ibrahim erenHakkında Yapılan Yorumlar - (92 Yorum) : |
| jikleee - 18/09/2007 12:42 | |
geçen sene mukavemette uğur güven in dersine asistan olarak geliyordu ibrahim hoca... eğer o gelmeseydi derslerimize kesin mukavemetten kalırdım diye düşünüyorum çünkü uğur güvenden hiç bir şey anlamıyordum ama ibrahim hoca gelip bize soru çözüyordu anlamadıklarımızı soruyorduk sabırla cevap veriyordu(uğur güvene soru bile soramazdım korkumdan ) çok iyi bir hocadır yani demin gördüm programdan, ders vermeye başlamış artık ,valla arkadaşlar kaçırmayın ibrahim hocayı derim ben mukavemeti çok iyi öğrenirsiniz iyi niyetli bir hocadır.![]() |
|
| emre d. - 24/09/2007 08:31 | |
| tek kelimeyle mükemmel bi insan.. ilerde çok büyük hoca olcak inş |
|
| bolivar - 15/12/2007 20:07 | |
| ibrahim eren deninice akan sular durur kendisi kuantum fiziğini anlatsa bu dalda profesör bile olabilirsiniz:) o derec iyi ders anlatır |
|
| c_kaan - 24/12/2007 22:43 | |
| 15senelik okul hayatımda iyiki var böyle hocalar dediğim ilk ve tek hoca...iyi insan,iyi ders anlatıyo,güler yüzlü daha ne olsun... |
|
| HancI - 09/01/2008 14:52 | |
| ibrahim hoca 10 numaradır:Dsuper ders anlatır.derste sadece ders islemez,arada geyik de yapar:Dders dısındaki muhabbetleri de superdir:Diyiki okulda kalmıs ve hoca olmus dedigimiz bi insandır.gercekten ibrahim hocayı sakın kacırmayın. |
|
| fatsali - 22/01/2008 02:44 | |
| bi tanedir o!!!! yaff bi ders bu kadar mı güzel anlatılır insanı derse o kadar güsel ısıtıyokii anlatmak imkansızz. ARTIK YILDIZ TEKNİK'TE İBRAHİM EREN FIRTINASI ESİYOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| username - 23/01/2008 13:51 | |
| Tek kelimeyle anlatalım: Karizzmaaaaaa! |
|
| yabancı - 31/01/2008 16:01 | |
| o bence kantasız bir melek |
|
| yabancı - 31/01/2008 16:01 | |
| melek melek |
|
| blueshark - 05/02/2008 17:07 | |
bu yazılan yorumların hepsini hakeden yeni bir hocamız. ne ders verse alırım. hiç sıkılmadan uzun süre dinleyebilirsiniz ve öğrenirsiniz de. sınıftaki enerjinin düştüğünü hissedince hemen dersle alakası olmayan bi konu açar ve dikkatleri toplar. iyi niyetlidir![]() |
|
| djengineer - 05/02/2008 22:31 | |
| bir insan bu kadar mı iyi anlatabilir ya anlamamak için komple öküz olmak falan lazım tane tane mükemmel anlatıyo çok çok iyi bi insan dersleri çok zevkli geçiyo esprilidir de derse gidesi geliyo insanın ya verdiği hiçbi dersi kaçırmamak gerekir bence:) |
|
| G_YIL - 07/02/2008 17:59 | |
burada edilen yorumların kat kat fazlasını hakedec süper bir hocadır, kaç senedir okuldayım bir sürü hocadan ders aldım ders dinledim, onun gibi anlatanını görmedim, derste neşelidir esprilidir dersi anlamanız için hiçbirşeyden kaçmaz, bi arkadaşın dediği gibi ne ders verse alırım walla sizde alın beni dinleyin![]() |
|
| cilasun - 13/02/2008 13:32 | |
| Hani dershane hocaları olur ya...öğrenciye tam da öğrenmesi gereken şeyi öğretmek için uğraşır, ne de olsa bi sürü para alıyodur falan...aynı zamanda esprilidir, rahattır, ne bileyim çok iyi ders anlatır işte kısaca...bu ibrahim hoca da böyledir aynen...tomarla para vermedikleri halde dershane hocalarına taş çıkarır... |
|
| S.S - 14/02/2008 12:00 | |
| Yeni bir efsane geliyor... |
|
| burak özyurt - 24/05/2008 17:35 | |
| süper bi adam . sayısaldan hepimizi döktü attı ama çok sevioruzz grupça=) mükemmel ders anlatır mükemmel bi adamdır. hiç kompleksi yoktur bazen baya güzel espriler yapar:) |
|
| static - 25/05/2008 17:50 | |
| hevesle ders anlatan sayılı hocalardan. |
|
| gobleth - 29/05/2008 15:14 | |
| çok iyi bir hocadır. sayısal yöntemler dersini bu hocadan aldım. bütün sınıfı döktü. ama ikinci vizede yüksek not almamız için elinden geleni yaptı. millet sorulara zor dedikçe hocanın üzüntüsünü resmen gördüm. öğrencisine bu kadar değer veren birisi için daha ne söylenebilir. |
|
| imrahil - 31/05/2008 21:01 | |
| yıldızda gördüğüm abartısız en iyi hoca..adını gördüğünüz heryerde dersi hiç düşünmeden ondan alın...Asla pişman olmazsınız.. |
|
| kaos - 05/06/2008 19:04 | |
| bu sene sayısal yöntemlerden her ne kadar beni bırakmış olsada, abartısız söylüyorum, bu okulun en iyi niyetli 2 hocasından biridir. ben odev vermeyince, quize girmeyince, ilk vizeden sıfır alınca, yoklamada hiç imzam olmayınca, final de rezil geçince (x üzeri 4'ün türevini yanlış alınca) hoca beni bırakmak zorunda kaldı. zaten 70 kişilik sınıftan topu topu 6-7 kişi kaldı. not dilenmek için yanına gittim, yarım saat kadar konuştuk ve odasından çıkarken kaldığım için hoca benden daha üzgündü. dediğim gibi, bu okulda iki kişi tanırım biri ibrahim eren oburu atilla salt. ikiside aynı odada. |
|
| metropol - 05/06/2008 21:13 | |
| yıldız böyle hocalarımız sayesinde daha iyi günler görecek.. öğrenci dostu iyi niyetli rahat ders anlatan güzel anlatan benim 2 senedir hübadan geçemedim sayısal yöntemleri geçmemi sağlamış saygı duyduğum hocam.. |
|
| babur - 07/06/2008 15:45 | |
| sayısal fınalıne gırmedım d verdi bole bı hoca olamaz, ççok ii niyetlı mukavemeti beceremem ibrahim hocadan geçtim sırf ibrahim hoca diye mukavemet 2 aldım ondanda geçtim, melek hocam benım :) |
|
| drol - 10/06/2008 23:30 | |
| ya her ne kadar iyi bi hoca olsada saçma sapan bi not sistemi var . yani adam kafasında kuruntu yapmış.. ben ce ibrahim erenden almayın çünkü noyunuz yüksek olduğu halde usis te bir şok yaşayacağınız kesin.. |
|
| amokachi - 11/06/2008 16:25 | |
| çok iyi niyetli hocamız...kesinlikle dersi alınır, kopyaya kızmasına rağmen öğrenciye kıyıp almaz kağıdını... yoklamayla da alıp veremediği yoktur. her zaman gidip konuşabilirsiniz, sizi dinler ve çözüm bulmaya çalışır |
|
| antiawaw - 22/07/2008 14:45 | |
kendisiyle barısık cok.bilmedi mi bilmiorum der adam gibi.mükemmelldir yav.dersi ii anlatır.alın![]() |
|
| metropol - 08/09/2008 13:33 | |
| ibrahim hoca bir kere dersi gayet net anlaşılır bir şekilde anlatıyor , notlandırma sistemi gayet güzel bir vizeden kötü aldım kaldım demiyorsun ödevmiş quizmiş notu yayıyor.. komik egosu olmayan esprili iyi niyetli anlayışlı bir insna öncelikle ve iyi bir hoca.. kopyaya kızar birde derse sonradan gelebilirsin ama ders bitmeden çıkılmasını istemez.. tafsiyem verdiği dersi alın biraz çalışın ders takip ederseniz daha iyi ödevi yapın quize girin ve geçin |
|
| ferat - 11/09/2008 23:42 | |
| arkadaşlar yazacak birşey bırakmamışlar :)) |
|
| abile - 12/09/2008 22:33 | |
| aldığınız dersin a gelmesini istiyorsanız almayın amacınız sadece geçmekse gözü kapalı alın |
|
| drnc - 22/09/2008 17:27 | |
| kral hocadır |
|
| külkedisi - 24/09/2008 16:09 | |
Öğretmek için yaratılmış sankii...Hangi dersi veriyorsa alın,dersleri takip edin,geçersiniz...Ama zor not verir,yani c si bol not dağıtır...Demedi demeyin,çan önemli tabiii![]() |
|
| naksilaclevi - 09/10/2008 07:58 | |
| adam gibi adam... |
|
| mkmbayındurhan - 14/10/2008 15:52 | |
| anlattığını anlamamak için gerçekten fazladan çaba sarfetmelisiniz ayrıca öğrenciyle dost biadam: ) hiç düşünmeden alınmalııı:D |
|
| 19t - 14/10/2008 18:01 | |
Allah onu başımızdan eksik etmesin o derece iyidir![]() |
|
| sıla:)) - 16/10/2008 19:57 | |
bir derste tüm sınıfı kendine hayran bırakmış karizmatik kişilik çok seviyoruz hocamızı çok ![]() |
|
| emre d. - 17/10/2008 01:36 | |
ben zamanında büyük hoca olacak diye bi kehanette bulunmuştum. duyduğuma göre a305te tüm kızları da kendine hayran bırakıyomuş :) hocam naptın ya![]() |
|
| mineral - 03/11/2008 19:19 | |
| hayatımın hocaları listesinde en başlardaki yerini kapmış bulunmaktadır kendisi işini layıkıyla yapıyo..ayrıca karizmatik ayrıca süper ![]() |
|
| eozsoyeri - 20/11/2008 01:51 | |
Makinada ki tüm kızları kendine hayran bırakıyorsa çok da zor bişey yapmıyordur be Emre biliyosun popülasyonu ![]() Şaka maka bu hoca gerçekten okulda dersini seçtiğim en seçkin en kaliteli hocadır. Esprili,planlı,özverili neyi ne zaman yapacağını bilen bir hoca.Dersi süper anlatıyor,sınavları da henüz çok zor değil. Sınavda defter kitap açıktır, yoklama alır ama yoklamadan bırakmaz. |
|
| fromyalova - 26/11/2008 14:14 | |
no comment denir başka bişe denmez ya bu adama ![]() |
|
| ilyas - 03/12/2008 22:39 | |
| iyi ders anlatıyor konuların mantığını anlıyoruz fakat çok yavaş ilerliyor. Ayrıca derste çok az örnek çözüyor. Ve kendi söylemlerinden anladığım kadarıyla kolay geçiriyor ama yüksek notlar verirken eli pek de bol değil. |
|
| ♥♥♥ - 06/12/2008 22:17 | |
| komik |
|
| stormbringer - 18/12/2008 10:08 | |
| her derse İbrahim Hoca gibi bir hoca olsa, her ders geçirilir her ders anlaşılır inanılmaz mühendisler çıkar, yeni nesil daha hocalık anlamında tecrübesi az olan biri için inanılmaz bir öğretmenlik inanılmaz bir kişiliktir kendisi... Kendisini bozmazsa (bazı süper dediğimiz insanların sonradan olan hallerini gördükten sonra) bu okulun efsane hocalarından biri olacağına kesin gözüyle baktığım insandır... |
|
| lizabel - 21/12/2008 10:40 | |
çok seviyorum hocayı ya kalıcam belki bilmiyorum ama dersi baya baya sevdiriyor arada espriler yapıyor geyiğe başlıyor çok güzel..anlatımı da çok iyi anlıyorsun ders dışında da gayet iyi bir insan kendisi kesinlikle ders alınmalı![]() |
|
| sıla:)) - 09/01/2009 21:45 | |
| evet finali de olduk notları görmeden yorumumu tekrar yapayım daha tarafsız olsun. ibrahim hoca gerçekten çok iyi bir hoca,aşırı iyi niyetli,öğrenci dostu bir insan. dersinin hakkını veriyor kitap defter açık sınav yaparak ezberci olmadığını gösteriyor. öğrenciyle diyalogu çok iyidir ve istediğiniz zaman rahatça ulaşırsınız. sadece harflendirmesi pek iyi değilmiş diye duyduk bir sınıfta bir a veriyormuş. ama derdim not değil geçeyim yeter diyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. yoklama alıyor ama f0 ile bırakmıyor. d'yi d+ yapıyormuş yoklamaya göre. usiste notum ne olursa olsun yine olsa yine ondan alırım mukavemeti. derste gülen bir yüz görmek yeter :) sırf böyle iyi niyetli bir hocayı tanımak ve dersin temellerini kavramak için alınır derim. kaçırmayın ibrahim hocamı ![]() ama tekrar ediyorum ortalama derdiniz varsa tavsiye edemem |
|
| astral10 - 11/01/2009 16:14 | |
| 80 kişiden 20 si kaldı. bi okadarı da şartlı geçti finale kadar ortalamam 56 ydı. sınıf ort .48 di. C- geldi gayrı yorumu size kalsın |
|
| aa88 - 14/01/2009 23:36 | |
| bence almayın kesinlikle, hata edersiniz!! harflendirmesi bu kadar düşük ve adaletsiz olan bi hoca görmedim ben!! |
|
| vendetta8 - 16/01/2009 00:07 | |
| ibrahim hocadan mukavemet aldım her dersine gittim..çok güzel anlatır sıkılmazsınız derste,öğrenirsiniz, notlar açık sınav yapar geçmek zor değil.tek zor şey A alabilmek diyorum amaç sadece not almak dersi öğrenmemekse ibrahim hocadan almayın derim düşük bi not sistemi var çünkü.. |
|
| the_mechanix - 16/01/2009 10:19 | |
| mukavemeti kimsenin anlatmadığı kadar iyi anlatır ama maalesef iş not konusuna geldiğinde pek hoş şeyler olmaz...eğer öğreniyim bişeyler diyosanız alın ama kalma ihtimaliniz veya düşük getirmeniz çok muhtemel örnek öğrenci olmalısınız ki B ve yukarsı gelsin... |
|
| yunus_alapan - 17/01/2009 20:05 | |
| kendisinden almadım dersi ama geçen bi dersin finaline girmek için beklerken ibrahim hocanın mukavemet ders listesini gördum 82 kişiden 20si kalmıs ve sadece 1 tane A ve tane de A- vardı.iyi ki volkn hocadan almısım demiştim o an :) |
|
| scorpioo - 22/01/2009 21:13 | |
| Esprili,komik kişiliiğiyle ön planda olan en kral hocalarımızdan birisidir :)) Öğrenciyi çok sever ve hep öğrencinin yanında olmuştur.Dersinden çoğu kişi geçer.Hatta hoca kendisi geçirir..Dersi çok iyi anlatır.Notları piyasada pek bulunmaz.Slaytlarla anlatır dersi.Çok iyi niyetli bi insandır aynı zamanda.Derse istediğiniz zaman girebilirsiniz ama çıkmanızı pek hoş karşılamaz hatta istemez.Notlarınız kötü olsa bile mutlaka bişeyler karalayın ve mutlaka finale girin.İbrahim hoca ders alınacak en iyi hocalardandır. |
|
| selcuk1905 - 25/01/2009 18:17 | |
| Kendisi iyidir ama notlandırması çok çok kötü olduğu için mukavemeti Volkan hocadan almanız daha iyi olur.Aynı ortalamayla Volkan hocadan daha iyi bir notla geçersiniz.Buna rağmen almak istiyosanız siz bilirsiniz... |
|
| mkmbayındurhan - 29/01/2009 11:20 | |
| bizim gruba 1 tane A A- yok 4 tane falan B+ 7 tanede B vermişti :D |
|
| emo - 29/01/2009 16:53 | |
mukavemetin kral hocası iyi hocadır yalnız 25 kısı bıraktı gecen donem![]() |
|
| merve - 30/01/2009 13:18 | |
| mukavemeti ibrahim hocadan aldım,cok iyi anlatıyor.sınavlarda da soruları kolay oluyor,derste anlatılanları anladıysanız 80den asagı not almıyorsunuz ki derste anlatılanı anlamamak imkansız gibi birsey.kitap defter acık oldugundan işlem hatası yapılınca puan gidiyor.gercekten statigi bile bu dersten sonra ögrendim diyebilirim.not konusunda bekledigim geldi,düsük vermek için caba sarfettigini düsünmüyorum fakat cak yüksek oldugundan notlar düşük gelmiş olabilir.kesinlkle cok iyi niyetli bir hoca.cok da iyi ögrettigine inanıyorum. |
|
| clash - 01/02/2009 12:59 | |
| Esprilidir ve kompleks sahibi değildir. Dersi çok iyi anlatır. Alışılagelmişin dışında, diğer mukavemet hocalarından farklı bir sistemle mukavemeti anlatır ve bu işi çok iyi başarır. Mukavemette vize,ödev,quiz ortalamam 74 olmasına ve finalin de çok kötü geçmemesine rağmen B- vererek beni biraz şaşırtmadı değil. Ancak yine de artık yavaş yavaş sonuna geldiğim üniversite hayatımda Prof.Dr.Özer Ozankaya'nın ardından favori hocalar listemde 2. sıraya oturmayı başardı. |
|
| copernix - 05/02/2009 03:13 | |
| kalanların çoğu finale girmeyenlerdi..mukavemet dersini hakkaten öğreten ve hakkaten iyi niyetli bi hoca.. eli öpülesi insan.. akademk kariyerinin zirvesine inşallah engelsiz ve kısa zmanda ulaşır.. |
|
| haluk - 06/02/2009 09:34 | |
| sınavlarda cevap anahtarının aynısını vermezseniz yüksek not alamazsınız. A A- B+ notlarını unutun, 80de 2 şansınız varsa gelir bu notlar anca. almayın derim. |
|
| stormbringer - 12/02/2009 10:45 | |
| Şu A alamadık diyenler utansın, çoğu hocanın not baremine göre 93 üzeri A alır, bir dersten A almak için o A'yı haketmeniz gerek. Not ortalaması düşük, 60'a A geliosa önce o hocadan sonra da üniversitenizden utanın. A'yı hakeden almış sonuçta hiç vermiyo değil veriyomuş, herkese hakkını vermiştir İbrahim Hoca hak yemez, derside çok güzel anlatır o yüzden yapamıyorsanız ya sizin çalışmadığınızdandır yada derse gitmediğinizdendir... |
|
| eozsoyeri - 14/02/2009 19:38 | |
Süperdirrr! ![]() |
|
| bond...james bond - 28/03/2009 17:17 | |
| acayip güzel ders anlatır.alın kardeşim. not meselesine gelince herşey not değil.tamam insan çalıştığının karşılığını ister burası normal ama sınavda defter açık kitap açık. 1. quizde önlü arkalı bir sayfa yazdım verdim sonucu 0 görünce çok şaşırdım ama olsun.kalsamda böyle derdim... |
|
| burak özyurt - 24/04/2009 23:52 | |
| ben gecen sene sayisal yontemler aldim 1 vizem 0 di hoca beni birakti ama BU SENE YINE ONDAN ALDIM :D NE DERS VERIRSE ALINIR EN KALIFIYE EN KARAKTERLI HOCALARDANDIR! |
|
| ali_gamacı - 13/05/2009 01:07 | |
| Adamın kıralı derler ya hani işte o İbrahim hocadır.Bi defa insana değer veren bir hocadır.kıyaslama yapmak doğru olmaz ama Şu okulda en başta ibrahim hoca gelir sonra diğerleri.Mukavemet sayısal ne verirse alın kaçırmayın. |
|
| ytümakina - 31/05/2009 21:42 | |
| lan ne abartıyosunuz bu hocayı sizin yüzünüzden gittik aldık bu adamdan o kadar çalışmama rağmen zar zor c- geldi volkan hoca gibi bi alternatfi dururken bu hocadan mukavemeti almak hakkaten anlamsız bu kadar kolay dersi hakkaten zehire çeviren bi hoca bu hocadan mukavemet almayın heleki sayısal yöntemleri hiç ama hiç almayın benden sölemesi.. |
|
| fragman - 15/06/2009 10:33 | |
| Her şeyi nota bağlıyorsunuz. İbrahim Eren hoca kadar öğrenci yanlısı ve öğrencilerle iyi iletişimi bulunan kaç hoca war ytü de?? İllaki dersi alınması gereken bir hocadır hatta mümkünse bütün derslerine de gidilmesi gerek. |
|
| TAİ - 19/06/2009 09:26 | |
Gençler ytümakinaya kulak verin..Ben de mukavemet ve sayısal yontemlerı aldım ammaa ıbrahım erenden hayatta daha ders almam.Gereksız sekılde kastırıyor.Lakin ıyı sohbetlı bır ınsandır.Tamam ruh guzellıgıne onem verırız fakat ruhlar alemınde de yasamıyoruz bıze not da lazım...![]() |
|
| BiRD-HuNTeR - 19/06/2009 17:40 | |
| bence ibrahim hoca öncelikle çok iyi bi insan öğrenciyle arası çok iyidir dersleri çok zevkli geçer ve çok iyi ders anlatır ben kendisinden sayısal yöntemler aldım diğer hocaların sınavları için bi ton formül ezberlemek gerekirken ibrahim hocada kitap defter açıktı ve neredeyse hiç çalşmamız gerekmedi sınavlarına..kısacası ders alınası bi hoca herkes not konusunda eleştiriyo fakat bence iyide not veriyo tavsiye ederim.. |
|
| sıla:)) - 19/06/2009 19:42 | |
zaten çok sevdiğim bir hocaydı bu dönem not skalasını da değiştirdi daha da taht kurdu gönlümde.herkes hakkını aldı sayısal yöntemlerde.ayrıca sabah dokuzda of demeden dersine gidilecek bir hocadır.seviyorum hocamı![]() |
|
| onur3427 - 07/07/2009 12:00 | |
öğrenci dostu davranışlarını sadece derste bırakmayıp bu dönem notlara da yansıtmıştır. defter kitap ders notu bilimum istediğiniz her şey ile sınava gidebiliyorsunuz (say. yön.) buna karşın öyle olimpiyat soruları falan da sormuyor sadece biraz dikkatli olmanızı gerektiren sorular soruyor.. gayet iyi niyetli....![]() |
|
| murat t. - 16/09/2009 16:37 | |
| Kendi problemlerimden dolayı kaldım, bu dönem yine ondan alıyorum Mukavemet´i hayırlısıyla. İsmim listelerde giderek yukarı çıksa da öğrenci numaramdan dolayı, yeniden kendisinden ders almak bir zevktir benim için. |
|
| rushwood - 07/10/2009 21:32 | |
| geçen sene yaz okulunda mukavemeti aldım ibrahim hocadan.. Aslında genel olarak iyi bir insan. bize derste üniversitede kendisinin nasıl kopye çektiğini filan anlatıyordu (yanlış hatırlamıyorsam doktorasında..) 55 civarı bi ortalamam vardı, vizelerde benim gibi repeat durumu olan bir arkadaşıma yardım ettim diye finalden sonra beni odasına çağırdı, konuştuk biraz ben de inkar etmedim tabi.. ikimize de ceza olsun diye d+ verdi.. ortalamam 1.90 da kaldı ve repeat oldum, yani ibrahim hocanın kaprisi benim 1 seneme mal oldu.. hocam bunu okuyorsunuz biliyorum, bence haketmemiştim, iyi de mukavemet öğrenmiştim çünkü.. öğrenciyken siz de yaptığınızı anlatmıştınız oysaki.. Sadece teessüflerimi iletiyorum size.. Başarılarınızın devamını dilerim.. |
|
| emre d. - 08/10/2009 02:07 | |
| bu dönem yapabilirsem kendisinden çarşamba günleri 4-7 ders dinlemek istiyorum. (ders almadığım halde) aynı şeyi volkan hoca için de yapmak istiyorum ama programımla volkan hocanın ders saatlerinin uyması gerek. bu iki hocamızdan ders dinlemeden mezun olmamaya karar vermiş bulunmaktayım. mekanik anabilim dalında çok önemli iki insan yetişiyor, seneler sonra okula döndüğümde bu iki hocamızı kesinlikle başka bir üniversitede görmek istemiyorum ve mümkünse kendilerini dekan, rektör gibi konumlarda görmek istiyorum. hocamıza en içten sevgi ve saygılarımızla (mektup sonu gibi oldu biraz:) |
|
| smyrna - 11/11/2009 22:51 | |
| dersi süslediği klas esprileriyle her dersi alınasıdır yalnız sayısal yöntem aldım ama.sınavlarına gelince sınavları iyidir tüm notlar açık ve hangi konudan çıkcağını sınvdan önce birlikte belirlersiniz o açıdan sınava çalışmak lüksdür ama bu yüzden sınavda rakam hatalarına acımaz işlem hatası varsa devamına puan vermez.sınavlarda hesap makinasını hatasız kullanmak şartır en azından yüksek notlar için |
|
| kaptan_kusto - 08/12/2009 20:21 | |
| mukavemeti volkan hocadan alma şansım varken,ibrahim erenden aldım.anladım ki volkan hoca alternatifler arasındaysa kesinlikle ondan şaşmamalı. |
|
| makinist_slm - 17/01/2010 11:19 | |
| çok çok iyi bi hocadır.hocalığından önce çok iyi bi insandır öğrenciyi geçirmek ve öğretmek için elinden geleni yapar.yildiz da böle bi hoca olduğu için sanslıyız. hangi dersi veriyosa gözünüz kapalı alabilirsiniz ben mukavemeti aldim ve çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim |
|
| BetaMode - 18/01/2010 13:54 | |
| Dersi dinlenildiği takdirde öğrenciyi sıkmaz,muhabbeti çok tatlıdır,ders esnasında yeri gelr 15 dakika muhabbet edilir başka hocalar gibi dersim kaynıyor diye düşünüp alel acele dersi yetiştirmeye kalkmaz..not konusunda c- c c+ ağırlıklı notları göze çarpar..yıl içi sınav ortalamam 29du sınıf ortalaması 33,finalde de iyi olmayan bi kağıt vermiştim ve c- geldi..çok şaşırdım,hocaya rica edip d ile bırakmasını bile söyliyecekit ona bile gerek kalmadı büyük adam vesselam... |
|
| senseyyy - 19/01/2010 16:59 | |
| tek cümle ile anlatılablir:çok büyük adamsın ibrahim hocam!! verdiği dersi kaçırmayın.alın aldırın...başka hocalardan bi dönem boyunca öğrenmeden uyuyarak işkence gibi geçirip kalmaktansa;ibrahim hocadan alıp öğrenerek,eğlenceli bir şekilde az bir gayretle dersi geçebilirsiniz.. |
|
| fragman - 29/01/2010 01:07 | |
| İbrahim Eren´den MUKAVEMET alınır, tekrar edilip, sınavdan önce bakılırsa mükemmel bi şekilde öğrenilir ve çok da güzel notlarla kolaylıkla geçilir. hiiiiç aldanmayın arkadaşlar ibrahim erenden almayın diyenlere... Alın, asla pişman olmayacaksınız ve ibrahim hocayı tanıdığınıza çok memnun olacaksınız.. |
|
| ural - 09/02/2010 20:02 | |
| ibrahim hoca gerçkten her yönüyle kaliteli bi insan ilk dönem 1.vize ortalaması düşük diye 2.vizeyi kolay yapmıştı herkesi geçirmeye çalışıyo yani öğrenci dostu bi insan. hem dersi güzel anlatır hem de muhabbeti iyidir dersleri çok eğlenceli geçer . derslerini kaçırmadan takip edrseniz kalmanız imkansız diyebilirim çok öğretici bi şekilde anlatıyo ve kimseyi sıkmıyo. benim gördüklerim bu kadar ikinci dönem de favorim ibrahim hoca |
|
| oTsiGüN - 17/02/2010 16:07 | |
| Gerek kişilik olarak gerekse bir öğretim üyesi olarak çok kaliteli bir insan,dersleri zevkli geçiyor,notu da kıt falan değil herkese hakkını veriyor dersten kalanlar zaten genellikle derse gelmeyenler ya da nasıl olsa defter kitap açık sınav oluyor diye çalışmayanlar oluyor..Kesinlikle mukavemet alınır İbrahim Hocadan |
|
| sma - 15/05/2010 22:17 | |
| dersi çok yavaş, sindire sindire anlatır; eğer hızlı anlayan biriyseniz dikkatiniz dağılır. sınavlarda çıkacak soru tiplerini genelde önceden söyler ama mesnet tepkileri, ağırlık merkezi gibi soruların başlangıçlarını yanlış bulduğunuzda sorunun devamına bakmaz; direk 0 verir. sınavların ve derslerin hepsine girerseniz en az d+´yla falan geçersiniz ama b´nin üstünde almak baya zordur. |
|
| goxel - 19/09/2010 11:23 | |
| dersleri cok akıcı gecer ibrahim hocanın ogrenciyle mhabbeti cok iidir tum derslere gidin not tutun hocanın derste cosdugu soruları hic eksik kalmıcak sekilde tam olarak kawrayın en az B+ gelir mukavemet dersiniz,bide ibrahim hocamın werdigi odewlere ugrasın ozellikle sınawlardan once mutlaka cozumunu bilerek sınawa girin,yapacagı sınawlarda hangi konudan soru soracagını soler ve eger deistirmedise sistemini sınawlarda defter kitap acık bunun faydası olmas zor sorar demeyin ben aynısını sordugu sınawida hatrlıorum,hic dusunmeden ders alınası bi hoca bence cok basarılı biri.. |
|
| kb7 - 23/09/2010 20:32 | |
| ibrahim hoca iyidir.eğer her derse gider ve dikkatle not tutarsanız sınavda işlem hatası yapmadığınız taktirde a ile geçmek garanti.sürpriz falan ypamaz yani:) ben muko1de iyi bir notla geçerken muko 2de havaların güzel olmasındanmıdır nedir bilmeme rağmen iişlem hatası yaptım.sınavdan bi çıkıyordum ulan yine hata yaptık diyodum.ama öğreniyorduk yani. ama şu var.ibrahim hocanın dersinde herşey not olmamalı sizin için.ders olarak bakarsanız evet not önemli ama öğrenmek ve meslek olarak bakarsanız hiç düşünmeden alın. ya hangi üniversitede hangi hoca mukavemeti bu kadar güzel ve insanı sıkmadan anlatır?esprinizede güler(tabi salak salak olmıcak). varmı böyle muko işleyen hoca piyasada.adam resmen eğleterek gülerek öğretiyor. ama quizlerde hocaya alayınız trip çakarsınız:) |
|
| kırocano - 02/12/2010 04:16 | |
| ineklere kanmayın yüksek not almak hiç kolay değil zaten inek arkadaşlar her dersten yüksek aldığı için keza birilerinin dersten yüksek alması gerektiği için konuşuyor ben normal ve yatıcı arkadaşlar adına konuşuyorum c+ üstü almak cok kasar zaten ortalama genelde c- c c+ dır üstü alnalar malum inekler eğer derslere gelip sınavlara geceden once 2 saat çalışıp girersniz yani yarım yamalak bişiler örenirseniz bi şekilde hoca geçirir d+ verir |
|
| sylarfb - 11/12/2010 21:48 | |
| Geçmek kolay falan kesinlikle değil.İnek lafına katılmıyorum mekaniğe kafası basan biri için çok calısmak gerekmiyor sadece dersi dinlemek yeterli.unutma 2 yıllığı kazananlara görede ytü´yü kazananlar inek ;) Neyse konumuza gelirsek eğer bir soruyu yanlış cözersen yani işlem hatası ,formul hatası vs... cevabı yanlıs bulursn direk 0 puan yok formul yazdı 5 puan verıyım falan yok... Dersi çok güzel anlatıyormuş hani boş ders işleyip kazık sormuyor .dersi güzelce işleyip güzelce sorular soruyormuş:) yatarak geçmek istiyorsanız İbrahim Eren hocamızdan dersi almayın geçemezsiniz... Uğur Güven hocamızdan alırsanız çok çok daha az zorlanırsınız... |
|
| lim10suyu - 18/12/2010 00:08 | |
| okulda mukavemeti en iyi anlatan ve öğreten kişi olduğunu düşünüyorum, eğer mukavemet sınavları ortak yapılsa ve diğer hocalara dağıtılan öğrencilerin de mukavemete olan yeteneği eşit kabul edilse ortak sınavdan en yüksek alacak olan öğrencilerin ibrahim eren´in grubundan çıkacağına kalıbımı basarıö. karakter olarak da hoca olarak da dört dörtlük bir insan, tek kötü yanı ise yaptığı sınavlarda ki notlandırma sistemi, dersi çok az öğrenerek ortalama üstü bir notla da geçebilirsiniz, dersi çok iyi öğrenip ortalama altı bir notla da geçebilirsiniz, genellikle bir sorudan aldığınız puan ya tam puandır ya tam puana çok yakındır ya da sıfırdır. benim tavsiyem not ortalaması 3.5 ve üstü olan inek tayfası ibrahim hocadan almasın dumura uğrayabilirler, c- c c+ gibi bir not bana yeter, benim amacım mukavemeti iyi öğrenmek diyorsanız kaçırmayın ibrahim hocayı. |
|
| balance - 07/01/2011 22:37 | |
| Soru zorluk seviyesine bakınca notlandırması çok düşük.Öyleki bi dönem boyunca bi sürü ders alıyoruz,mukavemete yeteri kadar ilgi ve alaka göstermezseniz hocadan yana bi katkı beklemeyin.Volkan Ersoy hocanın soru zorluk seviyesi ve dağılımı, ibrahim hocadan kat ve kat iyidir. |
|
| 81onur38 - 21/01/2011 12:20 | |
| 3. mukavemet seferimden sağ çıkmama yardımı dokunan hocadır kendisi. Düşük sınıf ortalamasını baza alarak notlandırma yapması ve sınavlarında genel olarak kolay sorular sorması hocayı tercih ettiriyor. Müthiş notlarda gözüm yok temiz temiz geçeyim yeter diyenler için birebir. |
|
| avangard1988 - 04/02/2011 19:10 | |
dersi sıkıcı geçmez çok esprilidir gülmekten yarılırsınız bazen derste çok iyi de anlatır dersini ama sınavda yanlış yaparsanız çizer üzerini sanki notlandırmasıda biraz kötü ilk derse geldiği gün bu dersten sıfır alabilirsiniz kalabilirsiniz hemde çalışarak o yüzden hazırlıklı olun dedi ilk quız 65 kişi 0 sene sonunda da kaldım ama kişilik olarak süperdir yine dersi ondan alırım![]() |
|
| entelektuel - 12/02/2011 03:17 | |
| mukavemet 1 i ibrahim hocadan aldım. kesinlikle tavsiye ederim. dersi çok fazla somut anlatmasa da çok iyi anlatır ve derste işlediklerinin dışında hiçbir şey sormaz. sadece düzenli not tutulmuş bir defterden çalışmak yeterlidir. ancak tamamiyle olmasa da genelde sonuç odaklı not verir. bunu dersteki muhabbetler de belli eder. bu yüzden çok sıfır alan olur. ama usis te hakkınız olan notu görürsünüz. bakalım mukavemet 2 nasıl olacak hep birlikte göreceğiz... |
|
| avangard1988 - 27/02/2011 19:50 | |
| en son 40 ın altını bırakırım dedi |
|
| rıdvandilmen - 13/03/2011 19:50 | |
| bir alex değil. |
|
| expilot - 16/05/2011 03:12 | |
| kurban olurum. |
|
| bedduizzaman - 22/12/2011 11:19 | |
| bence kesinlikle bu hocadan ders almayın kalırsınız not u kıttır dersde öğretmediğini sınavda sorar.onun yerine halil özerden dersi alın |
|
| ncldlbz - 26/01/2012 11:15 | |
| aslında dönem başında oturtmaya çalıştığı sistem çok güzeldi hocamızın. ödevlerin, sınavlara oranla daha basit ve işin özünü yansıtan quizlerin ortalamaya etkisini arttırarak ve takip ettiği kitabın(ki çok pahalıydı doğru)gerçek uygulamalara yakınlığı falan çok doğru ve güzel işlerdi. ancak bizim okulda böyle bi sisteme tabiri caizse "küt" diye geçmesi, adaptasyon sorunu ortaya çıkardı ve bundan kısmen vazgeçmesine neden oldu. ancak hocanın takip ettiği yolun doğru olduğuna inanıyorum. umarım bu sistem tüm okulda yaygınlaşır. diğer tarafa gelirsek, hocamız sınav kağıdı okurken ince eleyip sık dokur doğru, bu biraz da dersin temel ve hata götürmez olmasından kaynaklı. ancak kötü niyetli bi insan değildir kesinlikle diyorum. |