ilyas istifHakkında Yapılan Yorumlar - (44 Yorum) : |
| gobleth - 04/02/2007 18:16 | |
| ilyas hoca huyuna gidilfiği sürece iyi bir hocadır. fakat kızdırıldığı zaman sakata gelebilir.fazla kastıran bir hoca geğildir.sınıf ortalaması düşük olsa bile kurtarma vizesi yapar.ödevleri asistanı oku ve deli gibi not dağıtır.sınavlarda soru sorulduğunda asistan yardımcıda olur.ben ilk dönem teknik resimi o hocadan aldım ikinci dönemde ondan almayı düşünüyorum. |
|
| besiktas - 13/02/2007 11:55 | |
| ilyas hoca bence teknik resimi en sorun geçebileceğiniz bir hocadır ödevleri tam teslim ettiğinizde asistanı sizi geçirmek için elinden geleni yapar,huyuna gitmeniz gerekir |
|
| cici - 04/06/2007 18:44 | |
| okulda bir türlü sevemediğim hocalardan biridir..projelerde insanı ağlatacak kıvama getirir(miş)..ama kolay kolay kimseyi dersten bırakmaz |
|
| jikleee - 18/06/2007 19:03 | |
| hocanın insanı bozma gibi bir huyu vardır iyi niyetle bir soru sorsanız bile öyle ters cevap verir ki şaşar kalırsınız..ben 1.dönem t.resimi ondan almıştım çok sorun yaşatmaz ders geçme konusunda ama yine de soru sormamak derste kendi çapında takılmak gerekir.. |
|
| mustafaalp - 19/09/2007 10:00 | |
| nası bırakmaz geçen sene beni bıraktı ödevlerim de tamdı.... |
|
| bolivar - 15/12/2007 20:09 | |
| bu adam kendini oxfordda profesör zannder burnu biraz havadadır insanı soru sorduğuna pişman eder |
|
| slamduncan - 24/12/2007 00:54 | |
| teknik resim 1 i bilmem ama teknik resim 2 de kesinlikle uzak durulması gereken bir hocadır kendisi,ters bi hoca ne yapmaya çalışıyo anlamıyorum,kısacası uzak durun arkadaşlar. |
|
| AmAzİnG - 30/12/2007 21:14 | |
| Tek res 1 i ondan aldım ve F ile kaldım...Yukarıda 1 arkadaşın da dediği gibi derste etliye sütlüye karışmadan oturursanız 1 zarar görmezsiniz..:sAyrıca pekte 1 şey öğretmez,geçen arkadaşlar muhakkakki kendi gayretleriyle geçmişlerdir...Ama beni D+ gibi 1 notla geçirmeyip bıraktığı için kendisine minnettarım o ayrı konu...:l ... |
|
| rolfgrin - 31/12/2007 17:09 | |
| amazing: D+ geçiyo |
|
| AmAzİnG - 31/12/2007 21:27 | |
| :P...Biliyorum kardeş... D+ ile geçmektense 2.kez almak çok daha hayırlı oldu benim için ,onu kastetmiştim... ... |
|
| ehua - 07/01/2008 20:19 | |
| orta halli öğrencii geçebilirr bu dersten ama benim gibi zayıff vee bu dersi anlamakta ve yapmakta zorlanıosanızz almanızıı kesinlikle tavsiyee etmem zaten 1 dönem boyuncaa ne yaparsan kendii çabanla yaparsınnn hocanın pek 1 katkısı olmaz sana ve çizimine |
|
| awaw1111 - 18/01/2008 15:03 | |
| ben hiç sevemedim diyebilirim, dert anlamaz biridir. Okul takımına gittimizden dolayı 2 3 arkadas ın resmi iznini bile kabul etmedi devamsızlıktan bıraltı ben tavsiye etmem |
|
| damla-mak - 22/01/2008 02:31 | |
| t.resim 1i de 2'yi de ondan aldım..ilk dönem herşey çok güzeldi..asistan ödevlere yüksek not verirdi..ilyas hoca da öle dersi anlatır çizime başlatır giderdi arada gelirdi flm..çok güzel çizimler yapamama rağmen c ile geçtim..2.dönem kontenjanı dolmuştu...ondan alıcam die ne uğraşmıştım..ama aman tanrım!!!2.dönem olmuştu ve ilyas hoca değişmişti..baya agresif olmuştu...neyse efendim 2.vize çok kazıktı 5 aldım sonra zaten gayet de anladım kaldımı...tabi tek 5 ben değildim...çoğunluk 5-10 ve 15 almıştı..ödevleri de 2.dönem asistan değil kendisi okuyo ve baya düşük gelio...t.resim 1 alınır da 2 için yukarda annattıklarım alınıp alınanaması konusunda yeterli bence... |
|
| chucky - 31/01/2008 23:12 | |
öğrenciyle alıp veremediği olmayan okula gelip ders vermeyi bi angarya gibi görüyormuş hissi uyandıran bi hocadır.. çok fazla yüz göz olunmadan çok da kasmadan alınan derslerden rahatlıkla geçilebilir.. dersleri genelde bitse de gitsek tadında işler..![]() |
|
| shelter - 02/02/2008 13:18 | |
| teknık resımı ondan almayın gerısını bılmem resmen "sız aldınız benden cekın cezasını." der.. garıp bı yılgınlık var uzernde gercekten de orada olmak ıstemedıgı hıssı verıo.. sorunları mı var bılınmez ama cozum uretebılır mıyız bılmem, sonucta bırılerı ondan ders alacaktır :D |
|
| meydanli - 03/02/2008 12:44 | |
arkadaşlar bu hocadan alacaksanız moralinizi 0 yapacagının garantisini veririm.bence en son alacagınız kişiler arasındadır.dersi çok bilmiyosanız bundan almayın birde insanı çok aşagılar.![]() |
|
| 34bt149 - 04/02/2008 11:12 | |
| cad dersini aldım vizelerde salak salak yerlerden puan kırmıs herkesin, cad dersi dion alalım dion ortalama yukselsin dion gelen notu gorduunde ismail ykdan o guzel sarkıyı soluonnn.... Allah b..... v..... |
|
| abay - 17/06/2008 19:43 | |
| bir şey öğretemez ters bir tarafınada gelirse bırakır dalaşmayın vizeleriniz yüksek olsa bile düşük notla geçirir derse geldiği azdır vizeleride bazen okumaz kısacası almayın |
|
| fnd2888 - 04/09/2008 23:26 | |
| sorduğunuz soruya cevap vermemekte diretir,ders alınması tavsiye edilmez alışverişçiden vazgeçmeyin derim |
|
| 125 - 16/09/2008 12:12 | |
| ögernciye hiçbir şey ögrettigi söylenemez ben 2 yi almıştım ne kendisi nede o zaman ki asistanı olan gökçe sagolsunlar hiç yardımcı olmuyorlar. sorduğun soruya cevap bile vermezler derside şöyle ucundan bir anlatırlar ve içlerini ferahlatırlar. Ben o zaman seyit ganiden alsam en az B ile geçerdim. |
|
| HancI - 24/09/2008 00:04 | |
| kendisini hic sevmem.ters bi adamdır allah korusun.sakın almayın.. |
|
| bratisko - 07/10/2008 19:23 | |
| bu adamdan maalesef gecen sene yanlıslıkla tekno 2 aldım adam ılk ders dedı kı arkadaslar ılk 3 hafta solıdwork ıslıcez o yuzden yoklama almıcam demıstı bızde gıtmedık 3 hafta sora bız gıttık derse adam bıze şey dedi boşuna gelmeyin zaten kaldınız hocam nası olur felan dedık boyle boyle demıstınız felan dedık getıreyım gostereyım kayıtları felan dedı hayatınızın hatasını yapmayın beyler |
|
| myster - 27/01/2009 14:26 | |
| Almayın aldırmayın.Mecbur kalmadıkça almanız en iyi ihtimalle d+ ile geçmeniz.Büyük bir ihtimalle f ile kalmanız anlamına gelir.Dersi öğretmemek için elinden geleni yapar.Asistanı diker basınıza gider biraz da öğrenciyi aşağılama huyu vardır.Ödevleri tam yapsanız bile bi vizeden kötü not alsanız direk f ile bırakabilir.Hepsi iyi olup ödeviniz de eksik olsa belki d+ ile bile geçebilirsiniz.Kısaca tam olarak çözülemeyen bir not verme sistemi vardır ve bu sistemin öğrenci lehine islemediği aşikar.Sonuç olarak daha la almak isterseniz alın derim. |
|
| mc-ky - 31/01/2009 21:19 | |
| kendisi jason statham a benzemektedir bi onun kadar da havalidir |
|
| cagataygursoy - 03/02/2009 14:43 | |
| sınıfta terslio dogrudur odasında konuştugumda gayet ilgiliydi kaldım gerçi vizelerimde düşüktü ama ben gene ondan alıcam |
|
| judge - 09/02/2009 19:04 | |
| 2. ker ardarda danısmanım olduğunu öğrenince hayattan nefret etmeme sebep olan insan |
|
| tekkisilikdevmakinacı - 22/02/2009 08:56 | |
| bu okulda nefret ettiğim ilk hocadır, t.resim2 yi kendisinden aldığımda "ilk 3 hafta çizim yapmıycaz o yüzden yoklama almıycam" dedi. 4. hafta derse gittiğimde ben ve 2 arkadaşıma "siz kaldınız zaten niye derse geldiniz, çıkabilirsiniz" diyip yoklamadan kaldığımızı belirtti. ilk haftalarda eleyebildiği kadar çok öğrenciyi eleyip mümkün olduğunca az öğrenciyle ders yapmaya çalışır. |
|
| judge - 22/03/2009 18:33 | |
| tam bir insanlık yüz karası.. öğrenciye hiç değer vermez. sadece kendi işine bakar. bi işe de yaramaz. anca 'cool'umsu cevaplar verir. benimde okulda tek nefret ettiğim insandır. ulan hala sinirliyim bu adama ya geççek gibi de deil... |
|
| scream_tnc - 10/04/2009 21:26 | |
| BULAŞMA!!!!! en son ders alıncak insandır kendileri.... nedenleri yukarda geyet açık açık anlatılmış zaten |
|
| tripanazomigambiyetsiz - 24/09/2009 15:37 | |
| pek bi severim kendisini.. teknik resim 1 ve 2 yi onun sayesinde fire vermeden geçtim.. kaliteli bi hoca oldugunu düşünüorum ..her öğrenci onu sevemez.. ciddi ve mübalağasız işini adam gibi yapan bir hocadır.. derslerine gitmeniz dersi geçmeniz için yeterlidir.. sınawlara çalişmadım bile... ama dersleri kaçırırsanız vay halinize.. gerçi toparlamak yine size kalmış.. bol şans |
|
| 19joker07 - 06/12/2009 22:37 | |
| kendini bişey zanneden ve derslerinde hiç bir şey anlamayacağınız bir hoca |
|
| 125 - 15/01/2010 01:28 | |
| umarım kendiside burada yazılanları okur ve ögrenci tarafından nasıl göründüğünün farkına varır TR 2 yi ratgele ilyas istiften aldım ne asistanı gökçeden nede kendisinden ögrenciye işe yarar birşey aktarılmadı koca yarıyıl ve sorduğun en mantıklı soruya dahi kızıyor Mustafa alışverişçi o yaşlı halinde anlamadığını 5 kere anlatıyor bu adam 1 kere dahi anlatma zahmetine girmiyor. TResim dediğin açarsın kitabı bakarsın İlyastan dahi iyi ögrenirsin, derste birşey ögretmesede bizler için kazanım olacak birşey anlatsa o dahi olur ama nerede. benim hatırladığım tek şey rulmanlar konusunda bende arabamla kaza yaptım rulmana eksenel yük geldi bozuldu deyişidir. |
|
| St1903 - 02/02/2010 19:16 | |
| Kendisi huyuna gittiğinizde aslında harika bi hocadır,derslerine düzenli gidip biraz dersi dinlediniz mi çok iyi anlarsınız ve vizede çok da zor sormaz,teknik resim için söylenenlerin aksine en iyi hocalardandır. |
|
| integral - 06/02/2010 14:01 | |
Dersine gittiğiniz takdirde ödevleri de eksiksiz yaparsanız sınavlarda çok zorlanmazsınız kişilik olarak pek sevmesem de dersinden b+ ile geçtim derslerde sizin moralinizi bozmasına da pek adırmayın bizim sınıfa bu sınıfın %90 ı kalcak dediği bile görülmüştür ama ben pek kalan görmedim![]() |
|
| esser - 19/02/2010 16:12 | |
| Hiç dersini almadım hocalıgına bişey diyemem ama danışman olarak berbat. Ne dersinizi ekletebilirsiniz ne de gruplarınızı değiştirirsiniz. Peşinden köpek gibi koşturur. Gorusme saatlarinde odasında olmaz. Mumkunse danışmanlıktan alınması gereken bir hocadır. |
|
| yıldıztek - 26/06/2010 20:49 | |
| odasında olmaz,bulamazsınız,kağıtları cok artist okur,ama iyi bi hocamızdır severim şahsen,teknik bir ve ikiyi ondan geçtim mesela |
|
| ahmet_t269 - 20/09/2010 10:04 | |
| sanışman olarak esser in söylediklerine harfiyen katılıyorum ben geçen dönem 2 ders alamamıştım o dersleri kafasına göre vermiş ve bir günde tam 11 saat ders almak zorunda kalmıştım |
|
| cancak - 22/09/2010 14:26 | |
| adamın notu kıttır artisttir kısa boyludur |
|
| peace - 04/01/2011 10:08 | |
| tum olumsuz elestırılere katılıyorum :) ılkokulda hocaya soru soramazsın ya cekınıp kızar dıe bu adam 10 katı. sorduguna bın pısma olursun derse gelır 5 dakka bısey soler we bısey duymazsın sonra 4te gelecem der gıder. sınawlarda da bol not werır dıemeyecem. baska bı hocadan alıp kalmak bunla ugrasmaktan daha ııdır bence. |
|
| kırocano - 05/02/2011 02:19 | |
| bulaşma falan denilmiş ama ben kendisinden cad aldım hoca hakkındaki genel yorumum düz adam yani pozitif veya negatif bir şey söylemek zor. derslere nisbeten geç gelip 30 40 dakka bişey anlatıp sonrasında bize bırakırdı kendimiz cizelim diye. sınavda da derste yaptığına çok benzer şeyler sordu. benim vize ortalamalarım sınıfa göre birazda olsa düşük olmasına rağmen b- geldi. iyi yani ne denebilir kendime not versem o dersten en fazla b+ verirdim. not konusunda da bir sıkıntı yok bence. derslere gidin zaten çok komplike şeyler anlatmıyor dinleyin öğrenin b li bir notla geçin. öyle kaçılacak bir yanını görmedim ben. |
|
| navalp - 04/08/2011 18:51 | |
Tek res 1 aldım ben.Mustafa alışverişçinin 30 sene öncesinde yazılmış bir kitabını aldırıp o kitaptan ödevler verirdi.Derse gelip 20-30 dk ders anlatır,sonunda ise var mı anlaşılmayan bi yer diye sorar,çocuğun biri "hocam şurayı tam anlamadım" dediğinde klasik cevabı şudur : "ben gayet iyi anlattığımı düşünüyorum,bunu da anlamadıysanız o sizin sorununuz" derdi. Asistanı yoktu yanında hiç ve ödevleri yaparken danışacağımız kimse olmazdı,sağdan soldan arkadaşlarla ne biliyorsak çizerdik ders sonuna kadar. |
|
| satılık dvd - 06/09/2011 20:51 | |
| nedenini anlamadığım bir biçimde saygısız bir adam.yani bazı insanın yapısı terstir anlarım ama bu terslik fln değil düpedüz saygısızlık..aslında bilgisi iyi bir adam ama içi bomboş bilginin hiç bir anlamı yok maalesef.. |
|
| entelektuel - 24/01/2012 00:12 | |
| almayın. bu kadar egocentric bir insan görmedim hayatımda. tamam en büyük sizsiniz hocam... |
|
| tyler_durden - 27/01/2012 18:52 | |
| çok şahsına münasır bi insandır.Sorusu olan var mı der sorarsın tersler falan garip bi adam bi günü bi gününü tutmaz :D ama teknik resimi iyi anlatıyor ve notlandırmasıda iyi, 2.ye alıp ondan geçen biri olarak bunu çok rahat söylerim |