizda karsilasirsaniz ozellikle problem cozmek konusnda hocalarin anlattigi teori cok onemli. dersi bir defada ogrenmeden gecmekten yana degilim. mesela bu ders icin once eyup hocamdan dersi ogreneceksin sonra ismail hocamdan dersi bir kez daha dinleyeceksinki ders anca o zaman tam anlamiyla ogrenmis oluyorsun. YILDIZIN sadece INGILZCESI EKSIK. Bu konuda cok ciddi yatirim yapmasi gerek. Ben mesela ingilzce bilmeden mezun oldum. |
|
| vbk - 11/09/2008 15:17 | |
| tam bi MÜHENDİS'tir ismail hoca,tam anlamıyla hemde..birçok arkadasımın da ortak görüşü olan fikre bnde katılıyorum,yıldız teknik üniversitesinin kalitesini arttıran hocalarımızın başında geliyor ismail hoca.. derslere devamsızlığı olabildiği kadar az yapın,kendi notunuzu tutun inanın cok da zor diil ismail hocadan gecmek... kalitesi ve insanlğı ile örnek alınabilecek cok başarıılı bi hocamızdır ismail hoca.. |
|
| külkedisi - 24/09/2008 15:58 | |
Akışkanlar Mekaniği1 i almıştım,çalışmadım kaldım,inadına yine ondan aldım bu dersi,çalıştım ve geçtim..Bilmem anlatabildim mi.![]() Çok içten,çok iyi niyetli ve konusunda gerçekten uzman,değerli bir hocamız...Isıcı olmadığım için daha fazla ders almadım kendisinden,bir tek akışkanlar ama eğer ısıcı olsaydım bu hoca ile çalışırdım...O'nun, bilgisini seve seve paylaşma durumu insana cesaret veriyor...Korkunç gibi görünen problemleri bile çözebiliyor o zaman insan...Unutmayın:"On tane rakam,yirmi dokuz(hadi x,w,q yu da alalım,32 harf)ile kocaman kütüphaneler doldurmuş insan...Asıl olan bu harf ve rakamlar değil onların anlamlı hale gelebilmesini sağlayan insanda...Bu kadar az şeyle bu kadar çok şey oluşturmak bizim elimizde...Ben size harf ve rakamları öğreteceğim,ondan kitaplar yazacak olan sizlersiz..." Hocamın bana öğrettiği en güzel formül buydu...Saygılarımı sunuyorum hocam ![]() |
|
| Jon - 26/11/2008 04:42 | |
| Genelde derslere gitmeyen biri olarak, bu hocanın derslerine de çok az gitmiştim. Derse gittiğimde ise o sol omuzunu sürekli geriye attırması dikkatimi çok dağıtıyodu güldürüyodu fln..sınava fazla çalışmaya gerek yok çünkü problem sorar, kitaptaki veya derste sorduğu sorulara çalışırsanız bikaç fikriniz olur formüllerin işleyişi hakkında sınavda da bişeyler karalarsınız..şansınız yaver giderse yüksek not alırsınız..yoksa yüksek bekleyip düşükte alabilirsiniz..ben 35-45 aldım..finalden 85 fln almıştım sınıfın en yüksek notuydu A geldi..akışkanlar mekaniği..dediğim gibi fazla çalışmaya gerek yok bu hocanın sınavları için.. |
|
| awaw1111 - 18/12/2008 19:39 | |
| cıkmıs sorularına baksaydın nerdeyse aynı oldugunu gorursun arkadasım |
|
| awaw1111 - 20/01/2009 00:04 | |
| ilk vizem 35 di tam sorum yoktu ikinci vizem 80 ama almam imkansızdı 80 sabiha hoca olsa 35 anca verir o kagıda finalde aynı sonub b+ .... İsmail hoca soruları cozup cozemediginze degil nasıl yorumladıgınıza bakar bence alın... |
|
| cengooh - 25/01/2009 22:56 | |
| çıkmış soruları al,çöz yada çözdür aynısını sorar geçmemen için hiçbir sebep yok |
|
| blueshark - 10/02/2009 04:55 | |
| ismail hoca dan ders almadan mezun olursanız yazık edersınız kendınıze.... |
|
| jgh - 19/02/2009 02:17 | |
sınavlarında mesleki parametrede hayal gücünüzü yoklar ve de soruları çok özeldir![]() mükemmel bir hocadır... |
|
| mak_tek - 25/06/2009 14:36 | |
| yukarıda toz pembe yorumlara bakıp da aldanmayın kişiliğine diyeceğim bi söz yok ama sadece final notuna göre de bakıp da not veren hocadan ders alınmaz. wize ortalamalarım 50 idi final de 30-40 arası bşey sonuç d ile kalmak. sadece finale göre not verecekse vizeleri ne diye yapıyor? aman aman ders anlattığı falan da yok bilgisi var ama aktarımı iyi değil bi anlattığını ikinciye hayatta anlatmaz. ben tavsiye etmem 50 ortlama ile bırakmak ne demek? verilen onca emeğe yazzık. sadece ben değilim 50 ort ile kalan benden 1 sene önde olan bı arkadasımda aynı şekilde kalmış. gene de karar sizin. |
|
| mei - 19/08/2009 14:03 | |
| dekanlık için adı geçen muhterem hocamız =) |
|
| semihsezer - 10/09/2009 22:48 | |
| mak_tek ne dediyse aynen doğru.. bütün yazılanları okuyup akışkanları almıştım hoca geldi ve bu link yalan oldu komple. hocanın not sistemine dicek bi söz bulmıyorum zaten. geldiği ilk günden beri akışkanlardan soğumuştum açıkçası. 1. vizeye tutturduğu defterden ve derste dinlediklerimden çalıştım berbat geçti 20 bile alır mıyım acaba derken 45 geldi.. hocanın notu iyimiş felan dedim derse ilgi duymaya başaldım hocanın notlarını keşfettm ve onlara çalıştım 2. vizem çok iyi geçti mralim iyi derken gelen not 50. ayrıca ilk derste gelio ben sanayideki yenilikleri takip ediyorum soruları hep yeni olan güncel şeylerden sorarım dio yalan klasik bariz sorduğu sorular var paso onları değiştirip zorlaştırıp kouyuo... ısı alcam bugnlerde uzak duruyorum... |
|
| numan - 15/09/2009 15:24 | |
| sakin yaklaşma |
|
| vendetta8 - 21/09/2009 23:48 | |
| finale çok önem verir dersi de doğru düzgün anlatamaz aktaramaz bilgisini..dışarda piyasa da çok iyi mühendis olduğu kesin ama ders öğretmeye gelince pek başarılı bir hocamız değil kendisi.dersi derste öğrenenlerdenseniz mümkünse bu hocadan almayın derim. |
|
| 110101 - 02/12/2009 22:35 | |
| artık makine dekanıdır. |
|
| Apophenic - 23/01/2010 13:13 | |
| Kendisinden 2009-2010 Güz´de Isı Transferi aldım. Açıkçası biraz karışık anlatır. Yazdığı her bir formül için 10 dk konu anlatır, çok şey öğrenirsiniz fakat kafanız bir o kadar da karışır. Anlatımı pek çok kişiyi dersten düşürebilecek, karmaşık ve girift bir tarzda. Mühendislik uygulamaları ve piyasa hakkında son derece hassas olmasına karşın derste soru çözümüne pek ağırlık vermediğinden sınavlara çalışırken biraz kafanız çalışabilir. Ben B- ile geçtim, öğrendiklerimden son derece memnunum fakat Yıldız´da sınav kağıdına baktıktan sonra koşarak kaçmak istediğim bir Final yaparak ölümsüz bir yer edinmiştir belleğimde. =D Şunu bilin İsmail Teke´den ders alıyorsanız, her derse gitmek ve çalışmak gerekir. |
|
| istanbul1453 - 29/01/2010 01:47 | |
| ismail hocamız bence hocalıktan önce çok kral bir mühendistir..piyasadaki t....şı, bilgisi, efendiliği, ağırbaşlılığı kendisinin en önemli artıları.. hocalığı içinde güzel şeyler vardır..dersi biraz kasarak anlatır sanki ama..böle öğrenci ´´ bir şey öğrencem evet öğrendim ohh´´ yada ´´hayır öğrenemedim tuttum işte off ´´ söyleyecekmiş gibi kasar kendini ismail hocamızın dersinde..halbuki kral hocamızdır kendisi işin aslında..bilgisi kraldır ama işte derslerde bunu 10 numara aktaramaz öğrenciye..yada aktarıyor belkide bizim bardak o kadarını dolduramıyor.. notlaması için söylenecek şey finale çok önem verdiğidir..vizeleri tabi eyüp hoca gibi saldım çayıra mevlam kayıra yapmaz ama finallere hem çok önem verir hemde finallerde birazcık yaslar.. neyse hocamız aslında çok efendi, kibar bir beyfendidir..asla kaçın almayın dememek gerekir..hatta alın ve tecrübelerinden faydalanın..yinede kral hocamızdır tabi.. |
|
| paranoidmermaid - 21/05/2010 06:05 | |
| çok iyi bir insan olabilir, mühendis de olabilir ama öğretme yeteneğinden yoksundur. |
|
| kb7 - 27/01/2011 18:57 | |
| hayranlık uyandıracak bir bilgi birikimine sahip.İsmail Hocayı dinlemek zordur,müfredat gereği hızlı anlatır.ama dinlerseniz,rahatlıkla anlarsınız.Hemde aklınızda kalır. piyasadan çok güzel uygulamalar verir.öğrenciye yardımcı olmaya çalışır.saçma sapan bi soru olsa bile cevap bulmaya çalışır. sorularını gördüğünüzde ´´hmm peki o zaman.´´ dersiniz.mühendislik okuduğunuzu hissedersiniz.ama öğrenirsiniz. ben A ile geçtim.bu sene çanı iyi ayarlamış sanırım:) Hocama,bana A vermesinden çok,bana bu dersi iyi bir şekilde öğrettiği için teşekkür ediyorum. |
|
| superharro - 04/02/2011 00:51 | |
| ikinci sınıftayken istemeden de olsa kendisinden akışkan almıştım. istemeden diyorum çünkü ismail hoca ile ilgili en genel intiba "kol gibi sorar, pimaş gibi girer, inletir, ağlatır" gibi şeyler yukarıda okuduğunuz gibi. bütün diğer gruplar dolmuştu ama ismail hocanın grubu yarı yarıya boştu. dersi eklesem de danışman haftası boyunca değiştirmesi için epey dil dökmüştüm. değişmedi tabi. ismail hoca ve akışkanlar mekaniği karşımdaydı. ilk haftalar oldukça şaşırdığımı hatırlıyorum. sessiz ve ağırbaşlı görüntüsünün ardında inanılmaz bir mühendislik dehası vardı sanki. başka hiç bir derse bu kadar keyifle girdiğimi sanmıyorum. her şeyiyle bir mühendisin nasıl düşünmesi gerektiğini en güzel şekliyle öğrenciye yansıtabilir ismail hoca. üstelik en komplekssiz ve nazik haliyle. insanın ufkunu genişletir. sınavları zordan çok karmaşıktır. tek bir bilgiyle yapılması zor şeyler sorar. notlar, defterler, kitaplar, her şey açıktır. elinizin altında dolu dolu bir not balyasıyla girmeniz elzemdir. sınavda hızlı olmak adına hangi konunun hangi sayfada olduğu aklınızın bi köşesinde olsun. akışkandan sonraki dönem ısıyı da ondan aldım. biri b+ diğeri a- gelmişti. beşinci senemde hala ytü izbesinde sürterken söyleyebilirim ki ondan aldığım iki dersi, mühendisliğe bu kadar yaklaşmışken halen en iyi bildiğim dersler olarak görüyorum. |
|
| volkantr - 31/03/2011 03:38 | |
| hacı ya siz başka hocadan bahsediyosunuz ya bende bir hata var,yarın ilk vizesine giricem sınavlarıyla ilgili yorum yapamıyorum şu anda ama bildiğim tek şey bize hiçbişey anlatamadığı,iyi insandır kötü insandır bilmem ama akışkanlar mekaniği aldım 230 sayfa not geçtik 5. üniteye geldik daha 3 tane falan soru çözdü,ingilizce sılaytı okuyup geçiyor ne çıkarım ne problem çözümü ne bişey sıfır. ya bende bir hata var ya sizde yada başka hocalardan bahsediyoruz. aman diyorum aman |
|
| kb7 - 01/04/2011 23:32 | |
| yani volkantr kardeşim,eğer İsmail Teke birşey anlatamıyor diyorsan,bence sorun sendedir kusura bakma. tabi sınıf mevcudu kalabalıkta olabilir.o zamanda hocanın yapabileceği birşey yok. hem anlamadıkça birdaha sorabilirsin hocaya,İsmail Hoca,her soruna cevap vermeye çalışır. ondan ders almanın değereini ileride anlayacaksın.sen yinede dinleyebildiğin kadar dikkatli dinle.İsmail Hocanın dersinden emin ol birkaç şeyi gerçekten öğrenerek çıkarsın. başarılar şimdiden:) |
|
| entelektuel - 04/06/2011 21:42 | |
| ismail hoca maalesef bu dönem hiçbir şey anlatmadı doğru düzgün. sanki adet yerini bulsun diye ders işledi. öğrenip öğrenmememizle hiç ilgilenmedi. ama bunda onun mu hatası var yoksa yeni gelen amir tabakanın kitaptan işletme dayatmasının mı ekisi var bilmiyorum. allah tan ilk vizeden sonra geçmiş yıllardaki notlara çalıştım da biraz birşeyler öğrendim. sonuç olarak çok iyi bir ´´bilim insanı´´ olabilir ama aynı derece de çok iyi bir öğretici oladuğunu söyleyemem hem diğer hocalara nazaran biraz da zor sorar. bu yüzden pek de önerdiğimi söyleyemeyeceğim... |
|
| vorsprung durch technik - 17/06/2011 23:02 | |
| Slayttan akışkanlar mekaniği anlatmaya çalışan biridir kendisi. Buradaki yorumlara bakıp ta almayın kesinlikle! Çok pişman olursunuz. |
|
| sylarfb - 18/06/2011 13:16 | |
Yeni sistem gereği slaytan akışkanlar mekaniğini işledi.Dekanlığın kararıymış.Tabi slayt ingilizce olması ve akışkanlar mekaniği gibi bir dersin slaytan anlatılması öğrencileri çok zorladı.Birde üstüne kitaptaki örneklerden başka örnekte çözmedi hoca.İlk sınav mesela hiç örnek çözmeden sınava girdik neredeyse.Son finalde ise kitaptaki soruları az değiştirip en az 3 tane kitaptan soru sordu.Tabi ilk başta dersten kopanlar ve kitaba çalışmayanlar dersten kalmıştır.Kitap dediğin de 700 sayfa çalışmak sabır ister.Derste birşey anlaşılmadığı için okumak uzun yorucu ve bu arada hocanın en büyük özelliği finale ağırlık vererek notlandırma yapması.Bu bu yıl işimize yaradı çünkü final çok kolaydı.Her sene böyle olur mu bilinmez.![]() |
|
| avangard1988 - 21/06/2011 18:43 | |
| AKM dersini ingilizce slaytlardan anlattı derste o kadar formul varki 2. saatte büyük çogunluk kaçardı ilk 2 vizeyi zor yaptı özellikle2. yi derse gitmeyi kesip kitabın arkasındaki örneklere çalıştım finallde allahtan kolay oldu 20 20 bide 3 soru doğru çözdüğüm finale c geldi |