tamer kepçelerHakkında Yapılan Yorumlar - (88 Yorum) : |
| atilla - 24/01/2007 21:50 | |
| Kendisinden 1. sinifta temel bilgisayar bilimleri dersini aldım ve kaldım... fakat yılmadım 2. sınıfta bir daha kendisinden aynı dersi aldım ve b+ ile geçtim.yani iş hocada değil öğrencide bitiyor(kişi kendinden bilir işi...) soruları biraz zeka gerektiriyor.fakat sorduğu sorular aynı oluyor bazen.öyle yatarak geçemezsiniz tamer hocanın dersinden.derslere katılım şart diye düşünüyorum. ve de evde biraz bakmalısınız matlab a. Not:sadece temel bilgisayar dersi vermiyor.makine mühendisliği ile ilgili alan dersleri de veriyor,fakat onları daha tecrübe edemedim. |
|
| ilker - 25/01/2007 22:37 | |
| (MATLAB)Yoklama almaz ama dersi takip edenleri bilir;) Kendimden biliorum. Geçmek istiosanız dersine girin.Haftada bi kere de derstekileri çalışın yeter.Derste sorduu soruları soruo sınavlarda... |
|
| the crow - 26/01/2007 00:47 | |
| hiç bulaşmayın |
|
| djengineer - 30/01/2007 13:16 | |
| ders almak nasip olmadı ama çok iyi bir insan iyi muhabbet edilir yardım edebileceği bişey varsa yardım eder |
|
| tifosi - 31/01/2007 00:12 | |
| [matlab] derste yoklama almaz,iş öğrencide biter.ilk sınavları okurken ders takip durumunu da bir nevi inceler.ama başından itibaren derste yapılanlara göz atmak gerekir.direk makina müh.e yönelik öğretir dersi.biraz muhabbet de yaparsınız iyi bir adam olduğunu anlarsınız.dersi mutlaka takip edin,o size yardımcı olacaktır... |
|
| jigglypuff - 03/02/2007 19:01 | |
| sorularının çok kolay olduğunu söleyemicem en azından kendi adıma çok çok şirin olduğunu da söleyemicem sınıfa girdi tahtaya adını yazdı ve bu adı ii öğrenin sonra insanlara böle uzun boylu gözlüklü gibi tabirlerle anlatmaya çalışıosunuz ben sinirli bi adamım dedi:) nese gelelim yine sınav not mevzusuna biras çalışanlar gayet ii notla hatta birazdan fazla çalışıp işi kavrayanlar a ile geçti. derslere gittim ama hiç çalışmadım c+ ile geçtim. aman matlabı hasan hüseyinden almayın da tamer hocam yine ii yüreklidir. kolay gelsin... |
|
| cygnus - 03/02/2007 20:59 | |
| iyi adamdır, muhabbeti de iyidir.Ancak kesinlikle dersine 1sn. de olsa geç kalmayın.Hem derse almaz hem de fırça kayar.Yoklama almaz. Dersi iyi takip edip biraz çalıştınız mı zorlanmadan geçersiniz.Ancak şunu da belirtmek lazım ki bazen çok orjinal sorular da sorabiliyo. |
|
| infernociba - 06/02/2007 21:07 | |
| bedrus olm adamı tanımadan yanlış yönlendirme yapma ne o yle yardımsever fln |
|
| stars - 08/02/2007 23:40 | |
| ne yapacağı belli olmaz aslında.. dersini takip etmek lazım ve derse geç girmemek ona çok takıyor.. |
|
| djengineer - 09/02/2007 13:46 | |
| abii o senin takdirin bence değil bence sen adamı tanıyamadın:9 ben de çok tanıyorum demice m ama gördüğüm tanıdığım konuştuğum kadarıyla iyi biri :) |
|
| veliozkan - 07/03/2007 02:24 | |
| muhendislik ve piyasa formasyonu almak ufkunuzu genişletmek istiyorsanız alın tamer hocadan ders ama derdiniz notsa kafa yormadan gecmekse hiçsecmeyin matlab ne ki sistem analizi makina dinamiği gecmesn bile cok sey ogrenirsin |
|
| Comandante - 29/03/2007 13:13 | |
| bütün gruplarına aynı soruları sorduğu için A- yla geçmiştim temel pc den |
|
| komando - 27/04/2007 23:24 | |
| bilgisayar bilimleri derslerinden ziyade, makine dinamiği ve sistem analizi derslerinde öğrenciye "mutlaka bilinmesi gerekenler" i öğrettiğini söyleyen hocamızdır. makine dinamiği sınavında "ben öğrettim. siz de çalışın, birazcık kendinizden katın ve yapın" dercesine sormuş. zor sayılacak sorulardı. ama yapılamayacak sorular değil. neyse.. öğrenci ile diyaloğu çok güzeldir. her konuda konuşur. sadece meslekle ilgili değil; her konuda:) karşısındakini dinler. geçiştirmez. kısaca çok kral hoca yahu:) |
|
| Gogosal - 04/06/2007 22:15 | |
| Piyasada olup biten gerçek olaylara dayalı sistem çözümleri ve enteresan hikayeler öğrenmek isterseniz Sistem Analizi dersini bu hocamızdan alın. Sınavları öğrencinin hoşuna gitmez zira öğrencinin kalıpların dışına çıkıp bu durumda ne yapardın sorusunu cevaplamasını bekler. Belki kolay geçemezsiniz ama ufkunuzu açar. |
|
| komando - 18/06/2007 18:12 | |
| notu da iyi ha. şu okulda en zevkli derslerimdi makine dinamiği be. |
|
| djengineer - 22/06/2007 20:46 | |
| robot muhendisiliğine giriş alın hayata ve mesleğe giriş yapın :) süper ya :) |
|
| rt - 08/09/2007 21:09 | |
| İyi hocadır, güzel anlatır, ayrıca espririlidir.Ama derse girerken küpeyi çıkarın ve sakın geç kalmayın.Bazen ders sonlarında anlatılan konular hakkında sorular sorar. |
|
| USERNAME - 13/09/2007 17:42 | |
| Ne zaman nasıl davranacağı belli olmaz. Uzak durmalı. |
|
| vielleicht - 24/09/2007 04:21 | |
| kendisinden matlab ve sistem analizi almışlığım vardır,matlab çok kolaydı ama analizde absürd absürd sorular sormuştu bize ve puanlandırma sistemini bir türlü çözememiştik biz arkadaşlarla neyse özünde iyi bi insandır,muhabbeti falan iyidir derste sıkılmazsın,tamer hocadan bi ders alın mezun olmadan,hayat tecrğbesi olur |
|
| n 0 a x - 26/09/2007 16:45 | |
| biraz sorunlu bir hoca! danışmanlığından tiksinirsiniz |
|
| srcn - 06/12/2007 20:39 | |
| muhabbeti iyi bir hocadır.yoklama almaz.sürekli ders işlemez.arada osmanlı tarihiyle ilgili detaylı bilgiler verir=) |
|
| ytümakina - 24/12/2007 22:25 | |
| yoklama almayan ender hocalardan biri muhabbeti gerçekten iyi sadece 2 hafta dersine girdim bi daha nedense giresim gelmedi bence bu hocadan ders almayın arkadaşlar gerçekten iyi bi hoca olabilir ama özellikle benim gibi derse daha çok not için gidiyorsunuz o zmaan bu adamdan uzak durun ayrıca bize ilk dersinde neden benden ders aldınız diye azarladığını hatırladım şimdi bence alma hata yapma |
|
| youngneil - 24/12/2007 22:42 | |
| makine mühendisliği bölümünde ders aldığım en kötü en leş hocadır..matlab ı öğrenmeyerek kopyayla falan geçtiğim halde söylüyorum bunu.. hiç frekanslarımız tutmadı kendisiyle derste bacak bacak üstüne atana laf söyler aynen noktasına virgülüne dokunmadan yazıyorum; "neaoueulan gahveye mi geldiniz oturmaya" artı kendisinden proje alıp bezmiş bi arkadaşıma "at s..inde kelebek" adlı deyimi öğretmiştir..evet evet arkadaşımın proje görüşmesi için götürdüğü döküman için bu tabiri kullanmıştır.. derste (matlab) "karıyla kızla gezip sinemaya(!) gidiyorsunuz sonra mühendiz olacam diyorsunuz" tarzında bi laflar etmişti ![]() eğlenebilirsiniz de valla bence makine müh. öğrencisi eğlenmek amacıyla test edebilir kendisini..tadına bakabilir |
|
| darker - 27/12/2007 19:30 | |
| * bu hocada ciddi haysiyet sorunu var * kişiliği tam oturmamış * sizi aşşağılayıp durur kendi çok saygı duyulası bir insanmış gibi * kendisini önemli gördüğünü her fırsatta size benimsetmeye çalışır * dersine gelince; alın görün. uzun saça karışır, küpeye laf eder. ciddi takıntıları var. bütün öğrencilerin tek tip olması taraftarı bir hocadır. iranda yaşasasaymış daha mutlu olurmuş diye düşünüyorum bu egolarıyla |
|
| juggernaut - 08/01/2008 22:40 | |
| sistem analizinde kendisinden uzak durmanız şiddetle tavsiye edilir. |
|
| fixer - 11/01/2008 13:49 | |
| Adamın derslerini düzenli takip ediyordum. Bir hafta derse gidemedim, sonraki hafta da derse 20 dk geç kaldım ama işin kötü tarafı sınıfa girdiğimde ne göreyim, adam sınav yapıyor. Yanına gittim durumu anlattım, - -Hocam sınava gireyim dedim -yok dedi, - -e bari rapor alayım mazarete girerim dedim. -olmaz ben seni gördüm gayet sağlıklısın. dedi, -peki ne olacak dedim -kaldın dedi 1 hafta gitmemenin cezasını dersten kalarak ödedim. siz karar verin artık. |
|
| haş-iki-o - 26/01/2008 20:15 | |
| millet baya kotu yazmıs bunun ustune tamer hocadan almazsınız ama oldu ki aldınız: yoklama almaz ama mutlaka derslerını takıp edın kendınızı gosterın.sonra derdınızı anlatmak için yanına gıttıgınızde derse hıc gelmedın...... deyıp basından savar ama derslerıne gıdersenız derdınızı dınler.matlabı zaten 2 saat yapıyor bır de muhabbet de ediyor cok sıkılmazsınız derse gıdın yani. bazen tuhaf oluyor :'o ,tıklayıp ses cıkaranı bulursam kafasını ekrana gomerım' dıyebılıyor.bu tip seylere hazırlıklı olun. |
|
| 81onur38 - 26/01/2008 21:41 | |
Adamı abarttılar da abarttılar yok ders almayın yok geçemezsiniz.Matlab ın en kolay finalini yaptı adam.Vizelerde de görmediğimiz hiçbirşey sormadı.Derste yoklama almaz ama adamını tanır takib edin not alın ödevlerle biraz ugrastığınız anda geçtiniz![]() |
|
| chucky - 31/01/2008 23:16 | |
| derse geç gelen öğrenci = DGGÖ tamer kepçeler = TK DGGÖ: tık tık tık(kapıyı çalar ve açar).. TK: nerden geliyosun oğlum sen? DGGÖ: evden geliyorum hocam ![]() TK: iyi evine git o zamn.. ![]() değişik bi insandır öğrenim hayatı boyunca kendisinden herhangi bi ders alınması iyidir.. arkadaşlarla bol bol geyiği yapılması açısından.. ![]() |
|
| bayındur - 03/02/2008 23:14 | |
| sınıfa ondan sonra gireni derse almasada bence matlabi bu adamdan alın derim diğer öğretmenler gibi papağan değildir bu adam ben aldım 30 45 vizelere ama final 60 80 arası bişiydi b+ ile geçtim bu adamın bi zararı yok hatta muhabbet edersen kafada bi adamdır:) |
|
| cagataygursoy - 04/02/2008 12:23 | |
| BOMBADIR.. =) su okulda tanıdıgım ilk hocadir we sewerim.. |
|
| eses26 - 05/02/2008 21:41 | |
| ödev istemez yoklama almaz haliyle de dersi pek sallamazsın ve kalırsın.....ama derslere sürekli gidip derste not alırsan kanımca geçersin çünkü derste çözdüü soruları falan soruo genelde |
|
| ytümakina - 05/02/2008 23:57 | |
| arkadaşım ben bu adamdan ders aldım ve bu dersim ayrıca ondan alacağım son ders bu hoca öğrencileri sevmez bu adamın bence hiçbi olumlu özelliği olduğunu sanmıyorum bu adamdan ders alırsanız geçmeniz mucize matlabde 60 kişiden 5 kişi zor geçmiştiir bunlarda düşük notlarla ayrıca hiç ii anlatamaz notta tutturmaz ben kendisinden ilk sınavdan 05 aldım minicik daracık lab sınıfnda evt burası bizim okul göya tek üni .yemşim tekniğini neyse adam bana o daracık sınıfta sırf küçük düşürmek bozmak için değilde ne 60 kişinin içinde gönlünden kaç geçiyo, kaç bekliyosun .. allahtan ben öle sallayan biri değilim başkası olsa gerçekten bozulurdu ya o kadar kişinin içinde sölenecek şeymi bu şimdi bu adamdan hem kişilik larak hemde hoca olarak nefret ettim arkadaşlardan biri hatta onun için bi yorumunda şöle demiş tamer hocaya ne kadar küfür etsek azdır çok güldüm yani nese bence bu adamdan ders almayın hem ortalamanıza hemde kendnize yazık etmeyin alıyosanız süleyman hocadan alın bu admdan kaçın |
|
| 81onur38 - 07/02/2008 00:59 | |
| Elinde yeşil bayrakla koşr,clear komutunu besmeleye benzetir,satır başına% işareti koyulduğunda satır yeşile döner işlemden düşer,bu yüzden yeşil temiz renktir.... Böylesine lanet bir hoca olmasına rağmen B- ile geçtiğim için kendimi mutlu hissediyorum ![]() Ders alan yanlışlıkla alır dıyorum ![]() |
|
| torge - 11/02/2008 13:40 | |
| böle bir hoca daha yoktur.... matlab dersini nasıl anltıyor bilmiyorum ama sis analizi ve makine dinamiğinde hiç bi şey analtmıyor... dersler balık muhabbeti, balık nasıl pişirirlir, hangi balık tatlıdır vede en önemlisi maçmuhabbeti ile gecer. sıkı galatasaraylıdır... |
|
| shaki - 20/02/2008 00:46 | |
| onur doğru söylüyo yobazdır gericidir ermenilere falan da laf attığı olmuştur bazen uyuzdur bazen eğlendirir derste ama adam dersi hakkaten öğretir ödev verdiği soruların benzerini sınavlarda sorar dersi takip edilidiğinde matlab den geçmek kolaydır |
|
| nceylan - 01/03/2008 14:46 | |
| bana hocanın kişiliği değil anlattığı lazım diyorsanız tbm dersini bu hocadan alın derim.Sınavlarda öğrencinin düşünmesini ister ve her ders sonunda verdiği ödevlerden sorar.Ben tüm derslerine giderim tamam b üstü geldi demeyin evde ayrıca çabalayıp kendize bişeyler katmanızda gerekir.Sınav notları konusunda bonkör olduğunu söyleyemem ama bana 25 30 vize ve finalde doğru olduğunu düşündüğüm 2 soru ile c+ vermiş bir hocadır.Programlama mantığını tam anlamıyla öğretir.Bir sınavında yay uzunluğunu veren matlab programını istemişti.not: mat2 görmeden :D |
|
| rcn - 09/05/2008 01:01 | |
| öğrencilere hakaret etme konusunda gösterdiği başarıyı makale yazmada gösterse, ordinaryus bile olurdu... |
|
| silgi - 16/06/2008 16:28 | |
| A L M A Y I N. yolda görürseniz geri kaçın. derste ders dışı konu konuşma ustasıdır sonra hızlıca işler tamer tamer bir acayip hoca: ))) |
|
| m16 - 22/07/2008 01:24 | |
| her dersinde 2 yıllıklarla yaşadığı muhabbetleri anşlatıp duran, kıyafetleriyle modadan nasibini almamış, rijit olmayan bi kafa yapısıyla konuşan sürekli harmonik bir kafa hareketi yapan, sınavlarda özellikle makine dinamiği ve sistem analizi dersinde normal hayatınızda hic mi hic calışma prensibini sallamadığınız en basit gerecleri sizew tasarlatıp soran bnz şemsiye , fındık kırma makinesi tırnak makası , ayakkabı cekceği vb....... muazzam derecede zor soru soran bnz makina dinamiği aynı dersin hocaları bir cubukta denge sorusu sorarken kendisi 12 serbestlik dereceli bir mekanizmayı size soran tasarlatan ve sınawdan önce arkadaşlar sizden soğuk terler boşaltacağım diyen bir hocamızdır almayın alanada aldırtın yoksa ismail yüksek ya da rahmi güclüde yer kalmıo duyurulurrrrr............ |
|
| atletik sperm - 15/09/2008 10:21 | |
| yatın kalkın danışmanınız olmamsı için dua edin |
|
| emre d. - 24/09/2008 03:42 | |
| öncelikte YTÜ gibi seçkin bir üniversitede böyle bir hoca olduğu için okula da bölüme de yazıklar olsun ben ismail yüksek'in yerinde olsam bir dakka tutmam bu adamı okulda, bir tane adam da çıksın işini yapsın bu hoca neden bu kadar sevilmiyor araştırsın, derslerine girsin, öğrenciler ile ilgili diyaloglarına baksın.. emin olun İSMAİL hocam bunları yaptığınız an tamer hocayı kendiniz uzaklaştırmak isteyeceksiniz zaten okulun kriterlerine uymadığı ve hocalık vasfından yoksun olduğu için... yani uzun lafın kısası; allah kimseyi bu hocanın eline düşürmesin, danışmanım olarak benden o kadar çok beddua aldı ki anlatamam.. hayatımda gördüğüm en vicdansız insan ASLA HAKKIMI HELAL ETMEM, derslerini bilmem isterse tüm girdiği derslerde tüm öğrencilere A versin, zorda kalmadığım sürece asla bu hocadan ders almam, almak zorunda kalırsam da okulu uzatmayı tercih ederim... işte siz böyle onurlu bi insansınız tamer hoca, bu yorumu okuyunca belki hatırlarsınız bana seçtiğiniz 2 ders arasında tam 7 saat vardı.. nasıl bi haz duydunuz bu yaptığınız işten bilmiyorum ama bnm size seçmenizi istediğim gruplarda boş kontenjan olmasına rağmen o grupları seçmeyip, 7 saat ve 5 saat aralıkla bana ders seçtiniz.. neden? tabi ki sizin girdiğiniz derslerden kaçan öğrenciler aynı şekilde sizden iğrendiği gibi diğer sevmediği hocalardan da ders seçmiyorlar, siz de o hocaların grupları dolsun diye kendinizi bu işe adamışsınız.. işte bu yüzden heykeli dikilecek insansınız, öğrenciden nefret eden hocaları kolladığınız kadar öğrenciyi kollasanız değeriniz hiç anlaşılmaz :) böyle devam edin.. |
|
| ytümakina - 26/09/2008 22:16 | |
üzüldüm bea emre bu adamın yaptığı insanlık dıı hareket gerçekten beni çok üzdü inş benm danışmanım olmaz hiçbi vakitte olursada bütün derslerimi seçmeye çalışırım bu adam harbiden okulda gördüğüm göreceğim belkide en lanet hoca bu arada emre sende biraz abartmıyomsuun bizim okulu bea nedir bu sendeki ytü aşkı..![]() |
|
| liefinder - 05/11/2008 21:21 | |
Tamer hoca ile ben ayni siralarda okuduk, anlayacaginiz donem arkadasiyim ben onunla.Onunla AOS yurdunda(cevizlibag'da) ayni yurtda'da kaldim.Kendisi tam bir muhendislik ogrencisi idi.Babadan muhendistir derler aynen oyle, babasida Almanya'da yillarca calismis muhendis idi.Eskisehirlidir,Teknik lise 1.lik kontenjanindan 83 yilinda yildiz makina'ya gelmisti.Takilmadan 4yilda bitiren nadir ogrencilerden biriydi.Sizin oflayip puflamalarinizi okudum, ama bir buyugunuz olarak derimki, ogrenmek istiyorsaniz Tamer hocadan ders alin, kiymetini mezun olduktan sonra anlarsiniz, ogrenciyken degil...Hepinize basarilar kardeslerim...![]() |
|
| sfkcl - 06/11/2008 21:28 | |
MATLAB dersinin anlatması bir yana gerçekten karakter, kişiklik ve karizmasıyla harika bir hoca. Bence "hoca" diyebileceğimiz birisi böyle olmalı. Yeniliğe açık olmalı, kendisine verilenlerle yetinmemeli. Bence tamer hocadan kesinlikle korkmayın ve çekinmeden istediğiniz dersi alabilirsiniz. Dersi iyi dinleyin ve DELİKANLI olun. Tamer hocanın her zaman dediği gibi. Dürüst olun saygı cercevesi içersinde cekinmeden herşeyi sorabilirsiniz. Tek ya da çift olup her hafta 1-3'e girerek kendinizi uyanık fln zannetmeyin. Sonra bir gün fena patlarsınız. ![]() |
|
| nceylan - 13/11/2008 18:30 | |
üsteki yorumlara inanmayın aldanmayın almayın almayın!!! ![]() |
|
| smyrna - 19/11/2008 14:33 | |
| valla matlabde kalmış olmama rağmen iyi hocadır derste herşeyi anlatır sınavlarda dersde çözdüklerine yakın şeyler sorar.ezber ve tanım sormaz.vaktinde gelirim vaktinde giderim başımı öne eğer dersimi dinlerim derseniz alın bu hocadan pişman olmazsınız |
|
| eozsoyeri - 20/11/2008 01:47 | |
huysuz...![]() |
|
| tripanazomigambiyetsiz - 23/11/2008 01:34 | |
| matlab sınawına girmedim daha..ama dersleri kaçırmamak için elimden geleni yaptımm.... ama sanırım kötü alıcam.. dersten bişi anlayamadımm.. hoca ile ilgili oldugunu sanmıorumm.. herşeyi hoca'a yıkmak saçma olur.. |
|
| wallace - 26/11/2008 20:03 | |
| herşeyi hoca'a yıkmak saçma olur.. demiş bi üstteki arkadaş.ama ilk senesi sanırım bu arkadaşın.bu okuldaki herşey hocadeır arkadaşım gerisi yalan.dersi aldıın hocayı biliceksin okulunu temiz bitiriceksin.bu kafayla gidersen zor |
|
| luftwaffe - 27/11/2008 18:48 | |
| Valla her derse gittim,ödevleri de yaptım ve sınavım da iyi geçti..Herşeyi hocaya yıkmak bence de saçma olur.. |
|
| wallace - 27/11/2008 23:58 | |
| gün gelir o yaptıklarında yetmez o zmn anlarsın. |
|
| GENERAL - 01/01/2009 16:55 | |
| Sevmedigim biridir,ögrenciyi birakmak için elinden geleni yapar,uzak durun... |
|
| cagataygursoy - 04/01/2009 12:26 | |
| huysuz falan demişler.. hocaya bişi danışıcak olsam çok rahat telefonla ariyip sorabiliyorum çok da ilgileniyo huysuz olsa özel numarasını yazar mı kapısına.. |
|
| rcn - 24/01/2009 01:08 | |
| ne proje, ne ders, sakının... |
|
| srcn - 29/01/2009 22:04 | |
| ders takibi gerekir. ilk vizem 40 ikinci vizem 15 final 30-40 gibi birşey b- geldi.daha ne olsun. |
|
| elif_90 - 29/01/2009 22:24 | |
| bnce tamer hoca tatlı bi insan :) sevmeyen baya bi kişi var sanırım:S ama bn cok seviorum kendisini :) yapamadgm, anlamadgm bişey olup da sordugumda hep yardımcı oldu:) sınavlarda da sınıfta yaptıgı örneklerden soruo.. bi tek derse girişte tam zamnnda girmeniz lazım, yoksa içeri almıo, ama yoklama da almadgndan bu cok da büyük bi problem olmasa gerek:) |
|
| ysfozy - 01/02/2009 23:24 | |
| bence çok güzel anlatıyordu matlabi. bana A geldi zaten. kafanızı çalıştırmayı amaçlayan bir hoca. ben kafa çalıştırmak istemiyorum diyorsanız gidin başka hocadan alın. |
|
| 196 - 02/02/2009 02:32 | |
| srcn nası aldın o notu ya.benim vizeler 65 40.final de 60 en az c geldi.hocaya gelince arkadaşım tamer hocayı tanıyodu o seçtirmişti.iikide ondan almışım.faydalı şeyler ögretti. sınavlarda genelde derste yapılanlara benzer sorar ama kafa yormak lazım biraz.ayrıca çok iyi bi insan adam gb adam.dediğim gibi c geldi ama canı sağolsun tekrar ondan alıcam yükseltmek için |
|
| luftwaffe - 02/02/2009 03:13 | |
| teknik resim finalinin uzun sürmesinden dolayı 35dklık finalin 15dksını kullanarak C+ ile geçtiğim dersin hocasıdır.. Ayrıca kendisinden ek süre talep eden bir arkadaşımıza beni ilgilendirmez, gelseydiniz diyebilecek kadar vurdumduymaz bir insandır.. Ancak ders anlatımı iyidir.Verdiği ödevlerden sorar genelde..finalde hatırladığım kadarıyla başka şeylerde sormuştu.. |
|
| çakalizm - 04/02/2009 13:01 | |
| derste sorduğu soruların çok benzeri vizelerde çıkar.finalde kafanızı çalıştırmanızı istediği sorular sorar ki kendi de bunu belirtmiştir.yoklama almaz ama gitmezsen muhtemelen kalırsın.derse 1 dakika bile geç kalırsan derse almaz(abartı değil)karakter olarak bence iyi bi insan muhabbeti hoştur.bence alınabilir. |
|
| halley - 09/02/2009 10:07 | |
| tamer hoca ahmet koyun ve ismail yuksekle kankadır. hatta kankalıktanda öte ilişkileri vardır. o nedenle tamer hocayı şikayet edeceginiz en son mevki su an ismail hocadır. ama gariptirki 3 unude cok severim. ismail hoca hakkaten hocadır. ahmet hocanını dersleri genellikle oryantasyon seklinde gecer. kıcınızıda yırtsanız ahmet hoca bırakmak istiyosa bırakır. tamer hocadan hic ders almadım ama körle yatan sası kalkar diye dusunursek biraz ahmet hoca biraz ismail hoca tadında muhabbeti zevkli ama ne yapacagı belliolmayan, bilgili ancak aktarmakta gucluk ceken bir hocamız. |
|
| chavez - 09/02/2009 11:12 | |
| bir insan istediği kadar prof ordinaryus bilmem ne olsun insanda bir gram kişilik yoksa ben öyle profluğun içine edeyim....KEPÇEleri pimi çekilip elinize verilmiş bomba gibi farzedin atsan atılmaz satsan satılmaz |
|
| baladırmak - 25/02/2009 05:13 | |
| not sistemini çok merak ettiğim hoca.o piti piti bile yapıyor olabilir hiç olmadı portakalı soydum öğrenciye k.ydum not sıstemı mevcuttur |
|
| persmash - 05/03/2009 21:33 | |
| burda yorum yaparak tirajını bile artırmak istemem ama gerçekten yıldız teknikte bu hocadan uzak durulmalı mumkunse almayın almayın almayın. Pişman olur kafanızı duvarlara vurursunuz... |
|
| matrc - 06/03/2009 14:55 | |
| 3 sene önce mat lab almıştım , şimdi makina dinamiği alıyorum , olumlu yünde büyük değişim göstermiş bence |
|
| teknik resimden kalan adam - 25/03/2009 20:13 | |
| üstte var olan 3-5 olumlu yorumu da hocanın kendisinin yazdığını düşünüyorum. mümkünse tanımadan mezun olun şanslı azınlığın içine girin |
|
| scream_tnc - 09/04/2009 10:33 | |
| on numara bi hocadır hem bilgi hem karakter hem anlatım geçen dönem matlab ı ondan aldım A ile gectim ve cokta ii öğrendiimi düşünüyorum bilgi ve tecrübelerini öğrencilerle paylaşan bir hocamızdır ve sırf buyüzden bile kendisinden ders alınabilir he eğer ben derslere geç gelirim derste başka şeylerle uğraşırım ödevlerini yapmam(ki ödevleri cok önemlidir sınavda çok benzerlerini sorar)diyosanız uzak durun ama harbi harbi öğrencem diosanız ne ders veriosa alın derim ![]() |
|
| ytümakina - 31/05/2009 23:48 | |
| lan ..nese vazgeçtim yazmıyım ..töbe töbe ya.. |
|
| baladırmak - 13/06/2009 00:24 | |
| matlab alınmayası hocadır lanet ettirendir |
|
| Circassian - 14/06/2009 14:33 | |
| temel bilgisayar bilimleri dersini ilk dönem bu hocamızdan alıp kaldım.derse gelmeyen dersi geçemez dedi her dersine gittim ve kaldım.dersi anlatış biçimi çok kötüdür.temel bilgileri öğretmeden mühendislik hesabı yapmanızı ister sınavlarda.övün hoca ve diğer alternatifleri varken tercih edilmemesi gerekendir.ilk dersinde a305teyim.com da benim hakkımda bişiler yazıyolar hiç birine inanmayın kendini bilmeyen insanlar ordakiler gibi bir takım laflar etmişti.acaba demiştim.ama gördüm ki burda yazanların pek çoğunu fazlasıyla hak ediyo tamer kepçeler.eğer verdiği diğer derslerdeki durumu da matlab daki gibiyse ondan ders alanlara gerçekten çok yazık.uzak durun... (not:bu yorumlar ilk dönem sonunda kalındıktan hemen sonra yapılmamıştır,eğer öyle olsaydı muhtemelen yazım silinirdi içeriğinden dolayı ) |
|
| forzabjk - 19/06/2009 22:41 | |
derslerine gelmeme rağmen geçemedim.Bu hocadan ders alınmaz kardeşim acayip birisi sağı solu belli olmuyo benim size tafsiyem uzak durun ve mümkünse hiç ders almadan okulu bitirin..![]() |
|
| jordan - 21/06/2009 15:49 | |
| kendisinden bu seene sistem analizi aldım.sınavlarına transport tekniği 1 , transport tekniği 2 ve makina dinamiği notları ile girmeniz şiddetle tavsiye olunur.dersleri cok zevklidir,cok güldürür insanı.cok da güzel anlatır,D+ ile gectim dersi.Diğerlerinden daha rahat gecilir,ama tamer hoca da secilmeyecek insan değil bence.alınırsa insan bir şey kaybetmez,kazanır benim düşüncem |
|
| eftal - 11/01/2010 14:13 | |
| Tamer hocayı küçük sınıflar anlamakta güçlük çekebilirler, mezun olmaya yakın arkadaşlar hocanın değerini bilir. Özellikle Robot dersini tavsiye ederim. |
|
| c_belde - 13/01/2010 23:02 | |
| garip bi hoca matlab.i aldım tamer hocadan aslında souk duruyo ama dersi takip edenleri cok iyi biliyo.bu dönem vizeler gayet kolaydı fakat finalde zorladı...ama okdr da olur artık.....gıcık bi asistanı var kurtlar vadisinden fırlamış gibi o da olmasa herşey 10 numara olucak........tüm dersleri takip edin sınavlarda zorlanıcağınızı sanmıyorm |
|
| pupa - 07/06/2010 14:38 | |
| size sene başından der ki "tüm derslerime gelin notlarınız kötü olsun elinizden geleni yapın benimle konuşun sizi geçiricem" okumadığı sınavlardan sonra der ki "benim bi karım 3çocugum bi asistanım var bide sizinle mi uraşıcam" sene sonu der ki "sınıfın yarısı bu derstn kalıcak" sene sonu konuşmaya giderseniz der ki "sözüm söz evladım sene başında ne dediysek o" amaaaa usis size der ki "F" |
|
| fatihceza - 14/06/2010 12:30 | |
| bu hoca hakkında pozitif yorum yapanlara gerçekten şaşıyorum |
|
| mknc - 14/06/2010 13:47 | |
| şaşma hocayada küfret pozitif yorum yapanada |
|
| oliver100 - 15/06/2010 12:18 | |
| bu hocaya(!) pozitif yorum yapanlar hocaları karıştırıyo heralde!. iki gün önce odasının önünden geçiyodum makine dinamiği notlarını açıklamış bi bakıyım yine naapmış diye.. 84 kişi sınıfta 47 sini bırakmış.. |
|
| ultra_aslan - 15/06/2010 21:25 | |
| Baştan başlamak istiyorum.Bahar dönemi ders seçim zamanıydı,burada yapılan yorumlara bağlı olarak Rahmi hocadan makine dinamiği alabilmek için çok uğraştım olmadı Tamer hocada boşluk vardı ondan aldım ama daha sonra danışman ekle silde tam üç gün okuldaydım neden makine dinamiğini başka gruptan alabilmek için olmadı tamam kaderime razıyım,bu dönem böyle geçicek dedim.Bunları neden mi anlatıyorum dönem bitti makine dinamiği notumdan gerçekten çok memnunum yukarıda arkadaşın yazdığı 84 kişinin sadece 30 u derste vardı derse gelmeyen insanların nasıl geçmesini bekleyebilirsiniz ki ben her derse düzenli gittim hocanın ödev sorularını çözdüm.Kısacası Tamer hocanın vizelerinde diğer hocalarda olduğu gibi 90 lı 100 lü notlar havada uçuşmaz doğru,dersi takip edenleri çok iyi tanır, dersleri zevkli geçer bu kişilerin kendi görüşüdür kimisi memnun kalır kimisi kalmaz fikirlere saygı duymak lazım ben Tamer hocadan ders alın veya almayın demeyeceğim kendi tercihiniz ama kendi adıma Tamer hocayı tanımaktan çok mutlu olduğumu yazmak istedim. |
|
| nefesalmaefesal - 19/06/2010 09:45 | |
| tamer hocadan geçenler onun yalakasadır arkadaşım.Bende tüm derslere gittim ama nedense kaldm.Makine mühendisliği adına tek bir kelime bilmiyor bu adam.daha önce matlab aldm orda da böleydi.makine din aldm adama soru soruosun kitabı okuyupda cevap veriyor varmi böle bişe ya.sınavda erkeklere cevap vermez kızların yanına gider varmi sorunuz der.böle bi kişiliktir kendisi.ANTİ-Kepçeler |
|
| utku3040 - 19/06/2010 12:58 | |
| mantığını çözebilen için kolay geçilebilecek bi hoca ben çözdüm iyi bi notla geçtim makina dinamiğini.lakin insanın hoşuna gitmeyen tavırları da yok değil tamer hocanın.alınır veya alınmaz demicem ama ben tamer hocadan memnun kaldım arkadaş... |
|
| uyarıı - 20/08/2010 01:01 | |
| öğrenciyken ders alınmaz abi tamer hocadan haa çok muhabbet bi adamdır.otur muhabbet et ama ben mak.dinamiği aldım memnun kalmadım sınavda 1. sorudan başlayın bilmiosanız boş bırakın demişti.uğraşamam okurken bole bi mantık varmı ya ben hangi soruyu biliosam onu yaparım |
|
| crimsonrivers - 21/09/2010 05:07 | |
| Fikir edinmek isteyenler yazdıklarımı iyi okusun; Tamer hocadan ilk sene matlab almıştım. Üniversiteye yeni gelmiş, bir şey beğenmeyen huysuz 18 yaş ergeni. Kaldım dersten. Tabiki standart küfürler vs vs, bir dersten kalındıysa suçlu her zaman hocadır çünkü bizde. Sonra biraz olgunlaştık tabi. Gördük ki okumaya geldik arkadaş, hiç çalışmadan niye bir hocanın seni geçirmesini, sana böyle "uzun vadeli" bir kötülük yapmasını bekliyoruz ki? Sonra Makina Dinamiği aldım 5. senemde, o zaman tanıdım hocamızı iyice. Yukarıdaki yorumları dikkate alın almayın siz bilirsiniz, ama emin olun kötü yazıların yarısı hiç çalışmayan ve f´i görünce bir hışımla buraya hakarete varan şeyler yazan öğrencilerdir. Tamer hoca kalitelidir. Sizin ona bakışınızdan onu aşşağılıyor musunuz yoksa samimi misiniz anlar, o da size göre davranır. Ben olsam hoca yerine, valla ben de saçma saçma şeylerle bana gelenleri aynen geri yollardım. Şu an hocamızı savunuyor gibi görünüyorum biliyorum ama tek sinir olduğum şey insanların, başka insanlara yüz yüze söylemeye cesaret edemeyeceği şeyler böyle nick´lerle dile getirmesi. Yapmayın. Fake account falan değilim, hocamıza da yağ yapmıyorum zira bu mezuniyetten önce son dönemim ve Tamer hocayla bir ilgim kalmadı uzaktan yakından. Tamer hocadan seçtiğiniz derslerin ne kadar orijinal geçtiğini görünce bana hak verirsiniz. Erman D. |
|
| emo - 24/09/2010 13:18 | |
| ewt çok orjinal gecer dersler :) sadece bi şey söylüycem dersi aldıysanız yaşayın ve görün ,burdaki yorumlarla tanımlanamaz :) |
|
| karacan - 13/10/2010 22:51 | |
| çoğu hocayla ilgili yapılan olumsuz yorumlar derslerden kalanların feryadıdır. ders aldık geçtik kendisinden. abartıldığı kadar zor değil. kalanların çoğu gözü korktuğu için bırakıp kalıyor zaten. korkmayın alın. |
|
| mpelit20 - 19/01/2011 12:33 | |
| tamer hoca sanılanın aksine diyaloğu kuvvetli bir hocamızdır. başımdan onunla ilgili geçen güzel bir anımı paylaşayım. matlab dersini tamer hocadan aldım fakat derslere tarkan sandalcının grubunda yanlışlıkla girdim (ben dersi tarkan hocadan aldığımı zannediyordum.) final zamanı gelene kadar da usise girmediimden durumu fark edemedim. durumu fark ettiğimde arkadaşlar hiç uğraşma kaldın. tamer hoca bırakır seni dediler. ben yanına gittim asistanı vardı o da kalırsın dedi. ertesi gün tamer hocayı buldum ve durumu anlattım. hakaret beklerken bana dedi ki : tarkan hocan seni değerlendirsin ve bana bildirsin. ben de tabi tarkan hocayla olan işleri de hallettim falan. bundan sonrası daha iyi : tarkan hoca c gelir dedi ama tamer hoca c+ vermiş. havalara uçtum. kısacası tamer hoca çok kraldır. sakın olumsuz yorumlardan etkilenmeyin. |
|
| metropol - 03/12/2011 11:05 | |
| Bu yazıyı yazmadan önce uzun süre bekledim ki öfkeyle objektif olmayan bir şey yazmayayımama aradan geçen onca zamana rağmen tamer bey hakkındaki düşüncem değişmedi bir yorum eklemeden sadece yaşananları yazıyorum; 9. Senemdi af öğrencisi konumundaydım sadece finallere giriyordum , mezuniyetim için tek dersim son dersim makine dinamiği dersiydi ve seçme şansı verilmediği için aflara tamer beyden aldım , bu arada da istanbul dışında bir iş buldum çalıyorum diplomayı dönem sonunda getirmeye söz vererek , aynı zamanda dönem bitişinden 1 ay sonra da düğünüm olacak evleneceğim ayrıca askerden bakaya durumdayım bir dönem daha yoklamaya gitmezsem asker kaçağı olacağım hayatım pamuk ipliğine bağlı durumda , neyse tamer beyin ders notlarını bulmakta zorlandım , bir arkadaş buldum dersi alan bana notlar ders işlendikçe gönderdi bende daha önce elimde olan rahmi hocanın notlarından çalıştım , tamer beyle mail yoluylala da sınavdan önce birkaç kez görüştük sınava dahil konular vs. Final zamanı izin aldım geldim girdim sınava tamer bey geldi ; vizelerde çok kopya çekildiğini ama yine de kim ne yazdıysa verdiğini söyledi , sonra sınav olduk yine dersi normal şekilde alan organize olan arkadaşlar çektiler süper kopya vs vs ben de 1 tam soru diğerlerinden de az çok birşeyler yaptım çıktım , bu arada hocayla notlar açıklanmadan görüştüm durumumu anlattım benim kaldığımı söyledi , beni dinlemedi bile belki de inanmadı hocam size sıfır kağıtla geçirin demiyorum belki 3-5 puan bol verseniz geçicem dedim yok veremem arkadaşlarına haksızlık olur yok müfettiş görür vs 9 yılını bu okulda görmüş geçirmiş bir öğrenciye komik gelen şeyler söyledi , hocam hayatımla oynuyorsunuz yok dinlemedi bıraktı sonrasını yazmıycam bol miktarda zorluk bir sonraki dönem tek ders için bekledim aldım işten eve geldim uyumadım çalıştım geçtim mezun oldum ama değmezdi bu kadar sıkıntıya tamer bey i hayatım boyunca unutmayacağım sevgilerimle… |