ahmet topuzHakkında Yapılan Yorumlar - (20 Yorum) : |
| jikleee - 19/09/2007 09:25 | |
kendisi metaluji malzeme mühendisliğinde profesördür ama malzeme derslerine de gelmektedir kesinlikle şunu söyleyebilirm ki ayşegül akdoğan varken asla tercih edilmemelidir zira ayşegül hocaya göre çok daha zordur..ben geçen sene ahmet topuzdan aldım ve ayşegül hocadan alan arkadaşlarım sınavların kolay olduğnu ve soruların defterden çıktığını söylüyorlardı bizde ise not tutmak ztn çok zordu çünkü ahmet hoca hızlı anlatır ve yazdırmaz sen aralarda ne kapabilirsen ee bu da insanı baya geriyor derste sınavları da ayşegül hocaya göre zor olur , ben geçen sene aldım ve ayşegülden alan arkadaşlarıma göre kat kat fazla çalıştım ama C le anca geçtim hocamızın bilgisinden hiç şüphem yok alanında türkiyedeki en iyi mühendislerden biri orası kesin ama ayşegül varken tercih edilmemeli bence![]() |
|
| godisnothingmorethanme - 21/09/2007 15:20 | |
| bu amcamız metalurji malzeme bölümünü kurmuştur. mübarek insandır fakat bünyeye yaramaz. malzeme dersini çileye dönüştürür. kesinlikle tavsiye etmem! |
|
| jolene - 24/10/2007 17:01 | |
| Dersini hiç kaçırmak istemeyeceğiniz, metalurjide okuyorsanız hele malzeme dersiyle başladıysanız Ahmet hocadan ders almaya başka hangi dersleri veriyomuş seçmeli onları alayım aman projemi tezimi ondan alsam ne iyi olur dersiniz sonra. Derste genel yerleri yazdırır, kendiniz not tutsanız daha iyi olur. Anlattığını sorar ki anlamanız için herşeyi de yapar. ne yazarsanız o kadar puan alırsınız. yoklamaya dikkat eder. finale calısır calısır gelirsiniz birden sınav basında adınız okunup " devamsızlıktan kaldınız sınava girmiyorsunuz" denebilir heran size devamsızlıgınız coksa.. takip ederim, biraz da calısırım diyosanız Ahmet hoca bir numara derim ben de.. |
|
| bolivar - 15/12/2007 20:05 | |
| bu adamdan ders alan adam baştan kalmıştır tam bir piskopattır kendisi |
|
| sabahcayi - 02/01/2008 09:23 | |
lisans yıllarımda kendisinden malzeme dersi almıştık. Yoklamaya çok öenm veriyor evet. Sorularıda çok kolya olmaz. Derslerinde çok hızlı not tutmanız gerekiyor. mümkünse de derslerini kaçırmamanız lazım. Konusunda çok iyi bir hoca. Bilgisi mükemmel. Ama işte zor biraz. Gerer insanı.![]() |
|
| damla-mak - 02/02/2008 02:17 | |
valla ben de aldım ahmet topuzdan...aygül yepremle birlikte veriodu malzemeyi...genelde aygül hocanın sorularını yapıodum ve puanım ordan geliodu.3 sınavda da paket faktörünü sordu 3ünde de yapamadım:D malzeme alıcaklara duyurulur:D valla geçersem şartlı geçerim derken b- geldi...şok oldum ...mutlu oldum:D dersi çok ii ama çok hızlı anlatıo...ama bilerek ve kendime bişeler katarak geçtim.afferim banaa tavsiye ederim aslına bakarsanız... |
|
| antiawaw - 03/07/2008 00:51 | |
| ahmet hoca süperdir.gercekten konsantrenizi ders boyunca yüksek tutmalısınız.bilgisi tamdır. |
|
| adyabat - 03/09/2008 21:14 | |
| derslerini hiç kaçırmadığım prof kişi.. bana mesleğimi (metalurji) sevdiren hocadır. biraz aksidir asabidir ama branşında derya bi adamdır. malzeme dersini geçmek için değil de öğrenmek için alacaksanız kesinlikle tavsiye ederim.. |
|
| ilyas - 26/09/2008 14:54 | |
| geçen sene sabahın köründeydi dersi aldım ama hep geç kaldığım için pek faydasını göremedim :( sınava giremedim ve 50 den aşağı not düşürenlere F vereceğim dediği için dersi bıraktım. bu yıl 2. öğretime ders açmasını umuyordum ama açmadı. (kısmet değilmiş) eğer dersi derstre öğrenip geçerim diyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. mutlaka alın. Bu arada 50 nin altına F vermedi blöf yapıyormuş. |
|
| dauntless61 - 24/11/2008 13:59 | |
| ahmet hoca dedinmi duracaksın mühendislik öğrencisiyim diyen bi insan bu genel kültür abidesi hocadan ders almak için yarışmalı ama herşey memlekette not olmuş ....Ahmet hoca gerçekten bilgili ve bilgisini öğrenciye aktarmaya çalışan bi insan beleşede not vereceğini sanmıyorum öle de olmalı sonuçta öğrenmekmi önemli öğrenmeden geçmekmi.... |
|
| liefinder - 29/12/2008 16:27 | |
| Yazilanlara bakilirsa anladigim kadariyla Ahmet hoca 22 senede pek degismemis.Sikayetler genelde not tutamama uzerinde toplaniyor.Arkadaslar onun sitili oyle konferans verir gibi.Not tutma isini ben soyle halletmistim.Baktim olmuyor, agzindan cikan herseyi birebir, evet aynen duydugum sekliyle defterime yazdim.Biraz zor oldu ama ne yapalim, birazcik kastim iste.Defterimin fotokopisini alan arkadaslarin hayir dualarini sinavlardan sonra sozlu olarak kabul ettim.(Billur kaner hocanizda dahil olmak kaydiyla.Kendisi o zaman yanimda sira arkadasimdi.)Korkmayin sinavdaki sorulari cevaplarkende, sanki karsinizda biri varmista,anlatiyormussunuz gibi yazabilirsiniz.Ben oyle yapmistim, hicte niye oyle yazdin gibisinden ahmet hocadan sikayet gelmediydi.Neyse ben cok rahat gectiydim.Ama gorsun vede anlasin bildiginizi, hemde averarajin biraz ustunde oldugunuzu hissetmeliki gecebilesiniz.....Unutmadan bir konu daha soyliyeyim ben malzeme 1'den kalmistim.(Malzeme 1'in hocasi ahmet topuz degil idi.) .Malzeme 2'ye ahmet hoca ilk dersinde aynen soyle dediydi"malzeme 1'den kalanlar malzeme 2'yi almasin"..Kesinlikle ilgisi yok arkadaslar.Ben aldiydim vede malzeme 2'den cok rahat gectiydim..bu arada aklima gelmisken soyliyeyim, malzeme 1'den butun sorularida yapsaniz eger demir-karbon denge diyagramini cizmeyin, agzinizla kus tutun genede gecemezsiniz.Demir-karbon sart yani.Bu demek degil yani sadece demir-karbonu yapan gececek diye.Hayir, ilk once demir karbon denge denen zikkim diyagrami cizeceksiniz ondan sonrada oteki sorularida yeterlice yaparsaniz gecersiniz...Basarilar hepinize kardeslerim...... |
|
| umiiiit - 04/02/2009 00:18 | |
| muthis malzeme bilgisi var ama cok hizli anlatir sohbet edasinda anlatir dersleri not tutmak imkansiz gibidir genelliklede tahtayi az kullanir notlarida seyrek ve azdir vizeleri zordur aysegul hoca varken bulasmamak gerekir |
|
| mgo - 31/03/2009 05:59 | |
| Mükemmel bir insandır.. kendisine saygım sonsuz.. eger gercek bir üniversite hocası nasıl olur merak ediyorsanız buyrun Ahmet Hocanın derslerine |
|
| karanlik61 - 23/09/2009 11:43 | |
arkadaşlar not için değil ahmet topuzdan ders almıs olmak icin bile bu dersi almalısınız.. met. mühendisleri odasina gittigimde bile ahmet topuzdan ders aliomusun die bi soruyla karşilastim yine staj yaptigim yerde de böyle bi soruyla karsılastım ki hicbiri ytü mezunuda degildi.. cok bilgili bi hoca alanında deha dezavantajı ise dersi cok seri anlatır not tutmak icin manyak olursun.. ama metalurjinin babası olarak gösterilebilir kacırmayın.. (bu arda not yönünden de ne alırsan onu verir fazlası yok,birazda asabidir ![]() |
|
| gowrayn - 19/09/2010 00:29 | |
| ah kafama ne ediyim ya.elimi çabuk tutamadım bu hocaya kaldım.valla gözüm şu an öyle bir korktuki anlatamam. |
|
| godofwar - 21/01/2011 13:46 | |
| millet lise kimyası sorularını yaparak güle oynaya geçerken biz ahmet topuz hocamızın sorularıyla kıvranıyoruz malzeme dersinden |
|
| mechanical_ - 04/02/2011 01:27 | |
| Kıyıda köşede kalmış her ince ayrıntı sınavda soru olarak karşınıza çıkabilir yani bunu anlattı ama çok üstünde durmadı o yüzden sormaz gibi bir durum yok o yüzden sınavlardan iyi not almak için hocanın ağzından çıkan her kelimeyi yazmak gerekir ve defterin herbir köşesini yalayıp yutmak lazım.son hafta tahribatsız muayene konusunu 3 ders saati boyunca anlattı fakat finalde sormadı yani ne soracağı hiç kestirilmez.ben şahsen memnun kaldım not konusuna gelince vize ortalamam 52ydi finalde o ayardı sonuç olarak B geldi fakat notları zaten Ahmet hoca değil yardımcısı bayan veriyor. |
|
| vw - 29/01/2012 10:21 | |
| hoca efsanedir not icin gelme dersi ogrenmek icin geleceksen baska hoca secme. iş basvurularında dahi bu hocadan ders alma serefine nail olduysan secılme sebebindir yıllar gecer malzeme bilgilerin aklının bır yerlerinde kaldıgını gorursun okuldakı efsane hocalardan biridir kacırmayın diyorum. daha ne deyim! |
|
| tark - 13/02/2012 01:45 | |
| Valla kalabilirim diye çıktığım finalden sonra c- vermiştir, zor sorar ama iyi öğretir notuda fena değil alınabilir |
|
| Banshee - 16/02/2012 14:50 | |
| Hiç bir sebeple bu hocadan ders alınmaz, yıllardır çıkmış vize finalleri evirir çevirir yine sorar, sorular elinizdeyse ezberleyip girersiniz boş beleş geçersiniz. Ders anlatımına öyle ahım şahım değildir. |