usis - mkm
AnasayfaHoca Bilgi BankasıDers Bilgi BankasıDers NotlarıSohbetİletişim
kullanıcı adı:     şifre:    Beni Hatırla       
   

A305teyim.com hocalar hakkında yapılan yorumları sıklıkla kontrol
edip içeriğe uygun hale getirir buna rağmen gözden kaçabilecek hatalı
yorumları (küfür/hakaret vb..) Şikayet Butonu`ndan bize bildirebilirsiniz.



TÜM HOCALAR


seyyid gani

Hakkında Yapılan Yorumlar - (150 Yorum) :


pharaklit  -  24/01/2007 09:48
seyid hoca bence teknik resim dersi alınacak en kral hocadır
her ne kadar kendisinden bişeyler öğrendiğinizi düşünsenizde ilk vizelerinden 40-50 yi geçmek pek mümkün olmaz
zaten ilk vizelerde muhtemelen payandayı kesmişsinizdir veya yanlış bi yeri taramışsınızdır bu yüzden beklediğiniz puanı alamazsınız
zaten ikinci vizedede ancak 60-70 li notlara ulaşabilirsiniz tabi bunlar ii ihtimalle :D ancak finalde bişeyleri özümsemişseniz son bi hamleyle alacağınız güzel bi not A almanız için yeterde artar bile
aslında seyid hoca açısından finalde bu çocuk bişeyleri artık öğrenmişmi yoksa öğrenmemişmi bu önemlidir
ayrıca sakın finalde payanda kesme, yanlış tarama gibi bişe yapmayın
kısaca eksik olsun yanlış olmasın
herkese başarılar.....

epeios  -  24/01/2007 14:54
çok kral bir hocadır. teknik resimde ödevlerle sınavlarla baya bir zorlar ama harika öğretir. ve sene sonunda da çok iyi not verir. teknik resim 1'in bu hocadan alınmasını tavsiye ederim.. ama teknik resim 2'yi almayın tek.res.1'de verdiği bilgiler yeterlidir bence..
silence  -  24/01/2007 18:16
ben not isterim kardeşim beni ögrenmek falan ilgilendirmez derseniz ondan almanız tavsiye edilmez.aslında notu kıt da olsa,tüm sınıf berbat ortalamaya sahip oldugu için size de pek bi zararı dokunmaz...gelelim sonuca ben yine olsa yine ondan alırdım teknik resim 1 ve 2yi.
yediortaliharitametoddefteri  -  24/01/2007 18:40
teknik resim 1i ondan alan 2yi de alır bir nevi alışkanlık yapar
baloonist  -  24/01/2007 19:02
Teknik Resmin Bir sanat olduğunu onun dersinde öğrenirsizin. Zaten Önemli Olan Not değil Yetkin Bir Mühendis Olmaktır..:)
emma*  -  24/01/2007 20:06
aldım ve d+ ile geçtim. kendisini pek sevemedim
atilla  -  24/01/2007 21:45
teknik resim derslerinde hoca kadar önemli etken bence asistanları.2005 güz dönemi seyyid hocadan almıştım şartlı geçtim.bir kötülüğünü görmedim,o zamanki asistani da gayet iyi bir insandi.hocaya not verecek olsam nötr derim. ne kötü ne iyi...
djengineer  -  24/01/2007 22:41
başkasından alma kalırsın ortada notu da bol anlatımı da en iyisi vizelerde anlamıcaksın ama 10 numara not verir barajını geçtin mi kimse tutamaz seni şekil 1A ben:D
ilker  -  25/01/2007 22:34
valla ben kendisinden ders almadım ama eğer yatarak geçmek istiosanız bu hocamızdan almayınız.Arkadaşlardan biliorum adam bi haftaya 5 ödev veriodu yetiştirmek için afedersiniz bi tarafları yırtılıodu.Benden söylemesi...
_achilles_  -  26/01/2007 01:02
yok be abi bi haftada 5 ödev filan verdiği palavra ...1 tane resim verir,derste onu yapmaya baslarsın haftaya da getirip teslim edersin bu kadar basit ... hoca zaten teknik resimin kralı üstüne tanımam ..hem öğren hem ii notla gec ...

hocayı bir de şu acıdan tavsiye ederim ...normal şartlarda bi mak.müh. öğrencisi 3.sınıfa baslayana kadar doğru düzgün makine ile ilgili bişey öğrenmez,hep temel dersler alınır ...ama bu hoca farklı eger 1.sınıftan itibaren makineyi öğrenmek istiosanız seyyid hocadan alın ...

Hele bir de o dönemki asistanı İlknur Hoca ise yemede yanında yat yani ...

HancI  -  27/01/2007 11:54
OGRETEN Bi de ustune ii notla gecebileceğin bi hocadır.
mutant  -  28/01/2007 19:10
bir şeye bozulduğu zaman, '' gidin kebapçı'' olun diyerek öğrenciye gaz veren, mühendis alfabesinin a'sı olan teknik resmin en iyi hocası. şiddetle tavsiye edilir.
saviour  -  31/01/2007 23:38
"bu derste şartlı geçersiniz belki ama o zaman sizin mühendisliğiniz de şartlı olur" özdeyişini hemen hemen her dönem ilk derste duymanızın ihtimali duymama ihtimalinizden daha yüksektir dersem abartmış olmam diye düşünüyorum.siz ne diyosunuz? :P

deep s.  -  01/02/2007 11:57
sene basinda buyuklerim yapma etme ondan alma dediler ama almakta israr ettim. iyikide ondan almisim. bence onemli olan ogrenmek. cunku cogu hoca havadan puan verir bisiy ogrenmeden gecersiniz bizim 8 tane 30 derecelik acilarla elip cizdigimiz orasini burasini oydugumuz ilk vizemiz bile diger hocalarin finallerinden daha zordu. yani seyit kral hocadir. cogu zaman adami sinir edecek laflar etsede ogretir veya sizi ogrenmek zorunda birakir. ogretmesi gerektigi kadarini ogretir. derslerde hep en arkalarda oturdugumdan hocanin anlattigi cogu seyi duyamadim ama verdigi odevler sayesinde teknik resmimin gayet iyi oldugunun farkindayim her nekadar d+ ya gecmis olsam da aldigim bu notun onemi yok bence cunku oorendigime inaniyorum. eger hem not istiyom hemde ogrenmek istiom diosaniz seyit yanlis tercih olabilir fakat adamin dediklerini yaparsaniz nie olmasin ki? ama tam anlamiyla yapamasanizda aslinda oorenirsiniz ama dusuk not alirsiniz. bole cad gibi bi amaciniz yoksa ilk alsinizda kotu alin ama oorenin gelecek sene bi daha alin ama kolay bi hocadan alip A ile cok rahat gecersiniz. yani kisacasi siddetle tavsiye edilir.
rademem  -  01/02/2007 20:37
en iyi TR dersi anlatan hoca.notu da kötü değildir.sınıf ortlaması alındığından not yine ii gelir. mesala başka hocadan 70-80 alıp a getirirsin , s.ganiden 50-60 alıp a getirisin bide üzerine o işi öğenmiş olursun.
jigglypuff  -  03/02/2007 19:07
seyyid gani finale bakar herşeyi tam yaptıysan yani sonuç olarak o seneki olayı öğrenmişsen diğerlerinden de 10 20 falan almadıysan A gelir bu kadar basit ama ben öyle çok çok ii öğrettiğine inanmıyorum tamamen kendi çabalarımızla öğrendik. şöle bişi var insanların sınavları zaten kolay olduğu için öğrenmediler biz kendimz çabalayarak da olsa öğrendik.sonuçta karlı çıkan biziz. tüm sınavlarım ortalama kadardı aşağı yukarı! c+ geldi işte...
loops  -  05/02/2007 04:36
seyyid gani çok iyi niyetli bir hocadır,evet çokta iyi öğretir,notu falanda kıt değildir ama 50-60'a A falan alamazsın o kadar da değil..
VooDoo ChilD  -  05/02/2007 11:39
derse girip de laflarını dinlediğiniz zaman tüm ümitleriniz tükenebilir..en ufak bi çizgi hatasına karsı sözü: ben 1988 den beri bu dersi veriyorum seneye gelin ben yine burdayım olmuştu..amaa eger teknik resimi ögrenerek gecmek istiyorsanız mutlaka seyyid hocadan alın o kadar laf edio ama gecirir dersten notu kıt fln deil yani..
fallen  -  06/02/2007 03:10
biraz uyuz bir adamdır..yani derste kıl olabilirsiniz..ama teknik resim için daha iyisini düşünemiyorum..hele de özgen delisinden aldıktan sonra...

soru falan sorarsanız yüzünüze bakmadan cevap verir..bazen cevap vermez...


infernociba  -  06/02/2007 21:08
adamın ders anlatışı 10 numara biraz notu kıt ama baba adamdır seyyid hoca
fortza  -  06/02/2007 23:20
kral hocadır kendileri.Derste anlatır,anlattığını sorar.Payandayı tarayan adamın şansı yoktur;)
keşiş  -  07/02/2007 11:26
öğrenmek için ideal bir hocadır.İlgi gösteren biraz anlatılanlara dikkat eden biri kolaylıkla A getirir
excalibur  -  20/02/2007 20:55
kendisi dünyada görmek isticeeeniz en son kişidir,dersi bundan aldıysanız üzerine bi bardak souk su için
kubertol  -  26/02/2007 13:35
ben pazartesi sabah sekizde gitmiştim derse kendisi dokuzda gelmişti bi saat beklemiştim yani sonraki haftalarda bi keresinde ben gec kaldım dokuz gibi gittim bana bii ton bagırdı dersi bıraktı falan ayrıca kendsi ders yaptıgının cok daha fazlasını bizim yetersiz beceriksiz bilincsiz insanlar oldugumuzu ve ülkenin niye bu durumda oldugunu anlatmaya harcardı.
muhendismen  -  27/03/2007 11:09
bence süper bir hoca.teknik resim 1`i ondan aldım.bu dönem teknik resim 2`yi de ondan alıyom.adam öğretiyo kardeşim.ah birde şu ödevleri olmasa 10 numara hoca olacak ama her insanın bir kusuru olur değil mi?bu hocanın da kusuru ödev vermesi.Eğer teknik resmi adam gibi öğrenmek istiyorsanız seyyid gani den alıcaksınız.hem notu da fazla kıt değildir.geçen dönem herkesi geçirmiş öyle duydum.bence teknik resim=seyyid gani
Comandante  -  29/03/2007 13:19
babanızın kebapçısı varsa alınmaması gerek hoca
resmin kalitesinden çok ayrıntılara önem verir yüzey kaliteleri toleranslar parçanın adı numarası vs vs bunlar olmadan kusursuz çizseniz dahi ancak 40 alırsınız

officer  -  03/06/2007 22:01
Ya millet kafayı yemiş kardesim.Seyid hoca kraldır.Dersi cok iyi öğretir , göstermediği bişei sormaz.Notu da iyidir.Kısaca Baba adamdır.
cilasun  -  14/06/2007 20:33
Teknik resme kabiliyetiniz varsa, sınavları zor olmasından kelli aradan çabucak sıyrılıp iyi notla geçersiniz,zira herkes batırır; ha yeteneksizim diyosanız seyyid gani'den almak geçmiş olsun gibi bişeydir.
ytse-jam  -  13/09/2007 23:44
yeteneksiz olan almasın derim ayrıca seyyid hoca bi kere anlatır geçer sen geçmek için mecburen bişeyler örenmeye çalışırsın,birazda gıcık kapılabilir kebapçı muhabbeti filan...Malum notu kıttır ve sınavları zordur.Ama geçen sene herkesi geçirdi diye duymuştum adamın hakkını yemiyeyim.
vielleicht  -  24/09/2007 04:00
teknik resim kabiliyet işi filan değildir,emek işidir,çalışan görür olayı kapar,bu ders için okuldaki en ideal hoca seyyid hocadır çok iyi anlatır ve anlattığını sorar,notu kıt falan değildir kağıtta ne varsa onu alırsınız,bunların dışında öyle önüne gelene A filan da vermez,boyle boş hayallere kapılıp savsaklamayın sakın.
has makinaci  -  26/09/2007 16:28
bence de teknik resmin tek adresi bir kere alırsan hep ondan alırsın bagımlılık yapar
Janus  -  05/10/2007 21:49
Tek amacı, ondan ders alan bir öğrenciye , verilen herhangi bir şekli kafasında tam olarak oluşturabilme yeteneğini kazandırmaktır. Bunu yapan adam A- den aşağı not almaz . "Teknik resmi en iyi anlatan hocalardan biriyim" derse inanmayın, yalan söyler . Aslında en iyi anlatandır
shewa  -  06/12/2007 15:14
önermem gördüm mü kaçarım
ytümakina  -  10/12/2007 02:42
ben bu adamdan bi daha ders almam arkadaşım size güvendik aldık tamam yorumlar farklı olabilir bana zor gelebilir ama bitek ben değil herkes pişman aldığına alacağına arkadaşım tek resim bana göre herkesin kendi çabasıla yapabileceği bişey kendi çalışmana bakar anlayacağınız yani diğer hocalarla bu adamın sorduklarına bakınca ağlayasım geliyor bu adamdan aldıım için ayrıca bu adamın katı davranışlarıda hiç hoş değil nasıl adam bu ya iki dakka bile fazla vermedi zaman diğer hocalar öylesine iyi niyetliler ki yaw bu adam sınıfta çay içmeye hadi onu bırak su içmememize bile izin vermiyo nasıl bi herif bu kafası lisede kalmış bu adamın abi bu adamdan ders aldıysan üzerrine bi bardak su iç
kryeck  -  11/12/2007 12:26
derste çay içmek mi
sıla:))  -  22/12/2007 19:10
derste çay içmeye izin verip vermemesine göre hoca değerlendirmek biraz lisede kalmak değilmi diye sorarım...diğer hocaların sordukları sorular çok basit çünkü hiçbişi öğretmiyorlar alışverişçinin öğrencileri daha iki görünüşten üçncü görünüşü çıkarmayı bir kere bile denememiş seyyid hocanın zorladığı gerçek ama diğer gruplara bilgi açısından acayip fark attığımız da bir başka gerçek
ytümakina  -  24/12/2007 00:16
sıla o senin düşüncen ,kardeşim istersem çay içerim istersem başka bişe yaparım bence benim değerlendirmemi buna göre yapmam değil hocanın bu davranışının daha çok lisede kalmış bi hareket olduğunu düşünüyorum nese o senin düşüncen tabi ayrıca ben kendim o görünüşlere çalışarak sınavda yaptım yani onun hoca ile alakası yok bence ayrıca biz bu hocayı neden seçtik bize iyi öğrettiğini söylediler ve bizde bu işi daha ciddiye alan öğrenciler olduğumuzdan bu işi nottan çok öğrenmek için yaptığımızdan bu hocayı seçmedikmi sana sorarım sıla sen bu hocayı neden seçtin eğer sende bu soruyu kendine sorarsan eğer başarının arkasındaki nedenin etkenin hoca değilde aslında sen olduğunu anlarsın yani her insanın çalışmasına bakar bu işler ama bi konuda hakkını yemek istemiyorum işte siz mühendis olamazsınız falan diyerek çalışmaya yönlendirdiğide bi gerçek o yüzden bana göre tek olumlu yönü bu olabilir şimdi sana soruyorum sıla ve bu sene bu adamdan ders alan arkadaşlarım bi daha bu adamdan illaki çıkacaktır içinizden ama hala alışverçi varken siz bu adamdan ders almaya kararlımısınız şimdi cevap bekliyorum
wilkins  -  24/12/2007 00:24
teknik resim 1de ilyastan teknik resim 2de de bozcadan kaldıktan sonra teknik resim 1i seyyit ganiden aldığımı duyan arkadaşlar zavallıcık delirdi heralde bi sene bile dayanamadı makineye gibi tepkiler verselerde ne kadar doğru bi karar verdiğimi görmüş bulunuyorum. Kendi çabalarımızla öğrendik diyen arkadaşları bide diğer hocalardan almasını tavsiye edyiroum bu dersi ne kadar fark olduğunu anlarsınız. Diğer hocalar o kadar eksik anlatmışki seyyitin anlattığı zaman bütün boşluklar doldu ve hocadan hocaya ne kadar fark ettiğini anladım. Ayrıca bazı durumlarda öğrenciye karşı biraz katı davrandığı doğru ama çay içme konusuna kanımca Alışverişçi hariç bütün teknik resim hocaları kızar hatta bozcanın kahve içiyorum diye beni dersten atmışlığı bile vardır :) kesinlikle bağımlılık yaptığı doğru teknik resim ikiyide seyyitten almayı düşünüyorum. Ama sölemeden de geçmiyim başka hiç bi hoca bu kadar zorlamaz öedvleri zordur çaba ister :)
eozsoyeri  -  25/12/2007 17:17
Seyit hoca harika anlatır ,öğretir..kendisi de bunun farkında zaten "bu okuldaki en iyi teknik resim hocası benim bu kadar da iddalıyım"demiştir kendisi:)Aynı dönemin diğer hocalardan alan öğrencileriyle kıyaslandığımızda hep daha ilerideydik bu dönem.Verdiği ödevleri günügününe yaptığınız sürece sorun yaşamazsınız bu derste gerisi el yatkınlığı.
Hocanın gaz vericem diye biraz moral bozması ayrı bi konu derste geçen bi diyaloğu aynen aktarıyorum;

Seyyid Hoca:E bu şekilde bunu da anlamadıysan sen ya körsün ya da gerizekalısın derim sana.
Öğrenci:..........
Seyyid Hoca:Yanlış anlama seni aşağılamak için söylemiyorum.Bunları gösterdim bla bla..
Öğrenci:Yok hocam önemli değil.


sıla:))  -  27/12/2007 20:48
ilk sınavlar açıklanmış alışverişçinin sınıfının notlarına bakarsanız o acayip not alırsınız lafının efsane olduğunu görürsünüz sınıfta 6 tane 05 var!!hem de çizdikleri şekli hep beraber gördük!!!buna rağmen notlar düşük biz hem iyi öğreniyoruz hem de çan sayesinde kardeş kardeş geçicez umarım...herkesin görüşü kendine ama seyyid hocayı hem dersinde hem de bazen uzasada meslek hakkındaki gaz konuşmalarında tek geçerim
tırıwırı  -  21/01/2008 14:52
Seyyid hoca iyi hocadır,dersini hakkını vererk anlatır.Soru sorduğunuz zaman(ki eğer saçma bi soruysa sorduğnuz soru, üstünede hocanın verdiği cevabı anlamazsanız)sizi itin g.tüne sokup çıkarır,ama iyi bi hocadır seyyid hoca.konuyu öğrenciye anlatır.tabi bu biraz sizede bağlı,anlamak isteyene ders kolay gelsede anlamamak için kasarsanız bi kaç dönem turlarsınız o sınıflarda

notları bi versin bi daha yorum yazıcam

vielleicht  -  22/01/2008 14:45
seyyid hocanın 2 tane kıytırık öğrencinin vereceği 3-5 kuruşa hiç mi hiç ihtiyacı yoktur,kendisi zaten cnc tezgah yapan ve satan bir şirket sahibidir,bilmiyorsanız öğrenin.O kitapları kendisinin dağıtmasının sebebi kitapların çok zor bulunmasıdır,şahsen benim cağaloğlunda dolaşmaktan imanım gevremişti ve hocanın verdiği fiyattan daha pahalıya almıştım kitabı.
Bunun dışında teknik resmin ne kadar önemli bir ders olduğunu 2-3-4. sınıf derslerinde ve staj yaparken görürsünüz,yarın öbür gün stajda bu ne bu ne diye ustanın peşinden koşarşanız o da size;
-la sen ne biçim müyendissin olm,der
projelerinizde,derslerinizde sıkıntı çekersiniz unutmayın şu an sadece çizdiğiniz o basit makina parçalarının yarın hesaplarını yapacak ve tasarlayacaksınız hem de çok daha karışık olanlarını,sonra şu an bazı arkadaşlarımız gibi kafanızı vurursunuz ben neden mustafadan,ilyastan aldım diye benden söylemesi genç dimağlar.

utku3040  -  24/01/2008 00:03
arkadaslar kusura bakmayın ama seyyid ganiden herhangi bir dersi almak bence delilik adama bir soru sordum bir keresinde yanımdaydı soruyu uc kere tekrarladım bana cevap vermedi ve arkasını dönüp gitti bence ogrencinin moralini bozmaktan baska bir sey yapmayan bi hoca.
srcn  -  25/01/2008 14:14
an itibariyle d ile kaldığım hoca.d+ versen nolurdu sanki
ytümakina  -  25/01/2008 14:19
ya allahından bulsun ben bişe demiyorum bu notlarla tek resimden kalan ilk adamım heralde bi daha önüme çıkma hayatta senden ders almakmı tek resim bence zaten öle çok fazla öğrenilen bi ders deeğil f ile kaldım şu anda sayenizde yukarıda yorum yapan arkadaşlar ben çok şey öğrendim notlarımda iyiydi ama adam nasıl oluyda bana f veriyo ya aklım almıyo kaldım yangınlardayım ahh ya çok dersten kaldım ama şu dersten kalmak bana acaip koydu ya alışveriçiden alsam bu notlarla b falan gelirdi ki alışverişçiden de böle notlar almazdım çok daha yüksek ben başka bişe demiyorum bu kadar kolay mı adam bırakmak ya yazık değilmi he emeğimize allahından bul başka dyecek bişe bulamıyorum
makinist  -  02/02/2008 19:41
ben 1.dönemde de 2.dönemde de seyidden aldım. Ya burda okudum da yorumları illa benimde bişeyler yazasım geldi çünkü herkes çok iyi anlatır süper öğretir falan filan yazmış, bu arkadaşlar heralde seyid hocanın herders kendini övmesinden etkilenmiş hakikaten iyi anlatıyomuş hissine kapılmış. valla ben pekte bişey öğrenmedim . çok ödev verdiği için çize çize öreniyon işte bişeyler.
Notu hakkaten bol not konusunda tavsiye ederim.

olenin  -  02/02/2008 22:16
notu bol mol deil.gayet kızgınım kendisine.ders alınmayack biridir. taby mecbur kalınmadıkça.ogrenciye pek değer vermez dersini anlatır gider.bide her hafta ödev verir....
c_kaan  -  05/02/2008 11:23
kusura bakmayın ama sırf dersi iyi öğretiyo gibi bi kalıba sıkışmış herkes...evet çok güzel anlatıyo ama çok saygısız ve öğrenciyi küçük gören sizden bişey olmaz der gibi bakan havası çok kötü...not iyi yapılan her dersten her hocadan alınır öğretmesi beni bağlamıyo ama dünyada bende başka adam yok havaları ne...madem 19senelik iyi bi mühendissin niye hala dr olarak kalmışsın...not;dersini almş ve geçmiş biri olarak konuşuyorum üstelik hakkım olan notu verdi....
smart  -  07/02/2008 18:47
Arkadaşlar Seyyid hoca dersi iyi anlatabilir fakat derste öğernciyi öğle bir bozar ki başınızdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissedersiniz kendinizi.Huyudur her ders 3-5 kişiyi fırçalar.Benim tavsiyem bu hocadan asla ders almayın.
smart  -  07/02/2008 18:55
Bütün derslerinde öğrencileri aşağılar,hakaretler eder.Duyduklarıma göre her sene aynı şeyleri tekrarlıyormuş.Ders alınmaya gelmez.
sıla:))  -  07/02/2008 22:37
evet öğrenciyi ara sıra bozduğu inkar edilemz bir gerçek bana 60 kişilik sınıfın içinde neden motor görmeden makine seçtin diye fırça çekmişliği vardır ama gerçekten hocaya bakış açısı önemli seven çok seviyor sevmeyen harbi nefret ediyor neyseki ben sevenlerdenim bu arada finale ne kadar değer verdiğini de hatırlatmadan edemicem yeni alacak arkadaşlara tavsiye vizeleri pek takmayın ödevler önemli ama herşeyden önemlisi final herşey ona bağlı hele finalde payanda taradıysanız...
shadw  -  24/02/2008 20:58
yok kardesim alınmaz bu adamdan vize ortalaması 51 ken f le bıraktı.mıllet alısverıscıden o notla B aldı.sakın almaın.cok pisman olursun gider kebabcılık yaparsınız valla.
astral10  -  30/03/2008 18:52
2. donem ki teknik resimden bişi anlatııgı yok..
zaten hala arastırma gorevliisi..
20 sene olcak..
anca ogrenciye kitap satıp kazıklasın..
cok sinirliyim cook..

blackeagle008  -  21/04/2008 23:04
arkadaslar bence yukarda yazılanlardan ziyede teknik resimi almayın derim..öğrettiği falan yalan tek yaptığı zorla kitap sattırıp sınavda zor sormak..yoklama konusunda da gereksiz bi takıntısı var sınıfı sayar ben 3 hafta gitmedim hiç acımadan f0 verdi imzaattırmıstım ama sınıfı sayıp silmiş sizbilirsiniz yine de
costao  -  06/05/2008 17:02
ahet sağırlı hariç sanki herkez teknik resim 1 i kimden almışsa 2 yide aynı hocadan alıyor ilginç
81onur38  -  10/05/2008 13:39
Sağırlı anlatmadan sorar ,sen ona bakarsın o sna bakar öyle bir donem geçer.
Dönem sonundaki tek gerçek transkripteki F dir.

Ahmet hocadan bir kere ders alınır

gururlu  -  12/05/2008 20:36
Arkadaşlar benden size tavsiye kendini bişey sanan bu insan bozuntusundan asla ders almayın.Çünkü derste öğrencilerine uzaylı,geri zekalı ,cahil, beyinsiz gibi laflar edip öğrencisinin moralini sıfırlar.Madem ki kendisi bu işi o kadar iyi biliyo ondan mı 21 sene sadece ve sadece doktor olabilmiş?Öğrencilerine hakaret etmeyi kendince bir mağrifet sayar.Ayrıca bu adam üniversitenin geleceği için büyük tehlikedir .Neyse söylenecek çok söz ama burda kalsın.
oxygene85  -  19/05/2008 13:02
Seyyid Hoca yı ben hep Metin Özülkü ye benzetirim :)
awaw1111  -  22/05/2008 19:44
insanları arkadaslarında dedigi gibi bozmasa bence gayet isini bilen ve iyi anlatan biridir. Derslerde tam dinlerseniz derslerden rahat gecersiniz
static  -  25/05/2008 18:09
oturduğu sıra kırılmıştı, sonra kalkıp sıranın konstrüktif yapısını kötülemişti.
mkmbayındurhan  -  07/06/2008 21:26
vala konstrüksiyon seçeceğim için ister istemez karşılaşacağım seyyid ganiyle öğrenciyi bozmasını takmıorm bnm için sorun değil hatta daha da hırslanırım ama yeterki öğrenmek isteyene iyi öğretsin gerisi sorun değil: ))
antiawaw  -  08/06/2008 02:20
biz arkdasla soru sormaya giderdik esas oglan arkdasım olmasına ragmen soruları o sormasına ragmen odasından terliyip cıkardık:)tersler felan ama dersi ögretir bence iidir.karaköy espirisi iidi.
wales  -  14/06/2008 19:29
helal olsun adama ya.teknk resm 2 yi aldım. 30-20 aldım ama finalde de ogrendigimi gosterdim ve c ile gecirdi. adamın dikkat ettigi sey olcu molcu nası cizdigin deil.adam resim biliyomusun bunu anlamaya calısıyo son derece kral hocadır.teknik resim 1 i özgenden alıp f0 ceken biriydim. ama bu adam sayesinde teknik resim 1 i de ogrenmişim haberim yok aseasea D: agzına saglık ..
LeRoi  -  17/07/2008 16:59
Syyid hocayı ticaretindden tanıyan ve beş para etmez bi adam olduğunu ve ayrıca yaptığı cnc makinalarında beş para etmediğini tasdikleyebilecek biriyim. Merak ettiğimden nette araştırırken bu herif hakkında yazılmış çizilmiş bişeyler var mı diye bu siteyi buldum ve 2 çift laf da ben etmek istedim. Bu kadar disiplin isteyen birinin ticaret yaptığı makine sattığı ve sattığı makinalara teknik destek konusunda bu kadar vurdumduymaz olduğunu bildiğimden hayret ettim.Disiplin nere bu adam nere. Aşağılama girişimlerini bizde sezdik gerçekten kendini bi halt zanneden ama kocaman bir 0 olduğunu düşündüğüm birisi. Ayrıca hak hukuk tanımayan verdiği sözleri asla tutmayan sözünün eri olmayan bi adam.Nasıl bi hoca olduğunu bilemem çok iyi anlatıyo olabilir ama iyi anlattıklarını iyi uygulayamayacak kadar da beceriksiz. Ders alırmısınız almazmısınız o konuda tavsiyede bulunamam ama tavsiye edeceğim tek konu asla ve asla ticaret yapmayın....
emrahmkn  -  22/07/2008 14:51
ya allah aşkına bu yorum yapan arkadaşlar kimden bahsediyor.Seyyid Gani isimli insan okula haftada 2 saat gelir.ders dışında onu bulamazsınız.okulu sadece işi için kullanan biridir bence.sonuçta bir üniversitede öğr. üyesi olmak büyük bir etikettir.ben ona yine saygılı bir şekilde Seyyid Bey diyorum ama öğretmenim diyemem.Öğretmenlik bilgiyle ünvanla olmaz.İyi ders anlatmak , öğrenciyi düşünmek gerekir.Bu okul bizler için kuruldu , yani öğrenciler için.Öğretmenlerimizinamacı bizleri eğitmek.Bence Seyyid Bey görevini iyi yapamıyor.Ben teknik resimleri ondan geçtim yanlış anlamayın.Ama işe bi başladım ki teknik resim başka bir şeymiş.Ben işte öğrendim teknik resimi.Sizlerde çalışmaya başlamadan teknik resim bilemezsiniz inanın.Göreceksiniz ki Seyyid Bey sadece gelip saatini dolmurmuş derste , bi şey anlatmamış.
CarpeDiem  -  27/07/2008 12:54
ya karaköy esprisi unutulmaz :D
seyyid hocadan teknık resım 1 den kalmama ragmen 2yi de aldım. aslında teknık resım 2 de pek bişe öğretmedi. ama tabı iş alanında tanıyan arkadaşlar daha iyi bilirler. öğretmenliği eleştirilir tabiki ama adam hakkını verir öğrencinin

yalman888  -  06/08/2008 19:01
ders alınmaması ghereken bi hoca
bigboss  -  13/08/2008 21:00
kendisinden hiç ders almadım ama bu okulda daha önce hiç denk gelmediğim bir olaya şahit olmama yol açtı.yaz okulu esnasında kendisiyle gidip ders hakkında bir şeyler konuşan bir ERKEK öğrenciyi ağlatmış bir hocadır kendileri.olay yaz okulunun son haftarında gerçekleştiği için muhtemelen çocuğa finale girmene gerek yok kaldın gibisinden bir şeyler söyledi.yoksa koca adam niye ağlasın.

sonuç:kim ne derse desin kendisinden kaçın."iyi öğretir,seyyidden al" diyenlere kafa göz dalın...

emo  -  12/09/2008 19:09
seyyid gani öğrtenciyi azarlasada off dedirtsede bu dersi öğrenmek isteyenlerin 1 nolu teercihi olmalı eger dersi dinler verdigi ödevleri yaparsan hem ögrenir hemde yuksek not getirirsin ve vizeleri sallamaz finale önem verir
sıla:))  -  12/09/2008 21:22
söylenen tüm kötü özelliklere rağmen birinci dönem için en iyi adres seyyid gani'dir iyi öğreneceğinizi düşünün gözünüzü kapatın ve seçin
smartboy  -  12/09/2008 23:15
Yaz okulu finalinde bir öğrencinin yüzüne(herkesin duyabileciği ses tonuyla) 'APTAL' diyen hocadır.Teknik resim derslerini Seyyid Hocadan almak isteyenler oturup en az 10 defa düşünmelidirler.Yoksa hocanın hakaretleri karşısında kendilerini savaş kaybeden komutan gibi hissetmeleri içten bile değildir.
utku3040  -  14/09/2008 15:36
bence burada yazılmış olan iyi yorumları sayın seyyid gani kendisi eklemiştir üye olup gerisini siz düşünün:
kubertol  -  16/09/2008 10:18
yani bu kadar gereksiz bu kadar agresif insanı dersten sogutan ögrencilere hakaret eden bi insanı sırf gosteriş olsun diye adam ögretiyo bilmemne diye sacma sapan seylerle tanımlamak cok yanıltıcı ve yeni arkadaslara yanlış bilgi vermekten baska işe yaramaz. adam üniversite hayatına yeni baslamıs insanlara saygı duymayıp depresyona sokmaktan zevk alırken kendine güvenini geliştirmeye calısan 18 20 yasındaki insanları ezmeyi normal görürken her fırsatta bütün sınıfa hakaret ederken burda yok iyi ogretiyo yok gostermedigini sormuo gibi artislikler bana cok bayagı ve yapay demagojiler gibi geldi.
st.misery  -  16/09/2008 11:54
dediğine aynen katılıyorum kardeşim kendinden 20 yaş küçük insanlarla uğraşan bi adamın karakteri zayıftır
sontegin  -  18/09/2008 03:06
Seyyid HOCA iyidir iyi,, iyi öğretir...Ortalama düşük olur sınıfın,bişekilde geçilir..yeter ki payanda taranmasına kızar,,özlelllkle finalde:)):
plt  -  24/09/2008 18:56
kendinizi ezdirmekten aşağılatmaktan hoşnut oluyorsanız alın derim kendisi bu işin önde gidenidir.
sailor_egmn_ytu  -  12/10/2008 17:15
bence s.gani nin amacı öğrencileri aşağılayarak sitres atmak,öğretmek falan hikaye kısmı zaten.kısacası bölümünüzü ve kendinizi seviyorsanız ve de aynı zamanda da gururluysanız bu hocadan ders almayın derim.
nikim yok tikim var  -  10/11/2008 20:40
neymiş bu hoca böyle yaaa :)


masahin  -  12/11/2008 16:34
kendisi pek sevilecek bir şahsiyet değildir. derste durmadan millete hakaret eder ama epey iyi anlatır. notuda kıttır... her fırsatta milleti aşağılar. sayesinde okulda ganinin bmw si olduğunu bilmeyen yok
wicker man  -  13/11/2008 17:07
onun arabası var,güzel mi güzel.bastı mı gaza gider mi gider.malesef ruhu yok.=)
blizzard_912  -  16/11/2008 11:29
hocanın notu kıt diyenler yata yata geçmek isteyenlerdir başka hocadan ders almadım
ama iki teknik resim dersini de seyyid ganiden aldım ben şimdi bu hocadan ders alınca gurursuz mu oldum yukarıda arkadaşın biri gururluysanız ders almayın yazmış

zaten hocaları sevmek zorunda değilsiniz hoca anlatır çıkar asistan var ona sorun ne soracaksanız seyyid hoca sorunca biraz tersler bu doğru

efs4ne  -  16/11/2008 19:21
hoca cok kral bi hoca teknik resimde de üstüne yok derim öğrenmek içinde not içinde
k.g  -  20/11/2008 00:18
teknik resimin 2sinide seyyit hocadan aldım
2sinden de 85 ortlamayla A yla geçtim
hala hertürlü resmi çizebilirim gerçekten çok ii bi eğitim aldım
arkadaşlarında dediği gibi derslere devam eder ve ödevleri layığıyla yaparsanız ii bi notla geçersiniz...
bence teknik resimin vazgeçilmezi seyyit hocadır...

eozsoyeri  -  20/11/2008 01:43
Ayrıca bi dönem Ayşegül hocamızın ders anlatımında kullandığı çizimleri yapmıştır derslerde Gençken tabi..Artık öğrenciyken miydi asistanken miydi bilemiyorum.
bubi  -  22/11/2008 21:27
öğrenciye gerçek bir makina mühendisi olmayı öğreten hoca tek kelimeyle mükemmel
dauntless61  -  24/11/2008 14:14
seyyid hoca neymiş öle ya bende ders aldım aldım ama çokmu dikkatsizimde göremedim gerçi insanlıkta üzerine yoktur gibi gelio ama ders anlamında sürekli kompleks cümleler kuran bir hocadır(birinci sınıf öğrencileri için)bukadar yani....hocanında ekstra bi numarası yoktur
dahstres  -  29/11/2008 18:39
yukarıdaki çoğu yorum benim gibi eski bir öğrencinin aklında tek bir soru uyandırıyor ; Seyyid Hoca değişti mi ???

farklı bir hocadan alınacak teknik resim dersiyle daha yüksek not almanız bence garantidir ve öğrenecekleriniz cok da farklı değildir...

kesinlikle tavsiye etmem..

SPooKkk  -  01/12/2008 04:04
şuanda teknik resim dersini ondan alıyorum diyeceğim iki şey war 1.si sakın ii öğretir dediklerine inanmayın o kadar ödewi bende wersem öğretirim 2.si öğrencisi umurunda deilmiş gibi dawranıyor.Ama yeteneği olan birisi alabilir derim şahsen o bende olmadığından ilk vizesine girdim daha we 10 falan bekliyorum
brs_1907  -  23/12/2008 02:15
replik: "eskiden bu sınıflarda teknik liseliler vardı. şov yaparlardı. sınıfı sürükler giderlerdi."
masahin  -  23/12/2008 22:18
seyyid hocanın kırıcılığı ve tersliği hakkındaki görüşüm değişmesede notu kıttır dediğim için özür diliyorum... hakkı olana gerçekten iyi not veriyormuş... geçen sene 45 ten yüksek alamamıştım ama bu sene ilk vizeden 100 aldım...forever gani
iskefiyeli61  -  24/12/2008 21:54
dersin hakkını veren hocadır. notu boldur. aksi bi adamdır ama bunun öğrenciyi ilgilendiren bi yanının olduğunu düşünmüyorum, neticede olay hocanın anlattığını anlayıp amel etmekten ibaret; koynunuza alacak haliniz yok. hem zaten diğer işler için çok iyi ve yardımsever bi asistanı var, o yetip artıyo bile
ayrıca efendi efendi ders dinleyen birine de kötü bişey dediğini de görmedim.

emreozmen  -  27/12/2008 03:31
gecen derslerden birinde ogrendigimize gore kendisi universite yillarinda rapido lakapli bir cizerle aynı sinifi paylasmaktaymis.
inci  -  30/12/2008 16:18
bu okulda ilk ve son 100'ü aldığım ders teknik resim 1 ve okula ısınmamı sağlayan ilk hoca Seyyid Gani'dir...
dersini güzel anlatır... eğer biraz da 3 boyutlu düşünebiliyorsanız çok şey öğrenir, dersten keyif alırsınız... derste bazen kırıcı olsa da kişiye yönelik bir durum değil, sadece o an için geçerlidir... öğrencisine kafayı takmaz... mesafelidir... disiplinlidir...biraz da piyasa adamıdır tabir-i caizse...
bilg. dest. tek. resim dersini Özgen hocadan aldım ve iyi ki 1. sini Seyyid Ganiden almışım dedim... ne yaptıysam ondan öğrendiklerimler yaptım...hala unutmadıysam teknik resim kurallarını bunu ona borçluyum...
sınavda da ne yaptıysanız karşılığını alırsınız... ne eksik ne fazla... ne bol ne kıt...
ilk A aldığım derstir ayrıca...
derste içeceğe izin vermemesi de meydana gelebilecek olan kazalardan olsa gerek...
sonuçta biri gelip te emek emek 4 saat çizdiğim resmin üstüne bir damla su bile damlatmış olsa kavga çıkarırım açıkçası...:D... hele de çayın dökülmesini düşünemiyorum...
içmenize izin vermiyorsa sizin iyiliğinizedir...

eğer teknik resmi öğrenmek istiyorum ve 3 boyutu görebiliyorum diyorsanız Seyyid Gani'den alın dersi, A'yla geçersiniz... yok ben yüksek not alayım, bişey öğrenmesem de olur, bana ne 3 boyuttan, ne işim var teknik resimle, ne işime yarayacak diyorsanız -ki siz kaybedersiniz- diğer hocalardan alın...

nadal90  -  07/01/2009 11:54
her ne kadar sene başında bizi korkuttularsa da en iyi teknik resim hocasıdır.siz istemeseniz bile sene sonunda teknik resimi öğrendiğinizi farkedersiniz.üstelik kim ne hak ediyosa o notu verir.notu da kıt falan değildir
CarpeDiem  -  15/01/2009 00:16
gecen sene ilk donem aldım kaldım. ikinci dönem yıne ogrenebılme mantıgıyla ondan aldım. gectım. bunlar tamam. ama neden bir daha riske edıp bu sene de ondan alıp kaldım anlamadım. ne gerek var neden alıyosam. belli iişte adam disiplinli. bulaşma. neyse. umarım bır babalık yapar da D+ yı verır bana. ama sanımıyorum .
the_mechanix  -  16/01/2009 10:37
seyyid hoca disiplinli falan değildir öle bilgili de değildir...üniversiteye yeni girmiş toy tecrübesiz insanlara artistlik yapar sonra da onların içinden bazıları nedenini anlamadığım bi şekilde "çok iyi anlarsın ,çok disiplinli hocadır"falan der...objektif bulmuyorum bunları..iyi bir hoca değildir alternatiflerine yöneliniz...
ardaildan  -  18/01/2009 23:42
az not verir ama öğrenirsin ganiden alırsan diyolarya abi çizgi çizmenin neyini öğrencen ki..uzay geometrisi iyi olanın biraz da çizime yatkın olan dert etmeden istediği hocadan alsın rahatca gecer zaten onun dısındakilerinde uzak durmasında fayda var bnce
Hoca  -  19/01/2009 13:30
100. yorumu da biz yapalım.
Seyyid Gani'nin teknik bilgisi gayet iyidir. Öğretir. Derste uslu çocuk olursanız öğrenerek geçersiniz.

olafson  -  20/01/2009 14:51
101 olsun bizim olsun


ders dışında ayrı bir profil çizen hocamız .. insan sevgisini derste belli etmese de bolca mevcuttur.. öğrenciyi düşünür


ayrıca gani den ya f alınır ya A şeklnde ki efsanler külliyen yalandır

daha 1 hafta önce bana 40 ı şartlı geçrcem 50 nin üstüne de c vercem dedi

37 olanı da 40 doğru iteklioyrum dedi ..

iyidir

ocean blue  -  21/01/2009 14:59
bu dersin alınacağı en kral hocadr,bişeyler kapmak istersen çok iyi öğrenirsin,saygı göstermeyeni affetmez,eger payanda taramak gbi gaflet denecek hatalara düşmezseniz çok yüksek ihtimalle geçersinz...
labach  -  23/01/2009 22:03
vizeler 100, 5, 100 A- vermiş...

(ikinci vizede sadece ekillerin yeri değiik diye...)

elif_90  -  25/01/2009 20:54
1. dönem burdakileri okuyup, dedim ki örenmek istiorum o yüzden teknik resimi seyyid ganiden alcam:D dersi aldım,, vize notlarım yüüznden biraz yıprandım,baya kötydüler:D burda dedikleri gbi teknik resmi cok ii ögrenmiştm ama kalma ihtimalim var die düşünüodumm:D finalim baya ii oldgu içnn; notum b+ geldi:D cok sevindim tabi:D ve bn de diorum ki örenmek istiosanız ganiden alın,, vizeler her ne kadar sizi yıpratsa da finalde ii bişey yapınca yüksek notlarla geciosunz:D
hazardous  -  26/01/2009 21:24
her sınvdnn ii bekliyorumm diyip çıktımm,her derse grdmm,ort 41 di,final vize göre daha ii geçmşti,neettyse d yle bırakmş sayın gani..öle öğretiyo ayağına kimse birbirini kandrmasın lütfen,slaytlardnn öle basit şeyleri göstermekle bişe öğretlmyommuşş ne yazık ki
makaz  -  29/01/2009 14:02
kısacası kral hoca.. vizelerim 50 idi. finalı iyi yaptım A- geldi. final çok önemli
mhmtzdgn  -  31/01/2009 16:29
ii öğrettiği falan yok ...sana bakıyor...bide çok artis...öğrenciyi eziyo..yukarıda notu ii gelenler süper hoca yazmış..ii olmayanlar kötü hoca yazmış... bu dahil bütün genellemeler yanlıştır...
dolunay_86  -  31/01/2009 23:14
walla ben iki kere aldım hacadan ikisindede yuzumu guldurmedi ozellikle sunu soyleyim karsınızda bi hoca degil herseye sahip oldugunu zanneden ve ogrenci bişey bilmez dien bi insan var sizi hep kucumser sınıfta rezil eder haklı olsanız bile bunu gormezden gelir not konusunda sansınız %50 kesinlikle ve katiii olarak tavsiye etmem

sekko  -  01/02/2009 20:50
makaz o nasıl oldu kardeş ya? bnm vize ortalamam 54tü finalimde iyiydi ama ben nası d ile kaldım? uzak durun derim. garanti geçerim bu çizimle deseniz bile suratınıza karşı bi hareket çekercesine bırakır sizi
Faker  -  02/02/2009 01:24
vize 1 =35
vize 2 =40
geçtim daha ne kral hoca:D

sekko  -  02/02/2009 10:57
vizelerde benden düşük alanlar geçmiş nası bi not sistemi var hocanın anlamadım. finalimde iyiydi yani
kafkas  -  02/02/2009 20:07
buradakı yorumlara katılmıyorum.yüksek alanlar öve öve bitiremıo düşük alanlar azına geleni söylüyo ne yapacagımı kestıremıyorum
qokhan  -  02/02/2009 22:52
tek kelimeyle 'almayın'
cagataygursoy  -  03/02/2009 14:37
MR.Perfect
klas, totti tadında ayağa tek pas anlayışında
teknik ,
10 numara =)

çakalizm  -  04/02/2009 12:55
ganiden al en iyi şekilde öğren ama genelde c'yle falan geçersin ya da kalırsın sonra git başka hocadan al a ile geç temiz bi şekilde zorlanmadan...
roy  -  09/02/2009 00:32
ödevden annanızı aglatır ama harbiden bi bakmışın ögrenmişin kalsanda başka hocanda en kötü ihtimal b- falan alırsın
james bond  -  10/02/2009 15:34
valla açıkcası not istiyosan asla alma ama ögrenmek istiyosan kesinlikle en kral hocadır belki daha iyisini bulamazsın diger üniversitelerde ben kalmama ragmen pişmam degilim iyi ögrendigimi düşünüyorum bi makine dairesini anlatır bi bakmıssın konuyu anlamıssın ama vizeler diğer hocaların finallerinden bile kat kat zordur konuyu açıklarken yaptıgı ilk örneği diğer hocalar finalde sorar gerisi ne siz karar verin kalcak dahi olsanız sizin mühemdislik anlayıısınıza bi şey kazandırır her hafta ödev verir bazen 4 -5 ödev verdigi olur ama ögretir 1 NUMARAdır ....
gencugur  -  10/02/2009 16:04
sevilesi bi hocamıdır: hayır
notu bolmudur:kattiyen
ödev verir mi:yapamayacagın kadar
sınavları zor mudur:bi tarafıma girdigi için göremedim

iyi ögretir mi: evet,ama geçemeyeceginden işe yaramaz
ders alayım mı: diger guruplar doluysa
derste ögrenci ezer mi;gani gani
hala almak isteyen varsa tebrikler

lionminister  -  10/02/2009 23:37
en kral hocadır şu okulda tanıdığım. Ben bu kadar babacan disiplinli ve bilgili bi insan görmedim bu okulda.
ÖĞRENMEK İSTİYOSAN GANİ'den,
NOT İSTİYOSAN BAŞKASINDAN AL...

iskefiyeli61  -  15/02/2009 22:47
üstteki arkadaşa kısmen katılıyorum:Öğrenmek istiyorsan Gani'den al, not istiyosan Gani'den al ders çalış...
surgeon  -  04/03/2009 23:10
uzak durun gardaşlarım,ben yandım siz yanmayın
veritas  -  11/03/2009 20:35
bence teknik resim dersinin en bilgili ve en iyi öğreten hocası .. dersindeyken makine mühendisliğini hissettiriyor bence..
makina305  -  22/03/2009 11:02
yorumları okuyunca ganiden alanların teknik resimi diğer gruptakilerden fazla öğreneceği,ganinin elinde sihrili değnek olduğu hissine kapılıyo insan.ben de bu hocadan aldım teknik resim 1 i.nasıl 'çok iyi' öğretiyomuş anlayamıyorum. kitaptan bi ödev veriyo herkes çizmeye başlıyo diğer hocalarda olduğu gibi.iş sizde bitiyo çalışıp geçmek isterseniz her hocadan istediğiniz notla istediğiniz seviyede öğrenerek geçersiniz
m.yıldız  -  24/03/2009 01:25
eğer ki konstruksiyondan nefret etmek istiyorsanız bi deneyin derim..en azından ilerisi için bi tecrübe olur..başka da diceğim yoktur
oduncu  -  15/04/2009 08:09
2 saat konusur 20 dk ders anlatır ama dıer hocaların hepsınden ıyı anlatır o 20 dkda.Odevlerı kendın ugrasarak yaparsan garantı gecersın.Ogrenmek ıstoyosanız dersı ganıden alın derım ama dıer hocalardan alacagınızdan daha az not alırsınız.Bana sorarsanız deger cunku muh. olduğunuzda onunuze mutlaka teknık resım gelecek
haldun  -  05/05/2009 18:39
Kimse seyyid hocayı kötülemesin birader kendinize şunu sorun ben iyi bir makina mühendisi olacakmıyım eğer evetse cevap seyyid hoca doğru seçim,notu da kıt değildir.Ödevlerim tamdı vizeler 60-40 final den de resim yetişmişti A geldi.Yeter ki çalışın emeksiz olmaz bu iş,yatacak adam seyyid hocadan almasın pişman olur
TFga  -  11/06/2009 11:59
Kesinlikle yukardaki ağır yorumları hakedecek bir hoca değil. Derste kimseye durup duururken kötü birşey söylemiyor. Eğer adamın birisi çok saçma birşey soruyorsa dersle ilgili, hoca da doğal kızıyor ve "Eğer bunu da bilmiyorsa sen mühendis olma, yolun başındayken bırak" diyor. Dersi de çok iyi anlatır ve soru sorduğunuz zaman cevap verir. Notu kesinlikle kıt değildir. Mustafa hoca gibi temizlikten puan kırmıyor. Bence teknik resimdeki en iyi seçenek...
makina305  -  19/06/2009 21:43
yani site yönetimi 100 küsür yorumu okuyan bi arkadaşın fikri olusur heralde genel olarak artık seyit ganiye yorum almasanız bu adam da bu kadar şişmese
SiMoNeLa  -  21/06/2009 02:58
on numara adamdırr adam akıllı öğretir belki çok ödev verir falan ama mustafa alışverişçinin öğrencilerinden bir farkınız olur.notuda kıt değildir sen ne yapıyorsan onu verir
Milth  -  14/07/2009 18:08
Hoca çok iyi öğretir diyen arkadaşlara ithafen söylüyorum.Hocanın diğer hocalardan farklı öğrettiği birşey yok.Hafta başına 2-3 tane ödevi dayar ,onları yaparken illa ki kendi kendine öğrenirsin.Derste öğrenciyi sürekli ezer,şahsıma olmasada hakaret ettiğine şahit olmuşumdur.Disiplinden bahsedip dersleri bırakın vizelere finale 1-1.5 saat geç gelir.Hatta perşembe akşamı panoya astığı bir kağıtla cuma günkü finali haftaya ertelediğini ilan eder ama dğal olarak siz bunu cuma sabahı sınava gelince öğrenir, paşa paşa geri dönersiniz.Sınavlarında da anlamsız zor sorar.Çoğunlukla zamanı yetiştiremezsiniz yada kılpayı yetiştirirsiniz.Vize ve finallerde eksikten ziyade hata yaparsanız çok puan kırar.eksik yapın yanlış yapmayın yani.Ama bunun yanında öğrenciyi bırakma gayreti yoktur.Aksine d ile kalacak olanları d+ya iteklemeye çalışır.Başka hocalar varken kendinizi boşuna kasmayın derim ama karar sizin
sontegin  -  23/07/2009 15:20
SeyyiD iyidir iyi;
İİ dir Seyyİd Hodja !

911  -  24/07/2009 22:40
teknik resim 1 ve 2 yi seyid hocadan aldım. gayet memnun kaldım derslerden. hakaret eder diyorlar mesela nasıl bişey bekliyorlarsa artık. yahu sen nesin ki? 1. sınıf bişeyden çakmayan boş bi adamsın. onca makinadan mezun olmuş, yaşını başını almış, yıllarca çalışmış adam müdüründen fırça yiyor fabrikada. gurur peşinde olmayı bırakıp bişeyler kapmak lazım. seyid hocaya ilk soru sorduğumda sen civata ne bilir misin? dedi alaycı bi şekilde. ben yine yılmadım sormaya devam ettim aklıma takılanları. kimse kimseyi sevmek zorunda değil, saygılı olmak zorunda da değil. fransız liselerinden mezun olmadım, devlet okulundan mezun oldum. hayat budur malesef.

bir de hocanın öğretmediği, verdiği ödevler sayesinde öğrenildiğini söylemişler. yahu el insaf nasıl öğretecek daha, sana özel hoca mı tayin edilcek?. sen mezun olunca nasıl öğrenceksin işi? yapa yapa. ee şimdiden pratik yapa yapa öğreneceksin. sen öğrenip öğrenmediğine bak. bu arada bence az bile ödev verdi. ben çizilen parçaları yetersiz ve basit bulmaktayım. komplike bişey çizmiyo kimse ytü de. itü deki elemanların çizdiklerine bakın ve karşılaştırın lütfen. ben kendimi çoook yetersiz hissetmekteyim.

notlar ve sınavlar konusuna gelelim. hoca öğrettiğini sorar ve ne soracağı bellidir. ödevler zamanında yapılsa güzel olabilir. ben bi gün önceden başlayıp saatlerce çizdim. hem sınav öncesi el pratikliği ve tekrar etme faydası var. ama tabi yine de zamanında yapıp rahat edin.

son olarak tek. res. 1 ve 2 den A- aldım. bence seyid hocadan c nin altında almak için danalar gibi yatmak hiçbişey yapmamak lazım. herkese hakkını veren bir hocadır. biraz üstüne düşmek yeter.

not:seyid hoca kişilik olarak gayet iyi bir insandır ama unutmayalım kimse melek değildir.

nomac  -  13/08/2009 10:50
ilk vize 95 ikincisi 65 finalde 2. vize tadında, ödevler full teslim notum c- . Ha öğretti mi öğretti. kalsaydım çok kötü konuşurmuydum? konuşurdum. ama geçtim ve öğrendim ortalama derdim de yok bu yüzden iyidir dedim.
bosadam  -  13/08/2009 21:54
ilk donem usis in bi kazası ile aldım B- geldisadece dersi dinledim çizdim çıktım olay budur b- gelınce müptelasi oldum seyit gani den almazsam biterdim
aldım ikinci donem çizdim çıktım c- geldi

mutlu mesut bitti

ii hocadır tanındıkça sevilebılır okulda bu adamı tonla sevmeyen adam vardır aman kaç ders alma derler ama ders birakmadıgın taktırde geçersin

ama hocanın odev olayı cok çetrefillidir o yuzden bi eksisi var odev konusunda ama bu sayede de ders ogrenılıyo

birinci donem kesın seyit gani

ikinci donem pek tavsiye edilmez cunku toleranslar filan ayrıntı seyit gani de ayrıntıya dikkat edıyo ders biraz zorlaşıyo

elif_90  -  04/09/2009 19:36
teknik resim 1 i de 2 yi de bu hocadan aldım.
cok zorlandıgım zamanlarım oldu. vizeler ve finallerdeki o stres cekilmezdi.
Sonuç: 1. dönem B+ ,,
2. dönem A aldım..

benim gibi 3 boyutlu görme yetenegi sıfır olan, cetvelle düz çizgi çizemeyen bi insana bile teknik resimi ögretmiş bir hocadır.

Verdigi ödevleri hakkını vererek yapın, ödevlere cok önem verir..

kim ne derse desin teknk resim 1 ve 2 yi Seyyid Gani den alın..



devinim  -  09/09/2009 10:47
mustafa alışverişciden 1. dönem ders almak gibi bi hata yaptım gectim hatta bana B verdi ama pişmanım ikinci dönem seyid hocadan aldığım dersler hem teknik bilgime hemde makina genel kültürüne çok sey kattı kesinlikle alın seyid hocadan ders korkulacak hıcbırsey yok ..
makinacI  -  10/09/2009 23:03
efsane b´;ey ya bu adam..... harb´den cok iyi ogretyo ona lafim yok.... hatta tum teknik resimcilerden ders alan biri olarak en iyi ogreten acik ara seyid ganidir.... yalnizzzz...... ben gecmek istyorum bosver ogretmeyi dersen kesinlikle almayin bu hocadan harbiden dalga gecer gibi okuz gibi kazik soryo... cunku adam gecmek icin diil muhendis yetistormek icin sorar
denton  -  18/09/2009 13:48
aman diorum baska da da bisey demıorummm. bil. desteklı tek.resım dersının alınmaması gereken hocadır
the_mechanix  -  29/09/2009 15:55
hocalığını bilmem ama danışmanlığı içler acısı derecede kötü olan hiçbir şekilde yardımcı olmayan sizi 3 gün boyunca boşa oyalayan ve istediğiniz hiç bi dersi doğru düzgün almayan ders kontenjan artımı saatinde beni ilgilendirmez diyip kendi kişisel işleri yüzünden okuldan çıkıp giden ve insanım diye geçinebilen öğretim görevlisi.herşeyden önce insan olunmalı zaten ytu makinanın puanının neden düştüğünün sebebi de bu insan kalitesi 0!
CRN  -  03/11/2009 16:00
d aldığım yegane ders, seyid adını duyunca kaçarım hayatta önermem
SAT  -  07/01/2010 02:04
TEK KELIMEYLE GRAL !!!!!!!
KeN  -  12/01/2010 02:51
uzak durun...almayın berna bolat varken...
Vepmastır  -  14/01/2010 15:54
Tesadüfen bu yıl, ben dersini aldığımda mı toparlanmış dediğim, üstteki olumsuz yorumların çoğunu kafamdan silmiş olan Teknik Resim hocası. Dersi kendisinden aldım, gayet memnun kaldım. Ödevleri yetiştirirseniz zerre kadar problem olmuyor. Dosyalardan 85 - 80, vizelerden 90 - 75 aldım, bakalım transkriptte ne gelecek. Teknik Resim dersini iyice kavramak ve iyi çizim yapmak istiyorsanız, özellikle Konstrüksiyon seçecek arkadaşlar için en iyi tercih olacaktır Seyyid Gani.
entelektuel  -  30/01/2010 21:46
seyid gani den ders almayı düşünenler buradaki olumlu yorumlara kanıp almasınlar. ben öyle yaptım yandım. o yüzden son çare olarak düşünün derim. çok süper vs. falan hikaye. doğru düzgün ders anlattığı yoktur. sanki siz teknik resimi çok iyi biliyorsunuz o size genel bir bilgi veriyormuş gibi anlatır. 5 10 dakika ya anlatır ya anlatmaz. geri kalan sürede nasihat verir. size laf sokar vs. sınavda da en zor şekilleri yaslar. bu yorumları kaldığım için yazdığımı düşünebilirsiniz. ama gerçekten öyle değil. zaten düşük gelen ilk vizeden sonra geçseydim de tekrar alacak olduğum dersin 2. vizesine ve finaline girip bu adamın yüzünü görme eziyetine katlanamadım sadece.
burak1110  -  01/02/2010 17:59
arkadaşlar üstteki yorum gibi bende burdaki olumlu yorumlara aldanıp dersi aldım yok çok iyi öğretir falan filan belki haklılar iyi öğretiyo ama gerçekten zor bi hoca ... mustafa hoca varken kesinlikle alınmıcak bi hoca... mustafa hoca nın 2 inci vizede sorduğuy soruları seyid hoca 1 inci vizede bile sormadı... aynı şekilde kaldığımı düşünebilirsiniz ama ben geçtim ama hiç gerek yok bence bu kasmaya 50 sayfa nerdeyse ödev teslim ediyosunuz ben bayramda bile ödev yapmak zorunda kaldım .... mustafa hoca dan alın derim çok iyi güleryüzlü bi insan ... bence hiç kasmayın seyid hocanın sınavları korkulu rüyanız olur ...
srcn  -  11/02/2010 21:09
Seyyid Gani alanında son derece bilgili bir hocadır.Dersi genelde pratik bir şekilde anlatır.Eğer 3 boyutlu görme yeteneğiniz gelişmemişse zorlanırsınız.

Teknik resmin mantığını kafanızda oturtmanızda hocanın pek bi katkısı olmaz.Bu iş tamamen size kalır.Mantığı kavradıktan sonra verdiği pratik bilgiler yararlı olur.

En iyi teknik resim öğreten hoca ile en iyi teknik resim öğrenilen hoca arasında fark var.Eğer temeliniz ve yeteneğiniz varsa Seyyid Gani sizin için biçilmiş kaftandır.Eğer ki bu özelliklere sahip değilseniz hiç yorulmayın,kalırsınız.

En iyi teknik resim öğrenilen hoca olabilir ama asla en iyi öğreten değildir.En iyi öğretenden almak isterseniz adres Ahmet Sağırlıdır.




Kişiliğini pek sevdiğimi söyleyemem.Sorulan sorular mantıksızsa hiç affetmez sınıfta mıyız, toplum içinde miyiz demez aşağılar,alaycı bir şekilde sırıtır.Bizim sınıfta bu olay oldu ve o arkadaşımın yerinde olmak istemezdim açıkçası.

Sonuç olarak temeliniz varsa hocanon karakteri beni bağlamaz diyorsanız alın kendinizi geliştirin ama teknik resim temeliniz yoksa hiç bulaşmayın.

corvis  -  16/02/2010 15:55
bir olumsuz yorum da benden gelsin.
ilk defa alıyorsan kasacaksın geçeceksin. kasmasan da illaki bir şeyler öğreniyorsun ama geçemiyorsun. seneye m.alışverişçiden alıp sallana sallana geçecem inşallah. çünkü seyyid hocadan biraz bir şey kaptığıma inanıyorum. keşke biraz daha kassaydım ilk zamanlar.
eğer 2. defa almak bana koymaz diyorsanız alın seyyid hocadan.

SEÇking  -  11/06/2010 23:29
tek res 1-2 bu hocadan alınır biraz zahmetli eziyetli olabilir ama sonunda öğrenirsiniz dersi 10 numara anlatır mesleği sevdirir hatta çok samimi olursanız konstruksiyoncu bile olabilirsiniz uyarı yanına soru sormaya tek gitmeyin
Atahan  -  10/07/2010 16:20
Teknik resim bu hocadan alınır mı diye soranlara şunu söyleyebilrim: Hoca dersi ilk başta biraz anlatır Ders sırasında da şöyle sağlam bir şekil çizdirir. Soru yönelttiğinizde pek açıklayıcı değildir. Teknik resmi bu yüzden kendim kasarak öğrendim. Fakat hak ettiğim notu da verdi. Allah razı olsun.
finarfin  -  15/08/2010 05:56
olayın not kısmında degilimde sadece öğrenme kısmındayım diyen arkadaslar alsınlar bence.yüksek notla gecenler yok mudur tabiki de vardır.teknik resmi cok iyi öğretir.sınavları diğer hocalara göre oldukça zordur.insani yönü ise tartışılır.
ruffini  -  13/09/2010 11:03
çok zor şartlarda okula gelip te dersin iptal olduğunu öğrendiğim anlar oldu... bütün derslerim açıklanıp üzerinden bir hafta geçmesine ramen ondan aldığım dersin f0 gözükmesi gibi durumlarla karşılaştım.çok yordu beni... amaaa yine de bırakamıyor insan. 4 ders aldım kendisinden daha da alabilirim
tom.uA  -  27/09/2010 02:16
benm gibi ikinci öğretim olupta yok kanka ben cumartesimi feda etmek istemiyorum diyip ganinin hafta içi boş bi grubundan alırsanz cok yanlış yaparsınz. 1. sınıfta en kastığım derstir teknik resim ilk vizeden 15 aldım yılmadım dedim ödevleri yaparım yükseltirim bu notu 1 2 hafta ödevlerle uğrastım( ödevler haftalık verilir en son toplanır verilir) ödew notum 50 geldi fakat hocamız bilgisayara 30 diye gecti düşünn:) itiraz etmeye bile gerek duymadım finale de girmedim ilk f imi aldım , cok mutluyum



Yorum Ekle
  · seyyid gani    (150 Yorum)
  · volkan ersoy    (143 Yorum)
  · eyüp akaryıldız    (100 Yorum)
  · ayşegül akdoğan eker    (99 Yorum)
  · billur kaner    (94 Yorum)
  · ibrahim eren    (92 Yorum)
  · tamer kepçeler    (88 Yorum)
  · hüseyin bayıroğlu    (76 Yorum)
  · ahmet çelik    (69 Yorum)
  · sabiha yıldız    (66 Yorum)
  · ferhat dikmen    (65 Yorum)
  · sultan çelik    (63 Yorum)
  · beyazıt kahraman    (63 Yorum)
  · mehmet emin kılar    (57 Yorum)
  · mustafa alışverişçi    (55 Yorum)
  · anıl nomak akdoğan    (52 Yorum)
  · fethi murat doğan    (51 Yorum)
  · övün ışın    (46 Yorum)
  · oktay özcan    (45 Yorum)
  · mehmet emin yurci    (44 Yorum)
  · hasan hüseyin erdem    (44 Yorum)
  · murat kıyak    (44 Yorum)
  · hüseyin sönmez    (44 Yorum)
  · ilyas istif    (44 Yorum)
  · mehmet bozca    (43 Yorum)
  · zeynep düriye bilge    (43 Yorum)
  · atilla salt    (42 Yorum)
  · uğur güven    (42 Yorum)
  · teyfur erdoğdu    (42 Yorum)
  · berna alpan bolat    (42 Yorum)
  · müslüm özışık    (41 Yorum)
  · ismail teke    (39 Yorum)
  · barbaros batur    (38 Yorum)
  · süleyman hakan sevilgen    (37 Yorum)
  · şükrü bekdemir    (37 Yorum)
  · ahmet sağırlı    (36 Yorum)
  · özgen ümit çolak    (35 Yorum)
  · seyhan özen    (35 Yorum)
  · meryem handan çubuk    (32 Yorum)
  · ersun yalçın    (31 Yorum)
  · nusret emirol    (30 Yorum)
  · cemile inan    (29 Yorum)
  · selahattin yumurtacı    (29 Yorum)
  · ismail cevahir    (29 Yorum)
  · ismail yüksek    (29 Yorum)
  · serpil uslu    (28 Yorum)
  · atilla bozacı    (28 Yorum)
  · ahmet doğan    (28 Yorum)
  · zehra yumurtacı    (28 Yorum)
  · murat alan    (28 Yorum)
  · salih çelik    (28 Yorum)
  · servet es    (27 Yorum)
  · galip temir    (27 Yorum)
  · zafer doğan    (27 Yorum)
  · ayşe kara    (26 Yorum)
  · burhanettin çetin    (26 Yorum)
  · hülya özdağ    (26 Yorum)
  · mehmet yılmaz    (25 Yorum)
  · hasan ünal    (25 Yorum)
  · ziya soyuçok    (25 Yorum)
  · derya burcu tümer özkan    (25 Yorum)
  · muhittin soğukoğlu    (25 Yorum)
  · nursel can    (25 Yorum)
  · mehmet beşikçi    (24 Yorum)
  · tarkan sandalcı    (24 Yorum)
  · can karahasanoğlu    (24 Yorum)
  · ahmet koyun    (23 Yorum)
  · emrullah hakan kaleli    (22 Yorum)
  · kutsal bozkurt    (22 Yorum)
  · recep yumurtacı    (22 Yorum)
  · berna kurt    (22 Yorum)
  · şükran dağ    (22 Yorum)
  · coşkun güler    (22 Yorum)
  · tulon kurter    (21 Yorum)
  · alper mert acar    (21 Yorum)
  · hilal tufan    (21 Yorum)
  · birsel can ömür    (21 Yorum)
  · merih serin savacı    (21 Yorum)
  · filiz kanbay    (21 Yorum)
  · müzeyyen doğan    (20 Yorum)
  · tülin ural    (20 Yorum)
  · eray yılmaz    (20 Yorum)
  · özgür sevgi göral    (20 Yorum)
  · oya baykal    (19 Yorum)
  · olcay kıncay    (19 Yorum)
  · oktay şahin    (19 Yorum)
  · bayram ali ersoy    (19 Yorum)
  · zeliha çelen boztilki    (19 Yorum)
  · yusuf öz    (19 Yorum)
  · kadriye şimşek alan    (19 Yorum)
  · erhan altan    (18 Yorum)
  · didem gürses    (18 Yorum)
  · abdürrezzak emin bozdoğan    (18 Yorum)
  · ahmet topuz    (18 Yorum)
  · ibrahim erden    (18 Yorum)
  · arzuhan kocabaş    (18 Yorum)
  · nuri alpay kürekçi    (18 Yorum)
  · emre kongar    (17 Yorum)
  · zerrin oer    (17 Yorum)
  · orhan deniz    (17 Yorum)
  · erdem uzunsoy    (17 Yorum)
  · recep öztürk    (17 Yorum)
  · ahmet cengiz toksoy    (17 Yorum)
  · semih sezer    (17 Yorum)
  · murat altekin    (17 Yorum)
  · setenay nil doğan    (16 Yorum)
  · erhan bayram    (16 Yorum)
  · gülsema dalgıç lüyer    (16 Yorum)
  · yeşim lenger özcanlı    (16 Yorum)
  · cem ertek    (16 Yorum)
  · göknur akçadağ    (16 Yorum)
  · numan durakbaşa    (15 Yorum)
  · fahri çelik    (15 Yorum)
  · ibrahim şahin    (15 Yorum)
  · münevver kalaz    (15 Yorum)
  · orkun özener    (15 Yorum)
  · ayşe serpil baytaş    (15 Yorum)
  · arzu ekoç    (15 Yorum)
  · ibrahim şimbil    (14 Yorum)
  · feride feyza hepçilingirler    (14 Yorum)
  · rahmi güçlü    (14 Yorum)
  · gürsel yeşilot    (14 Yorum)
  · yunus ali çengel    (14 Yorum)
  · vasfi emre ömürlü    (14 Yorum)
  · nalan turna    (14 Yorum)
  · serço serkis yeşilkaya    (14 Yorum)
  · bahri şahin    (13 Yorum)
  · çetin taşseven    (13 Yorum)
  · muharrem erdem boğoçlu    (13 Yorum)
  · songül aydın    (13 Yorum)
  · ayten özkan    (13 Yorum)
  · sanem peker    (13 Yorum)
  · kerem karaosmanoğlu    (13 Yorum)
  · aykut safa    (13 Yorum)
  · muammer özkan    (12 Yorum)
  · cihan demir    (12 Yorum)
  · mehmet mesut özgürler    (12 Yorum)
  · mehmet hikmet yükselici    (12 Yorum)
  · fügen bülbül    (12 Yorum)
  · macide cantürk rodop    (12 Yorum)
  · hatice hande dodanlı    (12 Yorum)
  · murat çalışkan    (12 Yorum)
  · alp tekin ergenç    (12 Yorum)
  · muhsin aydın    (12 Yorum)
  · erdal gül    (11 Yorum)
  · erdener akyüz    (11 Yorum)
  · nilgün aygör    (11 Yorum)
  · çiğdem oruç luş    (11 Yorum)
  · salim yüce    (11 Yorum)
  · ahmet dağdaş    (11 Yorum)
  · tamer yılmaz    (11 Yorum)
  · ali serdar vanlı    (11 Yorum)
  · ali osman ayhan    (11 Yorum)
  · mustafa bayram    (10 Yorum)
  · hasan alpay heperkan    (10 Yorum)
  · mahmure özgür    (10 Yorum)
  · fuat alarçin    (10 Yorum)
  · metin subaşı    (10 Yorum)
  · serpil karayel    (10 Yorum)
  · murat deniz soygeniş    (10 Yorum)
  · rıza demirbilek    (10 Yorum)
  · mustafa sivri    (10 Yorum)
  · burçin eroğlu    (10 Yorum)
  · ali volkan akkaya    (10 Yorum)
  · hasibe aygül yeprem    (10 Yorum)
  · zeynel yalçın    (10 Yorum)
  · nurten vardar    (9 Yorum)
  · ayfer saraç    (9 Yorum)
  · yeşim maraşlı koyuncu    (9 Yorum)
  · nurullah gültekin    (9 Yorum)
  · kubilay kutlu    (9 Yorum)
  · hüseyin birtan kavanoz    (9 Yorum)
  · ayşe emengen    (9 Yorum)
  · özer ozankaya    (9 Yorum)
  · devrim yazıcı    (9 Yorum)
  · neslihan erkan    (9 Yorum)
  · murat donduran    (8 Yorum)
  · erdoğan mehmet özkan    (8 Yorum)
  · selmahan selim    (8 Yorum)
  · ömer gök    (8 Yorum)
  · ahmet sinan öktem    (8 Yorum)
  · burhan celil ışık    (8 Yorum)
  · özgür akçalı    (8 Yorum)
  · kayhan gülez    (8 Yorum)
  · serap güneş    (8 Yorum)
  · gözde orhan    (8 Yorum)
  · ayşegül alaca    (8 Yorum)
  · ayten davutoğlu    (8 Yorum)
  · vatan karakaya    (8 Yorum)
  · süleyman doğan    (8 Yorum)
  · orhan içelli    (8 Yorum)
  · dursun cengiz    (7 Yorum)
  · basri demiryürek    (7 Yorum)
  · hüseyin başlıgil    (7 Yorum)
  · özlem cankurtaran    (7 Yorum)
  · fahri okan pekiner    (7 Yorum)
  · arzu çilli    (7 Yorum)
  · özlem bakşi    (7 Yorum)
  · kerem asmaz    (7 Yorum)
  · betül atamer    (7 Yorum)
  · burak sevingen    (7 Yorum)
  · mehmet berk balçık    (7 Yorum)
  · ilknur keskin    (7 Yorum)
  · burcu varol    (7 Yorum)
  · didar zeynep batumlu    (7 Yorum)
  · erhan berat fındıklı    (7 Yorum)
  · cumhur oktay azeloğlu    (7 Yorum)
  · yasin üst    (7 Yorum)
  · osman caner taslaman    (7 Yorum)
  · pınar sena savur    (7 Yorum)
  · ahmet ünal    (7 Yorum)
  · fatma tiryaki    (7 Yorum)
  · kevser köklü    (7 Yorum)
  · hülya şahintürk    (7 Yorum)
  · ercan izgi    (7 Yorum)
  · nurettin umurkan    (7 Yorum)
  · ülkü sağesen    (7 Yorum)
  · göksel akçin    (7 Yorum)
  · aslı daldal evren    (7 Yorum)
  · rabia şeminur topal    (7 Yorum)
  · sevgi kocaoba    (7 Yorum)
  · salih karanfil    (6 Yorum)
  · reyhan kaya    (6 Yorum)
  · ilker cenan bıçakçı    (6 Yorum)
  · hüseyin yılmaz    (6 Yorum)
  · şule çolak    (6 Yorum)
  · ergün yaşar    (6 Yorum)
  · uğur bütün    (6 Yorum)
  · salih dinçer    (6 Yorum)
  · ayşe durusoy    (6 Yorum)
  · bahri besimoğlu    (6 Yorum)
  · rüştü uçan    (6 Yorum)
  · bedri gencer    (6 Yorum)
  · mustafa yıldırım    (6 Yorum)
  · meral bayraktar    (6 Yorum)
  · zeynep sezgin    (5 Yorum)
  · cangül örnek    (5 Yorum)
  · mesut güner    (5 Yorum)
  · mihrigül ekşi altan    (5 Yorum)
  · alper uysal    (5 Yorum)
  · asuman aşıkoğlu    (5 Yorum)
  · ramazan gürsel hoşbaş    (5 Yorum)
  · ışıl boy    (5 Yorum)
  · türkay gökgöz    (5 Yorum)
  · cenk onan    (5 Yorum)
  · ahmet ekerim    (5 Yorum)
  · ışık karabay    (5 Yorum)
  · ahmet serdar türk    (5 Yorum)
  · fatma inci albayrak    (5 Yorum)
  · fatih taşçı    (5 Yorum)
  · kadir erkan    (5 Yorum)
  · tuncer kaya    (5 Yorum)
  · buket erkuş    (5 Yorum)
  · mehmet hacısalihoğlu    (5 Yorum)
  · ahu karasulu    (5 Yorum)
  · halil özer    (5 Yorum)
  · arzu soycan    (5 Yorum)
  · mesut şimşek    (5 Yorum)
  · erhan çalışkan    (4 Yorum)
  · necati tahralı    (4 Yorum)
  · nezahat demirhan    (4 Yorum)
  · emin durul ören    (4 Yorum)
  · handan gürbüz    (4 Yorum)
  · yonca turgut    (4 Yorum)
  · zehra can    (4 Yorum)
  · irfan yavaşlıol    (4 Yorum)
  · ahmet dursun alkan    (4 Yorum)
  · alev taşkın gümüş    (4 Yorum)
  · neşat karakelle    (4 Yorum)
  · burçin akgönül eyol    (4 Yorum)
  · muhammet kasım şener    (4 Yorum)
  · zeynep kandemir    (4 Yorum)
  · ahmet özdeş    (4 Yorum)
  · semra arda    (4 Yorum)
  · arzu turan    (4 Yorum)
  · fatma nur uygun    (4 Yorum)
  · selim ay    (4 Yorum)
  · alperen acar    (4 Yorum)
  · ayşegül baykan    (4 Yorum)
  · levent yüksek    (4 Yorum)
  · gürdal kanat    (4 Yorum)
  · aysel yapıcı    (4 Yorum)
  · naciye coşkun    (4 Yorum)
  · özlem mendi    (4 Yorum)
  · hüsnü cankurtaran    (4 Yorum)
  · halil efe öney    (4 Yorum)
  · hasan tatlıpınar    (4 Yorum)
  · yasemin arıkan    (4 Yorum)
  · hande güner    (4 Yorum)
  · metin soycan    (4 Yorum)
  · irfan şiap    (4 Yorum)
  · ismail bayer    (4 Yorum)
  · ibrahim emiroğlu    (4 Yorum)
  · güzin alpdoğan    (4 Yorum)
  · sabiha manav yalçın    (4 Yorum)
  · neşet toku    (4 Yorum)
  · meral aydın    (3 Yorum)
  · mehmet şirin    (3 Yorum)
  · ilhan başaran    (3 Yorum)
  · şükrü onurcu    (3 Yorum)
  · emel yurt    (3 Yorum)
  · sevinç korkmaz    (3 Yorum)
  · bülent bayram    (3 Yorum)
  · feryal yurtseven    (3 Yorum)
  · ali erdoğmuş    (3 Yorum)
  · müjde didem sungur    (3 Yorum)
  · ayza vardar    (3 Yorum)
  · şule gürbüz    (3 Yorum)
  · burcu durak    (3 Yorum)
  · hakan kurunç    (3 Yorum)
  · ayşe zeynep kıvanç    (3 Yorum)
  · ayşe aktan    (3 Yorum)
  · hanife hiçler    (3 Yorum)
  · mustafa çiğdem    (3 Yorum)
  · şevket özgür atayılmaz    (3 Yorum)
  · hülya doğan    (3 Yorum)
  · aslan inan    (3 Yorum)
  · berk özoğuz    (3 Yorum)
  · betül tarhan    (3 Yorum)
  · canan çankaya    (3 Yorum)
  · halit pastacı    (3 Yorum)
  · ebru demirtaş osborne    (3 Yorum)
  · filiz güneş    (3 Yorum)
  · ferit attar    (3 Yorum)
  · nabi yüzer    (3 Yorum)
  · esin yörük erbatur    (3 Yorum)
  · seyfettin bayraktar    (3 Yorum)
  · serap kartal yaylı    (3 Yorum)
  · nergis arsu    (3 Yorum)
  · ufuk keleş    (3 Yorum)
  · ercan muharrem erkuş    (3 Yorum)
  · ahmet reşat saraoğlu    (3 Yorum)
  · mustafa ime    (3 Yorum)
  · füsun balık şanlı    (3 Yorum)
  · irfan coşkun    (3 Yorum)
  · yunus alapan    (3 Yorum)
  · seda dugan    (2 Yorum)
  · tufan demirel    (2 Yorum)
  · özlem taştan    (2 Yorum)
  · meral tosun    (2 Yorum)
  · hüseyin yıldırım    (2 Yorum)
  · ikbal koyuncu akkılıç    (2 Yorum)
  · emre erbatur    (2 Yorum)
  · ayhan güler    (2 Yorum)
  · tülay çellek    (2 Yorum)
  · ensar yılmaz    (2 Yorum)
  · ahmet kızılay    (2 Yorum)
  · mehmet selçuk    (2 Yorum)
  · ahmet vedat tavşanoğlu    (2 Yorum)
  · banu göncüler    (2 Yorum)
  · serap yılmaz güneş    (2 Yorum)
  · güldeniz kıbrıs    (2 Yorum)
  · ahmet özcan    (2 Yorum)
  · nil giousouf    (2 Yorum)
  · nur eser altun    (2 Yorum)
  · gülten çetin    (2 Yorum)
  · seher özbay    (2 Yorum)
  · gülfidan çiçekdağı    (2 Yorum)
  · ulvi avcıata    (2 Yorum)
  · muhlis nezihi sarıdede    (2 Yorum)
  · orkan kurtuluş    (2 Yorum)
  · tutku vardağlı    (2 Yorum)
  · mehmet ertan    (2 Yorum)
  · ahmet hikmet altınkaynak    (2 Yorum)
  · aslıhan zehra tuncay    (2 Yorum)
  · kabuljan murzaev    (2 Yorum)
  · doğa bilginer saral    (2 Yorum)
  · belma bezmez    (2 Yorum)
  · erol muzır    (2 Yorum)
  · emin bostancıoğlu    (2 Yorum)
  · cemile güler    (2 Yorum)
  · feray aydoğan    (2 Yorum)
  · tuğba yavuziş    (2 Yorum)
  · cüneyt aydın    (2 Yorum)
  · ibrahim koç    (2 Yorum)
  · bora acarkan    (2 Yorum)
  · zuhal turgut    (2 Yorum)
  · ferdane karaman    (2 Yorum)
  · cengiz çağla    (2 Yorum)
  · mehmet ozan erözden    (2 Yorum)
  · adem ünal    (2 Yorum)
  · sabriye pişkin    (2 Yorum)
  · ceyda şen    (2 Yorum)
  · fatih gülbakan    (2 Yorum)
  · hatice aynur    (2 Yorum)
  · aslı günay    (2 Yorum)
  · yasemin asu çırpıcı    (2 Yorum)
  · ayşe soyuçok    (2 Yorum)
  · mehmet salih taci    (2 Yorum)
  · ibrahim ekiz    (2 Yorum)
  · nilgün erselcan    (2 Yorum)
  · naci yastıklı    (2 Yorum)
  · doğan özgür    (2 Yorum)
  · aslıhan doğan    (2 Yorum)
  · kaan yetilmezsoy    (2 Yorum)
  · uğur buğra çelebi    (2 Yorum)
  · hakan demir    (2 Yorum)
  · serkan ekinci    (2 Yorum)
  · bilge doran    (2 Yorum)
  · özge özaydın    (1 Yorum)
  · turay gökçen    (1 Yorum)
  · nihan çetin demirel    (1 Yorum)
  · ahmet öktem    (1 Yorum)
  · muhteşem baran    (1 Yorum)
  · ışım genç demiriz    (1 Yorum)
  · deniz yonucu    (1 Yorum)
  · turan yay    (1 Yorum)
  · asım kasapoğlu    (1 Yorum)
  · kaveh bahçeban    (1 Yorum)
  · ayşe yüksel    (1 Yorum)
  · emine karakuş    (1 Yorum)
  · ayşen ciravoğlu    (1 Yorum)
  · ibrahim orton akıncı    (1 Yorum)
  · osman çeviktay    (1 Yorum)
  · ali gökhan yavuz    (1 Yorum)
  · taylan engin    (1 Yorum)
  · cenk denktaş    (1 Yorum)
  · mustafa onur gül    (1 Yorum)
  · sibel ergün elverici    (1 Yorum)
  · fikret tokan    (1 Yorum)
  · ayfer tekin    (1 Yorum)
  · nesibe özgül özbilen    (1 Yorum)
  · ali fuat güneri    (1 Yorum)
  · umut rıfat tuzkaya    (1 Yorum)
  · ilker cörüt    (1 Yorum)
  · emine beyza üstün    (1 Yorum)
  · mehtap özkasap    (1 Yorum)
  · çiğdem yılmaz    (1 Yorum)
  · onur ismail ilkorur    (1 Yorum)
  · cevahir meliha kesemen    (1 Yorum)
  · nur atakul    (1 Yorum)
  · ferah kerimoğlu    (1 Yorum)
  · ayşe balanlı    (1 Yorum)
  · çiğdem baytin    (1 Yorum)
  · emine görün arun    (1 Yorum)
  · ebru enginkaya    (1 Yorum)
  · zafer çeler    (1 Yorum)
  · yonca sezer    (1 Yorum)
  · halil emre akbaş    (1 Yorum)
  · doğan yıldız    (1 Yorum)
  · ahmet demir    (1 Yorum)
  · sernaz demirel    (1 Yorum)
  · ayşe özkan    (1 Yorum)
  · binnur sağbaş    (1 Yorum)
  · olcay çetiner    (1 Yorum)
  · yeşim yasin    (1 Yorum)
  · çiğdem yolaçan    (1 Yorum)
  · emel çıngı    (1 Yorum)
  · ruhi ayangil    (1 Yorum)
  · nuriye bulut    (1 Yorum)
  · selin özçıra    (1 Yorum)
  · selami demir    (1 Yorum)
  · afife binnaz hazar    (1 Yorum)
  · cemalettin yaman    (1 Yorum)
  · ayşegül peksel    (1 Yorum)
  · zülal gümüşay    (1 Yorum)
  · pınar kanar    (1 Yorum)
  · şebnem özbek    (1 Yorum)
  · kıymet kına    (1 Yorum)
  · tolga mert    (1 Yorum)
  · mine uslu    (1 Yorum)
  · zeynep erşin    (1 Yorum)
  · selim trabulus    (1 Yorum)
  · mehmet uzunoğlu    (1 Yorum)
  · nilgün kuşkonmaz    (1 Yorum)
  · burak olgun    (1 Yorum)
  · vilayet alekberov    (1 Yorum)
  · ülker beker    (1 Yorum)
  · hande günay    (1 Yorum)
  · özer özel    (1 Yorum)
  · semra satı    (1 Yorum)
  · arzu hatipoğlu    (1 Yorum)
  · ayben karasu    (1 Yorum)
  · kenan uçku    (1 Yorum)
  · ismail nakir    (1 Yorum)
  · müzeyyen marşoğlu    (1 Yorum)
  · fatma tülay tuğcu    (1 Yorum)
  · bülent önal    (1 Yorum)
  · nebahat demirhan    (1 Yorum)
  · reşit doğan    (1 Yorum)
  · çiğdem yumuşak    (1 Yorum)
  · kasım eren    (1 Yorum)
  · gencer özcan    (1 Yorum)
  · vişne korkmaz    (1 Yorum)
  · tuğrul özkaracalar    (1 Yorum)
  · serpil bardakçı    (1 Yorum)
  · mahmut zeki erbay    (1 Yorum)
  · mutlu akar    (1 Yorum)
  · muhammet kurulay    (1 Yorum)
  · berke inel    (1 Yorum)
  · süleyman şakar    (1 Yorum)
  · ibrahim kırçova    (1 Yorum)
  · elif kemaloğlu    (1 Yorum)
  · savaş kılıç    (1 Yorum)
  · ülkü yeşil babuşçu    (1 Yorum)
  · barış alp özden    (1 Yorum)
  · murat serdar kırçıl    (1 Yorum)
  · beyhan tatar    (1 Yorum)
  · ahmet göksel ağargün    (1 Yorum)
  · reşat köşker    (1 Yorum)
  · fatma aytan    (1 Yorum)
  · ismail şahin    (1 Yorum)
  · hüseyin afşar    (1 Yorum)
  · seher serap alıcı    (1 Yorum)
  · zehra nükhet öcal    (1 Yorum)
  · nezhun gören    (1 Yorum)
  · ömer özgür bozkurt    (1 Yorum)
  · ahmet karaaslan    (1 Yorum)
  · nihat ersoy    (1 Yorum)
  · hülya demir    (1 Yorum)
  · zübeyde alkış    (1 Yorum)
  · mustafa ümit gümüşay    (1 Yorum)
  · emek möröydor derun    (1 Yorum)
  · mustafa baysal    (1 Yorum)
  · burak akpınar    (1 Yorum)
  · halil erkaya    (1 Yorum)
  · şenay atabay    (1 Yorum)
  · armağan elibol    (1 Yorum)
  · ebru akkaya    (1 Yorum)
  · sanem alpaslan    (1 Yorum)
  · ayşe erdölen    (1 Yorum)
  · nihat ilhan    (1 Yorum)
  · esin can mutlu    (1 Yorum)
  · faruk yiğit    (1 Yorum)
  · buket tanju    (1 Yorum)
  · yusuf zeren    (1 Yorum)
  · ayla şaylı    (1 Yorum)
  · abdülhamit kırmızı    (1 Yorum)
  · hüseyin taştan    (1 Yorum)
  · semra özkan    (1 Yorum)
  · ergün yıldırım    (1 Yorum)
  · elif konar    (1 Yorum)
  · zeki çizmecioğlu    (1 Yorum)
  · aysu yarman    (1 Yorum)
  · fügen torunbalcı aydın    (1 Yorum)
  · melda yalçın bitigen    (1 Yorum)
  · nuran güzel    (1 Yorum)
  · esra poyraz    (1 Yorum)
  · ahmet selim dalkılıç    (1 Yorum)
  · savaş balin    (1 Yorum)
  · bahadır gülsün    (1 Yorum)
  · mine elif karslıgil    (1 Yorum)
  · ahmet tevfik inan    (1 Yorum)
  · fatih gülgen    (1 Yorum)
  · ibrahim şenol    (1 Yorum)
  · selçuk alp    (1 Yorum)

Tüm Hocalar  
 
a305teyim.com © 2007 - 2011 - forzamakine tarafından hazırlanmıştır.
a305teyim.com YTÜ makine mühendisliği öğrencileri tarafından hazırlanmış olup, burada yazılan hiçbir içerikten sorumlu tutulamaz. yazılan her yorum kişinin kendisine aittir,
a305teyim.com üyelerinin kişisel verilerini saklı tutar, başka kurum ya da kuruluşlarla paylaşmaz ancak gerektiğinde yasal mercilerin istemesi üzerine bu bilgiler aleyhinize kullanılabilir.