ferhat dikmenHakkında Yapılan Yorumlar - (65 Yorum) : |
| pharaklit - 24/01/2007 10:10 | |
| Aslında Ferhat hoca makel dersi için çoğu kişiye zor gelebilecek bi sınav sistemine sahip ama dersini ii anlatan bi hoca sınavda çıkması muhtemel sorulardan hazırladığı bi kitapçığı vardır (tabi bu soruların aynısını sormaz örnek açısından faydalı)bu sorulara benzer çıkar hatta bi mil sorusu vardır bu soru ilk vizeden itibaren tüm sınavlarda çıkar ve 40 puanlık bi sorudur sırf bu soruyu sınavlarda doğru yapsanız geçmenize yeter ama genelde bu soru ufak hatalarla yanlış yapılır ve bizim ilk vizelerde en yüksek notun 65 olmasındanda anlaşılacağı üzre fazla yüksek alan çıkmaz ama 40=D+ , 65=A gibi birbirine yakın bi aralıkta aşırı not oynayabildiğinden çok ii bi notta gelebilir kalınabilirde ben şahsen ilk vieden 15 aldım ama ikinci vizeden 70 aldım ve bu iki vizedende çıktığımda ruh halimde pek farklılık olduğunu söyleyemem yani ikisindede yaklaşık notlar bekliyodum ama sonuca giderken yapılan hatalara hoca (formül kağıdı olduğundan) çok puan kırıyo kısaca eğer kendinize sayısal olarak güveniyosanız ve bişeyler öğrenmek istiyosanız bence alınabilir bi hoca ben daha notumu öğrenmedim ama genede atilla salttan muk aldıktan sonra bana çok şey öğretti diyebilirim herkese başarılar....... |
|
| _achilles_ - 24/01/2007 13:30 | |
| ben kısa bi atasözüyle olayı acıklamak istiyorum.... "makinanın dikmeni bi daha alırsam dik beni.." demişti üst sınıftaki arkadaslar... ee tabi bizde ne yaptık.. almadık :) |
|
| dj peace - 24/01/2007 18:10 | |
| sistemi aslında çok basittir. hocanın sınav sistemini bi çözdünüz mü A getirmek içten bile değildir. ama mak-elin en zor hocası olarak bilinir özgen ve atilla bozacı makel sınavlarında ferhata göre daha çok ezber sorusu sorarlar |
|
| destroyer - 24/01/2007 23:07 | |
| uzak durun derim... |
|
| UtkU - 31/01/2007 17:11 | |
| aslında tanındığı gibi bir hoca değildir.ders alındığında makel çok iyi öğrenilir.öyle herkesin dediği gibi öğrenci bırakma durumu yoktur.her sınavda mil sorusu sorar bu soruyu yapıp diğer sorularda birşeyler yapıldı mı dersinden geçilir. gerçi ben kendisinden bu dönem kalsamda finalde yapamadığım için kaldım kendisinin herhangi bir suçu yoktu.makel 2'yi de makel 1'i de tekrar alınca ondan alıcam. |
|
| onur8181 - 04/02/2007 08:55 | |
| Ezberi iyi olmayanların kesinlikle tercih etmesi gerekir.Geçmek o kadar da zor değildir.Her sınavda mili yapıp diğerlerine de bişeyler salladıysanız en az C ile geçersiniz |
|
| fallen - 06/02/2007 03:02 | |
| mak el 1 i geçtim..2 yi de alıcam ondan..geçmek için önemli olan süper bir formül kağıdı hazırlamak ve kesinlikle sınavlara korkarak ve önyargıyla girilmemesidir..sakin olun...formül kağıdında var..yeter ki soruyu güzel yorumlayın... ayrıca "acaba 5 puan daha fazla verebilir miyim" diye sınavları 2 kez okur.. |
|
| S.S - 21/02/2007 23:37 | |
| napolyon un para para para demesi gibi bende size ferhat hoca için mil mil mil diyeceğim.mil sorusunu yapan geçer.yapamayan kesinlikle kalır kurtuluşu yok.kendisi çok iyi hocadır kraldır ama kağıtları okurken kimsenin gözünün yaşına bakmaz.sorular tam olmalıdır.lügatında yarım puan gibi bi terim yoktur.ya tam puan alırsın yada sıfır puan.kendisinin verdiği çözümlü sorular kitabını afedersiniz s... s... çözeceksiniz bunun başka çaresi yok.ama ondan geçerseniz makeli de öğrenmiş sayılırsınız diyebilirim. |
|
| lessoncrime - 09/04/2007 20:28 | |
| Makel 1 'i bilmem ama makel 2 kesinlikle FErhat'tan alınır. Zaten ne kasıyorsunuz arkadaşlar, adam çözümlü soru kitapçığındaki soruların benzerlerini soruyor. O kitabı hatmedin ha tabii birde gerçekten süper bir formül kağıdı çıkarın . Şöyle söyleyeyim sınava çalışmak için 1 saat harcıyorsanız. Formül kağıdı için 5 saat harcayın ama baba bişey yapın. Sonrası mı? Bir abimiz bunları tavsiye etmişti ne güzel demişti deyip hayır dualarınızı yollarsınız... Bu arada makine mi makina mı diye sorun ve hocanın aslında gerçek hayatta imam olduğu gerçeğini açığa çıkartın :-)))))) |
|
| ce - 02/05/2007 22:13 | |
| makel'i verebileceginiz en rahat hoca. her ne kadar grencilere laf sokma gibi arayislara girsede iyi bir insandir, sorulari genelde ongorulebilir cinstendir. |
|
| sTaRs - 26/05/2007 20:10 | |
| formul kagıdını bi sayfaya sığdırmaya çalışmak çok zor ya :( |
|
| forzamakine - 11/08/2007 09:19 | |
çok kral hocaymış ![]() |
|
| anzak - 14/09/2007 14:05 | |
bu dersi tam 9 defa alıp geçemeyen arkadaşım vardı. ferhat hocanın emekli olmasını bekliyorum demişti en son işin şakası tabi o. dersin normali de zor hocayla ilgisi yok |
|
| noyan86 - 16/09/2007 14:25 | |
| der zor her türlü çalışmadan kalırsınız bari ferhat hocadan alın belki bişiler öğrenirsiniz azcık çalışıverin tecrübelilerden destek alın tamamdır |
|
| godisnothingmorethanme - 21/09/2007 14:44 | |
| ne kadar akp'li de olsa dersi güzel anlatır. ama tam akp'li tipi var o yüzden derse gidesiniz gelmez millet o yüzden kalıyor heralde. sorcağı soru belli özgen gibi abidik gubidik şeyler sormaz bi kere özgen gibi konuşmaz insan gibi konuşur hatta bazen çok zekice espriler yapar ağzından çıkan kelimelere şaşırırsınız -bi sürü hikayesi var onları da başka bi zaman anlatırım. |
|
| vielleicht - 24/09/2007 04:25 | |
| makel sürekli kolpalandığının aksine kolay bir derstir,atilladan mukavemet almadıysanız tabi,,ferhatta sürekli abartılagelmiştir,zor soruyo bilmem ne diye hiç alakası yoktur,verdiği çözümlü problemlerin benzerlerini sorar sınavlarda,onları çözüpte girerseniz sınavlara en az B+' yı cepte bilin |
|
| sTaRs - 04/10/2007 22:26 | |
dersi süper anlatıyo bu hoca yaa bide derrslere devam ettinmi anlıyorsun yani ama makel bir daha zorluyo makel2 yi kesin bu hocadan al ![]() |
|
| rheya - 03/02/2008 01:37 | |
| kendisinden mak el1 i alıp kalmışımdır. fakat daha sora mak el 2 yi de ve mak el 1i de tekrar ondan almışımdır.sonucundan hepsini vermeye başarmışımdır. bence mak el in hem anlaşılarak hem de en kolay geçilebileceği hocadır. hakkında yapılan olumsuz yorumlara katılmıyorum. bu sene kalsam seneye yine ondan alırdım mak el i. adam ın tek özelliği takıntıları olması ve bunları da derste söler ve harfiyen sınavda da ister. mak el 1 de bi sınavımda birimlerim yanlış diye 70 alacağım sınavımdan 60 puan kırmış ve 10 olmama sebep olmuştu fakat bi şey sölemek yersiz çünkü adam haklıydı sonuç olarak ferhat hoca yidir her zaman tavsiye ederim |
|
| costao - 06/05/2008 16:49 | |
| ondan makelleri 5 sene evvel aldım herhalde formül kağıdımla beraber tekrar sınava girsem yine ii noy alırım herhalde |
|
| static - 25/05/2008 17:42 | |
| DERSİ BU HOCADAN ALIN!! bu ismi duyunca bi garip oluyorum. neyse, almayın ders dikmenden. derste önceki konularla ilgili hiçbirşey soramazsınız, tersler, iki saat azarlar sen çalışmadın mı, biz göstermedik mi onu geçen ders... bi ton bağırır. ama sonuç: sorduğunuz şeyi söylemez. başka bir örnek; geç gelirsiniz 5 dk, yine azarlar, bir sürü soru sorar ama sonuç: derse almaz. sınava bir iki dk kala, hoca geldi, hoca öğrencilerin yerlerini değiştiriyor falan, geç gelen biri de en öne ortaya oturdu. dikmen bunu görünce sen aptal mısın? diye çocuğu aşağıladı, hakaret etti. böyle bir psikolojiyle finale girilir mi söyleyin. çocuk hakkını savunmaya çalıştı ama nafile. çıktı gitti tabi. sınavda soru sonunda s= 1.5 o da büyüktür 1 yazdıktan sonra emniyetlidir yazısını yazmayınca 30 puanlık sorunuzdan sıfır almak istiyorsanız, veya sonucu 3 kW yerine 3 W bulunca hocanın size olan "madem sonucun binde birini buldun sana da puanının binde birini veriym" cevabını duymak istiyorsanız, bunların üstüne aşağılanmak, insan yerine konmamak istiyorsanız DERSİ BU HOCADAN ALIN!! senelerdir prof luğa yükselemeyişi, hala doç. kalması ona haktır. |
|
| machine_gun - 06/06/2008 20:18 | |
| static sen kaldın galiba tüm hıncını cıkarmısın hocadan -görüşme saatlerinde sormazsan sorunu adamın işi vardır canı sıkkındır tersler ama ben kac kere gittim bir kere bile terslemedi ( tabii görüşme saatleri içinde) neyse arkadaslar makel 1 için kendi fikriniz tabi ama makel 2 yi kesin ferhat hocadan alın derim ; 1- sayısal anlamda kendinize güveniyosanız ben işlemleri kesin doğru yaparım diyosanız alın derim zaten formül kağıdı olmasından dolayı çok puan kırıyor birimlere ve emniyetli yazmanız çok önemli 2- gecme notu aralıkları cok dar yani sapmalar D+ ile A arasında 15-20 puanlık bi fark oluyo gibi gelde 40 ı geciriyor 65 civarı A geliyor. 3- 2. vizeye girme zorunluluğunuz yok 4- baska hocalardaki gibi eşşşşşek kadar sozel ezberlemenize gerek yok 5- hocanın hazırladığı çözümlü sorular var orada mantığını kapmanız yeterli 20-30 ytl verip kitap almanıza gerek yok 3 ytl ye işi halletmiş oluyosunuz maddi bakımdan da bakarsanız işe :D makel 1 de her sınaw mili sorar. mili yaparsanız diğer sorulara da mantıkloı seyler yazarsanız geceriniz benim nottlarım 35 30 du finaldede 50 puanlık kendimde doruu kabul ettiğim yer yapmıstım C geldi makel 2 de artık hocayı çzöüğüm ve nerelerden cıkacağı nerelerden puan kıracağını bildiğimden ilk sınawdan 70 aldım ve A geldi yani durumlar bole kontrol sizde arkadaslar ister secin ister secmeyin makel 2 için ![]() |
|
| peaceman - 09/06/2008 14:30 | |
| kendisinden makel2yi 2.'de makel1'i de 3. kezde geçebilmiş biri olarak iyi öğrettiğini ve öğrettiği gibi de iyi sorular sorduğunu söylemek yanlış olmaz.Diğer arkadaşların söylediklerine katılarak sanıldığı gibi çok zor sorular felan sormamaktadır.Yapamamanız formül kağıdındaki eksiklikten veya işlem hatanızdandır. |
|
| blitzkan - 13/06/2008 00:07 | |
| makelin her hocası zordur..yinede ben ferhatçıyımdır..muhteşem bi formül kağıdı hazırlayın (ki bende var istiyene fotokopisi verilir),bu şekilde kalmanız sizin basit hata yapmamanıza bakar..çok korkulan biri gibi durur..ama böle takım elbise giyip traş fln olupta giderseniz ilgi gösterir..kağıdınıza bakar..insan muamelesi yapar...makel 1-2 yi dnm içi diil yaz okullarında ferodan alıp geçin derim..yaz sıcağında daha bi insancıldır.. |
|
| sleepless - 13/06/2008 21:31 | |
| geçmek için iyi bir formül kağıdı kesinlikle gereklidir.ben de hiç tartışmasız ferhatçıyım.örnek soruları sınav için tam bir hazırlık sağlıyor.ama sanıyorum notu baya bi kıt.sene sonunda sınıfın geçme oranı %47 çıkmıştı ki bu oran gerçekten korkutucu.yatarak kimse geçemez o yüzden çalışmak lazım başka türlü imkansız |
|
| baba_m - 19/06/2008 13:20 | |
| gerçekten iyi bir insandır ama kimsenin gözünün yaşına bakmaz sınavlarda dikkat şart bi de kötü not aldım die üzülme bnm vizeler 10 ,35 di geçtim finalde kastım |
|
| yildizliaslan - 30/06/2008 19:15 | |
| herseyden once iyi bir insandır.sanıldıgının aksine ogrenci dostudur.sınav kagıtlarını sırf 3-5 puan daha verebilir miyim diye 2 kere okur.ne kimseyi ayırır ne de kayırır.ben kaldıgımda da haketmistim,gectigimde de...dersinden nasıl gecilecegini arkadaslar anlatmis,aynen katılıyorum.. |
|
| TURK14 - 15/07/2008 16:11 | |
| SAGOLSUN BANA MESLEKİ İNGİLİZCE 1 FINAL SINAVINDA OYLE Bİ YARDIMI DOKUNDUKİ SANS İSTE YERDE DURAN BI BILGI KAGIDI ( DERS A 402 DE F DİKMEN ) COPE ATAYIM DEDİM Bİ BAKTIMKI M.İNGİLİZCE 1 VİZE G4 BENDE G5 BAKTIM SORULAR BIZIM VIZEDE CIKMAMIS ARKDAS BUNLAR SIZE FINALDE GELIR DEDI BENDE ONU DINLEDIM FİNALDE 25 PUANLIK YER HEMENCECİK YAPTIM KENDİNİ TANIMADAN BOYLE Bİ YARDIMI DOKUNDU BANA |
|
| emrahmkn - 22/07/2008 15:03 | |
| arkadaşlar dersin zorluğundan bahsediyor herkes.ben makellerin 2sini de fethat hocadan geçtim ama ortada ders yok ki zorluk olsun.adam gelip yarım türkçesiyle mırıldanıp çıkıyor.konular hep aynı.yaw bu teknoloji hiç mi ilerlemiyo.bi sene de farklı bi cümle kursa yani.adam bence 0.bilgi yok , iş deneyimi yok , anlatma becerisi 0.yanlış anlamayın iki makelide ferhat hocadan geçtim zorlanmadan.ama dersler boş geçiyo.otomotiv sektöründe bizim okulun adı yok.neden? al sana neden işte:fethat hocadan makel alırsan bi şey öğrenemezsin çünkü , firmalar da biliyo demek bizim konstrüksyon hocalarının becerisini.ya bi öğretim üyesi nasıl ingilizce bilmez.nasıl araştırma yapıyor bunlar.kaldı ki türkçe bilmeyenler bile var. |
|
| rcn - 21/08/2008 02:45 | |
| emraha pek katılmıyorum. makine elemanları derslerinde konular hakkında temel bilgiler veriliyor ve bu bilgiler artık kesinleşmiş durumda. makel2yi kendisinden geçtim, dişli çarklar hakkında oldukça araştırarak bir proje yaptım ve makine elemanları dersinde anlatılacak kısımları oldukça iyi belirlediğini söylemem gerekir. gerek ders anlatımı, gerek konulara hakimiyeti, gerekse değerlendirme açısından en iyi hoca bence. önümüzdeki dönem makel1i de kendisinden alıcam. önerim tüm konuları ve hocanın verdiği çözümlü problemleri anlamaya çalışarak çalışmanız. bu şekilde çalışır, sorular üzerinden giderek güzel bir formül kağıdı hazırlarsanız hiç bir sorun olmaz. notu kıt diyen arkadaşlar olmuş, herhalde bana denk gelmedi, kağıdımı inceledim, toplama çıkarma hataları yüzünden sorunsuz giden sorumda son anda uçuk sonuçlar bulmama rağmen puan almışım. bence okuldaki en iyi hocalardan biri. |
|
| honour86 - 27/08/2008 10:06 | |
| not verme kriterinden nefret ettiğim hoca kıçını yırtıyosun 30 veriyo..neymiş sonuç yanlışmış lan yürü git 0 mı verilir ' ' diyesim geliyo...gidiş yoludur bilmem nedir hiç puan yok.... |
|
| rcn - 03/09/2008 20:28 | |
| birader sen bi buhar kazanı yaptın diyelim hesabının birinde işlem hatası yaptın. kazan patladı bilmemkaç kişi öldü. gidiş yolun doğru diye ölenler geri mi gelecek? mühendislikte hata toleransın üzerine çıkamaz. |
|
| atletik sperm - 15/09/2008 10:01 | |
| sadece sınav sistemi çok güzel. ikinci vizeye girmek zorunda deilsiniz. ilk vizede biraz çabalayın ve geçin bu kadar basit. onun dışında hocanın not vermesi, öğrencileri aşağılaması, karakteri vs ile ilgili yazılan olumsuz şeylerin hepsi doğrudur. not:100 kere de kalsam gene ferhattan alırım bu dersi çünkü ezber yapmadan geçebiliyosunuz. dedim ya sistemi güzel :D |
|
| mertk@n - 24/09/2008 02:40 | |
| Bağımlılık yapar. Makel1 ya da makel2 derslerinden 1'ini ferhattan aldınız mı diğerini de ferhattan alırsınız mutlaka, hatta birinden kalsanız da yine aynısını ferhattan alırsınız. Yani makel dersinize ferhat hoca geldsiyse, makel dersinize başka hoca girmeyecektir hayatınız boyunca.10 kere kalsanız bile. Böyle de bi değişik durum söz konusudur. Dedimya; bağımlılık yapar. |
|
| jgh - 24/09/2008 20:25 | |
| Mek el 1i 2 kere Ferhat hocadan aldım 3 ü almadım. Almamalıyım. Almayacağım. Bu sefer arkadaşın baskısıyla Özgen hocadan aldım. İnat yapma dedi. Bende yapmadım. Yapmayacağım. Belki de 2 . dönem, dönem dışı mak el 1 açılması için dilekçe verenlerden biri olacağım. Ama olmamalıyım. Olmayacağım. |
|
| dahstres - 29/11/2008 18:56 | |
| karakter olarak hiç beğenmediğim bir hocadır.. öğrencilerle ilişkisi bence vasatın altındadır..cogu zaman ezer ve aşağılar.. derse gelince, öncelikle kendi tarzınızı iyice netleştirmeniz gerekir diyeceğim.. ezberci misiniz? sayısalcı mısınız , yoksa ikisinden de birazcık mı :) ferhat hoca sayısalda iddaalı öğrenciler için iyi bir seçim olabilir.. ama benim görüşüm ne olursa olsun BU HOCADAN DERS ALINMAZ... bozacıdan alın , özgen hocadan alın..hiç almayın okulu bırakın ama bu hocadan almayın derim.. bazı arkadaslar ferhatı över durur ama onların da coğu mak-el i 2şer hatta 3er defa alanlardır.. biraz takip ve biraz çalışmayla bozacı gibi bir hocadan ve ya özgen gibi bir hocadan ders geçmek varken bu hocayla uğraşmayın derim , lakin siz bilirsiniz.. |
|
| wallace - 06/12/2008 11:47 | |
| alcaksanız 1 i de 2 yide dönem dışı alın ferhat hocadan |
|
| inci - 30/12/2008 16:37 | |
| kendisi gördüğüm en saygısız hocadır!!! mak. el. den nefret etmeme sebep olan kişidir... öğrencisine özellikle de bayan öğrencilerine karşı saygısız ve aşağılayıcıdır... sınavda moral bozmaya bayılır, öğrencisini kesinlikle dinlemez, açıklama yapmasına izin vermez... sınava 5 dk geç gelmiş "kütüphanede çalışıyordum hocam saati farketmemişim, özür dilerim" diyen öğrencisine (bu ben oluyorum ve bi gecelik uykusuzluk üstüne 2 vizenin yorgunluğundan sahiden saati farketmemiştim) yoksa sınav olduğunu bilmiyormuydun diyecek kadar düşüncesizdir... üstüne sınav sırasında gelip sen bu soruyu sil sonra moralin bozulmasın diyecek kadar da sinir bozucudur... daha ilk vize de moralimi sıfıra indirmiş, kağıdı silip verip çıkmama ve dersi bırakmama sebep olmuş kişiliktir... ve söylenenlerin aksine hiç te iyi öğretmez... notlarını okur geçer... mukavemet bilmiyorsanız onun için alay konususunuzdur (kendi öğretmediği halde)... |
|
| berkilic - 19/01/2009 03:15 | |
| makeli ferhat hocadan alıp kalanlarda genelde "şimdi girsem geçerim" hissi uyandırır.Bu yüzdende bir kere ferhattan alırsanız hep ferhattan alırsınız. |
|
| themanwhosoldtheworld - 21/01/2009 03:44 | |
| evet katılıyorum bağımlılık yaratıyor bünyede;nasıl bir adamdır çözemedim :) ikinci dönem makel 1'i açar inşallah :D |
|
| Hoca - 22/01/2009 23:18 | |
| Makel-2 için değişmez adrestir. Başkası yalandır. |
|
| cilasun - 02/02/2009 09:42 | |
| Burdaki olumlu yorumların tümü, bilmeyen acemileri kandırıp onların Ferhat'tan almasını sağlamak, kendilerininse Özgen'den almasını sağlamak içindir....Ferhat bu kadar iyi diyosunuz, peki ama ben hiç kontenjanının dolduğunu görmedim?? Acaba bu iyi diyenler gidip de başka hocadan mı alıyor yine de Makeli? |
|
| cakgül - 04/02/2009 17:23 | |
| Derslerine gidilidiği surece bence cok iyi bir hocadır. Bence makel icin gayet iyi bir secimdir ozellikle sayısalına guvenenler icin..... Yalnız sınıfın gecen donem yuzde 60 ının kaldıgını da ekliyeyim ama yine de ferhat hoca bence en iyi secenek... |
|
| mertk@n - 12/03/2009 03:11 | |
| Yukardaki yorumları okumadım, mutlaka şu an yazacağımı yazmıuş olan vardır ama ben yien de yazim.Ferhat hocadan bir kere makel aldıysanız; bağımlılık yapar, 10 kere de kalsanız yine bu hocadan almak istersiniz dersi; geçene kadar... |
|
| cilasun - 05/04/2009 17:34 | |
| ferhat hocanın bağımlılığı zorunlu bir bağımlılıktır, diğer hocaların kontenjanı çat diye dolduğu için başka şansınız olmaz, sürekli ferhattan alırsınız...ta ki geçene kadar :))....aam yanlış anlamayın ha, mükemmel hocadır, harika sistemi vardır, adamın gözleri yaşarır, dersini dinlemekten alınan keyfi ben daha başka birşeyden almadım!! |
|
| turnkey - 14/04/2009 00:10 | |
| kesinlikle katılıyorum bağımlılık yapıyor, notu bol değildir ama kalmazsınız dersi zevklidir. projeksiyonla anlatan hocalardan kat kat daha iyidir. herşeyi sisteme koymuştur. tahtayı en iyi kullanan hoca. 3 ders 2tahtada 85 renkli tebeşirle. |
|
| bloodonrose - 15/04/2009 01:26 | |
| ferhat hoca terstir ;doğrudur insanı aşağılar ;doğrudur espri yapar,yani dalga geçer ; doğrudur sınavları zordur; doğrudur. ama geçilir; doğrudur iyi öğretir; doğrudur bişey öğretmez; oda doğrudur çünkü ferhat hocanın derslerinde pek bişey anlamazsınız, ders bitse de çıksam dersiniz. sıkıcı anlattığı için dinleyesiniz gelmez. ama sınavlara çalışırken ve özellikle formül kağıdı hazırlarken öyle dikkatli davranırsınız farketmeden öğrenirsiniz. hoca derste formülleri belli sırayla yazar sizde çalışırken ve formül kağıdı hazırlarken o sıraya göre çalışır yazarsınız ve bir elemanın hesabını yaparken izlenen yolu öğrenmiş mantığı kavramış olursunuz. diğerlerini bilmem ama ferhat hocanın TEk ve EN İYİ yanı budur. |
|
| stinger - 15/06/2009 13:16 | |
| Defalarca Atilla hoca dan Mak el alıp kaldıktan sonra dönem dışı aldığım mak el i geçtim Ferhat hocadan.Peki zormu oldu bence çokta zor olmadı. Sebebi çok basit ilk sınava iyi çalışın , yüksek getirip geçin. Olay bundan ibaret. Atilla hoca gibi 100 lerce sayfa okumak zorunluluğuda yok.Belli soru tipleri var oturup onlara çalışıyorsunuz. Tek önemli husus hata yapmamak lazım .Onuda dikkat ederek halledebilirsiniz |
|
| damla-mak - 19/06/2009 18:57 | |
| valla çok sevmiştim ben ferhat hocayı...ilk vizeden de 55i almıştım.kesin geçerim diodum ama finalde aldığım 10la yıkıldı dünyam ve f aldım=) ama hala seviyorum nedense.gene ondan alcam :D umarım bi dahakine geçerim.sistemi güzel.ders güzel geçiyor bence.işte en kötü tarafı belki de doğal bişi ama birim hatasıdır mantık hatasıdır hiç mi hiç kabul etmeyip 0 puan verio.bir dahakine çok dha dikkat etçem.yoksa sınavları abartı zor değil.çözümlü sorularına benzio.sneye de bu şekilde olmasını temenni edip,size ferhat hocayı öneriyorum makel2de... |
|
| veriton - 23/06/2009 01:08 | |
| Öncelikle şunu anlamak gerekir makel zaten illet bir ders. o nedenle hangi hoca olursa olsun bi zorluk derecesi olacaktır. ama makel 1 de ferhat hoca ciddi manada zorlar, kesinlikle uzak dur. ama makel 2 de kesinlikle al. acayip sistematiktir. puan konusunda hiç sapmaz neyse o. bide sınavda tesbihle dolaşır dikkatini felan dağıtır aradan 1 sene geçti verdiği bilgilerin uygulanabilirliğine baktığımızda %5 fazla değil. hiç sözel yok denebilir. tek faydası matematiksel kabiliyetinizin gelişmesi ve sabrınızın artmasıdir. ama özgen veya atilla daha sözel ağırlıklı anlatır kafada birşeyler kalır. gerçi atillada slaytla anlatıyor oda uyutuyor adam zaten yorulmuş bide notu çok kıtdır. özgenin şivesi var takıntı yapabilir. ama amerika görmüş en azından. ama oda ufak yerden kırar gerçi zaten kolay soruyor. VELASIL, makel-1 de kesinlikle uzak dur, boş yere sürünürsün. bide üstüne düşük alırsın. makel2 de alınabilir. he bide derste çok hızlı anlatır ve yazar. takip etme problemi oluyor bazen, ama en azından tahtaya yazıyor. |
|
| berfin - 13/08/2009 17:19 | |
| gerçekten iyiy hoca, elinden geldiğince geçirmeye çalışıyor, ama prensipleri vardır değiştirmezsiniz, bazen size soğuk gelse de çelışılıp, birimlere ve hesaplara dikkat edilirse dersi geçilir, kendisini severim, kalsam da yine kendisinden alrlm |
|
| rushwood - 10/01/2010 16:05 | |
| arkadaşlar aslında herkesin dediği gibi sistem basit; mil sorusunu yap ilk sınavda, yanına diğer sorulardan bir demet yap 50yi geç ve finale kadar yat.. Ahh keşke bukadar kolay olsaydı. Mil sorusunu yapmak kolay değil arkadaşlar sınavda yapabileceğiniz bi soru çıktığında zaten heyecandan yapamıyorsunuz, 10 dk lık soruyu 1 saatte çözüyorsunuz, sanki sınav bitene kadar taksime koşup gelmiş kadar yoruluyorsunuz stresten.. yoksa herkes öğreniyor mili çalışıyor ama işte olmuyor sınavda olmuyor.. |
|
| damla-mak - 26/01/2010 16:18 | |
| geçen dönem yazdığım yorumu okudum da. bugün itibarıyla kurtuldum makel2den. çok sevindim. geçen seneki kalma nedenim olan final sınavına iyi ki hocayla bakmışım diyorum.nerede hata yaptığımı anlamıştım ve tekrarlamamaya özen gösterdim.kağıdınıza mutlaka bakın ve hatanızı anlayın.bunu vizelerde yaparsanız finale daha dikkatli girersiniz. çözümlü soruları bir şekilde formül kağıdınıza çözümüyle sırayla yazarsanız güzel bi formül kağıdı ortaya çıkar. ama sınavlarda illa bi püf nokta olur.onları da görürseniz geçersiniz. sonuç : cidden kolay bi şey değil geçmek. yine de tavsiye edilebilir. |
|
| kartaln - 28/01/2010 19:15 | |
Ferhat hocadan alınabilir makel1 veya makel2.sadece geçmek istiyorsan ferhat hıcadan al derim.Ama iyi bir not almak istiyorsan avcunu yalarsın.umutsuz bir vakasın.![]() |
|
| darkkniqht - 30/01/2010 14:04 | |
| Biraz terstir, hatta bazen baya terstir. Sözel sorulara sakın yaklaşmayın, yaklaşıyorsanız da tecrübesiz bir Ferhat Hoca alıcısısınızdır. Onun dışında Ferhat Hoca nın sistemi çok iyidir teoride ama pratikte o kadar iyi uygulatmıyo bazen Hoca. Diğer seçenekleri makel hocalarını kesinlikle düşünmem yine de Ferhat Hocadan alırım bu da bir gerçek. Onlar adamı sözele boğuyor ve düzenli çalışmayan biri için zordur, sıkıcıdır. Sistemini ilk alışta iyi çözmek zordur, 2. alışınızda kesinlikle geçersiniz iyi bi notla=) |
|
| dufresne - 03/02/2010 15:24 | |
| Makel, Ferhat hocadan alınır. |
|
| aüçyüzbeş - 29/03/2010 20:09 | |
| ferhat dikmen gerçekten bağımlılık yapıyor makel 1 aldım geçtim makel 2 yi hiç düşünmeden yine ferhat hocadan seçtim kalsam yine 1.tercihim yine ferhat hoca olur dersi çok güzel anlatır sınavdaki sorular da kolaydır |
|
| bekodemo - 27/05/2010 22:04 | |
| makel tabi i ferhat hocadan alınır adam size hissettiriyo abicim !!! sorsak herkes bu ülke için bi şeyler yapmak ister ama herkes kolaya kaçar öyle yapmayın ferhat hocadan alin aradaşlar... Üniversiteden aldigi paranin hepsini kurusu kurusuna hak eden mükemmel insandir espirilidir yardımseverdir |
|
| lastemperor666 - 16/06/2010 16:14 | |
| Ben Endüstri öğrencisiyim. 8.senem olduğu için sadece finale girmem gerekiyordu. Makine Elemanları 1i FERHAT hocadan aldım ama hiçbir dersine girmedim, ders anlatış tarzını bilmem. Finale 5 gün kala sağolsun bir arkadaştan özel ders aldım.. Bu siteye girenler zaten arkdaşı tanıyorlardır.... Belki reklama girecek ama profesit ABDULLAH ...... 3 gün ortalama 4er saat ders çalıştırdı.. bende evde boş durmadım tabiiki son 5 günü sürekli makel çalışarak geçirdim... Sonucu soracak olursanız 25 kişinin sınava girdiği sadece 8 kişinin geçtiği ve sadece 2 kişinin B+ aldığı sınavda B+ alan 2 kişiden biri bendim... makel kabusum sona erdi! |
|
| darkkniqht - 22/06/2010 15:22 | |
| Makel 1 2 yi aldım kaldım, dönemde makel1 ve 2 yi aldım geçtim C+ ile. İkisinden de geçerken ilk sınavlarım çok kötüydü. Dersi alanlara tavsiyem bırakmamaları ve az buçuk hocanın sorabileceği soru tiplerine iyi bakmaları. Sonra geçersiniz rahat olun. |
|
| ruffini - 13/09/2010 10:50 | |
| ferhat hocam biliyorum bu yorumu da okuyacaksınız. rica etsem tahtaya formulleri yazdıktan sonra kenara çekilebilirmisiniz.hani biz de deftere yazalım, bi sağınızdan bi solunuzdan tahtayı görmeye çalışmadan. makel 1 ve 2 yi ferhat hocamdan aldım, geçtim çok şükür. vizelerim iyi olmasına ramen a getiremedim ama çok şey öğrendim.alın öğrenin derim |
|
| makinacıyım - 31/12/2010 13:50 | |
| İşlem hatası yapmam diyorsanız, birimlerede dikkat ederseniz cokda zorlancağınızı zannetmiyorum. Ferhat hocada dikkat edilmesi gereken işlem hatası yapmamanız zira en küçük bi toplama hatasında bile 30 puanlık soruya 0 veriyo.. Verdiği çözümlü sorular kitapçığınındaki soruları iyi çözün. |
|
| can çelik - 06/01/2011 13:00 | |
| bölümümüzde makel veren konstrüksiyoncuların hepsi alanına hakim kişilerdir, o sebeple ´dikmen den almayın yıllardır aynı şeyi anlatıyor, hiç bir gelişme yok´ gibi laflara itibar etmeyin. lisansta gösterilen makel, her üniversitede üç aşağı beş yukarı budur. haftada 3 saat ders, haliyle konuların ayrıntılara girmeden 13 haftada zarzor bitirildiği göz önüne alınırsa bir dönemde daha fazla bilgi istemek saçmalıktır. ilgi duyan konstruksiyoncu olsun, öğrensin. konuları iyi hazmedince formül kağıdı bile gerekmez makelde, neyin nerden geldiğini bilirsen, o formülü çıkarman 20 saniye almaz zaten. neyi niçin yaptığını bilmezsen formül kağıdı da, kitap da hiç bir işe yaramaz. hatalarda 0 vermesine gelince, gayet haklıdır, hata hatadır, büyüğü küçüğü olmaz. bilgini ibraz edemeyip, sonuca eremedikten sonra ne anlamı var yaptığın hesabın... |
|
| machineinmyhead - 06/02/2011 02:49 | |
| Ferhat Hoca anlayışlı bir hocadır, elinden gelen esnekliği gösterir öğrenciye. Ben makel1i kendisinden aldım. Öğrenip de geçtiğimi düşünüyorum. Derslere girmek gerekir; sınavlarda bazı özel durumlar vardır onlardan sorar/sorabilir. Dersleri de sıkıcı anlatmaz bence. Final ve 1 vizenizin toplamı 100 olunca geçersiniz. |
|
| ezo - 08/04/2011 22:58 | |
| makel 1 i ferhat hocadan alıp geçmiştim. 100 beklediğim kağıttan 60 alınca, hocanın yanına gittim. hoca kağıdımı gösterdi. mil sorusu 0 puandı. ama cevap doğruydu. hocam nasıl olur dedim...bu sayının birimi yok mu dedi, güldü. haklıydı. iyi ki bunu yapmış çünkü o günden beri her sınavda sonuçtan çok birimlere dikkat ederim. yani diyeceğim odur ki, birimlere dikkat. :) |
|
| saly - 06/07/2011 15:23 | |
| biraz dikatliysen ve milden de anlıyorsan rahat geçersin... |